van dit soort types lig ik niet wakker van, eigen schuld hele dikke bult. Wel triest voor het treinpersoneelquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:28 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gaat lekker deze week op overwegen...
Daar ben ik het mee eens, maar het heeft wel impact op personeel en omstanders.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je bewust tussen gesloten overwegbomen door rijdt verdien je ook niet beter.
Nee, jij misschien niet... Maar de machinist van de betrokken trein verdient wel beter!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je bewust tussen gesloten overwegbomen door rijdt verdien je ook niet beter.
Er zat ook een passagier op de scooter...quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
die misschien wel de bestuurder aangemoedigd heeft om vooral stoer door te rijden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zat ook een passagier op de scooter...
Was t niet van planquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:14 schreef b2py het volgende:
Groetjes terug! Hopen dat jullie de 300 nog gaan aantikken
Ik, op de zeg terug nar huis de 3e Januari.quote:
Ik ben met de Russische Roulette door het oog van de naald gegaan. Ik had Fyra 9256 Amsterdam naar Rotterdam. Even later lag Schiphol plat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef James1988 het volgende:
Brandlucht op Schiphol, geen treinverkeer.
edit: is weer voorbij
"Russisch roulette (Russisch: Русская рулетка, Russkaija ruletka) is een "gokspel" met als inzet iemands leven."quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ben met de Russische Roulette door het oog van de naald gegaan. Ik had Fyra 9256 Amsterdam naar Rotterdam. Even later lag Schiphol plat...
Wordt het niet eens tijd om met een peleton of vier aan schoonmakers die tunnel van onder tot boven een sopje te geven?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef James1988 het volgende:
Brandlucht op Schiphol, geen treinverkeer.
edit: is weer voorbij
Gemiste kans zeg ik je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef b2py het volgende:
[..]
"Russisch roulette (Russisch: Русская рулетка, Russkaija ruletka) is een "gokspel" met als inzet iemands leven."
Neem niet aan dat je dood ging als die 'brand' er 10 min eerder was geweest hoor
Zie daar de functie van een uiterwaard.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef greavy het volgende:
Bij Zutphen was het hoogwaterregime inderdaad van kracht. Door het zeer hoge water op de IJssel stonden zelfs de wegen, voetpaden, fietspaden en what ever aan de kade bij Zutphen blank en de uiterwaarden waren volledig onder water. Dat gepaard met een stevige stroming.
Er moest een binnenvaartschip langs, maar door het hoge water moest de brug open. Doordat hij stroming mee had ging de boot voor op de treinen, waardoor Arriva naar Apeldoorn en NS naar Nijmegen +4 kreeg rond half 3.
De uiterwaarden bij Zutphen staan allemaal al lang onder water.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Zie daar de functie van een uiterwaard.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit het Sauerland,
Darkwing en Fles
[ afbeelding ]
Dat klopt. Alleen de 252 reed hiermee rond, verder enkel GTW's met een normale bestemming gezien op Tiel-Arnhem-Winterswijk-Zutphen-Apeldoorn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Bitlord het volgende:
Die custom-bestemming bij Arriva zijn irritant als ze ook bij de stations getoond worden, omdat het zorgt voor onduidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |