SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door AnimeFan op 31-12-2012 16:22:33 ]
Is het normaal dat rechtsboven je gebruikersnaam henk is? Denk het niet toch?quote:
Jawel, dat bespaart je weer registreren/inloggenquote:Op maandag 31 december 2012 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is het normaal dat rechtsboven je gebruikersnaam henk is? Denk het niet toch?
Ik vind dit ook wel goed hoor, dacht alleen dat het een fout was.quote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jawel, dat bespaart je weer registreren/inloggen
Maar ik kan ook doen dat je standaard niet ingelogd bent, is dat beter?
Ik heb die van mij maar op slot gegooid. Als ze spotplanet neer kunnen halen, kunnen ze ook met die van mij doenquote:Op maandag 31 december 2012 15:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jawel, dat bespaart je weer registreren/inloggen
Maar ik kan ook doen dat je standaard niet ingelogd bent, is dat beter?
Het draait nu alleen op localhost.quote:Op maandag 31 december 2012 16:43 schreef Rainesz het volgende:
Alles is neer te halen wat indexeert.
Kom ik ook wel eens tegen bij Mac-groepen. Dat krijgt dan meteen een appeltje+backspace.quote:Op zondag 30 december 2012 15:58 schreef kesj het volgende:
Wat ik niet snap is waarom iemand een DMG aanbiedt en er dan een windows executable instopt.
Gewoon erg jammer dat een "stichting" dit kan doen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
GOD GOD GODVEREDOMME
Waaaaaarom. een fucking index site... Grrrrrr
Brein
Dan kun je het beste Spotweb easy installeren. Dat is plug n play:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef kesj het volgende:
Heeft iemand een goede guide/tutorial hoe ik Newsnab kan installeren en zelf kan indexeren (privé gebruik)?
Heb 0,0 programmeer-ervaring...
Liefst op Windows 7, maar OSX kan ook als dat makkelijker is.
Uiteraard koop ik de licentie voor Newsnab.
Dank alvast!
Thanks, maar dat zijn alleen Spots, toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dan kun je het beste Spotweb easy installeren. Dat is plug n play:
http://spotweb.nu/download
Donequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef ryzer het volgende:
zoek ook een vervanger voor n*bmatrix, vond dat altijd wel lekker, browsen naar nieuws..
Waren dat niet die lui die na het offline gaan van FTD zo'n grote bek hadden?quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef Rainesz het volgende:
Edit:
Lol piratesplanet gaat ook offline.
Nou ze bitchen overal op, en kunnen elke rechtszaak winnen zoals ze zelf zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren dat niet die lui die na het offline gaan van FTD zo'n grote bek hadden?
Ah ja natuurlijk, dat is het...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:12 schreef Rainesz het volgende:
Nou ze bitchen overal op, en kunnen elke rechtszaak winnen zoals ze zelf zeggen.
Maar ze hadden nu geen zin in de financiële rompslomp.
Heb alleen maar ervaring met de Windows releases van Vinny, die vond ik altijd maar matig. Ik ging liever voor Bie.quote:Maar ze hadden altijd wel fijne software releases van bv vinny27.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef duo-penotti het volgende:
Waarom spotplanet
Waar moet ik nu mijn series vandaan halen... pff.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil weten hoe groot m'n databeest nu is. Iemand een idee hoe ik dat kan nakijken?
| 1 | du -h /var/lib/mysql |
| 1 2 | mysqldump --all-databases -uroot -p > dump`date +%F`.sql ls -al dump`date +%F`.sql |
Hoe komen hier eigenlijk de nieuw te downloaden titels op binnen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:31 schreef µ het volgende:
[..]
Een geheime site die bedoeld is om nzbmatrix te vervangen.
Op die site bedoel je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe komen hier eigenlijk de nieuw te downloaden titels op binnen?
okay, dat bedoel ik ja. We kunnen daar dus altijd de nieuwste titels vinden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:44 schreef µ het volgende:
[..]
Op die site bedoel je?
Gewoon headersn.
Sure. Als de DMCA'ers ze niet van de servers hebben afgehaald.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
okay, dat bedoel ik ja. We kunnen daar dus altijd de nieuwste titels vinden?
Ja maar daar kan ook verder niemand iets tegen doen natuurlijk. Tof initiatief dit, hopelijk krijgen Bepaalde Instanties hier niet snel lucht van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:47 schreef µ het volgende:
[..]
Sure. Als de DMCA'ers ze niet van de servers hebben afgehaald.
Ben bang dat Arma's initiatief niet lang zal gaan werken, net zoals alle index sites.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ook verder niemand iets tegen doen natuurlijk. Tof initiatief dit, hopelijk krijgen Bepaalde Instanties hier niet snel lucht van.
Even proberen straks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef µ het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Zo zie je hoe groot hij rauw op disk is. Anders een export maken en kijken hoe groot die file is:
[ code verwijderd ].
Als iedereen gewoon z'n koppie dicht houd komt het best goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ben bang dat Arma's initiatief niet lang zal gaan werken, net zoals alle index sites.
Er gaat binnenkort denk ik een hele nieuw vorm van uploaden plaatsvinden, zodat DMCA onmogelijk gaat worden, mits niemand de nsb' er uithangt.
Ondanks dat Usenet niet bestaat, rule 1... A change is coming..
Haha, header namen gaan echt veranderen, evenals het uploaden en met wachtwoorden.. Het is een wisseling die moet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon z'n koppie dicht houd komt het best goed.
Ben benieuwd wat die hele nieuwe vorm dan precies gaat inhouden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ben bang dat Arma's initiatief niet lang zal gaan werken, net zoals alle index sites.
Er gaat binnenkort denk ik een hele nieuw vorm van uploaden plaatsvinden, zodat DMCA onmogelijk gaat worden, mits niemand de nsb' er uithangt.
Ondanks dat Usenet niet bestaat, rule 1... A change is coming..
Ow zo bedoel je. We gaan het wel zienquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Haha, header namen gaan echt veranderen, evenals het uploaden en met wachtwoorden.. Het is een wisseling die moet.
In het hele begin van usenet ging het ook allemaal met verschillende rar's maar het was te moeilijk en met de tdt lage retentie van providers waren films vaak incomplete. Maar nu de retentie stukken hoger is, is de mogelijkheid er weer, en het is onmogelijk te traceren.
Haha, het was geen aanval persoonlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow zo bedoel je. We gaan het wel zien
Als we daar nu met z'n allen gebruik van gaan maken dan kan het wel eens handig worden ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Haha, het was geen aanval persoonlijkMaar denk dat je forum nog eens meer gebruikt gaat worden m dingen te zoeken
Zijn vannacht uitgezonden. Op de torrents staan ze wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:17 schreef Luigi het volgende:
Zijn die wel uitgezonden deze week? (Hier ook niks binnen via SB).
Yup, zag het net.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:20 schreef Armageddon het volgende:
Person of Interest en Elementary zijn wel gewoon netjes binnen.
a.b.etcquote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:05 schreef Armageddon het volgende:
Big Bang en Two and a Half zijn niet binnen gekomen.In welke groepen worden die tegenwoordig gepost?
Zag het ja. Kak!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:05 schreef Armageddon het volgende:
Big Bang en Two and a Half zijn niet binnen gekomen.In welke groepen worden die tegenwoordig gepost?
Ja dat heb ik nu op de site aangepast. Over 15 minuten je SB even een nieuwe search laten doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:34 schreef Luigi het volgende:
Maar hoe werkt dat dan Arma? Ik kan vanuit SB niet beinvloeden in welke groepen gezocht wordt ofzo. Dat moet jij dan regelen in je site ofzo?
Ik las het netquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu op de site aangepast. Over 15 minuten je SB even een nieuwe search laten doen.
Nog niets!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu op de site aangepast. Over 15 minuten je SB even een nieuwe search laten doen.
Dan maar even spotweb gebruikenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Ze staan in etc onder een fake header. Vandaar dat SB ze niet vind. demmit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |