Nee. Hij gaat een boek schrijven over al het grote onrecht in de wereld, meer specifiek de misstanden in het NWS-forum van Fok!, waar moderator sp3c zomaar een topic dichtgooit omdat er een topic over dat onderwerp was...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef Specularium het volgende:
Nu mogen wij geen bans bespreken wat ik heel jammer vind.
Maar komt De_Guidance nog wel terug?
J.K. Rowling heeft naar verluidt al een prijs op z'n hoofd gezet om concurrentie tegen te gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat een boek schrijven over al het grote onrecht in de wereld, meer specifiek de misstanden in het NWS-forum van Fok!, waar moderator sp3c zomaar een topic dichtgooit omdat er een topic over dat onderwerp was...
ik moet altijd keihard lachen om Kramerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie hier ook zo'n teringhekel aan?
[ afbeelding ]
Heb je een hekel aan mondige vrouwen, Specularium?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie hier ook zo'n teringhekel aan?
[ afbeelding ]
Nipplegate was geweldig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Wat is er mondig aan Elaine?
Het is meer een zure sloot.
Nee, ik schreef ik ben geen Hollander. Nederlander ben ik wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Je zou ook eens antwoord geven. Jij schreef.....Ik ben geen Nederlander, dus lust geen haring... wat heeft eten nu in vredesnaam met afkomst te maken...waarom je het niet lust.
Nee, het is friet.quote:
Tot nadere uitleg bereid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik het nu volledig snap, maar goed, je hebt dus kennelijk heel iets anders gestudeerd. Dat kan.
Een lekkerbekje op zijn tijd, gestoomde makreel, zalm, gerookte paling, forel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
vis is gewoon vies
als miss universe op de markt vis staat te verkopen dan noemt niemand haar een viswijf
Dat laat ik helemaal aan jou overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |