SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het kost je GEEN ELO! Wel moet je 30 minuten wachten, dus zorg dat je ergens een smurf hebt zodat je wel wat kunt doen in de tussentijd. Ik heb op NA ook een lvl 30 account.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:36 schreef Cornelis83 het volgende:
Nodig misschien wel, maar kost je wel elo volgens mij.
Ja je mag vertellen wie dat is, ben benieuwdquote:Op woensdag 26 december 2012 09:05 schreef Zeroku het volgende:
Dat eeuwige gejank hier over die top-elo. Een van mijn beste maten speelt op 2.3k en heeft tegen iedereen uit de top 100 gespeeld. Zal ik voortaan ook ieder potje hier samenvatten?
Newsflash: Elo is maar een getal dat verder ook niet alles zegt. Er zitten genoeg mensen rond de 2k elo die perse moeten duoqueuen om überhaupt rond die elo te kunnen blijven.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het kan ons echt geen reet schelen wat iemand uit jouw vriendenlijst iedere dag doet op LoL.
Voor het geval dat je de memo niet hebt gekregen, bij deze.
quote:Op woensdag 26 december 2012 02:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
volgensmij is er hier nogsteeds niemand die een neuk geeft hoor
Jeetje wat een zure mensen zijn jullie zeg.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:05 schreef Zeroku het volgende:
Dat eeuwige gejank hier over die top-elo. Een van mijn beste maten speelt op 2.3k en heeft tegen iedereen uit de top 100 gespeeld. Zal ik voortaan ook ieder potje hier samenvatten?
Ik ben in s3 wat voorzichtiger met mijn placement matches omgegaan, door onder andere teamcomps te analyseren. Ik heb uiteindelijk bij 3 of 4 van de 10 matches gedodged, maar het heeft wel geholpen hierdoor 7 van de 10 placements gewonnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef dustbrain het volgende:
Is queue dodgen vaak nodig in ranked? Want bij sommige comps weet je bij voorbaat al dat het gaat zuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Edit:
Nog een pro tip () voor ranked, check altijd of mensen bereid zijn te communiceren door "hi all" op het begin te zeggen, mijn ervaring is dat mensen die normaal kunnen communiceren in champion select over rollen bijna nooit trollen in games.
[ Bericht 4% gewijzigd door kensei op 26-12-2012 11:41:18 ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben in s3 wat voorzichtiger met mijn placement matches omgegaan, door onder andere teamcomps te analyseren. Ik heb uiteindelijk bij 3 of 4 van de 10 matches gedodged, maar het heeft wel geholpen hierdoor 7 van de 10 placements gewonnen.Die pro tip paste ik al toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Edit:
Nog een pro tip () voor ranked, check altijd of mensen bereid zijn te communiceren door "hi all" op het begin te zeggen, mijn ervaring is dat mensen die normaal kunnen communiceren in champion select over rollen bijna nooit trollen in games.
--------------
Viktor free-to-play, zijn lasor is best wel een dikke harrash early game en kan zowel verticaal als horizontaal gaan. Waarom is viktor dan zo underplayed?We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben in s3 wat voorzichtiger met mijn placement matches omgegaan, door onder andere teamcomps te analyseren. Ik heb uiteindelijk bij 3 of 4 van de 10 matches gedodged, maar het heeft wel geholpen hierdoor 7 van de 10 placements gewonnen.Als er eentje in champ select al loopt te etteren dodge ik 100%. Ik zeg bijna standaard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Edit:
- Hi all
- Prefer top or jungle
En kijk dan wat er gebeurt. Als mensen direct ruzie gaan maken over een rol en zuur gaan lopen doen dodge ik. Als het normaal gaat gaan we gewoon spelen. Ik kijk niet naar lolking profielen e.d. hoewel dat ook nog zou kunnen helpen. Als iemand AD carry callt maar met AD carries een 30% winrate heeft in zn ranked games is het namelijk misschien ook verstandig om te dodgen, maar dat kost me teveel moeite
Vicariously I live while the whole world dies
5man premade of rp aankoop denk ikquote:Op woensdag 26 december 2012 13:49 schreef MrManuel het volgende:
Ben op zoek naar mensen die een 3v3 Ranked team willen starten met mij
Ben op zoek naar ongeveer 5 spelers.. zodat we ook reserves hebben.
Je hoeft nog niet pro te zijn ofzo.. oefenen moeten we toch samen.
// Edit 1
Weet iemand btw hoe je die nashor avatar krijgt?
Ik heb nu een smurf acount, maar als je na gaat dat niet het lvl maar de player uitmaakt. Zelf maak ik menig lvl 30 in met mijn lvl 18 acountquote:Op woensdag 26 december 2012 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik doe gewoon arams en kick mensen die niet 10 seconden geduld hebben(en alles wat nog geen lvl 30 is gezien mn arams altijd 30+aram heten)
5man premade gedaan.. rp gedaan.. allebei ook een avatar voor gekregen maar niet deze.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
5man premade of rp aankoop denk ik
vreemd, in ieder geval niet giften want dat heb ik ook nog niet gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
5man premade gedaan.. rp gedaan.. allebei ook een avatar voor gekregen maar niet deze.
ik ga dat niet bij iedereen individueel uitzoeken, en het heeft meer te maken met dat mensen die niet lvl30 zijn wss niet 5 rollen aan masteries + runesets hebben en dat altijd een handicap geeft.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:45 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik heb nu een smurf acount, maar als je na gaat dat niet het lvl maar de player uitmaakt. Zelf maak ik menig lvl 30 in met mijn lvl 18 acountOp aram
![]()
Waarom staat die vent niet op de ladders? Zelfde geldt voor Creaton trouwens, die zou nu #3 moeten staan (2339).quote:Op woensdag 26 december 2012 11:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja je mag vertellen wie dat is, ben benieuwd
S3 2k is S1's 1500 en S2's 1700 btw. Niet zo bijzonder.
Anyways Calsot nu #1 EU met 2476 elo
(even ter referentie: ATN forellenlord 2466)
omdat dat S2 is.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waarom staat die vent niet op de ladders? Zelfde geldt voor Creaton trouwens, die zou nu #3 moeten staan (2339).
http://competitive.euw.le(...)urrent/rankedsolo5x5
Story of my life, zojuist:quote:Op woensdag 26 december 2012 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
Pfff, het heel goed doen en dan nog verliezen.
Ik kan wel huilen.
Juist, zoiets.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Story of my life, zojuist:
[ afbeelding ]
Ach, er was net een adc rol over.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef kensei het volgende:
Of bij ranked 2 keer zeggen dat je nooit adc speelt en toch die rol voor je overblijft
Of mensen die ranked spelen terwijl ze niet gewoon alle roles aankunnen huheuhuequote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef kensei het volgende:
Of bij ranked 2 keer zeggen dat je nooit adc speelt en toch die rol voor je overblijft
Ik kan 4 rollen prima spelen, vind ik wel genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Of mensen die ranked spelen terwijl ze niet gewoon alle roles aankunnen huheuhue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. aardig wat spelers die er van tussen gaan als het niet naar wens loopt.
Leuk dat je eigenlijk op 1.9k elo thuishoort en je alleen door teamgenoten zit te verliezen, maar da's geen goeie reden om er dan maar met de pet naar te gooien. Leuk dat dit al de vijfde game op rij is waar je een debiele kutjungler en een retarded top en een lucker enemy adc en een "too dumb" support hebt, maar hou je harses, doe je best en dan kom (hihi kom) je er vanzelf wel.
Sluit dan niet het spel zomaar af, kneusje. Zo maak je er voor negen spelers een kutgame van. Bij zulke kutventjes hadden ze de stekker uit de couveuse moeten trekken.
Zo, dat was even een korte dienstmededeling. Low ELO-struggles
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 26-12-2012 23:33:11 ]![]()
same, vind het ook niet leuk, sta liever in lane.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan voor geen meter junglen.
Ik KAN het wel.
Maar erg slecht.
ik ben goed in ad, support en redelijk als top, mid heb ik te lang niet gedaan dus kan daar niets over zeggen atm.
@aldie, wist niet dat je gebanned was? was wel korte ban dan lol.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Dag of tien maar inderdaad, valt wel mee. Onschuldig plaatje posten.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
same, vind het ook niet leuk, sta liever in lane.
ik ben goed in ad, support en redelijk als top, mid heb ik te lang niet gedaan dus kan daar niets over zeggen atm.
@aldie, wist niet dat je gebanned was? was wel korte ban dan lol.
Enfin, jij neemt vast ook zo'n hippe nieuwe naam als ik, is het niet?![]()
nee man wat is je nieuwe hippe naam dan, mijn naam is nu toch al legendarisch dus dat kan niet overtroffen worden door yolos swags en gg's.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dag of tien maar inderdaad, valt wel mee. Onschuldig plaatje posten.
Enfin, jij neemt vast ook zo'n hippe nieuwe naam als ik, is het niet?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 26 december 2012 11:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja je mag vertellen wie dat is, ben benieuwd
S3 2k is S1's 1500 en S2's 1700 btw. Niet zo bijzonder.
Anyways Calsot nu #1 EU met 2476 elo
(even ter referentie: ATN forellenlord 2466)
Rank Player Wins Losses Rating
1 ATN ForellenLord 47 26 2466
2 MYM Czaru 50 32 2298
3 Araneae 58 23 2282
4 Fureur NastyWood 97 59 2256
5 AntonM 96 61 2248
6 aAa ShLaYa 139 114 2244
7 Mímer 43 27 2240
8 Amneziq 40 27 2239
9 Squeeze 105 78 2210
10 Facemeltor 80 54 2208“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
aha ik wist al dat jij dat zou zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hm? Y0L0SW4G1998EASY ben ik nu. Had je niet al ingame gevraagd wie ik was?![]()
![]()
nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hm? Y0L0SW4G1998EASY ben ik nu. Had je niet al ingame gevraagd wie ik was?
ik vind dat je je naam weer moet veranderen.
ditmaal in:
BADGAMEXxxXEASYXxxXGLHFXxxXCHANSONXxxXJOHNJONSONXxxXYOLO2001Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
zag ik jou niet in een game met NIQ 760 vandaag?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Rank Player Wins Losses Rating
1 ATN ForellenLord 47 26 2466
2 MYM Czaru 50 32 2298
3 Araneae 58 23 2282
4 Fureur NastyWood 97 59 2256
5 AntonM 96 61 2248
6 aAa ShLaYa 139 114 2244
7 Mímer 43 27 2240
8 Amneziq 40 27 2239
9 Squeeze 105 78 2210
10 Facemeltor 80 54 2208
(en anders iemand wiens naam op jouwe lijkt hue)
nvm, dat was MaQuinakesz
jullie mensen met jullie rare namen altijd
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Nah, wasn´t me.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zag ik jou niet in een game met NIQ 760 vandaag?
(en anders iemand wiens naam op jouwe lijkt hue)“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Anyways atm:
Calsot: #1 2476
ATN forellenlord: #2 2466
-Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik zat te bedenken wat ik het irritantste zou vinden. Verliezen van een veertienjarige stond op #1. Nu tik ik als ze irritant zijn na iedere kill "u badluckbrian xD" en als ze heel erg irritant zijn "haha u lose i post on 9gag xD".quote:Op donderdag 27 december 2012 00:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
aha ik wist al dat jij dat zou zijn
Godsklere wat zijn ze leuk als ze chagrijnig zijn![]()
Vandaag nog meteen na loading screen "u deserve to die fucking kid ashe" van een tegenstander moeten horen, heerlijk als ze zichzelf zo op zitten te fokken.![]()
dit spel af en toe
Zojuist een game als Kassadin. Ik kill Ryze en pak first blood, ga naar base, kom terug, zie ik dat Ryze bot is en onze Nidalee killt. Eerste wat ze zegt: Report this kassa nerd so noob no ss nothing ... Na ongeveer 5 minuten gaat ze nog een keer dood: 'Xin never gank so noob'![]()
Vervolgens is de game ongeveer 40 minuten oud en begint er een baron dance. Enemy Ryze was dusdanig laag dat hij niet kon meedoen in teamfight dus we beginnen aan baron. Tegen het einde lopen vier vijanden de baron pit in en proberen te stelen. Lukt ze niet en ik krijg een quadrakill. Zegt onze singed (!!!): Report kass only ks
Mooiste was nog dat ik 13/8/17 stond ofzo![]()
![]()
Hoe moet je corki builden? Eerst bf sword of eerst trinity?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Dat gaat wel een beetje te verquote:Op donderdag 27 december 2012 01:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken wat ik het irritantste zou vinden. Verliezen van een veertienjarige stond op #1. Nu tik ik als ze irritant zijn na iedere kill "u badluckbrian xD" en als ze heel erg irritant zijn "haha u lose i post on 9gag xD".We're slowly approaching inevitable death.![]()
Zelfde als Ez denk ik zo, ik doe vaak eerst bloodthirster en dan trinity. Geen idee of dat het beste is of nietquote:Op donderdag 27 december 2012 11:06 schreef dustbrain het volgende:
Hoe moet je corki builden? Eerst bf sword of eerst trinity?.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
trinity niet meer op corki bouwen.
beter: boots + pots, dorans, Bers bts, vamp scep>bf> BT, Pd, Lw, IE, dorans verkopen voor Ga.
tevens 6% lifesteal runes.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Boots beginnen in S3.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Long sword twee pots, daar kun je snel een vamp sceptre of brutalizer van maken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus de standaart ad build? Waarom niet met trinity dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:
trinity niet meer op corki bouwen.
beter: boots + pots, dorans, Bers bts, vamp scep>bf> BT, Pd, Lw, IE, dorans verkopen voor Ga.
tevens 6% lifesteal runes.We're slowly approaching inevitable death.![]()
WIE BEN JIJ OM DAT TE BEPALENquote:Op donderdag 27 december 2012 11:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat gaat wel een beetje te ver![]()
Fuck you, ik begin nog steeds met boots.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:29 schreef Zeroku het volgende:
Long sword twee pots, daar kun je snel een vamp sceptre of brutalizer van maken.![]()
En ze snappen hyperbool niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En ze generaliseren allemaal. Vi's
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ligt aan verschillende factoren, als jij tegen Caitlyn/Nidalee/Shaco speelt wil je maar al te graag boots hoor, vooral als jouw support geen healer is. Heb jij een Sona als support en speel je tegen, weet ik veel, Graves/Taric/Nautilus, dan kun je wel een long sword/twee pots runnen op level 1.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:29 schreef Zeroku het volgende:
Long sword twee pots, daar kun je snel een vamp sceptre of brutalizer van maken.![]()
duurt te lang en je bent meer gebaat bij sustain dan de toren zo snel mogelijk neerhalen, benut dat ook in lane door zoveel mogelijk te (kunnen blijven) farmen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:42 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus de standaart ad build? Waarom niet met trinity dan?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
En met trinity heb je de neiging om heel veel raketjes te schieten om die passive (die overigens scalet met je BASE damage, niet je TOTAL damage) van sheen te triggeren waardoor je snel out of mana raakt. Op Ez is dat niet erg want die Q kost niet zoveel mana, maar die raketjes van Corki kosten een stuk meer.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Denk het niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:54 schreef Kriebelhoest het volgende:
Weet iemand of je nog een champ kan refunden wanneer je je 3 tokens al used hebt?
Welke tokens?
Ik weet wel dat je het gewoon kan vragen aan ze via ticket, heb ik eens gedaan.![]()
okayquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef nyny83 het volgende:
En met trinity heb je de neiging om heel veel raketjes te schieten om die passive (die overigens scalet met je BASE damage, niet je TOTAL damage) van sheen te triggeren waardoor je snel out of mana raakt. Op Ez is dat niet erg want die Q kost niet zoveel mana, maar die raketjes van Corki kosten een stuk meer.![]()
Ik zuig ballen met corki. Is twitch niet wat easier of ik doe ik wat fout?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ja zo worden die refunds die elke speler krijgt genoemd, dat je 3x iets kan refundenquote:
waar vraag je dat?![]()
Nee is 3x in lifetimequote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Ja zo worden die refunds die elke speler krijgt genoemd, dat je 3x iets kan refunden
waar vraag je dat?![]()
dat was maar eenmalig, en nu doen zij dat helemaal niet meer omdat je die refund functie hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het niet.
Welke tokens?
Ik weet wel dat je het gewoon kan vragen aan ze via ticket, heb ik eens gedaan.![]()
Pff, beetje belachelijk dat mensen zomaar ontsnappen aan ganks door de bosjes in te rennen aan de zijkant in mid.![]()
Godverdomme zeg, ik kwam net in een team met de 4 meest achterlijke mensen die je je maar kan voorstellen.
Echt abnormaal.![]()
20 min surrender ofc.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef Skillstorm het volgende:
Pff, beetje belachelijk dat mensen zomaar ontsnappen aan ganks door de bosjes in te rennen aan de zijkant in mid.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ganks hebben geen zin meer zo.
Niks, niet lachen.quote:
Of ik had een retarded jungler, maar de enemy kwam altijd weg.
Net zat mijn jungler daar voor een hele minuut te wachten in het bosje:"STUN STUN STUN
Ik vertel hem meerdere malen dat ik geen mana heb.
Toch blijft hij daar staan wachten.![]()
Snij hem dan af als mid zijnde, dan moet ie wel naar zijn eigen turret rennen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks, niet lachen.
Of ik had een retarded jungler, maar de enemy kwam altijd weg.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Tja, ik probeerde het als Xerath, maar nee, Ahri moet weer haar mobility showen en weg komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Snij hem dan af als mid zijnde, dan moet ie wel naar zijn eigen turret rennen.
Kut match up ook.![]()
ALDIE HEB JE DRANK OP MET JE RARE NAAM IGNVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Nooit mana problemen gehad met Corki. Trinity plus wat mana masteries is genoeg voor mij.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef nyny83 het volgende:
En met trinity heb je de neiging om heel veel raketjes te schieten om die passive (die overigens scalet met je BASE damage, niet je TOTAL damage) van sheen te triggeren waardoor je snel out of mana raakt. Op Ez is dat niet erg want die Q kost niet zoveel mana, maar die raketjes van Corki kosten een stuk meer.![]()
Anivia swag saussss. Altijd 100 cs meer dan mijn mid tegenstander. Mensen weten op dit elo niet hoe ze haar moeten counteren en diven nog steeds voor de kill terwijl ik egg heb @ 1200 elo.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ahri pownt xerath zo facking hard.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, ik probeerde het als Xerath, maar nee, Ahri moet weer haar mobility showen en weg komen.
Kut match up ook.
Ik geloof dat ik nog best wel nuchter was toen. Durf er geen concrete uitspraak over te doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ALDIE HEB JE DRANK OP MET JE RARE NAAM IGN![]()
Hij staat aan hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.livestream.com/sexysaid
Kijk eens, ook al is het even.
Ik probeer dat streamen uit.
Dramatische video kwaliteit :/![]()
Tja,quote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij staat aan hoor
Dramatische video kwaliteit :/![]()
Hoe zet je dat gele ding bij je muis aan?
En waarom koop je nooit potions?
Goed bezig met de skillshots![]()
![]()
Lol, had een Darius gered van een Caitlyn ult met Flash.
Het was de eerste keer dat ik zoiets deed maar het was een reflex.
Gelijk iemand van enemy team die mij ging honoren daar om.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
Oh, ik koop nooit potions op AP carry.quote:quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is niet nodig op Xerath iig.
Niet voor mij iig. Ik koop Doran's ring op Xerath.![]()
![]()
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Zonder sustain de lane ingaan is gewoon absoluut niet handig, als je tegenstander ook maar een beetje hersens heeft kan je na 10 lasthits weer gaan recallenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat.
Omdat ik niet volgens de standards van anderen speel?
x infinity
![]()
Het werkt op dit moment meer dan prima.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonder sustain de lane ingaan is gewoon absoluut niet handig, als je tegenstander ook maar een beetje hersens heeft kan je na 10 lasthits weer gaan recallen
Als er verandering nodig is dan verander ik mijn build. Maar met Xerath blijf je meestal gewoon uit range.![]()
Ook al werkt dit. Mét zou nog beter zijn en jaag je je tegenstander nóg harder de lane uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het werkt op dit moment meer dan prima.
Als er verandering nodig is dan verander ik mijn build. Maar met Xerath blijf je meestal gewoon uit range."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Maar je weet dat je dat ook gewoon ieamnd kan helpen ipv eerst iemand te moeten vernederen?
Maar ik zou echt eens pots uitproberen als ik jou was man, scheelt echt een redelijk stuk. vooral als je geganked word.![]()
Integendeel, ik vind pots juist kut.
Maar dat is mijn mening en die kan uiteraard de grond ingeboord worden.![]()
Waarom nemen jullie eigenlijk niet een Corsair K90 als toetsenbord?
Ik heb nog nooit zo'n relaxed keyboard gehad.![]()
Was niet in de winkel toen ik mijne haalde, maar ik heb een MX Blue, wat een bazendingen
iedereen op skype denkt alleen telkens dat er een trein over mijn toetsenbord heen gaat als ik wat typ.![]()
Omdat ik al het beste toetsenbord ter wereld heb voor 17 euro:quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:50 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom nemen jullie eigenlijk niet een Corsair K90 als toetsenbord?
Ik heb nog nooit zo'n relaxed keyboard gehad.
Al 10 jaar perfectie, zit nu aan mn 3e![]()
![]()
Ik speel al jaren op een laptop, die hebben zelf al toetsenbordjes
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Bazending, ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat ik al het beste toetsenbord ter wereld heb voor 17 euro:
[ afbeelding ]
Al 10 jaar perfectie, zit nu aan mn 3e![]()
Ga jij dan ook BG is helpen in plaats van hem proberen te vernederenquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:22 schreef Xetran het volgende:
Maar je weet dat je dat ook gewoon ieamnd kan helpen ipv eerst iemand te moeten vernederen?![]()
![]()
Ik verbaas me echt wat voor een mongolen op level 30 rondlopen, hebben die hun account op ebay gekocht zo verschrikkelijk slecht..![]()
Hoe overleef je eigenlijk met twitch? Meestal wacht ik tot mijn team in gevecht gaat en probeer ik ergens veilig mijn ult door iedereen heen te schieten, maar er is altijd wel een gast die op mij afvliegt en me neerhaalt terwijl mijn team dan achter de halfdooie ap of ad carry aan het chasen is.We're slowly approaching inevitable death.![]()
BG is 29 en gedraagt zich als iemand die net de eerste klas binnen rolt. dat is niet meer op te lossen zonder zware medicatie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga jij dan ook BG is helpen in plaats van hem proberen te vernederen![]()
![]()
Ligt aan de jungler en tegenstander. Malzahar heeft tegen een swain en WW jungler echt geen pots nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Ook al werkt dit. Mét zou nog beter zijn en jaag je je tegenstander nóg harder de lane uit.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Twitch is wat survival betreft echt een kutkeus, aangezien je niks kan als er iemand op je vliegt. Je enige hoop is hem eruit kunnen bursten of flashenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef dustbrain het volgende:
Hoe overleef je eigenlijk met twitch? Meestal wacht ik tot mijn team in gevecht gaat en probeer ik ergens veilig mijn ult door iedereen heen te schieten, maar er is altijd wel een gast die op mij afvliegt en me neerhaalt terwijl mijn team dan achter de halfdooie ap of ad carry aan het chasen is..
Touchéquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
BG is 29 en gedraagt zich als iemand die net de eerste klas binnen rolt. dat is niet meer op te lossen zonder zware medicatie.
Net 4-5-25 gegaan met MorganaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja die W is eigenlijk iets te langzaam. Als mijn W meteen daar lag bij het casten was het al iets beter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Twitch is wat survival betreft echt een kutkeus, aangezien je niks kan als er iemand op je vliegt. Je enige hoop is hem eruit kunnen bursten of flashen.
Dat vind ik juist van mensen die mij uitdagen voor 1 op 1 nadat ze hun lane verliezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mensen die geen 1vs1 durven nadat ze je noob noemen, echt jongen beter krijgen ze de kogel![]()
Kha'zix, is ie gebuffed ergens in de laatste maand oid dat ie vaak gespeeld wordt? Ik heb em net weer ff geprobeerd in normals maar blijft even squizy als altijd. Of bouw ik em verkeerd? Boots -> sheen -> brutalizer -> Cleaver (en verder nog niet gekomen)![]()
Zou sowieso voor een phage gaan aangezien je geen slows hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Kha'zix, is ie gebuffed ergens in de laatste maand oid dat ie vaak gespeeld wordt? Ik heb em net weer ff geprobeerd in normals maar blijft even squizy als altijd. Of bouw ik em verkeerd? Boots -> sheen -> brutalizer -> Cleaver (en verder nog niet gekomen)![]()
mensen die anderen voor 1v1 uitdagen tijdens/na een game omdat iets ze niet zintquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mensen die geen 1vs1 durven nadat ze je noob noemen, echt jongen beter krijgen ze de kogel. Ik ga er geen woorden aan vuil maken.
![]()
Als ze me uitmaken voor noob terwijl ze zelf hard gecarried worden, wil ik ze wel eens in een 1 versus 1 in actie zienquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
mensen die anderen voor 1v1 uitdagen tijdens/na een game omdat iets ze niet zint. Ik ga er geen woorden aan vuil maken.
![]()
Daar moet je gewoon boven staan. Ik heb het ook vaak genoeg zien gebeuren dat er een normale opmerking gemaakt werd mbt een build bijv. (een Amumu die een item kocht wat uiteindelijk in S2 met goede reden het minst gebruikte item was), en daarna gepikeerd was en een 1v1 moest en zou hebben. Hij had z'n zin gekregen, en werd in de 1v1 ook opgerold, waarna nog meer 'noobs' en hij moeders zou neuken, etc. langs kwamen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Als ze me uitmaken voor noob terwijl ze zelf hard gecarried worden, wil ik ze wel eens in een 1 versus 1 in actie zien
Laat ze lekker, mute ze als het je irriteert, maar iemand die perse een 1v1 wilt komt mij altijd over aan een nogal gefrustreerd figuur die nogal veel waarde hecht aan zijn online/ingame reputatie tegenover mensen die je toch wss nooit meer tegen gaat komen. Het is gewoon zielig.![]()
Wat ook altijd bij scheldpartijen wordt vuilgemaakt en/of gebruikt:
- Familieleden (vooral moeders)
- (fatale) ziektes
- Doodsverwensing
- De champion die jij speelt in kwestie en dat het een 'noob; champion is
- De champion die jij speelt is OP
- Jouw team had allemaal 'luck'
- REPORT REPORT REPORT REPORT![]()
Squizyquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:13 schreef Cornelis83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, maar squizy ipv squishy.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, of ik doe dus iets verkeerd. Vandaar de vraag dus.![]()
![]()
to buy or not to buy badger teemo or panda teemo.. ookal heb ik al cottontail teemo...
hmmm...Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
filthy teemo playerquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
to buy or not to buy badger teemo or panda teemo.. ookal heb ik al cottontail teemo...
hmmm...Vicariously I live while the whole world dies![]()
Net een game gecarried als blitzcrank.
Als je ADC al niets meer kan, en je een of andere faal AP Annie hebt die niet weet hoe ze moet builden.. Stond uiteindlijk 17/8/24 met blitzcrank, like a bawz.Tadumtiedum.![]()
Badger Teemo is echt niks, door die hoed van hem zie je vrijwel niks anders aan de skinquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
hmmm...![]()
![]()
hmm ok. ik houd het maar gewoon bij mn cottontail dan denk ik. cutefactor infinity enzulks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Badger Teemo is echt niks, door die hoed van hem zie je vrijwel niks anders aan de skinVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Cottontail is dan ook echt awesome. Als ik voor een Teemo skin zou gaan, wordt het die. Dat rondhoppen is al gaaf, die eitjes erbij, en dan de standaard Teemo /laugh. Te grappig gewoon.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hmm ok. ik houd het maar gewoon bij mn cottontail dan denk ik. cutefactor infinity enzulks.![]()
ga je blind pick top als singed moet je tegen darius.
2 deaths verder mol ik hem eens, kan ik vanaf dat moment freefarmen.
ondertussen bot natuurlijk permafeeden maar dat boeit me nieteens ik ben de goddamn singed.
maar wat denk je, koop ik net roa en typ ik 'ganking bot now'
iedereen /surr.
fantastisch, daar verspil ik mn tijd weer aan.
amount of fun had: 0.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ken dat heel goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ga je blind pick top als singed moet je tegen darius.
2 deaths verder mol ik hem eens, kan ik vanaf dat moment freefarmen.
ondertussen bot natuurlijk permafeeden maar dat boeit me nieteens ik ben de goddamn singed.
maar wat denk je, koop ik net roa en typ ik 'ganking bot now'
iedereen /surr.
fantastisch, daar verspil ik mn tijd weer aan.
amount of fun had: 0.
Bottomlaners die permafarmen.Tadumtiedum.![]()
iets met support en nog geen level 30.. ik begrijp de frustratie wel redelijk. koop wat goldgen enzo.quote:![]()
feeden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ken dat heel goed
Bottomlaners die permafarmen.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
oh jong ik maak me daar toch een klappertjes op miss fortune
maar heeft het nog zin om daar een van die nieuwe items (ik denk aan een black cleaver of dat 70% AS item) op te bouwen of zou ik gewoon de oldskool yolo adc build aanhouden?![]()
ik vond manama(echt 5 steentjes voor degene die die naam verzon) wel sweetie op bepaalde adcs opzich, maar het heeft te weinig value early on en je kan hem moeilijk lategame kopen.![]()
niet in SR, wel in PG, best een goed item om manamune mee te maken op champs als varus, cait en ashe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik hoor dat Tear ook wel goed kan zijn op adc.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik hoorde dat de naam een referentie aan een legendarische zwaardsmit was, ééntje die de beste van Japan werd geacht te zijn. Heb ik totaal niet van de wiki gehaald, deze info. Echt niet.
Enfin, het was/is een redelijk item voor een aantal champs, maar een adc item is het nou niet direct, nee. Op MF zeker niet.![]()
Hoe krijgen jullie het trouwens voor elkaar om een aram te doen waar niet 200000 ragequits ontspringen te vinden?![]()
![]()
Als je je verdiept in hoe ze aan champion/item namen en graphics komen kom je altijd op best wel leuke dingen uit. had dat eens opgezocht in lolwiki(oid).
![]()
Heb je daar echt last van? Heb dat echt heeeel erg weinig, kan mij de laatste keer niet herinneren. Speel wel veel ARAM met een premade, maar bij de tegenstanders ook nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:43 schreef Xetran het volgende:
Hoe krijgen jullie het trouwens voor elkaar om een aram te doen waar niet 200000 ragequits ontspringen te vinden?![]()
Nog nooit gehad dat ik direct een fatsoenlijke game had. Nu is toevallig net de eerste keer. Maar laat ik dan nu net Nasus krijgen![]()
![]()
Geen all random maar blind pick doen. Met als pluspunt dat je binnen de kortste keren ongekend skilled bent in het ontwijken van nidalee spears.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:43 schreef Xetran het volgende:
Hoe krijgen jullie het trouwens voor elkaar om een aram te doen waar niet 200000 ragequits ontspringen te vinden?Conscience do cost.![]()
Kijk, dat is slimquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen all random maar blind pick doen. Met als pluspunt dat je binnen de kortste keren ongekend skilled bent in het ontwijken van nidalee spears.5 steentjes voor jou.
![]()
aram leert je niet alleen goed juken maar ook zelf skillshots aimen, oh en prioritizen, all in all is het een eyeopener voor straight on teamfights.
wat verschilt in SR is natuurlijk dat je een team kunt ambushen en pinceren enzo dat kan niet echt in aram.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Hehe, was een Akali waar ik tegen moest in mid.
Ik deed net mijn E als Xerath, gaat ze in stealth om te engagen.
Ik bombardeer gewoon die hele area en ze gaat dood.![]()
![]()
tipje: na 2 losses op een rij geen ranked meer spelen. KAns is groot dat je een stuk slechter performt doordat je nog met de vorige losses in je hoofd zit, ook al heb je dat zelf niet direct in de gaten.quote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef I.C.O.N. het volgende:
Oke, vandaag 130 elo verloren (6 losses achter elkaar) en zit nu op welgeteld 996 elo
Waar ze heen lopen je skillshot neerplempen. Niet recht op ze, dat is veel te obvious. Gebruik vooral de zijkant, de width van je Q dus.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef kensei het volgende:
Na al die Xerath propaganda ook maar is kijken wat die fuzz all about is
In lane niet bang wezen om te harassen met E. Het is sowieso een hit en doet meer damage in tegenstelling tot Q.![]()
Tegen Kata was niet zo'n succes in de lane, ze heeft teveel mobility om stuns makkelijk te raken.quote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waar ze heen lopen je skillshot neerplempen. Niet recht op ze, dat is veel te obvious. Gebruik vooral de zijkant, de width van je Q dus.
In lane niet bang wezen om te harassen met E. Het is sowieso een hit en doet meer damage in tegenstelling tot Q.
Wel gewonnen though![]()
![]()
Ja, maar tegen Katarina is het wel lastig idd.quote:Op zondag 30 december 2012 14:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Tegen Kata was niet zo'n succes in de lane, ze heeft teveel mobility om stuns makkelijk te raken.
Wel gewonnen though
Gelukkig is het nog wel te managen.![]()
En dan verlies je een game 10/2/19 als adc met 452 cs omdat je mid laner constant loopt te brullen dat de game niet te winnen valt en afk staat in spawn. Moedeloos word ik hiervan.![]()
Deze gameWon bot lane met Zyra/Graves van Vayne/Lux. Ondertussen gaat mijn Irelia 0/7 top en mijn Nidalee 0/5. Hun Kha'Zix staat 12/0 na 25 minuten en hun Lee staat 5/1/6.
Na 40 minuten gewonnen![]()
![]()
Ja inderdaad.. Sowieso is 6 games op een dag wel een beetje veelquote:Op zondag 30 december 2012 12:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tipje: na 2 losses op een rij geen ranked meer spelen. KAns is groot dat je een stuk slechter performt doordat je nog met de vorige losses in je hoofd zit, ook al heb je dat zelf niet direct in de gaten.![]()
![]()
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk? En doen jullie masteries opslaan of elke game opnieuw invoeren?![]()
Elke game inderdaad opnieuw invoeren, game na game, dag na dag, week na week, maand na maand, jaar na jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Sowieso is 6 games op een dag wel een beetje veel![]()
![]()
Hoeveel champions hebben jullie eigenlijk? En doen jullie masteries opslaan of elke game opnieuw invoeren?![]()
Kwam er gisteravond ineens achter dat ik dit alweer tweeënhalf jaar speel, daar had ik geen ideeeeee van.. De tijd vliegt.![]()
zonet gewint van een 1600 comp, ik adc varus.
6/1/8 gegaan (die death kwam omdat ik op een gegeven moment wat te overmoedig overextende en hun udyr achter me aan kwam toen ik oom was lol)
easy tho.
ik wil meer top gaan spelen tbh, is de enige rol waar ik zelfs lol aan beleef als ik de lane verlies
nee trioq.quote:
edit: nvm ik las SQ ;l
blind zijn.
Speel al sinds de zomer van 2009quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kwam er gisteravond ineens achter dat ik dit alweer tweeënhalf jaar speel, daar had ik geen ideeeeee van.. De tijd vliegt.![]()
Kun je dat ergens zien?quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kwam er gisteravond ineens achter dat ik dit alweer tweeënhalf jaar speel, daar had ik geen ideeeeee van.. De tijd vliegt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar waarom die Rankedgames vermijden?quote:Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee trioq.
edit: nvm ik las SQ ;l
blind zijn.![]()
Ah. Ik speelde nog voor Xin uit kwam, maar kan zo snel de release daar niet van vinden. Kan me ook nog herinneren dat ik een tijdje gestopt was en toen opeens Cassio en Karma zag.quote:Op zondag 30 december 2012 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, bedacht mij dat ik begon voor het WK.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Net zoiets raars mee gemaakt.. Na 15 minuten gaan Ashe en Soraka ineens van botlane naar top. Enemy botlane pushed tot aan de inhibitor en Ashe en Soraka doen alsof ze van niets weten. Leek verdacht veel erop dat ze vrienden in het enemy team hadden zitten en snel de game wilde enden of iets dergelijks.. heb ze maar gereport![]()
Orianna is echt geniaal, niemand kijkt naar die bal, maar alleen naar het poppetje zelf. Volgens mij de enige Champion die uit twee 'delen' bestaat en waar de damage niet vanuit de Champion zelf komt.![]()
Omdat hij zo goed als alle hoogste elo spelers in zn fl heeft.quote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef kensei het volgende:
BG hoe weet je eigenlijk dat Calsot #1 EU is als er nog geen S3 ladders zijn?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat Janna echt een ruk support is.
Ligt aan jou, is één van de beste supports die er is.quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Salamando het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat Janna echt een ruk support is.
![]()
Vertel het geheim, want ik en iedereen waarmee ik speel die Janna pakt faalt altijd gruwelijkquote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ligt aan jou, is één van de beste supports die er is..
Het is een prima support wanneer correct gespeeld/t, meer niet.quote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ligt aan jou, is één van de beste supports die er is.![]()
l2pquote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vertel het geheim, want ik en iedereen waarmee ik speel die Janna pakt faalt altijd gruwelijk.
Elke champ is prima en kan mee geowned worden. Als het je niet lukt, ligt het aan jezelf.Conscience do cost.![]()
Shields/slows/ulti goed timen & skillshots rakenquote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vertel het geheim, want ik en iedereen waarmee ik speel die Janna pakt faalt altijd gruwelijk.
![]()
![]()
Leer je ook wel vanzelf. Ben wel eens gods hard in elkaar getrapt door een Kayle toen ze nog zwaar underplayed was en als zwak begaafde pick werd gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef ems. het volgende:
[..]
l2p
Elke champ is prima en kan mee geowned worden. Als het je niet lukt, ligt het aan jezelf.
Ook wel door een trundle toen die nog als kutchamp gezien werd. Dan leer je wel nederigheid.![]()
trundle top is extreem goed, heeft betere sustain dan de meeste top champs.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Janna is niet goed met iedere AD en niet goed tegen iedere support.quote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je kan haar gebruiken om erg agressieve lanes te counteren. Janna is bijvoorbeeld een hard-counter op Leona (Janna Q cancelled Leona E). Verder is ze in de huidige meta erg goed, iedereen en hun moeder gaat nu Assassins mid, die het moeten hebben van snelle engage, en Janna countert dat met haar Q en ult. Supports waar ze goed tegen is zijn Leona, Taric, Nunu en Alistar
Ze is niet bijster goed tegen hoge pokelanes. Je kan wel wat damage shielden, maar je kan het niet terug sustainen. Je krijgt erg veel damage omdat ze toch redelijk squishy is. Niet tegen Sona, Zyra, Nami of Lulu spelen dus.
Verder pak je Janna voornamelijk als je voor een lategame comp gaat, aangezien ze extreem goed is in peelen voor haar AD carry. Aangezien haar shield een AD boost geeft, is ze erg goed met long range AD carries. Caitlyn, Kog'Maw, Ashe en Ezreal. Aangezien ze geen gapcloser heeft is ze minder goed met de agressieve ADs zoals Tristana, Graves en Corki (die het meer moeten hebben van een snowball in de lane, wat kan als Janna, maar als je tegenstanders goed spelen niet snel zal gebeuren).
Houdt wel rekening met het feit dat het een van de moeilijkste supports is om te spelen (alleen Lulu en Nami zijn moeilijker waarschijnlijk), het vergt veel oefening om Janna met volle potentie te spelen. Als je dit echter kan is ze dodelijk, je kan een lane volledig domineren met Janna (poken met shield op jezelf) of de lane volledig dood maken door passief te spelen en engages te denien.![]()
had het niet beter kunnen verwoorden. Toevallig net nog een leuke janna game gespeeld en gewonnen. Mn AD carry was niet al te best, maar we hebben onze lane in ieder geval niet gefeed en later in de teamfights was mijn utility errug handig. Pas wel op met dat poken met shield op, een slimme tegenstander grijpt dit moment aan om je AD te vangen zodra die voor een lasthit gaat. Je hebt dan alleen je Q (en je ult) om te disengagen maar geen damage shield en ad buff voor je carry meer. Doe dat dus alleen als je ad carry full health is en die van hun niet.quote:Op maandag 31 december 2012 02:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
Janna is niet goed met iedere AD en niet goed tegen iedere support.
Je kan haar gebruiken om erg agressieve lanes te counteren. Janna is bijvoorbeeld een hard-counter op Leona (Janna Q cancelled Leona E). Verder is ze in de huidige meta erg goed, iedereen en hun moeder gaat nu Assassins mid, die het moeten hebben van snelle engage, en Janna countert dat met haar Q en ult. Supports waar ze goed tegen is zijn Leona, Taric, Nunu en Alistar
Ze is niet bijster goed tegen hoge pokelanes. Je kan wel wat damage shielden, maar je kan het niet terug sustainen. Je krijgt erg veel damage omdat ze toch redelijk squishy is. Niet tegen Sona, Zyra, Nami of Lulu spelen dus.
Verder pak je Janna voornamelijk als je voor een lategame comp gaat, aangezien ze extreem goed is in peelen voor haar AD carry. Aangezien haar shield een AD boost geeft, is ze erg goed met long range AD carries. Caitlyn, Kog'Maw, Ashe en Ezreal. Aangezien ze geen gapcloser heeft is ze minder goed met de agressieve ADs zoals Tristana, Graves en Corki (die het meer moeten hebben van een snowball in de lane, wat kan als Janna, maar als je tegenstanders goed spelen niet snel zal gebeuren).
Houdt wel rekening met het feit dat het een van de moeilijkste supports is om te spelen (alleen Lulu en Nami zijn moeilijker waarschijnlijk), het vergt veel oefening om Janna met volle potentie te spelen. Als je dit echter kan is ze dodelijk, je kan een lane volledig domineren met Janna (poken met shield op jezelf) of de lane volledig dood maken door passief te spelen en engages te denien.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Het is ook vooral iets dat je de eerste paar levels doet. Als je AD carry druk bezig is met cs halen en die van de tegenstander ook. Iedere keer als hij een last hit pakt even een auto attack op zijn dak. Als hij blijft rondhangen nog eentje. Eventuele harass terug wordt door je shield opgevangen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
had het niet beter kunnen verwoorden. Toevallig net nog een leuke janna game gespeeld en gewonnen. Mn AD carry was niet al te best, maar we hebben onze lane in ieder geval niet gefeed en later in de teamfights was mijn utility errug handig. Pas wel op met dat poken met shield op, een slimme tegenstander grijpt dit moment aan om je AD te vangen zodra die voor een lasthit gaat. Je hebt dan alleen je Q (en je ult) om te disengagen maar geen damage shield en ad buff voor je carry meer. Doe dat dus alleen als je ad carry full health is en die van hun niet.
Vanaf het moment dat je denkt dat de enemy kan engagen of je AD carry betere poke mogelijkheden heeft shield voor deze situaties bewaren. Als ik met Caitlyn speel bewaar ik bijvoorbeeld mijn shield voor wanneer ze Headshot heeft. Shield geven en ze doet zo 50-100 extra damage met 1 auto attack.
Goed shielden vergt echter behoorlijk wat oefening. Je zult er op het begin behoorlijk wat verkeerd gebruiken (verkeerde moment, te vroeg, te laat), wanneer dit beter gaat zul je zien dat ze stukken effectiever is in lane. Goede manier om het te oefenen is bijvoorbeeld als je tegen een Nunu support zit Janna te pakken en het je doel maken geen een Iceball van Nunu damage te laten doen.![]()
RIght, hier heb ik al veel meer aan. Tegen killlanes is ze dus beter dan de andere supports?quote:Op maandag 31 december 2012 02:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
Janna is niet goed met iedere AD en niet goed tegen iedere support.
Houdt wel rekening met het feit dat het een van de moeilijkste supports is om te spelen (alleen Lulu en Nami zijn moeilijker waarschijnlijk), het vergt veel oefening om Janna met volle potentie te spelen. Als je dit echter kan is ze dodelijk, je kan een lane volledig domineren met Janna (poken met shield op jezelf) of de lane volledig dood maken door passief te spelen en engages te denien.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
In principe wel ja, omdat ze 2 hele goede tools heeft om een engage ongedaan te maken (Q en ulti) terwijl er voor poke en sustain veel betere opties zijn. Als zij dus bij wijze van spreken Soraka/Ezreal nemen zou ik eerder voor bijv. Taric als support gaan.quote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
RIght, hier heb ik al veel meer aan. Tegen killlanes is ze dus beter dan de andere supports?Vicariously I live while the whole world dies![]()
Als je een counter-pick sheet wilt hebben, is dit misschien iets voor je. Staat precies op wat goed is waarmee en waartegen. Deze sheet is al wel 2 maanden oud toen Sona nog erg de FotM is. Janna wordt er bijna niet in vermeld omdat die erg uit de gratie is gevallen. Het blijft echter een heel goede support.quote:Op maandag 31 december 2012 11:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
In principe wel ja, omdat ze 2 hele goede tools heeft om een engage ongedaan te maken (Q en ulti) terwijl er voor poke en sustain veel betere opties zijn. Als zij dus bij wijze van spreken Soraka/Ezreal nemen zou ik eerder voor bijv. Taric als support gaan.![]()
![]()
Heerlijk dit, ik roep ADC BOT
Meteen 2 gasten die doen HUEHUEHUEHUE WIJ ZIJN PREMADE TIEF OP WIJ BOT.
Dus ik gewoon bot gegaan, was als eerste locked in (geen instalock) en gewoon fed gegaan met 12/1/4 ez
Toen in eens kreeg ik wel honour van ze na de match, had 4x teamwork.Tadumtiedum.![]()
Whehehe, eerste keer als Leona support, iets van 5e keer totaal überhaupt als support, ga meteen 3/0/5Misschien heb ik een verborgen talent xD
![]()
Die chart kende ik wel ja. Voor mensen die niet zoveel spelen een handige sheet, maar ik hou het toch vooral bij logisch nadenken. Die sheet is lang niet in alle situaties toe te passen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je een counter-pick sheet wilt hebben, is dit misschien iets voor je. Staat precies op wat goed is waarmee en waartegen. Deze sheet is al wel 2 maanden oud toen Sona nog erg de FotM is. Janna wordt er bijna niet in vermeld omdat die erg uit de gratie is gevallen. Het blijft echter een heel goede support.
[ afbeelding ]Vicariously I live while the whole world dies![]()
Mensen die fuck de meta willen. 2/1/2 is gewoon ronduit kut.
Waarom begrijpt niemand dit.Tadumtiedum.![]()
Jesus wat is Karthus (tot nu toe) makkelijk zeg, net gekocht gelijk eerste game 12-1-11![]()
Tegen een veigar was het, als dat relevant is![]()
![]()
Da's wel relevant ja. Veigar is op zich GEEN prettige matchup voor een karthus omdat ie je zodra hij zijn stun ook maar 1x raakt vanaf midgame jou gewoon kan 1-shotten. Kun je alleen tegengaan door hard te pushen en te roamen waardoor je het echte 'lanen' zoveel mogelijk achterwege laat.quote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef kensei het volgende:
Jesus wat is Karthus (tot nu toe) makkelijk zeg, net gekocht gelijk eerste game 12-1-11![]()
Tegen een veigar was het, als dat relevant isVicariously I live while the whole world dies![]()
Was een slechte veigar dan, hij kon me niks maken in de lane. Rode of Ages hielp ook goed tegen oneshotsquote:Op maandag 31 december 2012 18:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Da's wel relevant ja. Veigar is op zich GEEN prettige matchup voor een karthus omdat ie je zodra hij zijn stun ook maar 1x raakt vanaf midgame jou gewoon kan 1-shotten. Kun je alleen tegengaan door hard te pushen en te roamen waardoor je het echte 'lanen' zoveel mogelijk achterwege laat.![]()
![]()
Ik ook, was straalbezopen. 13/6/23 nidaleequote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:27 schreef Keselo het volgende:
Eerste game van het nieuwe jaar gewonnen. Lekker hoor.![]()
![]()
Best knap, skillshots onder invloed. Of was je AD?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ook, was straalbezopen. 13/6/23 nidalee![]()
![]()
4 van mijn vriendin willen plotsseling sins hebben. Dus toen deed ik ook maar 1 skin.
IM CURSED!We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ging gewoon AP.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Best knap, skillshots onder invloed. Of was je AD?![]()
Die bezopen flikker die online komen. "im so drunk" "Sorry im drunk"
fucking nolive nerds haha.![]()
y u mad tho?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:29 schreef dustbrain het volgende:
Die bezopen flikker die online komen. "im so drunk" "Sorry im drunk"
fucking nolive nerds haha.![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel. Die gast zat in enemy team en feede mij zo hard dat ik em op het laatst negeerde.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als ze in jouw team zitten en gaan feeden is het wel lame jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Die gast zat in enemy team en feede mij zo hard dat ik em op het laatst negeerde.![]()
Ik vind ze altijd lame.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Als ze in jouw team zitten en gaan feeden is het wel lame jaWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Je bent gewoon een dikke mongool als je dan online gaat en laat weten dat je gedronken hebt. Lijkt je wel een solitaire 12-jarige kutnerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Bij WhyAreTheyAllTaken ging het wel goedWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Nieuwe campagne "Don't drink and play"?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:45 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dikke mongool als je dan online gaat en laat weten dat je gedronken hebt. Lijkt je wel een solitaire 12-jarige kutnerd.![]()
Ben blij dat ik geen skin voor malphite heb gekocht.
Veelte fucking OP. Tijdje niet gespeeld en kocht 2 dorans ring wanneer het kon zonder pots. Die jayce top helemaal kapot gemaakt, samen met zijn jungler. die 0-3-1 ging op lvl 8.
Het was oud en nieuw vent, waar is de tolerantie? Waarschijnlijk had >50% gezopen rond die tijd dus wat maakt het ook uit.quote:![]()
Waarom kom je dan online om games te verneuken en erbij te vertellen dat je dronken bent. Drinken rond nieuwjaars moet met familie en gezelligheid, niet om als een eenzame kut nerd online ongepast mee te pronken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Het was oud en nieuw vent, waar is de tolerantie? Waarschijnlijk had >50% gezopen rond die tijd dus wat maakt het ook uit.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Dat had ik ervoor al gedaan, en ik speelde goed dus suck itquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Waarom kom je dan online om games te verneuken en erbij te vertellen dat je dronken bent. Drinken rond nieuwjaars moet met familie en gezelligheid, niet om als een eenzame kut nerd online ongepast mee te pronken.![]()
"Suck it" Val jij onder het soort persoon dat ik net beschreven heb dan? En ging mijn klacht over het skillniveau van de nerd pronkers?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat had ik ervoor al gedaan, en ik speelde goed dus suck itWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Ja manquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
"Suck it" Val jij onder het soort persoon dat ik net beschreven heb dan? En ging mijn klacht over het skillniveau van de nerd pronkers?![]()
Leuk u te ontmoeten dan, persoon die online pronkt met alcohol vanwege het feit dat ie een solitaire kutnerd is.quote:
haha ik dacht, laat ik ff ranked doen. Had moeten dodgen toen die premade xin en singed bot wouden doen. Ik ging 5/2 met kennen in de eerste 10 minuten toen hun darius zich met 8-0-0 feede op onze top die support wou zijn.
Jup, volgende game wou iemand mid met teemo tegen leblanc, toch maar ff gedodged. Dit waren me eerste twee 'games'. Is dit normaal of ongeluk?We're slowly approaching inevitable death.![]()
1250 elo range is geweldig. Dan kom je mensen tegen die tot level 30 alleen nog maar tegen bots gespeeld hebben, adc's die niet weten wat lasthitten is en supports die cs nemen en nooit warden.
Beter laten ze mensen minimaal 200/300 pvp games spelen voordat ze ranked mogen doen.![]()
Ik dacht dat het leuk en spannend zou zijn, maar nu zit ik met een halfuur penalty en kan zelfs geen normal blind picks doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
1250 elo range is geweldig. Dan kom je mensen tegen die tot level 30 alleen nog maar tegen bots gespeeld hebben, adc's die niet weten wat lasthitten is en supports die cs nemen en nooit warden.
Beter laten ze mensen minimaal 200/300 pvp games spelen voordat ze ranked mogen doen.
In zee gaan met een kut team en verliezen verlaagt je elo alleen maar meer of niet?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik heb nog net geen 300 wins (op normal) en heb idee dat er net zoveel retards daar zitten als in ranked games. Ik mag verwachten dat je in ieder geval elke lane redelijkerwijs kan spelen als je een draft pick gaat doen, maar dan nog heb je van die mensen die alleen mid of top kunnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
Beter laten ze mensen minimaal 200/300 pvp games spelen voordat ze ranked mogen doen.
Wordt dit beter naarmate je wat meer ranked heb gespeeld? Ik wil niet zeggen dat ik zo'n de beste LoL speler ben maar zoals jij mensen omschrijft binnen die elo range daar zie ik mezelf zeker niet tussen vallen..![]()
Dan moet je net als mij gaan queue dodgen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen 300 wins (op normal) en heb idee dat er net zoveel retards daar zitten als in ranked games. Ik mag verwachten dat je in ieder geval elke lane redelijkerwijs kan spelen als je een draft pick gaat doen, maar dan nog heb je van die mensen die alleen mid of top kunnen.
Wordt dit beter naarmate je wat meer ranked heb gespeeld? Ik wil niet zeggen dat ik zo'n de beste LoL speler ben maar zoals jij mensen omschrijft binnen die elo range daar zie ik mezelf zeker niet tussen vallen..We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als je omhoog gaat met elo wel, ik zou heel voorzichtig met je placement matches omgaan als je die nog niet gedaan hebtquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Wordt dit beter naarmate je wat meer ranked heb gespeeld? Ik wil niet zeggen dat ik zo'n de beste LoL speler ben maar zoals jij mensen omschrijft binnen die elo range daar zie ik mezelf zeker niet tussen vallen..![]()
Net of mensen die 300 pvp games dit allemaal weten. Blijft mij verbazen hoeveel onwetende er met +500 games dit spel spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
Beter laten ze mensen minimaal 200/300 pvp games spelen voordat ze ranked mogen doen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik zeg ook niet dat iedereen het na 300 games snapt, maar er zijn mensen die het spel wel redelijk kunnen na 300 pvp gamesquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net of mensen die 300 pvp games dit allemaal weten. Blijft mij verbazen hoeveel onwetende er met +500 games dit spel spelen.
Ik ken iemand met 600 games die nog steeds niks van het spel snapt![]()
![]()
Veelal deden andere mensen al dodgen als het nergens op uit leek te draaien, scheelde mij weer 30 min wachten. Al met al zit ik er niet echt meer op te wachten om in ieder geval 20 min voor een loss te spelen, dus zal er nog beter op letten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je omhoog gaat met elo wel, ik zou heel voorzichtig met je placement matches omgaan als je die nog niet gedaan hebt![]()
Zijn er al wat speel clubjes of doen jullie daar niet aan? Mensen die je al een beetje kent is altijd al beter dan volstrekt vreemden.![]()
Ik speel altijd met een stel grieken, ze kunnen er niets van maar goed, het is wel humor
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hebben we nog niet echt, maar je kan natuurlijk altijd een groepje vormen. Van veel mensen die hier komen staat hun ingame naam in de openingspost (die van mij iig wel). Add ze aan je friendslist en invite eens wat mensen zou ik zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Veelal deden andere mensen al dodgen als het nergens op uit leek te draaien, scheelde mij weer 30 min wachten. Al met al zit ik er niet echt meer op te wachten om in ieder geval 20 min voor een loss te spelen, dus zal er nog beter op letten.![]()
Zijn er al wat speel clubjes of doen jullie daar niet aan? Mensen die je al een beetje kent is altijd al beter dan volstrekt vreemden.Niveau is voor mij in ieder geval totaal niet van belang, zolang je maar niet als een 12-jarig debieltje gaat lopen ragen.
edit: per toeval onlangs een groepje Duitsers tegengekomen en daar wat premades bij meegedaan, allemaal gewonnenIk speel daar als support en met die AD carry ging de samenwerking prima. Heb ook 1 of 2 games top gedaan, ook gewonnen. Wel allemaal normals overigens.
Poging 2 om dit spel (dat me fantastisch lijkt) actief te gaan spelen. Het is lang wikken en wegen geweest of het LoL of Dota 2 zou worden, maar LoL schijnt veel noobvriendelijker en casual te zijn dus de keuze is gemaakt. Ik heb al een paar guides gelezen en ga zometeen een paar potjes met bots spelen.
2 vraagjes:
Zijn alle items en abilities die je in een match koopt of selecteert permanent of staat de teller per match weer op 0 zegmaar?
Met wie kan ik het beste beginnen en moet ik me dan aan een guide houden? En is een practice match ook ranked?
Alvast bedankt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Je kan geen ranked spelen tot dat je level 30 bent dus daar hoef je je nog geen zorgen over te maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Quotidien het volgende:
Poging 2 om dit spel (dat me fantastisch lijkt) actief te gaan spelen. Het is lang wikken en wegen geweest of het LoL of Dota 2 zou worden, maar LoL schijnt veel noobvriendelijker en casual te zijn dus de keuze is gemaakt. Ik heb al een paar guides gelezen en ga zometeen een paar potjes met bots spelen.
2 vraagjes:
Zijn alle items en abilities die je in een match koopt of selecteert permanent of staat de teller per match weer op 0 zegmaar?
Met wie kan ik het beste beginnen en moet ik me dan aan een guide houden? En is een practice match ook ranked?
Alvast bedankt.
Elke potje begint je champion op level 1 zonder items, dus niks is permanent wat je ingame doet.
Je runes en masteries zijn wel permanent, runes hoef je nog niet naar te kijken tot level 20. Masteries moet je elk level een puntje erbij doen. (Summoner level dan, masteries kan je ingame niets aan veranderen)
Je kunt je masteries en runes wel altijd veranderen als je niet ingame bent though![]()
Ah, dat niks ingame permanent is is wel fijn, dan zit je er niet gelijk aan vast als je iets verkeerd doet.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik zou een paar potjes tegen bots spelen en daarna zsm naar pvp gaan daar leer je het meeste van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:33 schreef Quotidien het volgende:
Ah, dat niks ingame permanent is is wel fijn, dan zit je er niet gelijk aan vast als je iets verkeerd doet.
En probeer je niks aan te trekken van rage kids die je helemaal kapot flamen, je hebt veel mensen van level 30 die een smurf acount maken en dan nieuwe speler gaan uitschelden omdat ze het spel nog niet goed kunnen. Beetje treurig maar niks van aantrekken dus![]()
![]()
Eerste potje zit erop met 0/2/0. Whoop-di-doo.Echt supervoorzichtig gespeeld maar als je dan 1vs1 komt te staan tegenover een andere champion is het snel gedaan met je.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Lol is in zoverre 'noobvriendelijk' en 'casual' als in dat je het spel net wat makkelijker in de vingers krijgt. Als je daadwerkelijk beter wordt en hogere rating bereikt is er net zo weinig casuals aan als elke andere online game. Je speelt immers tegen mensen die steeds beter worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb Dota (1) eventjes gespeeld en HoN langere tijd. En hoewel LoL makkelijker is om in te komen zit er qua moeilijkheidsgraad eigenlijk geen verschil in. Als je het op die manier gaat vergelijken is WoW arena rocket science in vergelijking met elke Moba game op de markt.Zoals al gezegd: die mag je elke match opnieuw halen. Logisch ook, want verschillende mannetjes willen verschillende items. En zelfs dezelfde champ wil elke ronde weer net wat andere items.quote:Zijn alle items en abilities die je in een match koopt of selecteert permanent of staat de teller per match weer op 0 zegmaar?Met wie je het leukst lijkt. Ik vind niet dat er echt een groot verschil is in moeilijkheidsgraad tussen de verschillende champs.quote:Met wie kan ik het beste beginnen en moet ik me dan aan een guide houden? En is een practice match ook ranked?
Om beter te worden:
- Guide lezen van pro player (hoewel guides wel snel afvallen qua nuttigheid als je wat beter wordt)
- Streams kijken van mensen die beter zijn.
- Taktieken van de betere spelers exact overnemen en proberen te masteren.
- Vervolgens je eigen nieuw-ontdekte truucjes toevoegen.Voorzichtigheid is ook slechts een tactiek. Geen strategie waarmee je matches wintquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Eerste potje zit erop met 0/2/0. Whoop-di-doo.Echt supervoorzichtig gespeeld maar als je dan 1vs1 komt te staan tegenover een andere champion is het snel gedaan met je.
Conscience do cost.![]()
Uiteindelijk doe je het wel om te winnen toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hebben we nog niet echt, maar je kan natuurlijk altijd een groepje vormen. Van veel mensen die hier komen staat hun ingame naam in de openingspost (die van mij iig wel). Add ze aan je friendslist en invite eens wat mensen zou ik zeggenNiveau is voor mij in ieder geval totaal niet van belang, zolang je maar niet als een 12-jarig debieltje gaat lopen ragen.
edit: per toeval onlangs een groepje Duitsers tegengekomen en daar wat premades bij meegedaan, allemaal gewonnenIk speel daar als support en met die AD carry ging de samenwerking prima. Heb ook 1 of 2 games top gedaan, ook gewonnen. Wel allemaal normals overigens.
![]()
Huehue dit zijn de fijne ranked potjes.
Het potje leek verloren en toch win je dan.
Quadra jax nomnom.
Wat een liefde voor jax, als je ergens mee kan carryen en dan is het jax wel![]()
Tuurlijk speel je om te winnen, maar wat heeft het voor zin om je eigen premade teamgenoten noob te noemen omdat ze jouw niveau niet halen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:22 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Uiteindelijk doe je het wel om te winnen toch?Vicariously I live while the whole world dies![]()
Get on my level hoequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tuurlijk speel je om te winnen, maar wat heeft het voor zin om je eigen premade teamgenoten noob te noemen omdat ze jouw niveau niet halen?.
En iedereen die slechter is is een KUTNOOBquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja en iedereen die beter is dan jij heeft geen levenVicariously I live while the whole world dies![]()
Har har, preciesquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja en iedereen die beter is dan jij heeft geen leven.
Nee geintje, tenzij je je als klapmongool gedraagt hoor je mij niet klagen hoor.
Rammus is niet echt een champ voor in lane. Je kunt beter een fighter nemen. Junglen met rammus kan wel maar dat is niet handig pre lvl 20.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:04 schreef Quotidien het volgende:
2e potje 0/1/2, gaat al wat beter met Rammus.
E: eigenlijk kun je -als je net begonnen bent- elke champ wel spelen realiseer ik me ineensWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Kan iemand mij vertellen waarom energy runes zo verdmomd overpriced zijn? Welke randdebiel van een riot-werknemer heeft dat bedacht?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ah op die manier, dacht gewoon met randoms. Ik wil zelfs met vrienden nog wel eens uitvallen als ze een dom foutje maken, maar andersom doen ze dat ook bij mij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tuurlijk speel je om te winnen, maar wat heeft het voor zin om je eigen premade teamgenoten noob te noemen omdat ze jouw niveau niet halen?![]()
![]()
wat mijn ervaring is vooral dat als je net begonnen bent bots idd nog wel even handig kan zijn.
dit omdat je dan een beetje weet welke spells abillitys en andere zooi je kan verwachten van champs
sommige kunnen je nogal overdonderen xD
punt 2 als je PVP gaat spelen is dat handiger om te doen met mense ndie zelfde lvl hebben als jij
als je namelijk een premade hebt met allemaal lvl 30 en jij als lvl 10 of iets dan is de kans groot dat je nogal snel overlopen wordt omdat je toch net ff wat power ed mist
maar dat is mijn ervaring![]()
Als lvl 30 premade word je gematched tegen andere 30 premades.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Liandri het volgende:
wat mijn ervaring is vooral dat als je net begonnen bent bots idd nog wel even handig kan zijn.
dit omdat je dan een beetje weet welke spells abillitys en andere zooi je kan verwachten van champs
sommige kunnen je nogal overdonderen xD
punt 2 als je PVP gaat spelen is dat handiger om te doen met mense ndie zelfde lvl hebben als jij
als je namelijk een premade hebt met allemaal lvl 30 en jij als lvl 10 of iets dan is de kans groot dat je nogal snel overlopen wordt omdat je toch net ff wat power ed mist
maar dat is mijn ervaringWe're slowly approaching inevitable death.![]()
jah dat weet ik maar als jij een premade hebt met 4 vrienden die lvl 30 zijn en jij bent als 5de lvl 10 of iets...
dan zegt het systeem echt niet goh daar moet een apart iemand bij dus laten we daar een 10 bij zetten dan wordt je echt wel gematched aan een all lvl 30 met een beetje "pech" XD![]()
Dat doen ze dus wel , als je met zijn vieren bent tenminste.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Liandri het volgende:
jah dat weet ik maar als jij een premade hebt met 4 vrienden die lvl 30 zijn en jij bent als 5de lvl 10 of iets...
dan zegt het systeem echt niet goh daar moet een apart iemand bij dus laten we daar een 10 bij zetten dan wordt je echt wel gematched aan een all lvl 30 met een beetje "pech" XDWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Dat zegt het systeem dus inderdaad wel. Net zoals dat het bij 4 lage levels en één level 30 je tegenover iets soortgelijks zetquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Liandri het volgende:
dan zegt het systeem echt niet goh daar moet een apart iemand bij dus laten we daar een 10 bij zetten dan wordt je echt wel gematched aan een all lvl 30 met een beetje "pech" XD
Verder is het geen pech, dat is goede oefening! Als ik de kans had zou ik alleen maar tegen 2300+ rating dudes spelen
Conscience do cost.![]()
![]()
Sowieso beter.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat dus. Wat is er leuk aan slechtere spelers naar de tering te meppen? Als ik dat wilde maakte ik wel twintig smurfs aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zegt het systeem dus inderdaad wel. Net zoals dat het bij 4 lage levels en één level 30 je tegenover iets soortgelijks zet
Verder is het geen pech, dat is goede oefening! Als ik de kans had zou ik alleen maar tegen 2300+ rating dudes spelen
Het is pas leuk als je je tegen betere spelers kunt meten, dan zit er meteen een mooie handicap in. Heerlijke uitdagingen zijn dat. Genieten man, poos geleden nog tegen een 2.1k speler. Kan er vanzelf weinig tegen beginnen, maar het is veel meer nagelbijten en gespannen spelen dan in de meeste normals.![]()
Overigens wel game gewonnen maar de lane natuurlijk verloren (al was het minder hard dan ik verwachtte, had gelukkig een main).![]()
Wat is de beste champ om me nu op te focussen?En wat zijn de bet items etc. die ik moet kopen dan? Of moet ik daar maar gewoon guides voor lezen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
De ADC, die krijg je snel neer omdat ze weinig hp en resistances heeft maar doet wel de meeste schade. Normaliter samen met de AP carry prioriteit #1.![]()
Haha in plaats van je een suggestie voor een champion die voor beginners geschikt is te geven noemde ik wie je in teamfights moet focussen, snap je hem??!!![]()
Nou ja nee, Garen, Ashe, Annie en Warwick zijn goede en makkelijke champions om te spelen als je er nog maar net mee bezig bent. Master Yi en Evelynn zijn ook prima.
Annie is leuk omdat ze last hitten beloont, iets dat je hoe dan ook z.s.m. moet leren.
Qua builds kun je je oriënteren aan de featured en approved guides van solomid, die zijn in het algemeen erg goed. Niet klakkeloos overnemen, altijd je verstand erbij houden. Soms moet je gewoon wat defensiever bouwen of kun je je meer schade veroorloven als je al lekker gaat, dat leer je allemaal vanzelf wel aanvoelen.![]()
Bedankt, denk dat ik maar met Ashe ga beginnen. Als ik die uberhaupt kan verkrijgen nu.
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik er echt lekker inzit?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Reken op... weet ik veel? Ik ken spelers van level vijftien die het prima doen en spelers van dertig met meer dan tweeduizend gespeelde games die er werkelijk waar geen kloot van kunnen. Dat ligt helemaal aan jou.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:59 schreef Quotidien het volgende:
Bedankt, denk dat ik maar met Ashe ga beginnen. Als ik die uberhaupt kan verkrijgen nu.
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik er echt lekker inzit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: