quote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat is een goed alternatief van spotplanet? Want dat vond ik retefijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers geinstalleerd
[ Bericht 7% gewijzigd door AnimeFan op 31-12-2012 16:22:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door AnimeFan op 31-12-2012 16:22:33 ]
Is het normaal dat rechtsboven je gebruikersnaam henk is? Denk het niet toch?quote:
Jawel, dat bespaart je weer registreren/inloggenquote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is het normaal dat rechtsboven je gebruikersnaam henk is? Denk het niet toch?
Ik vind dit ook wel goed hoor, dacht alleen dat het een fout was.quote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jawel, dat bespaart je weer registreren/inloggen
Maar ik kan ook doen dat je standaard niet ingelogd bent, is dat beter?
Ik heb die van mij maar op slot gegooid. Als ze spotplanet neer kunnen halen, kunnen ze ook met die van mij doenquote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jawel, dat bespaart je weer registreren/inloggen
Maar ik kan ook doen dat je standaard niet ingelogd bent, is dat beter?
Het draait nu alleen op localhost.quote:Op maandag 31 december 2012 16:43 schreef Rainesz het volgende:
Alles is neer te halen wat indexeert.
Kom ik ook wel eens tegen bij Mac-groepen. Dat krijgt dan meteen een appeltje+backspace.quote:Op zondag 30 december 2012 15:58 schreef kesj het volgende:
Wat ik niet snap is waarom iemand een DMG aanbiedt en er dan een windows executable instopt.
Gewoon erg jammer dat een "stichting" dit kan doen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
GOD GOD GODVEREDOMME
Waaaaaarom. een fucking index site... Grrrrrr
Brein
Dan kun je het beste Spotweb easy installeren. Dat is plug n play:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef kesj het volgende:
Heeft iemand een goede guide/tutorial hoe ik Newsnab kan installeren en zelf kan indexeren (privé gebruik)?
Heb 0,0 programmeer-ervaring...
Liefst op Windows 7, maar OSX kan ook als dat makkelijker is.
Uiteraard koop ik de licentie voor Newsnab.
Dank alvast!
Thanks, maar dat zijn alleen Spots, toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dan kun je het beste Spotweb easy installeren. Dat is plug n play:
http://spotweb.nu/download
Donequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef ryzer het volgende:
zoek ook een vervanger voor n*bmatrix, vond dat altijd wel lekker, browsen naar nieuws..
Waren dat niet die lui die na het offline gaan van FTD zo'n grote bek hadden?quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef Rainesz het volgende:
Edit:
Lol piratesplanet gaat ook offline.
Nou ze bitchen overal op, en kunnen elke rechtszaak winnen zoals ze zelf zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren dat niet die lui die na het offline gaan van FTD zo'n grote bek hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |