quote:Op maandag 24 december 2012 23:42 schreef Silenus het volgende:
Zo dit was weer een leuke uitzending .
thx, jij ook!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 07:58 schreef amaranta het volgende:
Ik ben afgehaakt na die snor in Canada. Iik was erg moe
amaranta is nog een jong besje heurquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Silenus het volgende:
Awww, onze ouwe besjes konden het niet volhouden tot zo laat, wat liefffff!
ik vond het wel erg leuk en inderdaad op 12 januari is AYNIL erweerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
amaranta is nog een jong besje heur![]()
Nee, er waren ook veel saaie stukjes. Misschien dat ik in de herhaling nog voor het einde ga zitten
Ik ben maandag 33 geworden <3quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
amaranta is nog een jong besje heur![]()
Nee, er waren ook veel saaie stukjes. Misschien dat ik in de herhaling nog voor het einde ga zitten
Lekker vwiefke!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
je bent immers zo jong als dat je je voelt![]()
Ik voel me vief!
ik ben ouder dan jij denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 19:14 schreef amaranta het volgende:
je bent immers zo jong als dat je je voelt![]()
Ik voel me vief!
Klinkt leuk! Ik heb er zin in.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De nieuwe reeks van ‘All You Need Is Love’ wordt ingeluid met een aantal serenades. Een seizoen waarbij de vonken van het scherm spatten. Lukt het Robert om een stel te herenigen of blijkt hun breuk definitief?
In de Lila Liefdeslounge grijpen vier personen hun kans om hun geliefde toe te spreken. Meester Lesley en Juf Lois werden vorig seizoen door Robert bij elkaar gebracht en zijn nog steeds gelukkig. Nu proberen ze twee andere lovebirds een zetje te geven. En we zien hoe Robert samen met Oma Henny afreist naar Australië om haar te herenigen met haar dochter en kleinkinderen. Vijf vrijgezelle juffen zijn op zoek naar een man. Het toeval wil dat tien vrijgezelle mannen uit het dorp Maria Heide ook op zoek zijn naar de liefde van hun leven. Robert brengt hen bijeen en wie weet vindt een aantal zijn/haar match. Tussen al deze bijzondere herenigingen en romantische ontmoetingen door, zorgen Nick & Simon voor een muzikaal intermezzo.
Bron
quote:
Ofja , ze leek er heel veel op.quote:
Het deed me een beetje denken aan het filmpje dat een paar jaar terug op internet rondzwierf van een bruiloft waarbij het paar dansend de kerk in kwam.quote:
Meisje was ziek en is nu hersteld. Ze werd ziek toen ze haar vriend net 2 weken kende. Nu is het bijna een jaar geleden. Hij las een kaart voor haar voor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
OK hier doorAl is Beste Zangers ook wel leuk
Maar je kunt niet alles kijken.
Wat is dit onderdeel?
Ik wist niet dat je zo liefdevol wasquote:
OH dankjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meisje was ziek en is nu hersteld. Ze werd ziek toen ze haar vriend net 2 weken kende. Nu is het bijna een jaar geleden. Hij las een kaart voor haar voor.
En allemaal mensen opgetrommeld.
Ik hoop dat ik wel over hetzelfde item praat, het ging om de halve studio vol met mensen die dansjes doen enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OH dankjeIk dacht dat het een soort van datingitem was.
ja dat bedoelde ik. Ik dacht de vrouwen gaan dansen en de mannen en ze kiezen dan een partner of zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wel over hetzelfde item praat, het ging om de halve studio vol met mensen die dansjes doen enzo
Leuk stelletje![]()
Ja is inderdaad dezelfde.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wel over hetzelfde item praat, het ging om de halve studio vol met mensen die dansjes doen enzo
Leuk stelletje![]()
De Voice wilde ik ook niet kijken, dus ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh moesten wij weten dat je dit wilde kijkenEn goeie timing D. meteen reclame
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
De Voice wilde ik ook niet kijken, dus ik zie het verschil niet
Ik dacht dat heel Fok dat al wistquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo liefdevol was
Ojeequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]OK dan roepen we je gewoon bij elk vrouwenprogramma
Dat zei ik niet hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een kapsones, denken dat heel FOK! je kent
Ok dat laatste geloof ik graagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he
Als je aan een willekeurig iemand vraagt: Wie is D.?, dan zegt ie:
Geen idee, maar ik weet wel dat ie heel liefdevol is
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he
Als je aan een willekeurig iemand vraagt: Wie is D.?, dan zegt ie:
Geen idee, maar ik weet wel dat ie heel liefdevol is
Nope, dat ding moet altijd een straat verderop staan omdat mensen hem anders al zien staan/aan komen rijden en dan is de surprise natuurlijk foetsie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me af zit te vragen, die caravan, parkeren ze die altijd even een stukje lopen qua afstand, zodat Robert onderweg nog iets kan vragen of de spanning op kan bouwen omdat we ze dan zien lopen?
Lees mijn post nog eens goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, wel over het feit dat iedereen jou kent
Oh ja, wat stom van mij ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nope, dat ding moet altijd een straat verderop staan omdat mensen hem anders al zien staan/aan komen rijden en dan is de surprise natuurlijk foetsie.
Ik vind het soms ook vrij tenenkrommend jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar vroeger vond ik het toch leuker. Maar misschien ben ik het gewoon ontgroeid.
Vroegâh was alles beterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar vroeger vond ik het toch leuker. Maar misschien ben ik het gewoon ontgroeid.
Dat zei ik ook niet hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry D.
Liefdevolste user van heel Fok!.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegah had je niet 200 programma's om uit te kiezen, dat maakt je ook minder snel tevreden, je voelt je bijna gehaast omdat er nog zoveel op andere kanalen is om te zien.
Dat is ook wel weer waar, ik zit nu te zappen naar NED1 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegah had je niet 200 programma's om uit te kiezen, dat maakt je ook minder snel tevreden, je voelt je bijna gehaast omdat er nog zoveel op andere kanalen is om te zien.
Was dacht ik ook All you Need maar een speciale aflevering.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef Disana het volgende:
Dat met die familie overzees was toch een ander programma van hem?
Ja, zelfs een hele serie toch? Werd gigantisch uitgerekt allemaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dacht ik ook All you Need maar een speciale aflevering.
Klopt inderdaad, was een hele reis door Australie met allemaal families.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zelfs een hele serie toch? Werd gigantisch uitgerekt allemaal.
Jammer dat ie dat nu weer doet, want ik vind er opnieuw niets aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, was een hele reis door Australie met allemaal families.
Ik vind de hele uitzending leuk, tot we weer naar Australië gaan, dit mogen ze skippenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat nu weer doet, want ik vind er opnieuw niets aan.
Nee in de studio en dan "surprise" hier is je vriendin is veel leuker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat nu weer doet, want ik vind er opnieuw niets aan.
Kennelijk was het dan toch een succes; ik ben destijds afgehaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de hele uitzending leuk, tot we weer naar Australië gaan, dit mogen ze skippen
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee in de studio en dan "surprise" hier is je vriendin is veel leuker.
Straks toch maar eens kijken wat er tussen de sponsors zit... een reisbureau?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ook elke keer die familie die dan allemaal dingen bekijkt, kom, het is geen reisprogramma
Scherpquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks toch maar eens kijken wat er tussen de sponsors zit... een reisbureau?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:55 schreef Starlie het volgende:
De laatste keer dat ze haar haar verfde was ook in NL denk ik!
Hoeveel tijd is er nou aan Australië opgegaan? Volgens mij wel een half uur. Zo hoeft het voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik volgende week iets anders kijk, het is mij te saai. En dan ook nog N&S.
Jep. Erg jammer, als ze nou in 1 minuut Schiphol laten zien en dan het praatje bij de deur dat Robert iets voor ze heeft, maar nee...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel tijd is er nou aan Australië opgegaan? Volgens mij wel een half uur. Zo hoeft het voor mij ook niet.
Ja maar blijkbaar snappen wij de charme niet, anders hadden ze deze formule niet herhaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep. Erg jammer, als ze nou in 1 minuut Schiphol laten zien en dan het praatje bij de deur dat Robert iets voor ze heeft, maar nee...
Hoe heette dat N&S nummer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo en dit nieuwe liedje van N&S is duidelijk gebaseerd op de woorden en klanken van het liedje van die Nielson!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heette dat N&S nummer?
Of weet je nog een zinnetje?
Oh die, ja die ken ik bij nader inzien van de radioquote:
Scoort nog als een treinquote:2
ALL YOU NEED IS LOVE
1.635.000
Ik vond het een leuke uitzending vooral dat van Australie.Ik heb wel op internet gekeken.ik heb gisteren op Ned 2 een Nederlands drama serie gekeken met Jeroen Willems.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
quote:
goede vraagquote:
ok danquote:
De kwaliteit was idd om te huilenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef vencodark het volgende:
Ik moest bij de opening (met al die zingende mensen) al bijna huilen.
Nou dat beloofd watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef vencodark het volgende:
Ik moest bij de opening (met al die zingende mensen) al bijna huilen.
ze gaan de dark room al in zie ikquote:
Op welke leeftijd mag het dan wel volgens jou?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Je gaat op deze leeftijd toch geen All You Need is Love schrijven...
Ik heb gemist hoe oud ze is?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Ik wist niet dat het leeftijdsgebonden wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Nou ja ik bedoel meer van meid je bent nog zo jong pak hem gewoon in het magazijn...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Op welke leeftijd mag het dan wel volgens jou?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel meer van meid je bent nog zo jong pak hem gewoon in het magazijn...
dit jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel meer van meid je bent nog zo jong pak hem gewoon in het magazijn...
Inderdaad wat wel weer lief is van hem...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
Ik ga wel een keer mee.
Dat betekent: eigenlijk wil ik niet, maar ik vind het lullig om dat op nationale televisie te zeggen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad wat wel weer lief is van hem...
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef vencodark het volgende:
Robert, die kus was géén goed idee.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht begin 20 ofzo!!
Ja hij zou uit 1997 komen denk ik...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:03 schreef vencodark het volgende:
Jezus, komt hij uit de 90's?? Dat haar.
Schattig hè!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja hij zou uit 1998 komen denk ik...
haha dat dacht ik ook gelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef vencodark het volgende:
Deze kerel heeft iets op zijn kerfstok...zou het niet?
ik denk het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien hebben we te vroeg geoordeeld.
zonde jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef vencodark het volgende:
Mooie meid, jammer van die gele tanden. Jeetje.
Ik wou het niet zeggen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef vencodark het volgende:
Mooie meid, jammer van die gele tanden. Jeetje.
Tja, dit wisten ze toch al toen ze ermee gingen daten? Was niet eerst heel romantisch en toen niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef Starlie het volgende:
Nou daar moeten die vrouwen weer 5 jaar op teren!
Met die oortjes op!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef zoem het volgende:
Dat wordt knallende seks vanavond voor die drie vrouwen
geilquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel mij ineens weer piepjong.
Haha ik ook! Ondanks dat ik straks voor de 2e x 29 wordt kan ik nog best door voor 25quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast toeval, ja toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
nou ik heb het geprobeerd. wat een kutprogramma. zo ontzettend niet mijn ding. ik ga wat anders kijken.
maar wat ik nog even weten wil: wordt robert gesponsord door milka ofzo? met zn teder-gedoe?
Dat dus. Moet de hele wereld dat weten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Starlie het volgende:
Pfff... Hij weet toch wat er gebeurd is dat hoef je toch niet te herhalen??! Kruip lekker in bed tegen hem aan en zeg dat je van hem houdt!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zit vast in het verkeerde programma. de grote kaasraspshow was gisteren (voice kids)
Vroeger was het beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
Jakkes, krijgen we dat uitgemolken Australië weer.
Naast dat ik het niet in mn hoofd zou halen om op tv te komen zou ik het mijn vriend niet eens durven aandoen!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dus. Moet de hele wereld dat weten?
Lief gebaar hoor, maar ja. Wat moet je ermee?
Dat zeg ik. Het zou niet eens in mij opkomen en mijn vriend zou niet eens komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Naast dat ik het niet in mn hoofd zou halen om op tv te komen zou ik het mijn vriend niet eens durven aandoen!!
En dan zag je mensen die het goed wilde maken, of andere speciale dingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja toen hadden ze dit als apart programma, hoefde je niet naar te kijken.
Dit onderdeel wordt gigantisch uitgemolken terwijl er voor ons kijkers bijna niets te beleven valt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan zag je mensen die het goed wilde maken, of andere speciale dingen.
Die tripjes naar het buitenland zijn prima als special.
Vooral veel mooie plaatjes waar ik toch niet kom want ik heb ook geen geld om daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit onderdeel wordt gigantisch uitgemolken terwijl er voor ons kijkers bijna niets te beleven valt.
Het was raar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Naast dat ik het niet in mn hoofd zou halen om op tv te komen zou ik het mijn vriend niet eens durven aandoen!!
Vind ik mooi item over Australiëquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
Jakkes, krijgen we dat uitgemolken Australië weer.
Ja maar jij houdt ook van Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind ik mooi item over Australië
O dat heb ik dan weer helemaal gemist!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
Overigens wel vreselijk wat er gebeurt is toen met die moeder. Bah.
Die moeder van dat meisje Sydney kreeg kort na haar geboorte kanker en is, toen haar dochter een half jaar was, overleden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
O dat heb ik dan weer helemaal gemist!
Ahhh dat is triest!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die moeder van dat meisje Sydney kreeg kort na haar geboorte kanker en is, toen haar dochter een half jaar was, overleden.
Wat een belediging van jouquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
Ja maar jij houdt ook van Paul de Leeuw
Smaken verschillen.
We hadden het er een keer over, toen dook ik je Paul-topic in en dat vond je maar niksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een belediging van jouWat heeft Paul met Aynil te maken
Geef niksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
We hadden het er een keer over, toen dook ik je Paul-topic in en dat vond je maar niksMaar ik plaagde natuurlijk maar, toen en nu.
Niet op jouw hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef Disana het volgende:
Ik slaak een zucht van verlichting. Een boze Haaibaaike, dat zou ik niet trekken
Geen Mevr hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:07 schreef Disana het volgende:
Mevrouw HB, ik heb mijn tv-gids geraadpleegd en kan u melden dat ik van de partij zal zijn.
dat jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg wat die ouders van haar doen
Friet is het Nederlandse woord voor wat sommige noorderlingen patat noemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef patat het volgende:
Dat was echt een patattenhemel!!!
Al noemde Robert het 'friet' ?? Wasda!?!?!?!
Moeite is een groot woord, maar ik zou idd liever zien dat die noorderlingen eens gewoon abn lerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Het is altijd veelzeggend als mensen moeite hebben met het specifieke woord, vaak is dat in het Zuiden
Je hebt nog niet door dat ABN voornamelijk in het noorden zit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Moeite is een groot woord, maar ik zou idd liever zien dat die noorderlingen eens gewoon abn leren
Hoe zuidelijker, hoe beter men de Nederlandse taal beheerstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet door dat ABN voornamelijk in het noorden zit?
Laten we maar ontopic gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe zuidelijker, hoe beter men de Nederlandse taal beheerst
Waarom denk je dat Belgen vaak die taalspelletjes winnen?
Dat schaatsen trek ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we maar ontopic gaan.
Ik switch tussen 4 en het schaatsen op 6
Zal ik jou dan trekken op de schaats?quote:
Op de schaats?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik jou dan trekken op de schaats?![]()
Ik stel me graag onderdanig opquote:Dan leid de vrouw
Zij had de katten meegenomenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
Portret van Poes aan de muur. Arme poes, heeft geen mama meer.
Dat zeg ik; op de schaatsquote:
Nee, maar de hond was een k*thondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh dus gelukkig is hij niet van alle ratten verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |