quote:Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
sommige waren om 10 uur open dacht ik?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:50 schreef Crimyclown het volgende:
Kom net uit mijn werk, tien uur stond er al een flinke rij. Terwijl de winkel pas om elf uur open gaat. Nederland gaat massaal naar de Ikea.
De etagetoeslag die je moet betalen is meer voor de extra tijd die het kost om je artikelen naar boven te laten brengen. Dus ondanks je lift moet je dat wel betalen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:29 schreef Daph_ het volgende:
Binnenkort wil ik een bups kasten bij IKEA halen, en ik ben even aan het kijken of het de moeite waard is om dit te laten bezorgen. Ik heb al eerder spullen laten bezorgen, maar dit was op een benedenverdieping. Ik ga nu verhuizen naar een flat (met lift), hoger dan de vijfde etage. De spullen die ik wil hebben, passen in de lift. Moet ik nu alsnog de etagebezorgkosten betalen? Of geldt dit alleen als de spullen naar de etage getild moeten worden?
Ik ga over een week ofzo naar IKEA dus dan zal ik het daar ook navragen, maar ik dacht dat een van jullie misschien al wel een antwoord op mijn vraag zou kunnen hebben
Hm, dat is dan wel gelijk ¤45 extra.. Ik ga er nog even over nadenken dan, dankjewelquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De etagetoeslag die je moet betalen is meer voor de extra tijd die het kost om je artikelen naar boven te laten brengen. Dus ondanks je lift moet je dat wel betalen...
je kunt het ook in de hal laten bezorgen en zelf met de lift naar boven halen, makkelijk verdiendquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm, dat is dan wel gelijk ¤45 extra.. Ik ga er nog even over nadenken dan, dankjewel
Als je een lift hebt wel ja.... Ik heb ze mooi laten sjouwen naar de 3e zonder liftquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt het ook in de hal laten bezorgen en zelf met de lift naar boven halen, makkelijk verdiend
Ah ik bedacht net dat het misschien wel uit de montagehandleiding te halen was en dat klopt. 't is kiep :-)quote:Op maandag 31 december 2012 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht kiep. Het kastje is niet erg diep.
Kwestie van montagehandleiding bekijkenquote:Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef kingjotte het volgende:
Weet iemand hoe de Stall schoenenkast opengaat?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50178171/#/50178171
Zijn het lades of van die kantelbakken?
Ik zoek een kastje voor in de hal waar ik zowel m'n schoenen als wat afvalscheiding (lege flessen, oud papier) in kan doen en dit lijkt me wel wat, maar niet als het lades zijn...
Wel even testen of hij dan door het zwaartepunt en het kiepsysteem wel blijft staan.quote:Op maandag 31 december 2012 20:09 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Ah ik bedacht net dat het misschien wel uit de montagehandleiding te halen was en dat klopt. 't is kiep :-)
Ik zie wel dat hij eigenlijk aan de muur gemonteerd moet worden, maar dan maak ik er wel een blokje onder dat als achterpoot kan dienen.
Bedankt!
Ik heb de schoenenkast Hemnes van Ikea, hetzelfde idee, en die heb ik nooit vastgemaakt aan de muurquote:Op maandag 31 december 2012 20:09 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Ah ik bedacht net dat het misschien wel uit de montagehandleiding te halen was en dat klopt. 't is kiep :-)
Ik zie wel dat hij eigenlijk aan de muur gemonteerd moet worden, maar dan maak ik er wel een blokje onder dat als achterpoot kan dienen.
Bedankt!
Klinkt als een goede voor de afdeling klantenservice! Welke vesitiging woon je dichtbij, anders zie ik je vanavond of morgen wel verschijnen in Breda.quote:
OLquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Lager is een type bier waar o.a. pils onder valt
http://en.wikipedia.org/wiki/Lager
Heb ze alleen hier nooit zien liggen; alleen voor bepaalde IKEA vestigingen?
In Duiven zijn ze in elk geval verkrijgbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh! Ik denk je wil die lager smeren met ölquote:
Goh, ik dacht na een slopende middag in de 040-showroom ga ik een IKEA biertje adten.... niks geen bier. Toen maar een pakje bessensap gedronken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Puala het volgende:
[..]
In Duiven zijn ze in elk geval verkrijgbaar.
Ik denk dat ze overal wel gaan komen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Tot 15% mag vrij verkocht worden, daarboven is het gedistilleerd en mag IKEA het niet voerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze overal wel gaan komen.
Al is het er volgens mij wel afhankelijk van of een winkel een alcoholvergunning heeft?
Een Lager is ook bier ;-)quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh! Ik denk je wil die lager smeren met öl![]()
[..]
Goh, ik dacht na een slopende middag in de 040-showroom ga ik een IKEA biertje adten.... niks geen bier. Toen maar een pakje bessensap gedronken.![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69905500/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:16 schreef AntiSh0x het volgende:
Ik zoek het besta tv-meubel 099.077.76. Zoals op pagina 192, puntje 3 van de catalogus. Deze staat nergens online?
Weet iemand welk tv meubel dit is? De bovenkastjes heb ik wel online gevonden.
Hoeveel tijdje is een tijdje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Hemnesvitrinekast gekocht, is hij nu ¤70 goedkoper, erg jammer.
Laatste keer jaartje terug de boel eerst in Sketchup getekend voor de klant. Had prachtige schetsen maar voor bestellen moet het in het IKEA vakjes uitgedacht worden. Ben tien keer langer bezig geweest op zoek naar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
Ja, die zocht ik, maar ik kon m niet meer vinden....
Die tekenplanners van Ikea zijn idd behoorlijk "arbeidsintensief"
Nou je kunt ook overdrijven zeg...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef jpajs het volgende:
[..]
Laatste keer jaartje terug de boel eerst in Sketchup getekend voor de klant. Had prachtige schetsen maar voor bestellen moet het in het IKEA vakjes uitgedacht worden. Ben tien keer langer bezig geweest op zoek naar.
- Kast deurtjes die niet bestonden in die kleur maar wel in die afmeting
- Glazen panelen die op een vreemde plek stonden in het programma
- Een deel frame of twee deel frame met pootjes, losse pootjes
- Kan het hangen of gaat het staan
- Handgrepen die niet meer bestonden maar wel er tussen stonden.
- Lades met vier verschillende configuraties in zes afmetingen
- Combinaties die volgens het systeem niet konden
- Afmetingen die bij elkaar lijken te kloppen maar niet kunnen omdat ???
Gelukkig werd ik geholpen bij IKEA door het liefste meisje van de afdeling. Die haar lunch even uit stelde om het ingevoerd te krijgen. Uiteindelijk zat het hele spul in de bestel lijst. Blijkt de klant GEEN gaten in de muur van haar huur appartement te mogen boren.
Mijn uren zijn betaald, het meisje van IKEA staat op een voetstuk in mijn geheugen. Klant zie ik helaas één keer in het jaar op een verjaardag van wederzijdse familie. Frustraties borrelen na een jaar wel weer op merk ik.
Zorg dus na zo'n programma dat je geestelijk afleiding krijgt in de hogere sferen. Denk ook na of je ziektekosten verzekering geestelijke bijstand dekt. Neem de tijd en denk vooral dat er eind resultaat, hopelijk, komt.
Je hebt em binnen de afgelopen 3 maand gekocht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Minder dan 90 dagen, maar volgens de dame bij de klantenservice had ik gewoon pech
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt em binnen de afgelopen 3 maand gekocht?
Dan doe je eht toch anders? Neem de oude kassabon mee naar de winkel. Loop de winkel in, pak het artikel op een kar, betaal deze voor de nieuwe prijs aan de kassa, loop naar de klantenservice, trek een nummertje voor het retourneren van artikelen, breng de kast terug met de oude kassabon. 70.- verdient...
(de dame bij de klantenservice in de winkel of de dame bij de telefonische klantenservice?)
Was dame bij de klantenservice in de winkel. En het lukt mij helaas niet om de wisseltruc uit te voeren, die kast moet je in Utrecht bij het aparte magazijn halen en ik krijg dat ding nooit zelf in of uit de auto getild. Ik had de truc zelf ook al bedacht, maar helaasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt em binnen de afgelopen 3 maand gekocht?
Dan doe je eht toch anders? Neem de oude kassabon mee naar de winkel. Loop de winkel in, pak het artikel op een kar, betaal deze voor de nieuwe prijs aan de kassa, loop naar de klantenservice, trek een nummertje voor het retourneren van artikelen, breng de kast terug met de oude kassabon. 70.- verdient...
> Als je je IKEA Family pas de eerste keer hebt gebruikt maken zelfs die 90 dagen niet uit. Dan heb je onbeperkte ruiltermijnen...
(de dame bij de klantenservice in de winkel of de dame bij de telefonische klantenservice?)
Oh dat is jammer inderdaad. En Amersfoort geen optie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was dame bij de klantenservice in de winkel. En het lukt mij helaas niet om de wisseltruc uit te voeren, die kast moet je in Utrecht bij het aparte magazijn halen en ik krijg dat ding nooit zelf in of uit de auto getild. Ik had de truc zelf ook al bedacht, maar helaas
ik kreeg het bedrag toen wel op een pas.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had er ook meer van verwacht, hoef ook het verschil niet in geld hoor, tegoedpas zou helemaal prima zijn. Amersfoort is geen optie, want de aanbieding is alleen in Utrecht. Lief dat je zo meedenkt Bart.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef jpajs het volgende:
Keuringsdienst van Waren heeft een uitzending gemaakt over mondgeblazen wijnglazen.
Altijd leuk laadzones van IKEA maar ook de bouwmarkten en afvalbrengstations. Politie kan dat ook zeer waarderen deze geconcentreerde plekken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Resistor het volgende:
'Even' een Pax halen voor de slaapkamer van mijn appartement: bijna 400kgAanhangertje had het moeilijk
(maar wel grappig om te zien hoe andere mensen lopen te prutsen, eigenlijk zou er een live webcamstream van die laadplekken moeten zijn
)
OK, was wel een 1m + hoekkast + 1m, 3 grote kasten dus, en dan nog een ladeblok er in, wat extra planken, bak, manden, roedes, 5 Grundtals... Mooi systeem dat je op je 'boodschappenlijst' meteen kan zien in welke stelling je moet zijn.
In ieder geval ¤887,70 betaald voor een hele mooie kastenwand(nu nog in elkaar zetten, en aangezien ik in Spakenburg woon niet op zondag
)
Oeh, ik heb ook IVRIG glazen hier staan. Die mondgeblazen dingen hebben idd imperfecties waardoor ze er nooit 100% hetzelfde eruit zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ongelooflijk wat die mensen in China voor elkaar krijgen.
De volgende keer dat ik naar de Ikea ga, neem ik wat traditioneel mondgeblazen glazen mee.
In Hengelo heeft het personeelsrestaurant een geweldig goed uitzicht op het laadgebied daar. Heel wat pauzes goed vermaak gehad!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Resistor het volgende:
'Even' een Pax halen voor de slaapkamer van mijn appartement: bijna 400kgAanhangertje had het moeilijk
(maar wel grappig om te zien hoe andere mensen lopen te prutsen, eigenlijk zou er een live webcamstream van die laadplekken moeten zijn
)
OK, was wel een 1m + hoekkast + 1m, 3 grote kasten dus, en dan nog een ladeblok er in, wat extra planken, bak, manden, roedes, 5 Grundtals... Mooi systeem dat je op je 'boodschappenlijst' meteen kan zien in welke stelling je moet zijn.
In ieder geval ¤887,70 betaald voor een hele mooie kastenwand(nu nog in elkaar zetten, en aangezien ik in Spakenburg woon niet op zondag
)
Ja ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:09 schreef Gieliovd het volgende:
Een longshot wellicht, maar heeft iemand hier een Godmorgon 4 laden badmeubel?
Ik heb naarstig wat maten nodig voor achterhout, leidingen enzo in een nieuwe wand.
Komisch is dat hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Hengelo heeft het personeelsrestaurant een geweldig goed uitzicht op het laadgebied daar. Heel wat pauzes goed vermaak gehad!
Heb je ze zelf niet nodig? Want anders neem ik ze graag van je over.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:55 schreef Mula het volgende:
Lolaatje, ik heb die dingen volgens mij nog liggen. Ze heten alleen wel Index en niet Beskada. Ze zien er echter precies hetzelfde uit.
Is het leveranciersnummer ook verschillend?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef Resistor het volgende:
Spijkerhulpje wat bij de Pax kasten zit is geniaal![]()
En opvallend dat de 'gewone' Pax, de 'hoek' Pax en het Complement ladenblok uit verschillende fabrieken komen, subtiele verschillen in de verpakkingen, de ene doos zit beter dichtgeplakt dan de ander, en ander opvulmateriaal, 'hoek' had gevouwen karton, 'normaal' had piepschuim en het ladenblok had honingraatkarton.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ongelooflijk wat die mensen in China voor elkaar krijgen.
De volgende keer dat ik naar de Ikea ga, neem ik wat traditioneel mondgeblazen glazen mee.
Laatste pagina'squote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:58 schreef Puala het volgende:
Is er een handleiding hoe je de PAX deuren af moet hangen? Ik heb ze zo scheef hangen dat het beschamend is, maar niet het idee dat ik het goed krijg. Kast is een krijgertje, dus helaas geen handleiding.
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laatste pagina's
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-484029-2_pub.PDF
Eerst de romp, kast zonder deuren, recht en waterpas zetten. Dus niet allen links en rechts maar ook voor en achter. Uitvullen met stukjes van bierviltjes gaat prima. Pas daarna de deuren inhangen en stellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:34 schreef Puala het volgende:
[..]
DankjewelNu nog puzzelen, want deur links hangt paar cm hoger dan de rechtse
Hij staat waterpasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:58 schreef jpajs het volgende:
[..]
Eerst de romp, kast zonder deuren, recht en waterpas zetten. Dus niet allen links en rechts maar ook voor en achter. Uitvullen met stukjes van bierviltjes gaat prima. Pas daarna de deuren inhangen en stellen.
Je kunt bij het vastschroeven van het scharnier het "vlindertje" dat je aan het zijpaneel vast maakt ook nog iets naar boven/beneden verschuiven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij staat waterpasAlle kanten uit al.
Wat een rare dag om een aanbieding te laten eindigenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Aargh de vitrinekast van Hemnes was blijkbaar tot gister in de aanbieding
Nou ja, of tot eergisteren, maar er stond geen datum bij maar nu is hij in ieder geval niet meer in de aanbieding.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een rare dag om een aanbieding te laten eindigen
Ik gok dat óf het artikel uitverkocht is (ging toch om de kleur grijswit?) óf dat het afprijzingsbudget op is...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, of tot eergisteren, maar er stond geen datum bij maar nu is hij in ieder geval niet meer in de aanbieding.
Nee de 3-daagse aanbieding deze week was de DVALA hoeslakens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef Teslynd het volgende:
Zeker zo'n driedaagse aanbieding? Daar heb ik de pest aan.
Woordvoerder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
Bartje, wat voor functie heb jij eigenlijk binnen de IKEA?
Hij is uitverkocht zie ik nuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok dat óf het artikel uitverkocht is (ging toch om de kleur grijswit?) óf dat het afprijzingsbudget op is...
Eh al heeel lang geen meer. Hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
Bartje, wat voor functie heb jij eigenlijk binnen de IKEA?
Oh, nee, ik dacht dat je er nog werkte. Je weet alles zo goed. Ik werk er nu 3 maanden als bijbaantje en ben nog steeds niet wegwijs in het zweedse meubelparadijs.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh al heeel lang geen meer. Hoezo?
Haha nja op de een of andere manier zit het erin en wil het er niet uitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, nee, ik dacht dat je er nog werkte. Je weet alles zo goed. Ik werk er nu 3 maanden als bijbaantje en ben nog steeds niet wegwijs in het zweedse meubelparadijs.
Ja. Moet zeggen, IKEA is een prima werkgever.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha nja op de een of andere manier zit het erin en wil het er niet uit
Maar leuk joh! Werk je in Barendrecht?
Dat het per se op die drie dagen moet, of je dan kan of niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee de 3-daagse aanbieding deze week was de DVALA hoeslakens.
Maar waarom heb je daar 'de pest aan'?
Dat is ÄDEL middenbruin en in Nederland zeker 6 jaar uit het assortiment helaas...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Daph_ het volgende:
Sinds kort ben ik eigenaar van een eigen huisje, en in dit huis zit een Ikea keuken. Deze ziet er goed uit, dus ik wil 'm graag behouden. Wel heb ik onwijs veel kastruimte en eigenlijk geen ruimte voor een koelkast, dus ben ik aan het kijken om een kast op te offeren om daar een koelkast te kunnen plaatsen.
Ik heb echter geen flauw idee welke kleur dit is en of er überhaupt nog fronten voor te krijgen zijn. Het is een Faktum keuken en heeft deze kleur:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen welke kleur dit is en of deze nog te krijgen is? Op de site kwam ik er namelijk niet uit, maar die kleuren kunnen nog wat afwijken lijkt me.. Anyhoo, mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag
Hmpf, dat is balen! En daar dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor de overtollige bergruimte en de koelkast-die-geen-plek-heeft..quote:Op zondag 20 januari 2013 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is ÄDEL middenbruin en in Nederland zeker 6 jaar uit het assortiment helaas...
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/10141434/#/70041733
Nja een mogelijkheid zou kunnen zijn om naar Italië of Spanje te rijden, daar verkopen ze em nog welquote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmpf, dat is balen! En daar dacht ik de oplossing gevonden te hebben voor de overtollige bergruimte en de koelkast-die-geen-plek-heeft..
In ieder geval bedankt!
Ik zou de apothekerskast opofferen om er een koelkast in te zetten met front. In principe is er dus niks mis met die deur, dus misschien kan ik daar nog iets mee goochelen..
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Apothekerskast
Maar hadden de vorige bewoners geen koelkast?
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de vriezer
Nou dat vind ik een iets te lange roadtripquote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja een mogelijkheid zou kunnen zijn om naar Italië of Spanje te rijden, daar verkopen ze em nog wel
Maar heb je een foto/beschrijving van de indeling van de koelkastkast?
Die indeling had ik al verwacht. Wat je daarin zou kunnen plaatsen is dit:quote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een iets te lange roadtrip
Ik heb geen duidelijke foto van de kast merk ik al, dit is het beste wat ik kan vinden nu:
[ afbeelding ]
De kast erboven is een kast met normaal deurtje en twee planken, de onderste kast is er een met apothekersladen en die onderste zou dan 'omgebouwd' worden in een koelkast-kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |