Speelt gewoon goed hoor. Goed, z'n contract is een jaar te lang maar ergens snap ik wel dat je een ervaren verdediger erbij wilt halen in een team vol eigen jeugd. Een jonge verdediger hoef je niet te halen, want die heb je al, een verdediger van de midden-leeftijd is onbetaalbaar of niet goed genoeg en een oudere verdediger wil zekerheid idvv een langer contract. Je moet toch ergens water bij de wijn doen helaas.quote:
nu alweer is een verwijzende tijdsindicatie.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alweer? Hoe vaak hebben we hem gekocht dan?
Sterker nog: Mathijsen is op dit moment onze beste verdediger. Dankzij zijn komst hebben we niet meer die achterlijke Nelom op linksback maar een beest als Bruno Martins Indi. Ook is De Vrij minder zoekende dankzij de ervaren kracht naast zich, die hij niet had in BMI. Hij mistte Vlaar echt, merkte je aan alles.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt gewoon goed hoor. Goed, z'n contract is een jaar te lang maar ergens snap ik wel dat je een ervaren verdediger erbij wilt halen in een team vol eigen jeugd. Een jonge verdediger hoef je niet te halen, want die heb je al, een verdediger van de midden-leeftijd is onbetaalbaar of niet goed genoeg en een oudere verdediger wil zekerheid idv een langer contract. Je moet toch ergens water bij de wijn doen helaas.
Pelle is toch dankzij Koeman gekomen?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beste aankoop die Geel heeft gedaan dit jaar na Pellé.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pelle is toch dankzij Koeman gekomen?
Toch vind ik BMI meer een CV. Voor zn ontwikkeling en voor het NL elftal het beste als hij daar meer zou spelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterker nog: Mathijsen is op dit moment onze beste verdediger. Dankzij zijn komst hebben we niet meer die achterlijke Nelom op linksback maar een beest als Bruno Martins Indi. Ook is De Vrij minder zoekende dankzij de ervaren kracht naast zich, die hij niet had in BMI. Hij mistte Vlaar echt, merkte je aan alles.
Mathijsen noemen equals knettergek zijn.
Ik vind het altijd zo'n onzin dat men schermt met dit soort gekkigheid. Guidetti is ook niet direct benadert door Geel. Lekker boeiend, hij is de persoon die de contracten uitonderhandelt etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pelle is toch dankzij Koeman gekomen?
Tja, je bent al gauw een betere aankoop dan Elabadellaoui, Vormer, Goossens of Immers natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beste aankoop die Geel heeft gedaan dit jaar na Pellé.
Ja, dat is natuurlijk ook zo, maar uiteindelijk gaat het om wat het beste is voor Feyenoord. Het beste voor Feyenoord is een zo sterk mogelijke verdediging. De huidige 4 spelers op deze manier neerzetten zorgt voor de sterkste opstelling, ook al zou BMI individueel gezien beter presteren als CV.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Toch vind ik BMI meer een CV. Voor zn ontwikkeling en voor het NL elftal het beste als hij daar meer zou spelen.
Toch gigantisch knap van Fey dat ze eerst Guidetti hebben en dan komt uit het niets Pelle waarvan niemand denkt dat hij gaat scoren en die ramt de ene na de ander er inquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n onzin dat men schermt met dit soort gekkigheid. Guidetti is ook niet direct benadert door Geel. Lekker boeiend, hij is de persoon die de contracten uitonderhandelt etc.
Dus nee, hij komt niet bij Feyenoord door Geel (sterker nog: ook niet door Koeman, maar door familie van Koeman). Maar Geel 'hosselt' alles, dát is het verschil.
Ik heb liever een 90% functionele held BMI op linksback en Mathijsen / Vrij centraal (Vrij speelt nog eens beter dankzij Mathijsen naast zich dan toen hij BMI naast zich had), dan Nelomquote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Toch vind ik BMI meer een CV. Voor zn ontwikkeling en voor het NL elftal het beste als hij daar meer zou spelen.
Wat is er mis met de sterspeler van een subtopper op je bank hebben (Vormer), de meest scorende middenvelder van Nederland in de basis hebben staan (Immers) of een huurling die amper iets kost van Man. City halen (Elabdellaoui)? Volgens mij allemaal vrij logische aankopen voor een club die geen/nauwelijks een transfersom mag neerleggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, je bent al gauw een betere aankoop dan Elabadellaoui, Vormer, Goossens of Immers natuurlijk.
Op dit moment ja. Maar hij heeft er wel heel erg lang over gedaan om 'zo ver' te komen. Had je niet meer, eerder verwacht van een speler met zijn achtergrond?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterker nog: Mathijsen is op dit moment onze beste verdediger. Dankzij zijn komst hebben we niet meer die achterlijke Nelom op linksback maar een beest als Bruno Martins Indi. Ook is De Vrij minder zoekende dankzij de ervaren kracht naast zich, die hij niet had in BMI. Hij mistte Vlaar echt, merkte je aan alles.
Mathijsen noemen equals knettergek zijn.
Gestart met een rode kaart, toen lang geblesseerd geweest. Dan kun je er idd eens een paar wedstrijdjes langer over doen he. Is ook niet de eerste keer dat men veel te voorbarig een speler van Feyenoord probeert kalt te stellen. Maargoed, dat krijg je met een Ajax-minded media-landschap.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op dit moment ja. Maar hij heeft er wel heel erg lang over gedaan om 'zo ver' te komen. Had je niet meer, eerder verwacht van een speler met zijn achtergrond?
Zo grappig die joden.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, je bent al gauw een betere aankoop dan Elabadellaoui, Vormer, Goossens of Immers natuurlijk.
Waarom Mathijsen alleen een 3jarig contract heeft gekregen is me wel een raadsel. Soms moeten spelertjes zich ook gewoon kunnen ontwikkelen. Neem Blind bij ons, die kon er eerst echt geen ene reet van maar is nu een van de meest constante/beste spelers bij Ajax.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb liever een 90% functionele held BMI op linksback en Mathijsen / Vrij centraal (Vrij speelt nog eens beter dankzij Mathijsen naast zich dan toen hij BMI naast zich had), dan Nelomlinksback en Vrij / BMI centraal.
Het NL elftal interesseert me geen kut en BMI zijn individuele ontwikkeling net zo min, het team moet zo sterk mogelijk zijn als geheel. Met dat doel als uitgangspunt is de komst van Mathijsen geweldig.
Zo kun je overal wel een punt aan lullen. Van al die spelers werd veel meer verwacht. En dan ben ik onze grote vriend Singh nog vergeten.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de sterspeler van een subtopper op je bank hebben (Vormer), de meest scorende middenvelder van Nederland in de basis hebben staan (Immers) of een huurling die amper iets kost van Man. City halen (Elabdellaoui)? Volgens mij allemaal vrij logische aankopen voor een club die geen/nauwelijks een transfersom mag neerleggen.
Voor de rest vind ik dit ook een bijzonder vreemde post voor een aanhanger van een club die de afgelopen 2 jaar 30-35 miljoen in amper renderende spelers heeft gestoken.
Ik heb hem net ook nog even uitgeluld met iets meer detail, maar dit is de strekking van mijn verhaal jaquote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de sterspeler van een subtopper op je bank hebben (Vormer), de meest scorende middenvelder van Nederland in de basis hebben staan (Immers) of een huurling die amper iets kost van Man. City halen (Elabdellaoui)? Volgens mij allemaal vrij logische aankopen voor een club die geen/nauwelijks een transfersom mag neerleggen.
Voor de rest vind ik dit ook een bijzonder vreemde post voor een aanhanger van een club die de afgelopen 2 jaar 30-35 miljoen in amper renderende spelers heeft gestoken.
Zie mijn vorige post.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Waarom Mathijsen alleen een 3jarig contract heeft gekregen is me wel een raadsel. Soms moeten spelertjes zich ook gewoon kunnen ontwikkelen. Neem Blind bij ons, die kon er eerst echt geen ene reet van maar is nu een van de meest constante/beste spelers bij Ajax.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt gewoon goed hoor. Goed, z'n contract is een jaar te lang maar ergens snap ik wel dat je een ervaren verdediger erbij wilt halen in een team vol eigen jeugd. Een jonge verdediger hoef je niet te halen, want die heb je al, een verdediger van de midden-leeftijd is onbetaalbaar of niet goed genoeg en een oudere verdediger wil zekerheid idvv een langer contract. Je moet toch ergens water bij de wijn doen helaas.
Heeft er 3 wedstrijden over gedaan. De media maakte samen met Derksen een hele hype na zijn rode kaart, maar ook in die wedstrijd stond hij gewoon lekker te verdedigen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op dit moment ja. Maar hij heeft er wel heel erg lang over gedaan om 'zo ver' te komen. Had je niet meer, eerder verwacht van een speler met zijn achtergrond?
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, tegen mn de zwakke(re) tegenstanders, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gestart met een rode kaart, toen lang geblesseerd geweest. Dan kun je er idd eens een paar wedstrijdjes langer over doen he. Is ook niet de eerste keer dat men veel te voorbarig een speler van Feyenoord probeert kalt te stellen.
Mathijsen had 2 jaar moeten zijn. Komend jaar vertrekt of BMI of De Vrij al, dat weet ik zeker. Kongolo komt er dan voor in de plaats, naar mijn en Kapiteintjes zeggen een nog groter talent dan de genoemde twee heren. Het is fijn om dan nog 1 jaar Mathijsen ernaast te hebben. Daarna vertrekt waarsch. nog een jeugdverdediger, en komt de nieuwe lichting weer.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:02 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Waarom Mathijsen alleen een 3jarig contract heeft gekregen is me wel een raadsel. Soms moeten spelertjes zich ook gewoon kunnen ontwikkelen. Neem Blind bij ons, die kon er eerst echt geen ene reet van maar is nu een van de meest constante/beste spelers bij Ajax.
Vormer was toch daadwerkelijk de sterspeler van Roda de voorgaande jaren? (Zelfs hoog in het algemeen spelersklassement geeindigd) Immers heeft toch daadwerkeiljk de meeste goals gescoord van alle middenvelders in de Eredivisie? Ik snap je punt niet helemaal, aangezien ik me gewoon op feiten baseer.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo kun je overal wel een punt aan lullen. Van al die spelers werd veel meer verwacht. En dan ben ik onze grote vriend Singh nog vergeten.
Je verwacht ook wel meer van de gehele selectie en aankopen van PSVquote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo kun je overal wel een punt aan lullen. Van al die spelers werd veel meer verwacht. En dan ben ik onze grote vriend Singh nog vergeten.
Ik gebruik "joden" tegenwoordig meer voor achterlijke trolletjes dan volgens de originele definitie ("Ajacieden"). Gek genoeg kunnen die laatsten namelijk wel toegeven dat Geel het briljant doet.quote:
Mensen zijn geen robots. Weet je waar ik wat meer van verwacht? Zo'n Wijnaldem en van Bommel die met veel bombarie als de verlossers binnen worden gehaald. Dat men bij PSV tientallen miljoenen investeert en nog steeds met 4 zwakkebroeders in de verdediging moet spelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, tegen mn de zwakke(re) tegenstanders, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?
Zie mijn reactie. As van het veld verloren, zoekend Feijenoord, accomoderen in de competitie etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een hele domme rode kaart ja. En de wedstrijd die hij daaromheen wel speelde speelde hij erg matig. Nu is dat wel enigszins veranderd ja, tegen mn de zwakke(re) tegenstanders, maar zoals ik al zei, je verwacht toch wel meer van iemand met zijn achtergrond?
Dus dat hij volgens jou de sterspeler van Roda was is het een fantastische aankoop? Malki was daar trouwens veel belangrijker, maar dat terzijde. Dat hij niks laat zien bij Feyenoord maakt natuurlijk helemaal niks uitquote:Op woensdag 26 december 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormer was toch daadwerkelijk de sterspeler van Roda de voorgaande jaren? (Zelfs hoog in het algemeen spelersklassement geeindigd) Immers heeft toch daadwerkeiljk de meeste goals gescoord van alle middenvelders in de Eredivisie? Ik snap je punt niet helemaal, aangezien ik me gewoon op feiten baseer.
En vanaf nu stoppen we met reageren op jou.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
Dus dat hij volgens jou de sterspeler van Roda was is het een fantastische aankoop? Malki was daar trouwens veel belangrijker, maar dat terzijde. Dat hij niks laat zien bij Feyenoord maakt natuurlijk helemaal niks uit
PSV-ers die praten over aankoopbeleidquote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus dat hij volgens jou de sterspeler van Roda was is het een fantastische aankoop? Malki was daar trouwens veel belangrijker, maar dat terzijde. Dat hij niks laat zien bij Feyenoord maakt natuurlijk helemaal niks uit
Mijn punt is dat Van Geel ook alweer de nodige verkeerde spelers heeft gehaald. Als er volgend jaar of het jaar daarop weer wat meer geld is zullen er alleen maar weer meer spelers gekocht worden hoor. Zo gaat dat atlijd met Van Geel. En het grootste gedeelte bestaat meestal uit miskopen.
En dit.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
PSV-ers die praten over aankoopbeleid
Als hij zo goed is waarom krijgt hij dan niet meer kansen HMF. Vertel me dat nou eensquote:Op woensdag 26 december 2012 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En vanaf nu stoppen we met reageren op jou.
Die jongen heeft de minuten die hij gespeeld heeft fantastisch gespeeld, met de bekerwedstrijd tegen HEerenveen als leidend voorbeeld.
Hij heeft alleen de pech megatalenten als Clasie en Vilhena voor zich te hebben. Zijn kans komt nog wel.
Vormer doet het gigantisch goed. Dus teringmuil houden nou kuttroll.
Oh dus jij mag na al die jaren wanbeleid bij Ajax ook niks meer zeggen over het aankoopbeleid bij andere clubs? Mooi dat ik dat weetquote:Op woensdag 26 december 2012 14:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
PSV-ers die praten over aankoopbeleid
Het maakt het een logische aankoop gezien de context: Rendeert al enkele seizoenen fantastisch bij Roda, is transfervrij, van Geel heeft met 'm gewerkt bij Roda. Kortom risicoloze aankoop. Verder vraag ik me af waarom jij vormer zo'n slechte speler vindt? Je hebt 'm dit jaar amper kunnen zien spelen omdat hij op de bank zit. Op basis van welk spel is je kritiek dan gebaseerd?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Van Geel ook alweer de nodige verkeerde spelers heeft gehaald. Als er volgend jaar of het jaar daarop weer wat meer geld is zullen er alleen maar weer meer spelers gekocht worden hoor. Zo gaat dat atlijd met Van Geel. En het grootste gedeelte bestaat meestal uit miskopen.
Heeft 2 geweldige talenten en de meest scorende middenvelder van de eredivisie voor zich. Simple as that. Beste spelers spelen. Dat ze beter zijn dan Vormer impliceert aan de andere kant dan weer NIET dat Vormer geen goede speler is.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als hij zo goed is waarom krijgt hij dan niet meer kansen HMF. Vertel me dat nou eens
Je kunt nou niet zeggen dat Clasie het zo geweldig doet dit seizoen. Wat een tokkie is dat trouwens zeg, maar ook dat weer terzijde.
Ik zou zeggen: kijk even zijn transfers bij Ajax na dan weet je genoeg. Ook bij Feyenoord gaat het weer die kant op. Mark my words.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt het een logische aankoop gezien de context: Rendeert al enkele seizoenen fantastisch bij Roda, is transfervrij, van Geel heeft met 'm gewerkt bij Roda. Kortom risicoloze aankoop. Verder vraag ik me af waarom jij vormer zo'n slechte speler vindt? Je hebt 'm dit jaar amper kunnen zien spelen omdat hij op de bank zit. Op basis van welk spel is je kritiek dan gebaseerd?
En zeggen dat de aankopen van mr. Yellow voor het grootste gedeelte miskopen zijn moet zo mogelijk wel de grootste grap van het jaar zijn.![]()
Kijk ff z'n track-record er op na vriend.
Omdat je nogal moeilijk meer dan 11 spelers kan opstellen he mongool.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als hij zo goed is waarom krijgt hij dan niet meer kansen HMF. Vertel me dat nou eens
Wat ook de reden was dat ik zei in het Feijenoordtopic: "Clasie oogt moe, lijkt alsof hij een blessure heeft. Misschien eens een paar wedstrijden eruit voor Vormer". EEN DAG LATER werd bekend dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom schiet, en dat hij ernstige vermoeidheid ervaart.quote:Je kunt nou niet zeggen dat Clasie het zo geweldig doet dit seizoen.
De wedstrijden die hij speelde, speelde hij zelfs kankergoed.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
Het maakt het een logische aankoop gezien de context: Rendeert al enkele seizoenen fantastisch bij Roda, is transfervrij, van Geel heeft met 'm gewerkt bij Roda. Kortom risicoloze aankoop. Verder vraag ik me af waarom jij vormer zo'n slechte speler vindt? Je hebt 'm dit jaar amper kunnen zien spelen omdat hij op de bank zit. Op basis van welk spel is je kritiek dan gebaseerd?
Er zal wel een reden zijn waarom hij op de bank zit is het niet? Niet omdat die Clasie nou al weken weergaloos staat te ballen in ieder geval.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zeggen dat de aankopen van mr. Yellow voor het grootste gedeelte miskopen zijn moet zo mogelijk wel de grootste grap van het jaar zijn.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gehaald:quote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee niet gezien, want geen EL en zat bij familie.
KGB?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Gehaald:
Pellé
Janmaat
Guidetti
Bakkal
Vormer
Immers
KGB
Verlengd:
BMI
Clasie
Vilhena
Vrij binnenkort (yes, de kogel is door de kerk, geloof HMF'je maar)
Boetiüs
Verkocht:
Wijnaldum 5 miljoen
Fer 5,5 miljoen
El Ahmadi 3 miljoen
Vlaar 4 miljoen
Gewoon een klein lijstje van de gigantische prestaties die Geel in 1,5 jaar werk (zo kort zit hij pas bij Feyenoord hé) voor elkaar gebokst heeft.
Als je niet ziet hoe verschrikkelijk knap dat is, ben je stekenblind.
Wanneer is Wijnaldum ooit als verlosser binnengehaald?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen zijn geen robots. Weet je waar ik wat meer van verwacht? Zo'n Wijnaldem en van Bommel die met veel bombarie als de verlossers binnen worden gehaald. Dat men bij PSV tientallen miljoenen investeert en nog steeds met 4 zwakkebroeders in de verdediging moet spelen.
Die 'ouwe vent' begon juist uitstekend, vd eerste 5 gele kaarten waren er 2 sowieso onverdiend. Hij begon juist op tegen het einde aan wat meer te kwakkelen. Last van zn rug, schorsingen, etc. Nu speelt hij weer uitstekend ja. Komen toch niet helemaal overeen met elkaar..quote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie mijn reactie. As van het veld verloren, zoekend Feijenoord, accomoderen in de competitie etc.
Heb je jullie ouwe vent gezien naast Strootman aan het begin van het seizoen? Was nog slechter dan Mathijsen zo'n beetje. Is nu ook een van jullie beste jongens. Nuff said.
In tegenstelling wat iedereen denkt hoort Vormer niet op de plek van Clasie, dat is 1. Twee: je haalt je aanvoerder er nogal lastig uit hé.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Er zal wel een reden zijn waarom hij op de bank zit is het niet? Niet omdat die Clasie nou al weken weergaloos staat te ballen in ieder geval.
Maar als ik je goed begrijp snapt Koeman er dus helemaal geen pepernoot van dat Vormer geen kansen krijgt? Want Clasie kon je in die vorm makkelijk wisselen. En je hebt het wel de hele tijd over Vilhena, maar daarvoor speelde FUCKING LEERDAM daar man. Dan moet je je echt zorgen gaan maken als Vormer zijndequote:Op woensdag 26 december 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat je nogal moeilijk meer dan 11 spelers kan opstellen he mongool.
[..]
Wat ook de reden was dat ik zei in het Feijenoordtopic: "Clasie oogt moe, lijkt alsof hij een blessure heeft. Misschien eens een paar wedstrijden eruit voor Vormer". EEN DAG LATER werd bekend dat Clasie zijn arm regelmatig uit de kom schiet, en dat hij ernstige vermoeidheid ervaart.
ZO GOED zie ik het spelletje dus.
Maar ik snap wel dat Koeman Clasie er niet uithaalt: continuïteit, en je gaat niet je aanvoerder uit het veld halen.
Vormer krijgt zijn kansen wel, en steeds doet hij het in die wedstrijden voortreffelijk. Je moet dus gewoon je kop houden.
Als je beweert dat BMI op dit moment beter dan Mathijsen is, ben je echt hartstikke achterlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Pelle en Janmaat zijn de enige die kunnen overtuigen van de aankopen/gehuurde spelers dit jaar. Wellicht dat Mathijssen daar dit seizoen nog bij komt, maar BMI is beter. De rest is middelmaat of gewoon puur slecht. (Immers, Elabdalloui, Vormer, Goossens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |