Dat heb ik met bloemkool.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
en mosselen
en als je het op een bepaalde manier klaarmaakt vind ik meerval ook lekker maar ik weet dus niet op welke manier en van alle andere manieren moet ik huilen
Bacardi razz/redbull/flugel en sinas en nog wat.quote:
Ik ben normaal gesproken alleen gek op makreel en garnalen, maar heb gisteren een vissalade gehad (zelfgemaakt van zwager) en die was gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
en mosselen
en als je het op een bepaalde manier klaarmaakt vind ik meerval ook lekker maar ik weet dus niet op welke manier en van alle andere manieren moet ik huilen
Dat heb je wel nodig als je in een dampend riool bad ja.quote:
waarom gooi je dat dan ook allemaal door elkaar!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Bacardi razz/redbull/flugel en sinas en nog wat.
1glaasje van gehad
Jezus, dat je nog niet in een of andere RTL5 docu zit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Bacardi razz/redbull/flugel en sinas en nog wat.
1glaasje van gehad
Ik drink voorlopig helemaal geen alcohol meerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom gooi je dat dan ook allemaal door elkaar!!
drink gewoon bier
Dat is zo gruwelijk lekkerquote:
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus, dat je nog niet in een of andere RTL5 docu zit.
rode bietensap moet veel ijzer inzitten hoor ik wel eens. Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:30 schreef De_Guidance het volgende:
Tomatensap/ Rode bietensap.
Gore shit.
Wie!quote:
Het schijnt gezond te zijn maar het is bijzonder goor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:35 schreef paddy het volgende:
[..]
rode bietensap moet veel ijzer inzitten hoor ik wel eens. Nog nooit gehad
Zou jij ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat heb je wel nodig als je in een dampend riool bad ja.
Vraag het Georgina Verbaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt nogal een uitdading te zijn om hem in een doos te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |