ja dan kunnen ze toch niet rennen, snap dat danquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Starlie het volgende:
Konden ze niet dichter bij die liftjes wachten?
Voor eeuwig het zwijgen opgelegd!quote:
O ja shit ik zou een beroerde regiseur zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dan kunnen ze toch niet rennen, snap dat dan
Schijterdquote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
Ik zou in mijn broek schijten van die wolven. Ik ben al bang voor honden, laat staan wolven.
Nu moet ik denken aan dat liedje van Drs. Pquote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas, je vriendin is verslonden door de roedel.
Overal zit paardenhaar! Twee halfom en 1 tartaar! Kijk daar loopt een adelaar!quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat liedje van Drs. P
Hipquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
De roze jassen waren in de ausverkauf.
Ben benieuwd of ze één kamer hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Waarom moest die moeder eigenlijk mee? Die staat er nu een beetje voor jan lul bij.
Kan ze mooi met die zus van clearasil-girl klessebessen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Waarom moest die moeder eigenlijk mee? Die staat er nu een beetje voor jan lul bij.
Incl. harige voeten.quote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Hij komt zo uit GoT of Lord of the Rings
quote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Nieuwe broer van Éomerquote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar een beetje en voordat ze naar Zuid Afrika ging was het best een mooi meisje. Overigens een kutwijf want toen ze daar naartoe ging had ze een vriendje en die heeft ze op een schandalige manier aan de kant gezet.quote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Starlie het volgende:
Voor iemand die niet eet ben ik toch wel benieuwd hoe ze aan al die puisten komt!
Ward?quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ken haar een beetje en voordat ze naar Zuid Afrika ging was het best een mooi meisje. Overigens een kutwijf want toen ze daar naartoe ging had ze een vriendje en die heeft ze op een schandalige manier aan de kant gezet.
Ik zat net even te zoeken naar plaatjes, echt geweldig mooi, ook in de zomer.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ik wil nu naar BanffMachtig mooi daar zeg
Nou echt he! En een hotel hoeven we niet meer te zoeken daar, waanzinnig!quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ik wil nu naar BanffMachtig mooi daar zeg
Mijn ma gaat wel eens naar familie in Canada in Calgary, toch maar een keertje meegaan denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net even te zoeken naar plaatjes, echt geweldig mooi, ook in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |