Moeten we wel gaan loten want ervstaan 3 op programmaquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef Suikertante het volgende:
Mochten er wijzigingen zijn, let me know.
Ik stem voor 2 baby's in dit topic!![]()
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook meer gerommel dan bij de eerste 2. Het zakt inderdaad wel snel weer weg, en voelt net niet helemaal als weeën.
Ja, maar als je dan denkt ik ga eens kijken of er een regelmaat in zit is die er niet. En als je denkt, nou dat duurt wel lang dan opeens zakt het af.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja precies. Voelt net weer anders, maar toch ook wel weer bekend zeg maar.
Ik heb er vannacht wel slecht van geslapen. Maar dat was omdat ik bang was dat we een kerstkind zouden krijgenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..
Is wel weer een originele manier van het nieuwe jaar inknallen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie die eigenwijs van ons er ook wel voor aan om een oud en nieuwtje te doen.
sla maar ff overquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Is wel weer een originele manier van het nieuwe jaar inknallen natuurlijk
Wel weer leuke afwisseling natuurlijk, mini handjes en voetjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
sla maar ff overze hebben het druk zat in het ziekenhuis met handjes en ogen
Fijn dat je er iig kalm onder kunt blijven, scheelt dat je ook steeds dichter bij een acceptabel termijn komt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb telkens het gevoel van als het nog iets erger wordt moeten we echt gaan bellen, en dan blijft het hangen en zakt halvewege de nacht weer af.. gelukkig maar, levert alleen wel veel slaaptekort op. Stressen doe ik er al lang niet meer van..
Hahaha, nou, ik ben dus echt belachelijk moe want ik heb 2 tukjes overgeslagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:
Benen bij elkaar jij., nog een uur, daarna kun je los![]()
En vanavond met P. anders een slaapkamer kerstfeest maken? Works like a charm als je lijf eraan toe is om je meisje los te laten
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet ook altijd aan Poppedein denken die regelmatig 'het één en ander' aan haar handschoenen aantreft na het toucheren
Gadverquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruiptquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker boeiend dat ze zien dat je nog sex hebt ?
ochquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruipt
Maar vandaag en morgen dan dus even niet, overmorgen misschien
hij moet likken ipv kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zal het ook eens aan lief melden, die zit de baby er enorm uit te kijken
Voor de zekerheid zou ik toch voor beiden gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ging om het sperma toch? Of het orgasme?
het is toch niet ikke ikke en. De rest kan stikken ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ging om het sperma toch? Of het orgasme?
Better safe than sorry, iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik toch voor beiden gaan.
Omg, ik dacht dat het gewoon afscheiding was, hahahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar schaam ik me an sich niet voor, maar vind het toch wel een soort van embarrasing als het zo die handschoen afdruipt
Sperma moet wel in de buurt van de baarmoedermond/hals komen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Suikertante het volgende:
Oh gaat het om de prenetatie? Ik dacht dat ik net begreep dat het óf het klaarkomen, óf de sperma was. Ik ging even uit van het consumeren van
zal ik die van de tepel- en clitorisstimulatie enzo om oxytocine op te wekken als de bevalling te traag verloopt er nog even ingooien?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:07 schreef laziness het volgende:
Ik denk dat verloskundigen wel gekkere/ergere dingen meemaken dan dat ja
Doen ze dat? Zijn er écht mensen die dat doen?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef mignonne het volgende:
En het zal mij roesten wat er aan mn handschoen naar buiten komt. Het wordt pas een beetje genant als er in geuren en kleuren verteld wordt over wát het is, hóe het daar kwam, in welke positie en hoe lang het geduurd heeft
Dan mag je dus elke 3 uur 1? Dan blijft de werking dennk ik constanter?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:15 schreef As1981 het volgende:
Ja maar bij 1 per keer nam ik ze eerder in. En of het wel of niet klopt hij mij werkte het beter dan de twee per keer.
Klopt pessie. Ik nam hem vaak na vier uur omdat dat ook voldoende werkte alleen in de nacht was ik vaak na drie uur wakker en deed ik dat welquote:Op woensdag 26 december 2012 10:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan mag je dus elke 3 uur 1? Dan blijft de werking dennk ik constanter?
Rustig maar, ik geef alleen aan hoe het werkt om een spiegel op te bouwen als je dit doet met 2 pcm per keer.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:15 schreef As1981 het volgende:
Ja maar bij 1 per keer nam ik ze eerder in. En of het wel of niet klopt hij mij werkte het beter dan de twee per keer.
Volgens mij ben ik nergens onrustig of geiriteerd maar als het zo over komt het was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:48 schreef danic het volgende:
[..]
Rustig maar, ik geef alleen aan hoe het werkt om een spiegel op te bouwen als je dit doet met 2 pcm per keer.
Jouw manier zal ws ook goed werken, iig bij jou. Dus voor iemand die zoekende is naar de beste manier voor haar is het fijn om meerdere manieren te horen.
Ik vertel alleen de manier en de achterliggende gedachte zoals ik hem uitgelegd heb gekregen van mijn huisarts, verloskundige én ziekenhuispersoneel.
Wat je zegt ben je zelfquote:
Auw! Hoe lang duuurde het de vorige keer voor het over ging?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
Jah, die tussenribspier, écht heel fijnheb het een keer eerder gehad jaren geleden (daarom weet ik hoe het heet) en het is zo rot omdat dat dus de spieren zijn die een beetje uitrekken als je borstkas wijder word. Voel je dus als je ademt, lacht, hoest, overgeeft en dan gewoon nog als je beweegt
ik ben heel benieuwd hoe dat werkt met persen
maargoed, niet klagen, zo eerst maar eens een warme douche erop.
Estrys, gefeliciteerd!
Ik vergeet nog iets.. Ohja, Gulara, even ertussenuit, fijn! Veel plezier
Ik had geen acute pijn dus waarschijnlijk een gesprongen adertje. Voel me nu al een stuk beter. Wel een beetje misselijk, maar eet steeds kleine beetjes. Hoop niet dat t weer gebeurt, was best engquote:Op woensdag 26 december 2012 11:49 schreef Logician het volgende:
Fieder wtf?! Hebben ze gezegd waardoor het kwam? Beterschap
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Estrys het volgende:
Het is een verkiezingsposter van Obama uit 2008.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Geen bowl zonder schnapps erdoor Tico?![]()
En belle, dat klinkt inderdaad gezellig!Hier ook een heel gezellige buik, de bewegingen worden steeds duidelijker en herkenbaarder
Vandeweek zag ik m voor het eerst van de buitenkant bewegen
En mn navel krijgt een soort afdakje
Over 2 weken mag ik weer naar de verloskundige, daar eens vragen of ze me wil laten voelen waar het koppie en het kontje zitten enzo, daar ben ik wel heel benieuwd naar maar ik kan er zelf echt nog geen chocola van maken...
Ik voelde de eerste beweging toen ik ca 19 weken was, dus nog héél eventjes geduld!!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben echt jaloers op die bewegingen! Ik ben bijna 18 weken en ik voel nog helemaal niets
Hier een vergelijkbare situatiequote:Mijn man heeft vandaag een aanval van nesteldrangik heb eigenlijk alleen lui op de bank gelegen en mijn man moest ineens van alles doen van zichzelf. Hij is de schuur gaan opruimen, gek
No offence taken. Vind het alleen jammer dat mijn tekst niet begrepen wordt, terwijl ik het nog probeert toe te lichten.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef Logician het volgende:
Danic no offence maar ik zie serieus nergens maar dan ook nergens dat As op wat voor manier dan ook een tegenaanval inzet, behalve een hele normale reactie terug geeft.
Geen idee hoe jij denk dat ik het bedoel. Maar is niet voor hier in mijn ogen. Misschien moet je persoonlijk contact zoeken als je er iets mee wilt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef danic het volgende:
[..]
No offence taken. Vind het alleen jammer dat mijn tekst niet begrepen wordt, terwijl ik het nog probeert toe te lichten.
Misschien komt het omdat ik as persoonlijk ken en ik dus goed weet hoe ze iets bedoeld. Dit was dus ff jammer.
Maar goed, gaat mij er alleen maar om dat mensen weten dat er meer manieren zijn om een pcm spiegel op te bouwen.
Au! Lekker gaan liggen met een warm kruikje ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Logician het volgende:
Net een enorme uitglijder gemaakt (met natte sloffen op een houten vloer) en zo ong al mijn buikspieren verrekt, ben ook zo'n sukkel
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Oei!!! Wel fijn dat mignonne met je meedenktsterkte
Ja ga er vanuit dat het morgen wel beter is, ga niet kapot van de pijn oid schrok me voornamelijk helemaal lam
Nee hoor, lijkt me niet nodig. Ik heb iets anders begrepen dan bedoeld was. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef As1981 het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij denk dat ik het bedoel. Maar is niet voor hier in mijn ogen. Misschien moet je persoonlijk contact zoeken als je er iets mee wilt.
Als je nu 37 weken bent ben je dan de 18 uitgeteld? Ik ben de 19 en elke zaterdag week verder.quote:Op donderdag 27 december 2012 05:19 schreef papillion het volgende:
*zwaait* 37 weken dus meldplicht. Gister grapte ik nog dat ik daarom nog kon uitslapen, niet bij stil gestaan dat het vannacht zo tegen zou gaan vallen. Al is het meer 'n gevalletje van nog niet kunnen slapen.
Ik heb er simpelweg niet meer aan gedacht de datum in de OP aan te (laten) passen. Bij de 2e 10 weken echo op de 17e gezet. Stiekem pak ik dat dus wel telkens als datumquote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef MeNicole2 het volgende:
tgeteld? Ik ben de 19 en elke zaterdag week ve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |