Moeten we wel gaan loten want ervstaan 3 op programmaquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef Suikertante het volgende:
Mochten er wijzigingen zijn, let me know.
Ik stem voor 2 baby's in dit topic!![]()
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook meer gerommel dan bij de eerste 2. Het zakt inderdaad wel snel weer weg, en voelt net niet helemaal als weeën.
Ja, maar als je dan denkt ik ga eens kijken of er een regelmaat in zit is die er niet. En als je denkt, nou dat duurt wel lang dan opeens zakt het af.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.
Ik heb er vannacht wel slecht van geslapen. Maar dat was omdat ik bang was dat we een kerstkind zouden krijgenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..
Is wel weer een originele manier van het nieuwe jaar inknallen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie die eigenwijs van ons er ook wel voor aan om een oud en nieuwtje te doen.
sla maar ff overquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Is wel weer een originele manier van het nieuwe jaar inknallen natuurlijk
Wel weer leuke afwisseling natuurlijk, mini handjes en voetjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
sla maar ff overze hebben het druk zat in het ziekenhuis met handjes en ogen
Fijn dat je er iig kalm onder kunt blijven, scheelt dat je ook steeds dichter bij een acceptabel termijn komt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..
Hahaha, nou, ik ben dus echt belachelijk moe want ik heb 2 tukjes overgeslagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:
Benen bij elkaar jij., nog een uur, daarna kun je los![]()
En vanavond met P. anders een slaapkamer kerstfeest maken? Works like a charm als je lijf eraan toe is om je meisje los te laten
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet ook altijd aan Poppedein denken die regelmatig 'het één en ander' aan haar handschoenen aantreft na het toucheren
Gadverquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruiptquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?
ochquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruipt
Maar vandaag en morgen dan dus even niet, overmorgen misschien
hij moet likken ipv kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zal het ook eens aan lief melden, die zit de baby er enorm uit te kijken
Voor de zekerheid zou ik toch voor beiden gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ging om het sperma toch? Of het orgasme?
het is toch niet ikke ikke en. De rest kan stikken ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ging om het sperma toch? Of het orgasme?
Better safe than sorry, iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik toch voor beiden gaan.
Omg, ik dacht dat het gewoon afscheiding was, hahahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruipt
Sperma moet wel in de buurt van de baarmoedermond/hals komen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Suikertante het volgende:
Oh gaat het om de prenetatie? Ik dacht dat ik net begreep dat het óf het klaarkomen, óf de sperma was. Ik ging even uit van het consumeren van
zal ik die van de tepel- en clitorisstimulatie enzo om oxytocine op te wekken als de bevalling te traag verloopt er nog even ingooien?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:07 schreef laziness het volgende:
Ik denk dat verloskundigen wel gekkere/ergere dingen meemaken dan dat ja
Doen ze dat? Zijn er écht mensen die dat doen?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef mignonne het volgende:
En het zal mij roesten wat er aan mn handschoen naar buiten komt. Het wordt pas een beetje genant als er in geuren en kleuren verteld wordt over wát het is, hóe het daar kwam, in welke positie en hoe lang het geduurd heeft
Dan mag je dus elke 3 uur 1? Dan blijft de werking dennk ik constanter?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:15 schreef As1981 het volgende:
Ja maar bij 1 per keer nam ik ze eerder in. En of het wel of niet klopt hij mij werkte het beter dan de twee per keer.
Klopt pessie. Ik nam hem vaak na vier uur omdat dat ook voldoende werkte alleen in de nacht was ik vaak na drie uur wakker en deed ik dat welquote:Op woensdag 26 december 2012 10:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan mag je dus elke 3 uur 1? Dan blijft de werking dennk ik constanter?
Rustig maar, ik geef alleen aan hoe het werkt om een spiegel op te bouwen als je dit doet met 2 pcm per keer.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:15 schreef As1981 het volgende:
Ja maar bij 1 per keer nam ik ze eerder in. En of het wel of niet klopt hij mij werkte het beter dan de twee per keer.
Volgens mij ben ik nergens onrustig of geiriteerd maar als het zo over komt het was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:48 schreef danic het volgende:
[..]
Rustig maar, ik geef alleen aan hoe het werkt om een spiegel op te bouwen als je dit doet met 2 pcm per keer.
Jouw manier zal ws ook goed werken, iig bij jou. Dus voor iemand die zoekende is naar de beste manier voor haar is het fijn om meerdere manieren te horen.
Ik vertel alleen de manier en de achterliggende gedachte zoals ik hem uitgelegd heb gekregen van mijn huisarts, verloskundige én ziekenhuispersoneel.
Wat je zegt ben je zelfquote:
Auw! Hoe lang duuurde het de vorige keer voor het over ging?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
Jah, die tussenribspier, écht heel fijnheb het een keer eerder gehad jaren geleden (daarom weet ik hoe het heet) en het is zo rot omdat dat dus de spieren zijn die een beetje uitrekken als je borstkas wijder word. Voel je dus als je ademt, lacht, hoest, overgeeft en dan gewoon nog als je beweegt
ik ben heel benieuwd hoe dat werkt met persen
maargoed, niet klagen, zo eerst maar eens een warme douche erop.
Estrys, gefeliciteerd!
Ik vergeet nog iets.. Ohja, Gulara, even ertussenuit, fijn! Veel plezier
Ik had geen acute pijn dus waarschijnlijk een gesprongen adertje. Voel me nu al een stuk beter. Wel een beetje misselijk, maar eet steeds kleine beetjes. Hoop niet dat t weer gebeurt, was best engquote:Op woensdag 26 december 2012 11:49 schreef Logician het volgende:
Fieder wtf?! Hebben ze gezegd waardoor het kwam? Beterschap
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Estrys het volgende:
Het is een verkiezingsposter van Obama uit 2008.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Geen bowl zonder schnapps erdoor Tico?![]()
En belle, dat klinkt inderdaad gezellig!Hier ook een heel gezellige buik, de bewegingen worden steeds duidelijker en herkenbaarder
Vandeweek zag ik m voor het eerst van de buitenkant bewegen
En mn navel krijgt een soort afdakje
Over 2 weken mag ik weer naar de verloskundige, daar eens vragen of ze me wil laten voelen waar het koppie en het kontje zitten enzo, daar ben ik wel heel benieuwd naar maar ik kan er zelf echt nog geen chocola van maken...
Ik voelde de eerste beweging toen ik ca 19 weken was, dus nog héél eventjes geduld!!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben echt jaloers op die bewegingen! Ik ben bijna 18 weken en ik voel nog helemaal niets
Hier een vergelijkbare situatiequote:Mijn man heeft vandaag een aanval van nesteldrangik heb eigenlijk alleen lui op de bank gelegen en mijn man moest ineens van alles doen van zichzelf. Hij is de schuur gaan opruimen, gek
No offence taken. Vind het alleen jammer dat mijn tekst niet begrepen wordt, terwijl ik het nog probeert toe te lichten.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef Logician het volgende:
Danic no offence maar ik zie serieus nergens maar dan ook nergens dat As op wat voor manier dan ook een tegenaanval inzet, behalve een hele normale reactie terug geeft.
Geen idee hoe jij denk dat ik het bedoel. Maar is niet voor hier in mijn ogen. Misschien moet je persoonlijk contact zoeken als je er iets mee wilt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef danic het volgende:
[..]
No offence taken. Vind het alleen jammer dat mijn tekst niet begrepen wordt, terwijl ik het nog probeert toe te lichten.
Misschien komt het omdat ik as persoonlijk ken en ik dus goed weet hoe ze iets bedoeld. Dit was dus ff jammer.
Maar goed, gaat mij er alleen maar om dat mensen weten dat er meer manieren zijn om een pcm spiegel op te bouwen.
Au! Lekker gaan liggen met een warm kruikje ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Logician het volgende:
Net een enorme uitglijder gemaakt (met natte sloffen op een houten vloer) en zo ong al mijn buikspieren verrekt, ben ook zo'n sukkel
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Oei!!! Wel fijn dat mignonne met je meedenktsterkte
Ja ga er vanuit dat het morgen wel beter is, ga niet kapot van de pijn oid schrok me voornamelijk helemaal lam
Nee hoor, lijkt me niet nodig. Ik heb iets anders begrepen dan bedoeld was. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef As1981 het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij denk dat ik het bedoel. Maar is niet voor hier in mijn ogen. Misschien moet je persoonlijk contact zoeken als je er iets mee wilt.
Als je nu 37 weken bent ben je dan de 18 uitgeteld? Ik ben de 19 en elke zaterdag week verder.quote:Op donderdag 27 december 2012 05:19 schreef papillion het volgende:
*zwaait* 37 weken dus meldplicht. Gister grapte ik nog dat ik daarom nog kon uitslapen, niet bij stil gestaan dat het vannacht zo tegen zou gaan vallen. Al is het meer 'n gevalletje van nog niet kunnen slapen.
Ik heb er simpelweg niet meer aan gedacht de datum in de OP aan te (laten) passen. Bij de 2e 10 weken echo op de 17e gezet. Stiekem pak ik dat dus wel telkens als datumquote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef MeNicole2 het volgende:
tgeteld? Ik ben de 19 en elke zaterdag week ve
Zo zegt mijn zwanger het ook inderdaad, en die geloof ik wel... (is arts)quote:Op woensdag 26 december 2012 10:26 schreef Logician het volgende:
Zo krijgt iedereen wat anders te horen volgens mijHier werd gezegd altijd met 2 beginnen en daarna elke x 1
Haha ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:25 schreef papillion het volgende:
[..]
Ik heb er simpelweg niet meer aan gedacht de datum in de OP aan te (laten) passen. Bij de 2e 10 weken echo op de 17e gezet. Stiekem pak ik dat dus wel telkens als datum.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:45 schreef McLaura het volgende:
Inc, ik heb vannacht gedroomd dat je bevallen was, en je hele fb vol had gezet met foto's (inclusief kijkdoosfoto's).
Echt.....
Ik schrok ook echt wel van mijn eigen reactie, maar ze ging het ook pas verklaren toen ze het hartje hadquote:Op donderdag 27 december 2012 11:13 schreef McLaura het volgende:
Ach, lieve Inc.... wat een schrik weer!!! *knuffel*
Nou, ik kan me voorstellen dat je je rotschrok. Jammer dat je dan zo'n 'mindergeruststellend persoon' hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik schrok ook echt wel van mijn eigen reactie, maar ze ging het ook pas verklaren toen ze het hartje hadMaar thnx
Jah, het was ook een invalster, ik denk niet dat ze de voorgeschiedenis helemaal door had.. Maar nouja, de baby deed het nog in elk gevalquote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat je je rotschrok. Jammer dat je dan zo'n 'mindergeruststellend persoon' hebt.
Leuke typo!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zo zegt mijn zwanger het ook inderdaad, en die geloof ik wel... (is arts)
Fieder, dat vraagt om een filmpje!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef Fieder het volgende:
Bellelena en LB gaaf he zo'n buik?Ik zit inmiddels in de alienfase volgens mij
hele bobbels idd
wat een lomp figuurquote:Op donderdag 27 december 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het was ook een invalster, ik denk niet dat ze de voorgeschiedenis helemaal door had.. Maar nouja, de baby deed het nog in elk geval
En nu ga ik lekker slapen!![]()
Ik heb al 2 dagen meldplicht. Ik wens mijn bolbuikjes elke ochtend ook goedemorgen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef pessie het volgende:
Papi en ra hoge bloeddruk![]()
Hoop dat het met een sisser afloopt.
Inca![]()
Tico, wanneer heb je controle? Heb je vanaf morgen meldplicht?
Hier 32 weken mijlpaal! Als de beeb nu te vroeg zou willen komen mag ik naar het ziekenhuis van mijn keuze. Ik stem toch voor een full term baby, maar heej, toch een mijlpaal! Vanochtend wat babykleertjes geshopt
Oepsquote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen meldplicht. Ik wens mijn bolbuikjes elke ochtend ook goedemorgen.
Jah, ik vond het ergens ook een beetje vaag hoor, maar ze was sowieso een beetje.. Wel heel vriendelijk, maar niet iemand waarvan ik dacht 'aan jou heb ik echt veel'. Ik heb geïnformeerd hoe zij erover dacht met die spier en het enige dat ze eigenlijk zei was dat ik maar op mijn lichaam moest vertrouwen en dat je pijnbeleving anders is als je aan het bevallen bent (en dat had ik me al wel bedacht ja). Jouw antwoord kon ik tenminste echt wat mee, dankzij jou was ik al zo gerustgesteld dat ik hier ook genoegen mee heb genomenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat een lomp figuur![]()
de voorgeschiedenis hoef je niet te kennen voor een menselijke reactie imho :-/ en dat daargelaten moet zij in 1 oogopslag in hun systeem kunnen zien hoeveelste zwangerschap dit voor jou is, hoeveelste bevalling dit wordt en als t goed is ook hoeveel levende kinderen je hebt. Dat zou ruimschoots voldoende moeten zeggen. Ik vind t niet netjes, zacht uitgedrukt.
Fijn dat je controles allemaal goed waren en maak je over die spier niet te druk heals je er echt onhoudbare pijn aan hebt moet je je huisarts even bellen om te vragen naar de mogelijkheden.
wat fijn!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[binnenwalst]
Hartje gehoordik heb weer rust
[/binnenwalst]
Nu maar even teruglezen!
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
Altijd mooi eerste controle bij de assistent. Oh alles is goed, maar je suiker wijkt wel af. Oh joh? Laat dat nu net zijn waarom ik hier ben.
Ik krijg hier (wellicht foutief, hou me ten goede) eigenlijk een beetje het gevoel van damage-control bij. Zo van, eigenlijk weten we het niet, dus dan vangen we hier gewoon dat kind en dan zien we vanaf daar wel verder.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Ticootje het volgende:
38, 5 weken ja. Ik ga gewoon enorm hopen dat de kleine gewoon snel zelf komt. Veel neuken dan maar.
Het sprak zich gewoon heel erg tegen en ik heb eerlijk gezegd gewoon ook geen vertrouwen in een dieet, ik eet al zo weinig. Snoepen doe ik eigenlijk ook niet, ik pak een bakje yoghurt als ik trek heb.
En ze dacht ook nog dat anders insuline wel een optie was, terwijl dat inregelen gewoon weer een week zou duren. En dat terwijl m'n kleintje nu al op de 100 lijn zit.
Dat gevoel krijg ik dus ook nu.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg hier (wellicht foutief, hou me ten goede) eigenlijk een beetje het gevoel van damage-control bij. Zo van, eigenlijk weten we het niet, dus dan vangen we hier gewoon dat kind en dan zien we vanaf daar wel verder.
Ligt wat mij betreft echt niet aan jou!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik dus ook nu.
+1quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt wat mij betreft echt niet aan jou!
Misschien omdat het ook wel heel duidelijk is zo. Ofzo. Nouja, hoe dan ook, fijn dat je hierin kunt berusten. Het komt idd allemaal welquote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef papillion het volgende:
Van alle opties die ik vanochtend had valt deze nog mee, het is niet de ergste. Ben voor nu er ergens heel nuchter onder. Ik was vannacht enorm van slag en het spookte me heel erg door mijn hoofd van ik ben er niet klaar voor dus ik wil ook niet dat ik me nu zo rot voel. Maar nu denk ik, het zal wel. Het is bijna de meest vervelende optie dat ze me de komende 3 weken om de paar dagen langs willen laten komen om me in de gaten te houden. Voor nu ben ik vooral blij dat iedereen eigenlijk heel eerlijk en nuchter is. Ook al houd het in dat het wss iets eerder kan worden.
Verloskundige vanochtend ook, ze was gewoon heel eerlijk zo staat het ervoor, ik denk niet dat ik je hier in de praktijk nog terug zie. Dat was overigens diegene die ik eerder niet zo leuk vond. Ze was vanochtend heel lief.
Ik zou het nog steeds heel raar vinden mochten ze maandag bv al kiezen omdat het nog 2012 is, maar verder dan dat geeft 'n datum plannen me wel rust. Niet eens zo zeer voor mijzelf, mijn lief vind het veel stresvoller/spannender. Ik had graag thuis willen bevallen, wanneer het kwam. Maar is dat zoals nu niet het beste, dan maar gewoon gepland naar het ziekenhuis.
Het is zeker niet leuk en ik verbaas me er nu ik dit typ mijzelf erover hoe nuchter ik nu ben, maar ik heb zo iets het komt allemaal wel.
Oh Tico, dit gevoel is zoooo herkenbaar... bah.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar het was te verwachten want arts assistent. En die kunnen niets. En ze hebben te weinig info omdat het pas de 2e afspraak was. En ze ging eerst vertellen dat ze ook naar het kindje kijken dat ze dan ingrijpen als kindje te zwaar wordt. En de meting was weer 100p en ze doen dus gewoon niets. Ja 10 dagen kijken wat een dieet doet. Echt, ik heb gewoon het gevoel dat ze onwijs lopen te kloten ten nadele van m'n kleine.
Uiteindelijk wel, het is een raadsel waarom niets werkt. Mijn zus heeft net de afdeling gebeld en de aanval is er nog steeds, infuuszak nummer 4 hangt er aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling, het is dus wel de verwachting dat hij er weer uit komt?
Jup hoofdpijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:42 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, het is een raadsel waarom niets werkt. Mijn zus heeft net de afdeling gebeld en de aanval is er nog steeds, infuuszak nummer 4 hangt er aan.
Ik lig nog steeds wakker, hoofdpijn zeg!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 04:46:28 ]
Een vrachtwagen laten komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:33 schreef Omentielvo het volgende:
Logi, hele nare droom zeg
Tico, hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid vandaag
Sparkling, sterkte
Estrys, zielig dat je peuter niet weg wil. Wat heb je uiteindelijk gedaan?
In het echt ben ik een watje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:57 schreef McLaura het volgende:
Tico, ga ajb op je strepen staan. Je bent (hier) bepaald niet op je mondje gevallen, laat dat zien.
P100 is enorm, als in : Thijs zat op P90 en was met 37.5 al 4 kilo. Plus dat diabetes gravidarum wel degelijk risico's kan inhouden voor je kind, niet alleen een dikkerd, maar ook een stofwisselingsprobleem wegens gewend aan teveel glucose.
Volgens de vriendin van mijn schoonvader lacht hij alweer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef Kyara het volgende:
Estrys, klinkt wel heel sneu. Maar waarschijnlijk is hij zodra je thuis bent alweer leuk aan het spelen bij zijn opa en oma?
Spark, fijn!
Luchtballonnen. Heb bakjes bij de hema gekocht. Vier rietjes en dan ballonnen bovenop. En dan wat dingen in het bakje. Klaar. Kan ik tenminste klaarzetten. De ballonnen mag papa dan volgende week opblazen. Of ik in mijn kraambedquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Wat ga je maken?
Ik denk dat ik maar weer cakejes ga maken.
Duh?quote:
Behalve als je zelf iets later bent, dan zitten ze opeens op je te wachtenquote:
dat zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef papillion het volgende:
meld weer vanaf ctg. alles ljkt beter nu dan gister
Probeer toch maar op je strepen te gaan staan, desnoods een klein beetje. Ze zijn imho te nonchalant en dat is niet echt handig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In het echt ben ik een watje.lach ik lief en zeg ik ja en amen.
Whaaa! Je gaat gewoon!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef papillion het volgende:
lol morgen om 7 uur melden. en dan eens kijken of er al wat mogelijk is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:27 schreef papillion het volgende:
lol morgen om 7 uur melden. en dan eens kijken of er al wat mogelijk is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:38 schreef rebel-angel het volgende:
hier ook weer op controlle geweest
bloeddruk nog hoger als gister maar geen eiwitten meer in de urine
maar ja ik heb gewoon (nog) geen klachten
wel het advies gekregen om het weekend gewoon heel rustig aan te doen
en maandag om 9 uur weer melden.
dus daar gingen me poets plannetjes
papi fijn dat bij jou alles beter lijkt te gaan
en tico succes met wachten
Dat regelen blijf je sowieso doen je hele zwangerschap. Ik wel iig, ik moest elke week meer en meer gaan spuiten.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Ticootje het volgende:
38, 5 weken ja. Ik ga gewoon enorm hopen dat de kleine gewoon snel zelf komt. Veel neuken dan maar.
Het sprak zich gewoon heel erg tegen en ik heb eerlijk gezegd gewoon ook geen vertrouwen in een dieet, ik eet al zo weinig. Snoepen doe ik eigenlijk ook niet, ik pak een bakje yoghurt als ik trek heb.
En ze dacht ook nog dat anders insuline wel een optie was, terwijl dat inregelen gewoon weer een week zou duren. En dat terwijl m'n kleintje nu al op de 100 lijn zit.
De eerste baby van mijn vriendin was 5 kilo, ze is weer zwanger nu en dat is weer zo'n grote, maar die word ook echt niet eerder gehaald.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
En we gaan weer 10 dagen aankutten. Suikers zijn te hoog ja en buikje loopt zo ver voor dat er geen schatting kan worden gemaakt hoeveel weken het is. Maar blijkbaar geen reden om in te grijpen. Morgen waarschijnlijk naar de diëtist.
Dat is zeker niet waar. Hoge suikers zijn ook niet goed voor de baby.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
De eerste baby van mijn vriendin was 5 kilo, ze is weer zwanger nu en dat is weer zo'n grote, maar die word ook echt niet eerder gehaald.
Het is gewoon beter voor een baby om te blijven zitten, hoe zwaar het ook is voor de moeder.
Ze doen het echt niet om je te pesten, hou vol
Gewoon een groot is wat anders dan diabetes he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
De eerste baby van mijn vriendin was 5 kilo, ze is weer zwanger nu en dat is weer zo'n grote, maar die word ook echt niet eerder gehaald.
Het is gewoon beter voor een baby om te blijven zitten, hoe zwaar het ook is voor de moeder.
Ze doen het echt niet om je te pesten, hou vol
Dank je sil.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. Hoge suikers zijn ook niet goed voor de baby.
Vroeggeboorte, te grootte baby en een moeilijke bevalling of zelfs keizersnede, niet goed gerijpte longetjes.
Het is niet altijd beter om de baby tot 40 weken te laten zitten, soms is het beter om ze eerder te halen.
Dit is zo herkenbaar! Als mijn man de was en vaatwasser niet zou doen zou ik pas dingen schoonmaken als alles op isquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:51 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriend doet eigenlijk altijd al meer dan ikIk ben een smeerkees en een sloddervos. Maar dat vertel ik natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |