Niet meer, alleen nog TGV, Eurostar, en RER.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef b2py het volgende:
Helemaal vergeten ja, thalyssen vanuit chessy.
Erg dramatisch, al zeg ik het zelf..quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Grappig. Zo werkt dat bij treindienstleiders ook.
Dan ben ik erg benieuwd wat de CAO en eventueel de Arbeidstijdenwet daar over zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
jazeker. Het is de 472 dia als oefenobject dient in Wijster. Het stel heeft in 2006 een aanrijding gehad met een soortgenoot en is daarna terzijde gesteldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kon het door de bomen niet goed zien, maar staat er nou Plan V bij de VAM?
Bij HC's van de NS ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop. Was zeker een file denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef greavy het volgende:
Wedje auto versus trein. De trein heeft gewonnen. Er zijn 2 traumahelikopters onderweg, uit Nijmegen en uit Rotterdam. Dus dat is daar niet best met de inzittenden (van de auto gok ik).
Hopelijk volgen de hulpverleners ook snelquote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef Fiorano het volgende:
Woon vlak in de buurt, gigantisch veel sirene's die kant op...
Kom vaak daar, vraag me echt af hoe je daar op de overweg komt. Er staan zelfs nog voor de overgang allerlei rode knippers.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef greavy het volgende:
1 zwaargewonde en 1 dode volgens de Persvoorlichting.
Grapjas aan?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Hopelijk volgen de hulpverleners ook snel
quote:BARNEVELD - Bij een ongeval op de spoorovergang tussen de Stationsweg en de Baron van Nagellstraat in Barneveld is donderdagavond even na zes uur een man om het leven gekomen en een vrouw zwaargewond geraakt.
Volgens getuigen stond een auto met een oudere man en vrouw door onbekende reden stil op de overweg. De man wilde zijn vrouw uit de wagen helpen, een passant schoot hem te hulp.
Op dat moment kwam er een trein aan, die de auto raakte én de man die hulp bood. Laatstgenoemde overleefde de klap niet.
De vrouw in de auto liep onder meer zeer ernstig beenletsel op.
De overgang ligt bij Transferium Barneveld Noord op de spoorlijn tussen Amersfoort en Apeldoorn.
Minder, ik meen dat die boog max 100 is.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef greavy het volgende:
Valt me nog mee dat die auto daar staat. Die IC rijdt daar altijd op hoge snelheid (120-130km/h).
19:06:5327-12-1217BRANPRIO 1 CE541 HW651 HV651 TS651 AG901 BUTAANWEG/Propaanweg VONDELINGENPLAAT ROTTERDAM (RT) HV Trein (trein) Vak: 5999530quote:Op donderdag 27 december 2012 19:21 schreef greavy het volgende:
En op de Vondelingenplaat in Rotterdam is het ook al raak. Trein versus auto. Gewonden. Ook gevaarlijke stoffen in het spel. Daar is ook groot alarm geslagen.
Edit: Zeer groot alarm. Er lekt "iets" in de ketelwagon(s).
het was niet de IC Berlijn, maar de IC Den Haag - Enschede die de aanrijdingstrein wasquote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef daanski82 het volgende:
Wat heeft de IC uit Duitsland nu weer bij de spoorweg overgang in barneveld uitgespookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |