Moeten we wel gaan loten want ervstaan 3 op programmaquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef Suikertante het volgende:
Mochten er wijzigingen zijn, let me know.
Ik stem voor 2 baby's in dit topic!![]()
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook meer gerommel dan bij de eerste 2. Het zakt inderdaad wel snel weer weg, en voelt net niet helemaal als weeën.
Ja, maar als je dan denkt ik ga eens kijken of er een regelmaat in zit is die er niet. En als je denkt, nou dat duurt wel lang dan opeens zakt het af.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.
Ik heb er vannacht wel slecht van geslapen. Maar dat was omdat ik bang was dat we een kerstkind zouden krijgenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..
Is wel weer een originele manier van het nieuwe jaar inknallen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie die eigenwijs van ons er ook wel voor aan om een oud en nieuwtje te doen.
sla maar ff overquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Is wel weer een originele manier van het nieuwe jaar inknallen natuurlijk
Wel weer leuke afwisseling natuurlijk, mini handjes en voetjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
sla maar ff overze hebben het druk zat in het ziekenhuis met handjes en ogen
Fijn dat je er iig kalm onder kunt blijven, scheelt dat je ook steeds dichter bij een acceptabel termijn komt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..
Hahaha, nou, ik ben dus echt belachelijk moe want ik heb 2 tukjes overgeslagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:
Benen bij elkaar jij., nog een uur, daarna kun je los![]()
En vanavond met P. anders een slaapkamer kerstfeest maken? Works like a charm als je lijf eraan toe is om je meisje los te laten
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet ook altijd aan Poppedein denken die regelmatig 'het één en ander' aan haar handschoenen aantreft na het toucheren
Gadverquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruiptquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?
ochquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruipt
Maar vandaag en morgen dan dus even niet, overmorgen misschien
hij moet likken ipv kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zal het ook eens aan lief melden, die zit de baby er enorm uit te kijken
Voor de zekerheid zou ik toch voor beiden gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ging om het sperma toch? Of het orgasme?
het is toch niet ikke ikke en. De rest kan stikken ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ging om het sperma toch? Of het orgasme?
Better safe than sorry, iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik toch voor beiden gaan.
Omg, ik dacht dat het gewoon afscheiding was, hahahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruipt
Sperma moet wel in de buurt van de baarmoedermond/hals komen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Suikertante het volgende:
Oh gaat het om de prenetatie? Ik dacht dat ik net begreep dat het óf het klaarkomen, óf de sperma was. Ik ging even uit van het consumeren van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |