Terug ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja morgen Parijs - Dusseldorf 1e klas...![]()
Ook 92quote:
Grappig. Nooit van het hoogwaterregime ghoord, maar misschien geldt dat alleen voor de Grote Riolen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:03 schreef b2py het volgende:
Treinen extra vertraagd door hoogwater
(Novum) - Vertraagde treinen lopen door het hoge waterpeil in Nederland mogelijk extra tijdverlies op. Bij hoogwater krijgen schepen voorrang op treinen die achter op schema rijden om de doorstroming op rivieren te garanderen, meldt spoorbeheerder Prorail donderdag.
Door de hoge waterstand kunnen minder schepen onder de spoorbruggen varen. Ook is sprake van een sterkere stroming, waardoor het voor schepen moeilijker is om vaart te minderen. Spoorbrugwachters moeten bruggen daardoor vaker openen.
Normaal gesproken krijgt het treinverkeer altijd voorrang. Tijdens hoogwater wordt geprobeerd de treinen volgens de normale dienstregeling te laten rijden, maar vertraagde treinen moeten wel wachten als het 'hoogwaterregime' van kracht is.
Bron
Ik dacht eerst, WTF! toen ik alleen de kop zag, erna denk ik. uhmmm ok.. :-(
Ach ja, er bestaat ook genoeg lokale regelgeving, dus zo vreemd hoeft het ook weer niet te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef b2py het volgende:
Ik moet steeds vaker lachen om dingen die ProRail de wereld in slingert en waar dan het eigen ps personeel nog nooit van gehoord heeft. Geniaal.
We hebben ook in elke provincie spoorbruggen die open kunnen etcquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef b2py het volgende:
Ik moet steeds vaker lachen om dingen die ProRail de wereld in slingert en waar dan het eigen ps personeel nog nooit van gehoord heeft. Geniaal.
Nee, helaas niet..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef bork het volgende:
[..]
Terug ook?
Zo ja je goed laten vollopen in de DB-lounge in Dusseldorf met Becks en met lekkere sandwiches, voor noppie!
Even offtopic maar doet Jan de Hoop dat nog steeds?quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:52 schreef daanski82 het volgende:
Het ongeval van gisteren bij Barneveld heeft het ontbijt nieuws van RTL 4 gehaald.
Klop, dat doet hij nog steets. Btw zag de zelfde item ook bij de NOS. ik vind alleen dat het journaal verdomd snel gaan. :-(quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Even offtopic maar doet Jan de Hoop dat nog steeds?
Die brengt brengt het nieuws altijd alsof ie bij je aan de keukentafel zit
Laatst hadden ze weer iets over extra veel storingsploegen. Waren er niet meer dan vorige winter volgens mij. Maar veel van die dat soort zaken zijn niet openbaar waardig vaak ;-).quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ach ja, er bestaat ook genoeg lokale regelgeving, dus zo vreemd hoeft het ook weer niet te zijn.
Maar goed, jij moet er steeds vaker om lachen. Heb je dan nog meer voorbeelden?
Maar hoevaak gebeurt het dat een trein daarop moet wachten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We hebben ook in elke provincie spoorbruggen die open kunnen etc
Nee, wel om je dan op een andere wijze naar huis te brengen. Meestal een taxi dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:44 schreef Travel. het volgende:
Heeft de NS niet de plicht zoals bij de HTM om altijd de laatste trein te laten rijden?
Vrijwel nooit, er zijn gaten in dienstregeling waarin de bruggen open kunnen. Te vinden op www.beweegbarespoorbruggen.nlquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar hoevaak gebeurt het dat een trein daarop moet wachten?
Den haag-Venlo is me geen taxi aangeboden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, wel om je dan op een andere wijze naar huis te brengen. Meestal een taxi dus.
Hoe ben je dan thuis gekomen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Den haag-Venlo is me geen taxi aangeboden.
Gewoon bij vrienden geslapen nu, conducteur zei dat ik niet verder dan Rotterdam zou komen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe ben je dan thuis gekomen?
Vaak zeggen ze dan dat je tot zo dicht mogelijk bij je eindpunt moet komen, Eindhoven in dit geval bijvoorbeeld, en vanaf daar een taxi krijgt.
Flevoland en Utrecht staan er niet tussenquote:Op vrijdag 28 december 2012 06:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We hebben ook in elke provincie spoorbruggen die open kunnen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |