SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat ook, natuurlijk. Geen vrede zonder tettenquote:
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Jaja dagboek mensen, ik ga slapen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Truste minthyquote:![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Wat een drukte mensen ineens, tering.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik bel SC ffquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Evertjan het volgende:
coldplay nu op ned 3 voor de liefhebberslekker faxen heel de dag echt genot![]()
middernacht geweest dan worden de echte fokkers wakkerquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een drukte mensen ineens, tering.![]()
![]()
Ik, maar die krijg je nietquote:![]()
En wat voor een broer ben jij trouwens? Dat je niet eens zijn nummer hebt
Tante minthy!! O+
ja ehhhh telefoonboek gewist je kent het welquote:Op woensdag 26 december 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik, maar die krijg je niet![]()
En wat voor een broer ben jij trouwens? Dat je niet eens zijn nummer hebtlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ja, dat ken ik wel...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja ehhhh telefoonboek gewist je kent het wel
Tante minthy!! O+
Zeg, heb jij gisteren eigenlijk mijn tip over Facebook nog ter harte genomen?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
middernacht geweest dan worden de echte fokkers wakkerTante minthy!! O+
Ja, tot twee keer toe is me dat overkomen. Zuigtquote:
Tante minthy!! O+
Iets met de cloud enzoquote:Op woensdag 26 december 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tot twee keer toe is me dat overkomen. Zuigt![]()
![]()
Gmailquote:Op woensdag 26 december 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tot twee keer toe is me dat overkomen. Zuigt![]()
![]()
![]()
quote:M'n eerder opgeslagen nummers kon ik niet opslaan in Gmail. Na m'n laatste debacle heb ik al m'n contacten (eigenlijk alleen Pino, SC en m'n moeder) gelijk maar aan m'n account gekoppeldquote:
Tante minthy!! O+
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
M'n eerder opgeslagen nummers kon ik niet opslaan in Gmail. Na m'n laatste debacle heb ik al m'n contacten (eigenlijk alleen Pino, SC en m'n moeder) gelijk maar aan m'n account gekoppeld![]()
![]()
[..]
[..]
M'n eerder opgeslagen nummers kon ik niet opslaan in Gmail. Na m'n laatste debacle heb ik al m'n contacten (eigenlijk alleen Pino, SC en m'n moeder) gelijk maar aan m'n account gekoppeld
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ok lol ik wist niet dat ik een oud wondje open reitte
Ik ga slapen, dag liefjeslekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik was een beetje sarcastisch heur, er staan allemaal nummers van lekkere kerels in m'n telefoonquote:
Tante minthy!! O+
Doei wolfjequote:Op woensdag 26 december 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen, dag liefjes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat snap ik, het blijft wel grappigquote:Op woensdag 26 december 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was een beetje sarcastisch heur, er staan allemaal nummers van lekkere kerels in m'n telefoon
[..]
[..]
M'n eerder opgeslagen nummers kon ik niet opslaan in Gmail. Na m'n laatste debacle heb ik al m'n contacten (eigenlijk alleen Pino, SC en m'n moeder) gelijk maar aan m'n account gekoppeld![]()
![]()
Geeft niks, dat heb ikzelf ook onlangs wederom een tikje gedaanquote:Op woensdag 26 december 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen, dag liefjes![]()
![]()
Slaap lekker, gekke meid!!![]()
XOXOX
Tante minthy!! O+
neequote:Op woensdag 26 december 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, heb jij gisteren eigenlijk mijn tip over Facebook nog ter harte genomen?![]()
![]()
trusten wolfmasterquote:Op woensdag 26 december 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen, dag liefjes![]()
Soms heb ik mijn momentenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snap ik, het blijft wel grappig
quote:![]()
![]()
*kras*Tante minthy!! O+
Deadmau5
Nee, dat valt best mee. Kijk... Dat ik forever alone *kras* ben, wil niet zeggen dat ik een ander niets gunquote:
Tante minthy!! O+
Bek dicht, slapen. Anders bel ik je vriendin opquote:
Tante minthy!! O+
moet ik dan niet eerst zelf een facebook pagina aanmaken?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee. Kijk... Dat ik forever alone *kras* ben, wil niet zeggen dat ik een ander niets gun![]()
Ja, klopt. Dat kost je 5 minuten van je levenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet ik dan niet eerst zelf een facebook pagina aanmaken?
Tante minthy!! O+
YES!
Deze heb ik óók live gezien
Avond!![]()
Het begint weer op een ouderwets 3fm topic te lijken hier
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Lekker nummer dit
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:27 schreef henkde_j het volgende:
Avond!![]()
Het begint weer op een ouderwets 3fm topic te lijken hier![]()
En hoe tof is dat?!
Tante minthy!! O+
Oehhhhhquote:Op woensdag 26 december 2012 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk meisje op het oog![]()
No Good
Henkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:27 schreef henkde_j het volgende:
Avond!![]()
Het begint weer op een ouderwets 3fm topic te lijken hier![]()
![]()
woordgrapje voor de liefhebberstwitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 26-12-2012 om 00:20:22Was het maar waar dat iemand eens de Kerst stal! #elkjaardatgedoe reageer retweet
![]()
Pino!quote:![]()
Godzijdank nog niet op tafel beland
Jij begrijpt _O_![]()
Toto!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BOARDERLINE!!! Borderline!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er komt nog een kerstdag...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino!![]()
Godzijdank nog niet op tafel belandTante minthy!! O+
Pino past niet in van die kleine pannetjesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Er komt nog een kerstdag gourmetdag...![]()
8 juni, Ziggo Dome.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef Evertjan het volgende:
staat nog altijd op me verlanglijstje om die gasten eens live te zien|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In kleine stukje gehakt past allesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Pino past niet in van die kleine pannetjes
Tante minthy!! O+
ik flikker het zelf meestal op de plaat dat gedoe met die pannetjesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
In kleine stukje gehakt past alles![]()
![]()
€49 Gaan gaan gaan!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik niet nee, gelukkig he.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino!![]()
Godzijdank nog niet op tafel beland![]()
Ik ga 3 dagen eerder al naar Neil Young in Ziggo Dome, maar misschien als het nog niet uitverkocht is en ik heb een drang voor concerten ga ik daar ook heenquote:
and learn to fly away lalala...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ok. Bedankt.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ga je Pino eten?quote:
Jij begrijpt _O_![]()
Plaag Pino niet zoquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Is een beetje ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Welke usericon vinden jullie het best bij mij passen? Grohl, die vuurtoren of iets anders?
Een prullenbak.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Welke usericon vinden jullie het best bij mij passen? Grohl, die vuurtoren of iets anders?
Waar je account tevens in kan.![]()
Vuurtoren!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Welke usericon vinden jullie het best bij mij passen? Grohl, die vuurtoren of iets anders?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Dagobert Duckquote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Welke usericon vinden jullie het best bij mij passen? Grohl, die vuurtoren of iets anders?![]()
Daar ben ik klaar meequote:
Die ik nu heb (moet je misschien even F5en) was de eerste die ik gebruikte op FOK!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is toch een bazen tuneDucktales
Pino is toch geen kipquote:
Wel een bazenplaat blijft dit trouwens
bekend van de tekenfilm!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wel een bazenplaat blijft dit trouwens![]()
![]()
Ik kan niet wachten op QotSA volgend uur.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alfred J. Kwakquote:Op woensdag 26 december 2012 00:56 schreef Evertjan het volgende:
zit nu op youtube oude tv series tunes te kijken
Voor de PSB-fans: 2.50 en 4.55u bij de buren van Radio2.
It's a Sin en West End Girls staan er als enige in.![]()
PSB Elllendequote:Op woensdag 26 december 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
It's a Sin en West End Girls staan er als enige in.
Jij begrijpt _O_![]()
Je ziet wel een verschuiving van de Top2000, Foo Fighters stonden er nooit in tot in 2011 toen op 1083 en 1498, nu 185 en 154quote:Op woensdag 26 december 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
It's a Sin en West End Girls staan er als enige in.Steeds meer nieuwere muziek
Scatman straksen Placebo en QotSA.
och, dat zijn de utizonderingen, verder is het nog steeds vooral een oude lullen lijstquote:Op woensdag 26 december 2012 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je ziet wel een verschuiving van de Top2000, Foo Fighters stonden er nooit in tot in 2011 toen op 1083 en 1498, nu 185 en 154Steeds meer nieuwere muziek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik denk zelf niet dat het uitzonderingen zijn, je ziet ook steeds meer andere platen van de jaren 90/00 die langer dan een jaar op een 'hoge' plek blijven staan.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och, dat zijn de utizonderingen, verder is het nog steeds vooral een oude lullen lijst
Tevens Incubus
Bi bab bab barbiepop!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Scatman
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Yeah PlaceboEn volgend uur Immigrant song Led Zeppeling en Foo Fighters
dat dat nu pas begint te komen is al erg genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk zelf niet dat het uitzonderingen zijn, je ziet ook steeds meer andere platen van de jaren 90/00 die langer dan een jaar op een 'hoge' plek blijven staan.
Tevens Incubus
En verder vind ik het belachelijk dat recente platen er in kunnenSkyfall staat er gewoon al in
DeLuna vindt me dik ;(
toffe plaat van Placebo, live vond ik er weinig aan
DeLuna vindt me dik ;(
Ja, idd. de echt recente platen staan er gewoon in omdat het nog in mensen hun geheugen zitquote:Op woensdag 26 december 2012 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dat nu pas begint te komen is al erg genoeg
En verder vind ik het belachelijk dat recente platen er in kunnenSkyfall staat er gewoon al in
Niet omdat ze persé goed zijn.
Pinkpop?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:16 schreef rubbereend het volgende:
toffe plaat van Placebo, live vond ik er weinig aan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Golden EarringLowlandsquote:DeLuna vindt me dik ;(
Vind het verschrikkelijke kitsch muziekquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nirvana op radio 2
Mobydeze was dan wel weer heel gaaf live
DeLuna vindt me dik ;(
![]()
DeLuna vindt me dik ;(
![]()
Lol, Moby op Pinkpop. Maar dat filmpje90.000 mensen en Amsterdam
DeLuna vindt me dik ;(
Whaha Pinkpop in Amsterdamquote:Op woensdag 26 december 2012 01:23 schreef rubbereend het volgende:
Lol, Moby op Pinkpop. Maar dat filmpje90.000 mensen en Amsterdam
Zou wat wezen op de dam+damrak helemaal vol
Pampampampadadampampam!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
MCW-tune
DeLuna vindt me dik ;(
True, maar voor het PSB-alarm vind ik het enorm baas.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het verschrikkelijke kitsch muziek![]()
![]()
toffe plaat
DeLuna vindt me dik ;(
Dansen!DeLuna vindt me dik ;(
Wat een lekker nummer dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stond vanavond op de achtergrond aan. Ik werd gek van de Top2000 en hun /liefdagboek verhaaltjes van luisteraars.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och, dat zijn de utizonderingen, verder is het nog steeds vooral een oude lullen lijst![]()
![]()
Ik had een keer zo'n playlist van Stenders op Spotify, dagen aan gehadquote:Op woensdag 26 december 2012 01:38 schreef Evertjan het volgende:
dat is het voordeel van de TOPSR veel platen weinig gelulStuk of 2000 platen geen gelul..
JAJAJA Queens of the Stone Age![]()
nou vooruit danquote:DeLuna vindt me dik ;(
"En op nummer 1584 staat Herman van Veen met Toveren. Jopie van Drongelen uit Roelofarendsveen verteld over dit nummer dat hij het zo lekker vond klinken de eerste keer, tijdens het tuinieren in die hete zomer van 1998"
![]()
Lang leve 3FM![]()
![]()
Niks mis met Herman van Veenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"En op nummer 1584 staat Herman van Veen met Toveren. Jopie van Drongelen uit Roelofarendsveen verteld over dit nummer dat hij het zo lekker vond klinken de eerste keer, tijdens het tuinieren in die hete zomer van 1998"
![]()
Lang leve 3FMDe Held
In drie SC's Welterusten moeten zeggenVanaf nu is het waarheid.
Uiteraard begin ik bij 3FM
Trusten mensen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Trusten mensen![]()
![]()
Ik begin pas net.![]()
![]()
Doeidoeiquote:Op woensdag 26 december 2012 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Trusten mensen![]()
Attent van je!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Trusten mensen![]()
Slaap lekker, jong!![]()
Tante minthy!! O+
bye bye man bye byequote:Op woensdag 26 december 2012 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Trusten mensen
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
nn Pino!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Trusten mensen![]()
![]()
Heb jij die gekregen? Tof, ik krijg nooit iets voor kerst, al heb ik gisteren wél een boekenpakket gewonnen via Fokquote:![]()
Ik heb nog nooit iets gewonnen, ik vond het tof
Tante minthy!! O+
WTF gaat hij een rare taal spreken dan?Zal wel IJslands zijn...
Led Zep, Foo Fighters, Editors... lekker eerste half uurtje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Immigrant song
We come from the land of the ice and snow,
From the midnight sun where the hot springs flow.
Haha, Disco Partizane
hij is een baasquote:Op woensdag 26 december 2012 02:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn eerste keer Jim Vorwald. Ben benieuwd, ik lees eigenlijk nooit iets positiefs over hem.
![]()
Weinig mis mee, maar alles wat ook maar een beetje afwijkt van de meer bekende dj's wordt hier weinig subtiel de grond in geboordquote:Op woensdag 26 december 2012 02:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn eerste keer Jim Vorwald. Ben benieuwd, ik lees eigenlijk nooit iets positiefs over hem.
Tante minthy!! O+
Hij zei net 'Patrizane' ipv. Partizane...quote:Op woensdag 26 december 2012 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig mis mee, maar alles wat ook maar een beetje afwijkt van de meer bekende dj's wordt hier weinig subtiel de grond in geboord|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
/lief dagboekquote:Op woensdag 26 december 2012 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zei net 'Patrizane' ipv. Partizane...![]()
Nee, ontopic.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo'n lekkere muziek die Editors
quote:Op woensdag 26 december 2012 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig mis mee, maar alles wat ook maar een beetje afwijkt van de meer bekende dj's wordt hier weinig subtiel de grond in geboord![]()
![]()
Misschien is hij onder de indruk van een meisje dat Patricia heet en versprak hij zich?quote:Op woensdag 26 december 2012 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zei net 'Patrizane' ipv. Partizane...
Tante minthy!! O+
Onee, dit nummer
Dat maakt me niet uit, katten zijn bijna altijd tofquote:![]()
(zolang het topic er maar niet mee overspoeld wordt)Tante minthy!! O+
Dit is wél mijn kat
ROCK 'N GROHL!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een halve Kitlerquote:![]()
Die van mij staan al genoeg op Twitter en Facebook, die ga ik hier niet spammen
Tante minthy!! O+
Ik heb hem toen een keer een stropdas gegeven idd
quote:Op woensdag 26 december 2012 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hem toen een keer een stropdas gegeven idd
[ afbeelding ]
Tante minthy!! O+
Zal vast ergens druk zijn met het vieren van de kerstdagenquote:
Tante minthy!! O+
Komt in de loop van de week wel weerquote:
Nou, ik ga naar bed mensen
In dit prachtige subforum staat vast ergens een topic waar je je kritiek op de actie kwijtkan, dat hoeft niet hierquote:Op woensdag 26 december 2012 02:28 schreef Doublepain het volgende:
12 miljoen weggooien, geef het maar aan mij.. Dan heb je er tenminste iets aan
Tante minthy!! O+
Yep, al is volgende uur wel heeeeeel goed, met Simon & Garfunkel, Raconteurs, James Brown, Beach Boys, White Stripes, Motorcycle (as the rush comesquote:) en Rolling Stones
Damn. truste.
Ik bij m'n broer en schoonzus, en m'n nichtje natuurlijkquote:![]()
En dan is die klerekerst weer fijn voorbij. Oud en nieuw nog even doorbuffelen en dan zit voor mij het grootste deel van de ellende er weer op
Tante minthy!! O+
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 02:43 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen slaap ze en fijne 2e gourmetdag morgen
Tante minthy!! O+
oud en nieuw is erger als kerst iddquote:Op woensdag 26 december 2012 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bij m'n broer en schoonzus, en m'n nichtje natuurlijk![]()
En dan is die klerekerst weer fijn voorbij. Oud en nieuw nog even doorbuffelen en dan zit voor mij het grootste deel van de ellende er weer op![]()
Klopt, oudjaarsdag is de sterfdag van m'n vader, dat is nooit zo gezellig (understatement)quote:Op woensdag 26 december 2012 02:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oud en nieuw is erger als kerst idd![]()
Veel plezier morgen!
Ik duik ook maar eens m'n nest in, heb een half slaappilletje ingenomen. Werkt als een tierelier![]()
Hoef ik iig niet weer wakker te liggen tot een uur of 7![]()
Tante minthy!! O+
nn ik ga nu ook echt me bedje inquote:Op woensdag 26 december 2012 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, oudjaarsdag is de sterfdag van m'n vader, dat is nooit zo gezellig (understatement)![]()
Veel plezier morgen!
Ik duik ook maar eens m'n nest in, heb een half slaappilletje ingenomen. Werkt als een tierelier![]()
Hoef ik iig niet weer wakker te liggen tot een uur of 7![]()
![]()
*zwaait naar haar broer*![]()
Hij las hier dat ik nog wakker ben en stelt me allerlei lastige vragen over hoe laat ik op bezoek moet komen. Keihandig, dat Fok![]()
/dagboekTante minthy!! O+
wie zegt dat?quote:Op woensdag 26 december 2012 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
In dit prachtige subforum staat vast ergens een topic waar je je kritiek op de actie kwijtkan, dat hoeft niet hier
12 miljoen![]()
![]()
idd, desnoods op een stapel gooien en verbranden.. Hebben de daklozen ook warmte in deze barre tijdenquote:Op woensdag 26 december 2012 03:15 schreef Tjacka het volgende:
12 miljoen, investeer het eens in je eigen economie!!!![]()
Wij hebben het hier al zwaar zat!! Wat is het volgende zo'n huis voor Griekenland ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 03:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, desnoods op een stapel gooien en verbranden.. Hebben de daklozen ook warmte in deze barre tijdenGroot fan van User Wotte![]()
Zeg, ik zit in jouw Sc op het moment. Beetje onfatsoenlijk dat je niet even antwoordt...quote:Op woensdag 26 december 2012 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij hebben het hier al zwaar zat!! Wat is het volgende zo'n huis voor Griekenland ofzo?Tante minthy!! O+
Hmzzz... Volgens mij raken de voetbalmannetjes in de war zodra er zomaar iemand mee gaat posten in hun sc. Jammer, ik wou gewoon vrede sluiten en aangeven dat het niet altijd van één kant hoeft te komen en dat ik ook gewoon eens bij hen op bezoek wilde komen.
Jammer hoor
Tante minthy!! O+
Eiffel
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Status Quo
de bekendmaking van het bedrag in zuid-koreak ging wel heel erg houtje touwtje
Check ze naar elkaar buigen allemaalquote:Op woensdag 26 december 2012 08:29 schreef hole1988 het volgende:
de bekendmaking van het bedrag in zuid-koreak ging wel heel erg houtje touwtje.
Amen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Bohemian Like You
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lieke. Voor het eerst dat ik d'r meer dan een paar minuten ga horen.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Goed uurtje enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
twitter:jacquessmits twitterde op woensdag 26-12-2012 om 11:05:50Wanneer mogen die leipo's van #sr12 het glazen huis uit? reageer retweet
![]()
![]()
Oh god zulke tweets komen ook elk jaar weer langsquote:Op woensdag 26 december 2012 11:09 schreef Evertjan het volgende:
twitter:jacquessmits twitterde op woensdag 26-12-2012 om 11:05:50Wanneer mogen die leipo's van #sr12 het glazen huis uit? reageer retweet
![]()
![]()
zijn tweet word wel voorgelezenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Oh god zulke tweets komen ook elk jaar weer langs![]()
![]()
Volgens mij niet. Ik meen iig me te herinneren dat mensen hier wel eens een nummer hebben aangevraagd dat ook niet in de TOPSR kwam.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:15 schreef Slobeend het volgende:
Zitten alle aangevraagde nummers in de Top Serious Request?know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb ook een nummer aangevraagd die ik niet in de lijst zie terugkomen inderdaad. Jammer.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik meen iig me te herinneren dat mensen hier wel eens een nummer hebben aangevraagd dat ook niet in de TOPSR kwam.![]()
![]()
65x Beatles.. 3FM zou in de reguliere muziekprogrammering meer Beatles mogen opnemen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
65x? Ik zie er hier minder http://seriousrequest.3fm(...)ek?q=beatles&=Zoekenquote:Op woensdag 26 december 2012 11:20 schreef borisz het volgende:
65x Beatles.. 3FM zou in de reguliere muziekprogrammering meer Beatles mogen opnemen
Of wat bedoelde je?![]()
Neuh. Dat is voor een andere zender.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:20 schreef borisz het volgende:
![]()
Ik dacht dat Lieke dat Riep. Kan ook zijn dat die plaat 65x is aangevraagd.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
65x? Ik zie er hier minder http://seriousrequest.3fm(...)ek?q=beatles&=Zoeken
Of wat bedoelde je?
Maar dan mogen de Beatles best vaker voorbij komen.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Zoekfunctie werkt brak. Welke plaat?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb ook een nummer aangevraagd die ik niet in de lijst zie terugkomen inderdaad. Jammer.![]()
Niets mis met de Beatles hoor. Al vind ik dat 3fm inderdaad zich niet teveel op muziek van voor 1985 moet focussen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh. Dat is voor een andere zender.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien inclusief solo nummers van bandleden?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
65x? Ik zie er hier minder http://seriousrequest.3fm(...)ek?q=beatles&=Zoeken
Of wat bedoelde je?know'm sayin?
word? word.![]()
De platen die nu worden gedraaid zijn nog echt geen 65 keer aangevraagd, dat zijn volgens mij alleen maar top100 nummers.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lieke dat Riep. Kan ook zijn dat die plaat 65x is aangevraagd.
Maar dan mogen de Beatles best vaker voorbij komen.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is. Een paar keer bij Domien mogen ze best langskomen maar voor de rest is het het verkeerde publiek.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met de Beatles hoor. Al vind ik dat 3fm inderdaad zich niet teveel op muziek van voor 1985 moet focussen.![]()
Bij Roos kan het ook wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is. Een paar keer bij Domien mogen ze best langskomen maar voor de rest is het het verkeerde publiek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik luister het nu terug en ze roept idd dat de Beatles 65x in de lijst staat.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
's Avonds? Mjaah, weet ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Roos kan het ook wel.De top2000 zeker.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:27 schreef borisz het volgende:
Ik luister het nu terug en ze roept idd dat de Beatles 65x in de lijst staat.![]()
Allah-Las - Tell Me (Whats On Your Mind)quote:Op woensdag 26 december 2012 11:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoekfunctie werkt brak. Welke plaat?![]()
![]()
Vroeger hoorde ik wel eens Helter Skelter, Back in the USSR en van die Magical Mystery plaatjes. Wel de latere platen natuurlijk, die passen duidelijk in het streefbeeld van 3voor12. Eerdere platen niet echt.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
's Avonds? Mjaah, weet ik niet.
[..]
De top2000 zeker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komend uur Lenny, Mary, Simon, Joe, Rogers,Fay & AmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Aloha.
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van hetzelfdequote:.
Peking Eend dag hier...quote:Op woensdag 26 december 2012 12:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gister niet gegourmetVandaag wel.
![]()
![]()
Ik ook vandaag en gisteren nietquote:Op woensdag 26 december 2012 12:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gister niet gegourmetVandaag wel.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, lekker hoor wakker worden met The Sound of Silence![]()
Goedemiddag mensen!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dago.
Ik hoef dan maar 2 dingen uit te trekken..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
je sokken?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoef dan maar 2 dingen uit te trekken..![]()
Oh Dago, maak me gillend gek!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoef dan maar 2 dingen uit te trekken..
Tante minthy!! O+
Dit is echt zo'n nummer wat ik al jaren ken maar nooit de titel en artiest van heb geweten.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Boxer en een broekjequote:
Topickiller.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een cover afbeelding mensen, heel psychologisch etc..
He michiel, he michiel, he michiel, he michiel, ophouden jongens...quote:Op woensdag 26 december 2012 12:36 schreef Pino112 het volgende:
Dat kapsel van VenemaHij lijkt daar verdomme wel op zo'n gast van de 3J's
Mengpaneel met kleurtjes! Snapt Paul Rabbering de studio ook zometeen
Damn, is dit alweer twee jaar terugTijd gaat echt veel te snel
edit: Ah, achter die wand gaan de bandjes optreden, dan horen we ze niet meer, nou Lucky Fonz, ga je gang
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:36 schreef Pino112 het volgende:
Dat kapsel van VenemaHij lijkt daar verdomme wel op zo'n gast van de 3J's
![]()
Oh my
![]()
"Het is net een fucking schoolreisje"
[ Bericht 0% gewijzigd door DeLuna op 26-12-2012 12:56:45 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef borisz het volgende:
Ehh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef borisz het volgende:
Verkeerde lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, hij post het 6 minuten terug en nu posten wij op dezelfde secondequote:
Jullie hebben het kerstmaal goed verwerkt kennelijk
1628Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood5
1629Connells - '74-'754
1630Madness - Embarresment2
1631Coldplay - In My Place6
1632Simply Red - Stars5
1633Seal - Crazy6
1634Paul Mccartney - Once Upon A Long Ago17
1635Stonesour - Bother2
1636Spandau Ballet - Gold5
1637Paolo Nutini - Last Request7
1638Bruce Springsteen - Hungry Heart11
1639Beyonce/jay-z - Crazy In Love3
1640Toto - Stop Loving Youwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Gold is lekker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Broes Springsteen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Grant my last request,
And just let me hold you.
Don't shrug your shoulders,
Lay down beside me.
Sure I can accept that we're going nowhere,
But one last time let's go there,
Lay down beside me
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vind New Shoes & Candy veel leuker van Paolo Nutini, wat een sapzoetig saai nummer is dit...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Had een tekst van Bløf kunnen zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 13:16 schreef alors het volgende:
Grant my last request,
And just let me hold you.
Don't shrug your shoulders,
Lay down beside me.
Sure I can accept that we're going nowhere,
But one last time let's go there,
Lay down beside me
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dit is altijd zijn afsluiter bij concertenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind New Shoes & Candy veel leuker van Paolo Nutini, wat een sapzoetig saai nummer is dit...maar met alleen piano of gitaar is het mooier.
know'm sayin?
word? word.![]()
Gold
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had een tekst van Bløf kunnen zijn
Playbackduck!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dat op 3FM
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: