Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![di-WVYL.png]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
quote:
5 voor mokotjo en leerdam
2.2 miljoen voor Hiljemark en nog iemand
Jullie dromen teveel
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 december 2012 @ 13:09:09
rubbereend
JUICHEN
Ik denk dat het budget nu wel op is, er zal eerst wat weg moeten
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Wijnaldum verkopen voor 3 miljoen moet lukken, al heb je dan wel geluk.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 december 2012 @ 13:09:33
rubbereend
JUICHEN
En Engelaar en Nijland leveren geen transfersom op, slechts wat ruimte in het spelersbudget
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 december 2012 @ 13:10:15
rubbereend
JUICHEN
quote:
tja, hoe impopulair hij ook is, het is nu een basisspeler en die zullen niet verkocht worden. Zal wel een optie voor de zomer zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Het moet Stroootman zijn, kan niet anders.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Want toivonen is weer wedstrijdfit.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:[..]
Vorig seizoen meer en een klein beetje dit seizoen. Die bal toen tegen AZ, die maakt een Gini of vOoijen niet. Toen wist ik het zeker, deze jongen gaat een grote worden.
Ik dacht dat ze alleen in Amsterdam op deze manier "talenten" beoordeelden.
Die jongen gaat echt geen wereldtop worden. Misschien leuk voor Atletico/Arsenal/Schalke ofzo eindelijk
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 15:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Ik dacht dat ze alleen in Amsterdam op deze manier "talenten" beoordeelden.
Die jongen gaat echt geen wereldtop worden. Misschien leuk voor Atletico/Arsenal/Schalke ofzo eindelijk
Ik zie hem wel bij Chelsea komen
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 16:51 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Hij moet zich eerst maar eens bij ons bewijzen. Dit seizoen is hij inderdaad te gefocust op zichzelf en zijn acties, waardoor er teveel misgaat. Beetje net zoals Amrabat in zijn laatste seizoen (al heeft Depay wel meer talent uiteraard). Hij moet veel en veel beter kunnen.
Moet hij meer de kans krijgen, vaak is een wedstrijd al klaar in de 60ste minuut, blijft dickie toch aanhaken tot de 85ste minuut, wissel hem dan ook eerder.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 16:52 schreef Doublepain het volgende:[..]
Moet hij meer de kans krijgen, vaak is een wedstrijd al klaar in de 60ste minuut, blijft dickie toch aanhaken tot de 85ste minuut, wissel hem dan ook eerder.
Mee eens, Advocaat kan de jeugd veel eerder en vaker brengen dan hij tot nu toe deed. Aan de andere kant was Depay tijdens zijn volledige wedstrijden in de beker en Europa ook niet echt je van het..
mrstylo
Swaggy P
quote:
Advocaat: 'Ik stop er straks een keer mee en dan zien ze me nergens meer'
Dick Advocaat is inmiddels 65 jaar oud, maar nog hongerig als een beginnende trainer. De oefenmeester jaagt met PSV op het landskampioenschap en zal vervolgens beslissen of hij zijn loopbaan nog wil gaan vervolgen, of dat hij er na dit seizoen een punt achter zet. Na zijn carrière is Advocaat niet van plan om de hele wereld over te trekken: "Ik stop er straks een keer mee en dan zien ze me nergens meer", beweert de coach in gesprek met Voetbal International.
Advocaat wil het voetbal na zijn trainersloopbaan echt vaarwel zeggen. "Ik ben anders dan Rinus Michels, die kon geen afstand nemen van het voetbal", zegt de PSV-trainer. "Die bleef naar de stadions gaan. Ik ga straks lekker voor de buis zitten en wedstrijdjes kijken. Ik ben bezeten, maar wel tot een bepaalde hoogte. Ik ben nu op een leeftijd dat ik alleen nog maar dingen doe waar ik zin in heb."
"Ik probeer mijn werk bij de A-selectie van PSV zo goed mogelijk te doen", vervolgt Advocaat. "Daar draait het om. Zo af en toe, als er veel van mijn jongens meedoen zoals laatst in Heerenveen, dan ga ik naar het tweede kijken. Maar bij de A1 op zaterdagmiddag zien ze me echt niet, hoor. Die gasten komen over een jaartje of vier een keer bij het eerste. Wat heb ik daaraan?"
Advocaat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Tja, je wist dat je met Advocaat een trainer in huis haalt die alleen naar het heden kijkt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Ergens heeft ie toch gelijk? Die gasten zijn 15/16, die zullen in zijn 'ambtstermijn' niet echt doorbreken. Zo wel, zal hij wel een seintje krijgen van Cocu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
in de A ben je 17/18

. Of je bent zo'n groot talent, dan wordt je wel eens eerder doorgeschoven.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:

Sorry, mijn fout. Bij mijn sport zat het iets anders volgens mij

. Maar goed, blijft dat de 'echte' talenten ook Dickie wel zullen opvallen, als die er zijn.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2012 @ 00:57:09
rubbereend
JUICHEN
Advocaat is er gewoon voor 1 jaar om het elftal een schop onder de kont te geven. Zo simpel is het. En dan nog kan je gewoon de organisatie zo inrichten dat bijvoorbeeld Faber, die goed contact heeft met Cocu, daar gaat kijken. Dan werkt het nog prima.
Al is het natuurlijk altijd mooier als de hoofdcoach komt kijken. Dat straalt wat meer uit naar die A1.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
mrstylo
Swaggy P
quote:
Gaat mij meer om het manier hoe hij het zegt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Is er wel eens een manager bij PSV geweest die wel begaan was met de jeugd?
Fred Rutten
quote:
Precies de reden waarom ik al eerder aangaf dat PSV niet langer dan een seizoen door moet willen met Advocaat. Die verstoort een heel opbouw proces omdat het een prestatietrainer is. Je kunt beter een type als van Marwijk voor een paar seizoenen aan je binden die weer iets op gaat bouwen, met de jeugd bezig gaat, de jongens individueel begeleid en een team neer gaat zetten.
Dat ze Advocaat deze winterstop twee aankopen laten doen is helemaal onbegrijpelijk als hij deze zomer weer vertrekt.
Land of the free. Home of the brave.
Ja, want onder Rutten is inderdaad de ene na de andere jeugdspeler doorgebroken...
Hij ging tenminste wel naar veel jeugdelftallen kijken. Dat daar, om wat voor reden dan ook, niks van terug te zien was in het eerste elftal is weer een ander verhaal.
Lekker belangrijk dat Advocaat niet gaat kijken. Dat laat hij doen door zijn assistent Faber. Niks mis mee.
quote:
Maar Bazoer is voor het geld weggegaan hoor.
quote:
Geloof ik niks van. Hij is weggegaan, omdat hij sowieso als hij al een kans krijgt, die bij Ajax veel sneller komt. Ik vind het erg jammer, maar snap het volledig.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dit. Bovendien moeten we de aanpak van Feyenoord en Ajax niet gaan romantiseren, Feyenoord had simpel weg geen andere keus dan jeugd door te laten stromen en dit pakt voor hun voorlopig heel goed uit. Ajax heeft wat jonge buitenlandse spelers gehaald en een Nederlandse rechtsback waar ze 2 keer kampioen mee geworden zijn uit eigen jeugd. Die 2 clubs hebben natuurlijk ook een veel grotere vijver waar ze spelers uit kunnen halen.
Hoeveel jeugdspelers zijn er nu doorgebroken de laatste, pak hem beet, 15 jaar bij PSV. We kunnen ook niet zeggen dat het de afgelopen 15 jaar nou zo slecht is gegaan. Sinds 2004/2005 zijn de financiën behoorlijk achteruit gegaan, wat kan betekenen dat je de focus kan verleggen naar eigen jeugd. Echter ben ik nog steeds van mening dat het opzetten van zo'n jeugdopleiding tijd kost, voorlopig komen er langzaam aan gewoon spelers door en lijkt het mij dus totaal geen probleem dat Advocaat er voor kiest om niet te gaan kijken bij de A1 (En dit aan Faber, Cocu ed. over laat). Ik heb het al eens eerder gezegd: Het is onzin om een jeugdspeler om te gaan stellen om te kunnen roepen "Kijk eens! Jeugdspeler!", hij moet wel niveau hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Verschil is dat Feijenoord nu er wel centen zijn ook geen aankopen doet. Komend jaar zijn alle schulden afbetaald, desondanks heeft de club aangegeven geen gekke transfers e.d. Meer te gaan maken, maar te blijven rekenen op de jeugd en gigantisch goede koopjes (Pellé, Guidetti, Bakkal, Immers, etc.)
quote:
Mocht een club voor Ola komen dan moeten PSV idd voor Maher gaan
quote:
Op woensdag 26 december 2012 12:52 schreef Helpmefok het volgende:Verschil is dat Feijenoord nu er wel centen zijn ook geen aankopen doet. Komend jaar zijn alle schulden afbetaald, desondanks heeft de club aangegeven geen gekke transfers e.d. Meer te gaan maken, maar te blijven rekenen op de jeugd en gigantisch goede koopjes (Pellé, Guidetti, Bakkal, Immers, etc.)
Mathijsen.
quote:
Djuricic is veel goedkoper en misschien nog wel meer potentie.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Ik zou voor Djuricic gaan.
quote:
Djuricic is alleen een frivole spelers welke het best tot zijn recht komt in een vrije rol. Daar waar je Maher zelfs als controlerende speler kunt gebruiken. Overigens denk ik dat je met Djuricic op 10 dezelfde oogkleppen als Wijnaldum krijgt.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Djuricic is alleen een frivole spelers welke het best tot zijn recht komt in een vrije rol. Daar waar je Maher zelfs als controlerende speler kunt gebruiken. Overigens denk ik dat je met Djuricic op 10 dezelfde oogkleppen als Wijnaldum krijgt.
Djuricic heeft juist helemaal geen last van oogkleppen. Ziet altijd waar de ruimte is en heeft een geweldige steekbal. Zou een perfecte 10 voor PSV zijn.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:10 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Djuricic heeft juist helemaal geen last van oogkleppen. Ziet altijd waar de ruimte is en heeft een geweldige steekbal. Zou een perfecte 10 voor PSV zijn.
Hij kan een steekbal geven ja, maar als hij eenmaal aan het dribbelen is geslagen voert hij zijn actie 8 van de 10 keer te ver door.
quote:
Dan hebben wij een ander beeld van Djuricic. Dat doet hij soms wel inderdaad, maar volgens mij wordt dat ook steeds minder. Hij ziet het iig vaak wel, itt Wijnaldum.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:15 schreef ZaZoe het volgende:Djuricic heeft er nog maar 1 in liggen deze competitie, niet echt veel.
Maar goed, Heerenveen draait ook niet al te best en hij heeft niet alles gespeeld. Groot voordeel is wel dat ie tweebenig is.
Heeft er 3 gemaakt. Maher maar eentje meer.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2012 @ 13:32:15
rubbereend
JUICHEN
quote:
de man die tegen amateurclubs in de beker zijn basiself elke keer liet spelen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2012 @ 13:51:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
alweer? Hoe vaak hebben we hem gekocht dan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Speelt gewoon goed hoor. Goed, z'n contract is een jaar te lang maar ergens snap ik wel dat je een ervaren verdediger erbij wilt halen in een team vol eigen jeugd. Een jonge verdediger hoef je niet te halen, want die heb je al, een verdediger van de midden-leeftijd is onbetaalbaar of niet goed genoeg en een oudere verdediger wil zekerheid idvv een langer contract. Je moet toch ergens water bij de wijn doen helaas.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 13:54:32 ]
quote:
Beste aankoop die Geel heeft gedaan dit jaar na Pellé.
quote:
nu alweer is een verwijzende tijdsindicatie.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Speelt gewoon goed hoor. Goed, z'n contract is een jaar te lang maar ergens snap ik wel dat je een ervaren verdediger erbij wilt halen in een team vol eigen jeugd. Een jonge verdediger hoef je niet te halen, want die heb je al, een verdediger van de midden-leeftijd is onbetaalbaar of niet goed genoeg en een oudere verdediger wil zekerheid idv een langer contract. Je moet toch ergens water bij de wijn doen helaas.
Sterker nog: Mathijsen is op dit moment onze beste verdediger. Dankzij zijn komst hebben we niet meer die achterlijke Nelom op linksback maar een beest als Bruno Martins Indi. Ook is De Vrij minder zoekende dankzij de ervaren kracht naast zich, die hij niet had in BMI. Hij mistte Vlaar echt, merkte je aan alles.
Mathijsen noemen equals knettergek zijn.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2012 @ 13:56:09
rubbereend
JUICHEN
quote:
Pelle is toch dankzij Koeman gekomen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Wat bedoel je precies?
Stiggie
Plankgas
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Sterker nog: Mathijsen is op dit moment onze beste verdediger. Dankzij zijn komst hebben we niet meer die achterlijke Nelom op linksback maar een beest als Bruno Martins Indi. Ook is De Vrij minder zoekende dankzij de ervaren kracht naast zich, die hij niet had in BMI. Hij mistte Vlaar echt, merkte je aan alles.
Toch vind ik BMI meer een CV. Voor zn ontwikkeling en voor het NL elftal het beste als hij daar meer zou spelen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
quote:
Ik vind het altijd zo'n onzin dat men schermt met dit soort gekkigheid. Guidetti is ook niet direct benadert door Geel. Lekker boeiend, hij is de persoon die de contracten uitonderhandelt etc.
Dus nee, hij komt niet bij Feyenoord door Geel (sterker nog: ook niet door Koeman, maar door familie van Koeman). Maar Geel 'hosselt' alles, dát is het verschil.
quote:
Tja, je bent al gauw een betere aankoop dan Elabadellaoui, Vormer, Goossens of Immers natuurlijk.
quote:
Ja, dat is natuurlijk ook zo, maar uiteindelijk gaat het om wat het beste is voor Feyenoord. Het beste voor Feyenoord is een zo sterk mogelijke verdediging. De huidige 4 spelers op deze manier neerzetten zorgt voor de sterkste opstelling, ook al zou BMI individueel gezien beter presteren als CV.
Stiggie
Plankgas
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Ik vind het altijd zo'n onzin dat men schermt met dit soort gekkigheid. Guidetti is ook niet direct benadert door Geel. Lekker boeiend, hij is de persoon die de contracten uitonderhandelt etc.
Dus nee, hij komt niet bij Feyenoord door Geel (sterker nog: ook niet door Koeman, maar door familie van Koeman). Maar Geel 'hosselt' alles, dát is het verschil.
Toch gigantisch knap van Fey dat ze eerst Guidetti hebben en dan komt uit het niets Pelle waarvan niemand denkt dat hij gaat scoren en die ramt de ene na de ander er in

Wat een baas.
Heel Fey is Guidetti al weer vergeten
quote:
Ik heb liever een 90% functionele held BMI op linksback en Mathijsen / Vrij centraal (Vrij speelt nog eens beter dankzij Mathijsen naast zich dan toen hij BMI naast zich had), dan Nelom

linksback en Vrij / BMI centraal.
Het NL elftal interesseert me geen kut en BMI zijn individuele ontwikkeling net zo min, het team moet zo sterk mogelijk zijn als geheel. Met dat doel als uitgangspunt is de komst van Mathijsen geweldig.
quote:
Wat is er mis met de sterspeler van een subtopper op je bank hebben (Vormer), de meest scorende middenvelder van Nederland in de basis hebben staan (Immers) of een huurling die amper iets kost van Man. City halen (Elabdellaoui)? Volgens mij allemaal vrij logische aankopen voor een club die geen/nauwelijks een transfersom mag neerleggen.
Voor de rest vind ik dit ook een bijzonder vreemde post voor een aanhanger van een club die de afgelopen 2 jaar 30-35 miljoen in amper renderende spelers heeft gestoken.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Op dit moment ja. Maar hij heeft er wel heel erg lang over gedaan om 'zo ver' te komen. Had je niet meer, eerder verwacht van een speler met zijn achtergrond?
quote:
Gestart met een rode kaart, toen lang geblesseerd geweest. Dan kun je er idd eens een paar wedstrijdjes langer over doen he. Is ook niet de eerste keer dat men veel te voorbarig een speler van Feyenoord probeert kalt te stellen. Maargoed, dat krijg je met een Ajax-minded media-landschap.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 14:02:43 ]
quote:
Zo grappig die joden.
Geel haalde de afgelopen twee jaar:
- Twee spitsen die 1-op-1 liepen en feitelijk gezien 2 jaren achter elkaar de beste spits van NL (Bony kun je boven Pellé scharen, maar Pellé is 100 keer belangrijker voor Feyenoord dan Bony voor Vitesse)
- Bakkal voor 0,0 en haalde dankzij Bakkal vCL ten koste (!) van zijn club PSV
- Immers, de meest scorende middenvelder van Nederland
- Mathijsen, zeer ervaren kracht in de verdediging van Feijenoord
- Koeman, Bronckhorst en Gastel, toch wel een gouden trainerstrio gebleken gezien waar Feijenoord vorig jaar en dit jaar stond
- Nog een HEEL rijtje van goede voetballers die ik maar niet ga posten want het is me alweer duidelijk hoe lekker je zit te trollen.
Dan nog Vormer: die jongen kwam transfervrij, en ik weet niet of je Feyenoord - Heerenveen hebt gezien, maar die jongen liet Heerenveen alle hoeken van het veld zien.
Goossens was een gokje, Elabdellaoui een ideale 13e man (12e man zijn wij) voor de rechtsback als Janmaat wegvalt. Speelde niet verkeerd en kostte maar 2 ton.
Klets dus niet uit je nek.
Stiggie
Plankgas
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Ik heb liever een 90% functionele held BMI op linksback en Mathijsen / Vrij centraal (Vrij speelt nog eens beter dankzij Mathijsen naast zich dan toen hij BMI naast zich had), dan Nelom

linksback en Vrij / BMI centraal.
Het NL elftal interesseert me geen kut en BMI zijn individuele ontwikkeling net zo min, het team moet zo sterk mogelijk zijn als geheel. Met dat doel als uitgangspunt is de komst van Mathijsen geweldig.
Waarom Mathijsen alleen een 3jarig contract heeft gekregen is me wel een raadsel. Soms moeten spelertjes zich ook gewoon kunnen ontwikkelen. Neem Blind bij ons, die kon er eerst echt geen ene reet van maar is nu een van de meest constante/beste spelers bij Ajax.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Wat is er mis met de sterspeler van een subtopper op je bank hebben (Vormer), de meest scorende middenvelder van Nederland in de basis hebben staan (Immers) of een huurling die amper iets kost van Man. City halen (Elabdellaoui)? Volgens mij allemaal vrij logische aankopen voor een club die geen/nauwelijks een transfersom mag neerleggen.
Voor de rest vind ik dit ook een bijzonder vreemde post voor een aanhanger van een club die de afgelopen 2 jaar 30-35 miljoen in amper renderende spelers heeft gestoken.

Zo kun je overal wel een punt aan lullen. Van al die spelers werd veel meer verwacht. En dan ben ik onze grote vriend Singh nog vergeten.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:[..]

Ik heb hem net ook nog even uitgeluld met iets meer detail, maar dit is de strekking van mijn verhaal ja

.
quote:
Ben ik opeens een jood ja
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Stiggie het volgende:[..]
Waarom Mathijsen alleen een 3jarig contract heeft gekregen is me wel een raadsel. Soms moeten spelertjes zich ook gewoon kunnen ontwikkelen. Neem Blind bij ons, die kon er eerst echt geen ene reet van maar is nu een van de meest constante/beste spelers bij Ajax.
Zie mijn vorige post.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Speelt gewoon goed hoor. Goed, z'n contract is een jaar te lang maar ergens snap ik wel dat je een ervaren verdediger erbij wilt halen in een team vol eigen jeugd. Een jonge verdediger hoef je niet te halen, want die heb je al, een verdediger van de midden-leeftijd is onbetaalbaar of niet goed genoeg en een oudere verdediger wil zekerheid idvv een langer contract. Je moet toch ergens water bij de wijn doen helaas.
quote:
Heeft er 3 wedstrijden over gedaan. De media maakte samen met Derksen een hele hype na zijn rode kaart, maar ook in die wedstrijd stond hij gewoon lekker te verdedigen.
De man is een uitstekende aankoop geweest, accomoderen moet iedereen en zeker in een "zoekend" Feyenoord waar de gehele as van het veld verkocht is afgelopen seizoen.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Gestart met een rode kaart, toen lang geblesseerd geweest. Dan kun je er idd eens een paar wedstrijdjes langer over doen he. Is ook niet de eerste keer dat men veel te voorbarig een speler van Feyenoord probeert kalt te stellen.
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, tegen mn de zwakke(re) tegenstanders, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Stiggie het volgende:[..]
Mathijsen had 2 jaar moeten zijn. Komend jaar vertrekt of BMI of De Vrij al, dat weet ik zeker. Kongolo komt er dan voor in de plaats,
naar mijn en Kapiteintjes zeggen een nog groter talent dan de genoemde twee heren. Het is fijn om dan nog 1 jaar Mathijsen ernaast te hebben. Daarna vertrekt waarsch. nog een jeugdverdediger, en komt de nieuwe lichting weer.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Zo kun je overal wel een punt aan lullen. Van al die spelers werd veel meer verwacht. En dan ben ik onze grote vriend Singh nog vergeten.
Vormer was toch daadwerkelijk de sterspeler van Roda de voorgaande jaren? (Zelfs hoog in het algemeen spelersklassement geeindigd) Immers heeft toch daadwerkeiljk de meeste goals gescoord van alle middenvelders in de Eredivisie? Ik snap je punt niet helemaal, aangezien ik me gewoon op feiten baseer.
Stiggie
Plankgas
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?
Je verwacht ook wel meer van de gehele selectie en aankopen van PSV
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:[..]

. "Singh is gekocht met oog op de toekomst", was de eerste zin die Geel uitte op camera tegenover mij toen ik hem interviewde voor EL.
Vormer doet het gewoon buitengewoon goed en is een heerlijke 13e man. Immers meestscorende middenvelder.
Enkel Goossens kan je je vraagtekens bij zetten.
Waarom hoor ik jou niet over Pellé, Janmaat, Mathijsen, Guidetti, Bakkal, etc. etc. etc.?
Met andere woorden: waarom onderken je niet dat 85% van de aankopen gedaan onder Van Geel een fucking schot in de roos is?
O ja. Troll.

.
quote:
Ik gebruik "joden" tegenwoordig meer voor achterlijke trolletjes dan volgens de originele definitie ("Ajacieden"). Gek genoeg kunnen die laatsten namelijk wel toegeven dat Geel het briljant doet.
quote:
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, tegen mn de zwakke(re) tegenstanders, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?
Mensen zijn geen robots. Weet je waar ik wat meer van verwacht? Zo'n Wijnaldem en van Bommel die met veel bombarie als de verlossers binnen worden gehaald. Dat men bij PSV tientallen miljoenen investeert en nog steeds met 4 zwakkebroeders in de verdediging moet spelen.
quote:
Zie mijn reactie. As van het veld verloren, zoekend Feijenoord, accomoderen in de competitie etc.
Heb je jullie ouwe vent gezien naast Strootman aan het begin van het seizoen? Was nog slechter dan Mathijsen zo'n beetje. Is nu ook een van jullie beste jongens. Nuff said.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Vormer was toch daadwerkelijk de sterspeler van Roda de voorgaande jaren? (Zelfs hoog in het algemeen spelersklassement geeindigd) Immers heeft toch daadwerkeiljk de meeste goals gescoord van alle middenvelders in de Eredivisie? Ik snap je punt niet helemaal, aangezien ik me gewoon op feiten baseer.
Dus dat hij volgens jou de sterspeler van Roda was is het een fantastische aankoop? Malki was daar trouwens veel belangrijker, maar dat terzijde. Dat hij niks laat zien bij Feyenoord maakt natuurlijk helemaal niks uit

Mijn punt is dat Van Geel ook alweer de nodige verkeerde spelers heeft gehaald. Als er volgend jaar of het jaar daarop weer wat meer geld is zullen er alleen maar weer meer spelers gekocht worden hoor. Zo gaat dat atlijd met Van Geel. En het grootste gedeelte bestaat meestal uit miskopen.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:Dus dat hij volgens jou de sterspeler van Roda was is het een fantastische aankoop? Malki was daar trouwens veel belangrijker, maar dat terzijde.
Dat hij niks laat zien bij Feyenoord maakt natuurlijk helemaal niks uit
En vanaf nu stoppen we met reageren op jou.
Die jongen heeft de minuten die hij gespeeld heeft fantastisch gespeeld, met de bekerwedstrijd tegen HEerenveen als leidend voorbeeld.
Hij heeft alleen de pech megatalenten als Clasie en Vilhena voor zich te hebben. Zijn kans komt nog wel.
Vormer doet het gigantisch goed. Dus teringmuil houden nou kuttroll.
Stiggie
Plankgas
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Dus dat hij volgens jou de sterspeler van Roda was is het een fantastische aankoop? Malki was daar trouwens veel belangrijker, maar dat terzijde. Dat hij niks laat zien bij Feyenoord maakt natuurlijk helemaal niks uit

Mijn punt is dat Van Geel ook alweer de nodige verkeerde spelers heeft gehaald. Als er volgend jaar of het jaar daarop weer wat meer geld is zullen er alleen maar weer meer spelers gekocht worden hoor. Zo gaat dat atlijd met Van Geel. En het grootste gedeelte bestaat meestal uit miskopen.
PSV-ers die praten over aankoopbeleid
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:09 schreef Helpmefok het volgende:[..]
En vanaf nu stoppen we met reageren op jou.
Die jongen heeft de minuten die hij gespeeld heeft fantastisch gespeeld, met de bekerwedstrijd tegen HEerenveen als leidend voorbeeld.
Hij heeft alleen de pech megatalenten als Clasie en Vilhena voor zich te hebben. Zijn kans komt nog wel.
Vormer doet het gigantisch goed. Dus teringmuil houden nou kuttroll.
Als hij zo goed is waarom krijgt hij dan niet meer kansen HMF. Vertel me dat nou eens

Je kunt nou niet zeggen dat Clasie het zo geweldig doet dit seizoen. Wat een tokkie is dat trouwens zeg, maar ook dat weer terzijde.
quote:
Oh dus jij mag na al die jaren wanbeleid bij Ajax ook niks meer zeggen over het aankoopbeleid bij andere clubs? Mooi dat ik dat weet
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:[..]

Het maakt het een logische aankoop gezien de context: Rendeert al enkele seizoenen fantastisch bij Roda, is transfervrij, van Geel heeft met 'm gewerkt bij Roda. Kortom risicoloze aankoop. Verder vraag ik me af waarom jij vormer zo'n slechte speler vindt? Je hebt 'm dit jaar amper kunnen zien spelen omdat hij op de bank zit. Op basis van welk spel is je kritiek dan gebaseerd?

En zeggen dat de aankopen van mr. Yellow voor het grootste gedeelte miskopen zijn moet zo mogelijk wel de grootste grap van het jaar zijn.

Kijk ff z'n track-record er op na vriend.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Als hij zo goed is waarom krijgt hij dan niet meer kansen HMF. Vertel me dat nou eens

Je kunt nou niet zeggen dat Clasie het zo geweldig doet dit seizoen. Wat een tokkie is dat trouwens zeg, maar ook dat weer terzijde.
Heeft 2 geweldige talenten en de meest scorende middenvelder van de eredivisie voor zich. Simple as that. Beste spelers spelen. Dat ze beter zijn dan Vormer impliceert aan de andere kant dan weer NIET dat Vormer geen goede speler is.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Het maakt het een logische aankoop gezien de context: Rendeert al enkele seizoenen fantastisch bij Roda, is transfervrij, van Geel heeft met 'm gewerkt bij Roda. Kortom risicoloze aankoop. Verder vraag ik me af waarom jij vormer zo'n slechte speler vindt? Je hebt 'm dit jaar amper kunnen zien spelen omdat hij op de bank zit. Op basis van welk spel is je kritiek dan gebaseerd?

En zeggen dat de aankopen van mr. Yellow voor het grootste gedeelte miskopen zijn moet zo mogelijk wel de grootste grap van het jaar zijn.

Ik zou zeggen: kijk even zijn transfers bij Ajax na dan weet je genoeg. Ook bij Feyenoord gaat het weer die kant op. Mark my words.
quote:
Omdat je nogal moeilijk meer dan 11 spelers kan opstellen he mongool.
quote:
Je kunt nou niet zeggen dat Clasie het zo geweldig doet dit seizoen.
Wat ook de reden was dat ik zei in het Feijenoordtopic: "Clasie oogt moe, lijkt alsof hij een blessure heeft. Misschien eens een paar wedstrijden eruit voor Vormer". EEN DAG LATER werd bekend dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom schiet, en dat hij ernstige vermoeidheid ervaart.
ZO GOED zie ik het spelletje dus.
Maar ik snap wel dat Koeman Clasie er niet uithaalt: continuïteit, en je gaat niet je aanvoerder uit het veld halen.
Vormer krijgt zijn kansen wel, en steeds doet hij het in die wedstrijden voortreffelijk. Je moet dus gewoon je kop houden.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:Het maakt het een logische aankoop gezien de context: Rendeert al enkele seizoenen fantastisch bij Roda, is transfervrij, van Geel heeft met 'm gewerkt bij Roda. Kortom risicoloze aankoop. Verder vraag ik me af waarom jij vormer zo'n slechte speler vindt? Je hebt 'm dit jaar amper kunnen zien spelen omdat hij op de bank zit. Op basis van welk spel is je kritiek dan gebaseerd?
De wedstrijden die hij speelde, speelde hij zelfs kankergoed.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:

Er zal wel een reden zijn waarom hij op de bank zit is het niet? Niet omdat die Clasie nou al weken weergaloos staat te ballen in ieder geval.
Pelle en Janmaat zijn de enige die kunnen overtuigen van de aankopen/gehuurde spelers dit jaar. Wellicht dat Mathijssen daar dit seizoen nog bij komt, maar BMI is beter. De rest is middelmaat of gewoon puur slecht. (Immers, Elabdalloui, Vormer, Goossens)
quote:

quote:
Gehaald:
Pellé
Janmaat
Guidetti
Bakkal
Vormer
Immers
KGB
Verlengd:
BMI
Clasie
Vilhena
Vrij binnenkort (yes, de kogel is door de kerk, geloof HMF'je maar)
Boetiüs
Verkocht:
Wijnaldum 5 miljoen
Fer 5,5 miljoen
El Ahmadi 3 miljoen
Vlaar 4 miljoen
Gewoon een klein lijstje van de gigantische prestaties die Geel in 1,5 jaar werk (zo kort zit hij pas bij Feyenoord hé) voor elkaar gebokst heeft.
Als je niet ziet hoe verschrikkelijk knap dat is, ben je stekenblind.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:[..]
[..]
Gehaald:
Pellé
Janmaat
Guidetti
Bakkal
Vormer
Immers
KGB
Verlengd:
BMI
Clasie
Vilhena
Vrij binnenkort (yes, de kogel is door de kerk, geloof HMF'je maar)
Boetiüs
Verkocht:
Wijnaldum 5 miljoen
Fer 5,5 miljoen
El Ahmadi 3 miljoen
Vlaar 4 miljoen
Gewoon een klein lijstje van de gigantische prestaties die Geel in 1,5 jaar werk (zo kort zit hij pas bij Feyenoord hé) voor elkaar gebokst heeft.
Als je niet ziet hoe verschrikkelijk knap dat is, ben je stekenblind.
KGB?

Wie is dat?
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Mensen zijn geen robots. Weet je waar ik wat meer van verwacht? Zo'n Wijnaldem en van Bommel die met veel bombarie als de verlossers binnen worden gehaald. Dat men bij PSV tientallen miljoenen investeert en nog steeds met 4 zwakkebroeders in de verdediging moet spelen.
Wanneer is Wijnaldum ooit als verlosser binnengehaald?

En van Bommel doet het gewoon uitstekend. Zowel op als naast het veld.
En als Willems in gewone doen speelt heb je al een zwakkebroeder minder, en tot nog toe, valt Zanka me ook zeker mee.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Zie mijn reactie. As van het veld verloren, zoekend Feijenoord, accomoderen in de competitie etc.
Heb je jullie ouwe vent gezien naast Strootman aan het begin van het seizoen? Was nog slechter dan Mathijsen zo'n beetje. Is nu ook een van jullie beste jongens. Nuff said.
Die 'ouwe vent' begon juist uitstekend, vd eerste 5 gele kaarten waren er 2 sowieso onverdiend. Hij begon juist op tegen het einde aan wat meer te kwakkelen. Last van zn rug, schorsingen, etc. Nu speelt hij weer uitstekend ja. Komen toch niet helemaal overeen met elkaar..
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:Er zal wel een reden zijn waarom hij op de bank zit is het niet? Niet omdat die Clasie nou al weken weergaloos staat te ballen in ieder geval.
In tegenstelling wat iedereen denkt hoort Vormer niet op de plek van Clasie, dat is 1. Twee: je haalt je aanvoerder er nogal lastig uit hé.
Idiote PSV'ers die dit niet snappen.

.
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Omdat je nogal moeilijk meer dan 11 spelers kan opstellen he mongool.
[..]
Wat ook de reden was dat ik zei in het Feijenoordtopic: "Clasie oogt moe, lijkt alsof hij een blessure heeft. Misschien eens een paar wedstrijden eruit voor Vormer". EEN DAG LATER werd bekend dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom schiet, en dat hij ernstige vermoeidheid ervaart.
ZO GOED zie ik het spelletje dus.
Maar ik snap wel dat Koeman Clasie er niet uithaalt: continuïteit, en je gaat niet je aanvoerder uit het veld halen.
Vormer krijgt zijn kansen wel, en steeds doet hij het in die wedstrijden voortreffelijk. Je moet dus gewoon je kop houden.
Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen. En je hebt het wel de hele tijd over Vilhena, maar daarvoor speelde FUCKING LEERDAM daar man. Dan moet je je echt zorgen gaan maken als Vormer zijnde
quote:
Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:Pelle en Janmaat zijn de enige die kunnen overtuigen van de aankopen/gehuurde spelers dit jaar. Wellicht dat Mathijssen daar dit seizoen nog bij komt, maar BMI is beter. De rest is middelmaat of gewoon puur slecht. (Immers, Elabdalloui, Vormer, Goossens)
Als je beweert dat BMI op dit moment beter dan Mathijsen is, ben je echt hartstikke achterlijk.