Steek je tampon ff rechtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik heb met genoeg te kampen, dat klopt. Maar ik val hier niemand aan. In mijn omgeving word ik niet als zuur gezien ook. Gelukkig niet. Dan zou ik het me wel afvragen.
Door een POLSnolletje en een blingblinghoertje omdat ik zijn rechtse werkloze pal een keer aanviel en door jou als onbekende op FOK! Ja, snikkend lig ik straks in de kussens.
Beetje afwegen of het geen inbreuk maakt op vrijheid van eigen topic maken(art 9) .. horizontale grondrechten enzoquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Maharbal het volgende:
En nu weer minder flamen, meer ontopic.
Het is nu wel duidelijk dat dit topic is bedoeld voor materiële dingen.
Pics !!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef Rode_banaan het volgende:
Mijn siliconenborsten. Sinds ik die heb, krijg ik heel wat meer opdrachten.
Maar die mag je van Oksel niet noemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef Karina het volgende:
Mijn auto, al is die alweer acht jaar oud. Die zal nog wel iets van 5000 euro opleveren als ik de autosites mag geloven.
Oh ja stom van mijquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die mag je van Oksel niet noemen.
Waarom eigenlijk nietquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar die mag je van Oksel niet noemen.
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet...alsof het een voorwerp is wat iedereen wel heeft zoals een paar sokken.
Moet wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon,... mag niet,... staat in de OP,...
Misschien een rare gedachtenkronkel van Oksel?
Zodra je het afbetaald hebt, dan mag je t noemenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef DonJames het volgende:
Huis mag je dus niet noemen? Dan de grond eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |