quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef b2py het volgende:
Mijn ma is een baas, kwam ik laatst achter.
Ze was recent naar Amsterdam gegaan met een vriendin, met de trein.
Ze waren ingestapt, en in de stiltecoupé beland. Mijn ma zei tegen vriendin, we moeten hier stil zijn, laten we naar een andere coupé gaan. Ze is opgestaan en naar een niet stiltecoupé gelopen. Faith in moms restored.
Wel het idee achter concurrentie op het spoor, om ook met tariefdifferentiatie te kunnen werken.. Dus in die zin...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
toch handig die ov-chipkaart. In elke provincie, elke concessie en op bijna elke treinlijn heb je een verschillend tarief:
http://nl.wikipedia.org/wiki/OV-chipkaart#Tarieven
De censessieverstrekker stelt ze vast... En op 1 traject heb je ook echt de keuze...quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wel het idee achter concurrentie op het spoor, om ook met tariefdifferentiatie te kunnen werken.. Dus in die zin...
Ik heb navraag gedaan over eventuele werkzaamheden die weekenden maar nog geen antwoordquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef James1988 het volgende:
Even een herinnering i.v.m. het Nieuwjaarsrondje
Via de Hispeed-site kun je al wat achterhalen:quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb navraag gedaan over eventuele werkzaamheden die weekenden maar nog geen antwoord
edit: bahn.de is duidelijker: 'Grund: Bauarbeiten auf dem Streckenabschnitt Emmerich Utrecht'quote:Door werkzaamheden in Duitsland zijn de dienstregelingen van EuroNight 447 en 446 aangepast:
- Euronight 447 naar Berlijn, Warszawa, Kopenhagen, Praha, Moskou en Minsk vertrekt een uur eerder uit Amsterdam Centraal.
- EuroNight 446 uit Warszawa naar Amsterdam Centraal komt op de geplande tijd in Amsterdam Centraal, maar rijdt in Duitsland volgens een gewijzigde route en stopt niet in Keulen en Düsseldorf.
Gaat lekker deze week op overwegen...quote:Scooterrijder overleden na botsing met trein
ZEVENHUIZEN -
Bij een aanrijding zaterdagochtend tussen een scooter en een trein op een spoorwegovergang in Zevenhuizen is de bestuurder van de scooter om het leven gekomen. Dat liet de politie weten. Volgens een woordvoerster zaten twee jonge mannen op de scooter en reden zij tussen de gesloten spoorbomen door. De tweede man is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand zou niet kritiek zijn.
Door het ongeluk reden er een paar uur lang geen treinen tussen Gouda en Zoetermeer-Oost. Eind van de ochtend kwam het treinverkeer op die route weer op gang.
Als je bewust tussen gesloten overwegbomen door rijdt verdien je ook niet beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gaat lekker deze week op overwegen...
van dit soort types lig ik niet wakker van, eigen schuld hele dikke bult. Wel triest voor het treinpersoneelquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gaat lekker deze week op overwegen...
Daar ben ik het mee eens, maar het heeft wel impact op personeel en omstanders.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je bewust tussen gesloten overwegbomen door rijdt verdien je ook niet beter.
Nee, jij misschien niet... Maar de machinist van de betrokken trein verdient wel beter!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je bewust tussen gesloten overwegbomen door rijdt verdien je ook niet beter.
Er zat ook een passagier op de scooter...quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
die misschien wel de bestuurder aangemoedigd heeft om vooral stoer door te rijden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zat ook een passagier op de scooter...
Was t niet van planquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:14 schreef b2py het volgende:
Groetjes terug! Hopen dat jullie de 300 nog gaan aantikken
Ik, op de zeg terug nar huis de 3e Januari.quote:
Ik ben met de Russische Roulette door het oog van de naald gegaan. Ik had Fyra 9256 Amsterdam naar Rotterdam. Even later lag Schiphol plat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef James1988 het volgende:
Brandlucht op Schiphol, geen treinverkeer.
edit: is weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |