Wanneer? Zaterdags van 21:30 tot 23:00.quote:Vanaf vanavond 21:30 uur is All You Need Is Love terug bij RTL 4. Elke week staat de show in het teken van liefde. De tranen vloeien weer rijkelijk wanneer de onvermoede ‘slachtoffers’ plotseling oog in oog met elkaar komen te staan. De All You Need Is Love-caravan rijdt weer door het land om mensen op te pikken die met behulp van Robert verbroken relaties proberen te herstellen. Maar ook stille liefdes die openlijk de liefde durven te verklaren komen voorbij.
Australië
Nieuw dit jaar is de Roadtrip Down Under. In plaats van verre geliefden deze kant op te halen, levert Robert ten Brink Nederlandse liefjes dit jaar hoogst persoonlijk af in Australië. Dat levert prachtige verhalen op en ondertussen worden vriendschappen gesmeed voor het leven.
Deze gast ken ikquote:
Wel met iets meer smaak, alhoewel dat niet zo moeilijk is.quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef matthijst het volgende:
Lelijkere broertje van johnny de mol.
Dat het kan.
Aan beiden kan ie weinig doenquote:Op maandag 24 december 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
1.50m en nog slissen ook, wat een combi.
Dat kon die dikke vrouw net ook nietquote:
Aan dik zijn kan je vaak net iets meer zelf doen dan aan klein zijn, toch?quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kon die dikke vrouw net ook niet![]()
Verder vind ik hem wel grappig, het kan erger.
Oke ietsjes danquote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan dik zijn kan je vaak net iets meer zelf doen dan aan klein zijn, toch?![]()
Maar tis wel een blijerd ja
Idd, ik ben niet groot maar niet dik.quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan dik zijn kan je vaak net iets meer zelf doen dan aan klein zijn, toch?![]()
Maar tis wel een blijerd ja
Was er een paar jaar geleden, kamers zijn sterk verouderd en dat voor 500 pietermannen per dag.quote:
Sjesus wat een geld. Maar dit ziet er inderdaad wel verouderd uit, alleen de hal was wel erg mooi.quote:Op maandag 24 december 2012 22:20 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik kir
[..]
Was er een paar jaar geleden, kamers zijn sterk verouderd en dat voor 500 pietermannen per dag.
Oh omdat hij ze verder gewoon liet gaan. Ik tuin ook overal inquote:Op maandag 24 december 2012 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk het niet, die mensen werden een minuut daarvoor ook al in beeld gebracht.
Was toen wel een gold kamer, ze hunkeren wel terug naar oude tijden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus wat een geld. Maar dit ziet er inderdaad wel verouderd uit, alleen de hal was wel erg mooi.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Starlie het volgende:
Voor iemand die niet eet ben ik toch wel benieuwd hoe ze aan al die puisten komt!
Vroeger zeiden ze weleens: die puistjes gaan wel weg als je een vrouw bent, wat dat ook betekenen magquote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Starlie het volgende:
Voor iemand die niet eet ben ik toch wel benieuwd hoe ze aan al die puisten komt!
Dat hele programma is toch 'toevallig'?quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:30 schreef Starlie het volgende:
Zou toch wel een keer briljant zijn dat als je denkt dat je je partner gaat zien dat het niet zo blijkt te zijn!
Ja maar dat meespelen van Robert, zo flauw.quote:Op maandag 24 december 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hele programma is toch 'toevallig'?
Ik denk dat ze allemaal enkel wachten tot ze aan de beurt zijn in het programma, jaquote:Op maandag 24 december 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Als je daar in het publiek ziet en je hebt een vriend(in) in het buitenland dan kun je op je klompen aanvoelen dat er iets gaat gebeuren toch?
Maar veel andere opties zijn er nietquote:Op maandag 24 december 2012 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat meespelen van Robert, zo flauw.
Is de film.quote:Op maandag 24 december 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Gooische vrouwen, er komt ook nooit geen einde aan
Deel 2?quote:
LOL, dat zou zuur zijnquote:
Ja! Dat ie daar gewoon de receptionist is ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LOL, dat zou zuur zijnEn hij weet van niks, en zij jankt in de studio
Was al aangekondigd dat het zou uitlopen, hoe dat kan bij iets wat van te voren is opgenomen is mij ook een raadselquote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin in te kakken, ik dacht ook dat het tot half 11 duurde, niet dus.
Ah bijna bedtijd?quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mijn tv duurt het tot 23.45 uur! Je had ff moeten zappen naar Loft (ned3) daar lag die dikke van de Plus reclame iemand te je allyouneed is loven, ben je gelijk wakkerquote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mijn tv duurt het tot 23.45 uur! Je had ff moeten zappen naar Loft (ned3) daar lag die dikke van de Plus reclame iemand te je allyouneed is loven, ben je gelijk wakker
quote:
Nee joh dat zou echt TE toevallig zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef tralalala het volgende:
Nou mensen, ik gok dat hij zo aankomt.
neeeee?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef tralalala het volgende:
Nou mensen, ik gok dat hij zo aankomt.
Ja dat was hem, ik zag hem al kauwen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef MissJ het volgende:
zit ie daar nou in de skilift? Wat een wonder! Dat dit kan!111
In Canada! Kanda gewoonquote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef MissJ het volgende:
zit ie daar nou in de skilift? Wat een wonder! Dat dit kan!111
Dat blijkt ja, we zijn gefopt!quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee joh dat zou echt TE toevallig zijn!
Is dat die ziekte van die posters / reclames met als u dit leest ben ik al dood?quote:
ALS.quote:
Het was nog niet zeker.quote:Op maandag 24 december 2012 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dat die ziekte van die posters / reclames met als u dit leest ben ik al dood?Dat is wel crap.
ja dan kunnen ze toch niet rennen, snap dat danquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Starlie het volgende:
Konden ze niet dichter bij die liftjes wachten?
Voor eeuwig het zwijgen opgelegd!quote:
O ja shit ik zou een beroerde regiseur zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dan kunnen ze toch niet rennen, snap dat dan
Schijterdquote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
Ik zou in mijn broek schijten van die wolven. Ik ben al bang voor honden, laat staan wolven.
Nu moet ik denken aan dat liedje van Drs. Pquote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas, je vriendin is verslonden door de roedel.
Overal zit paardenhaar! Twee halfom en 1 tartaar! Kijk daar loopt een adelaar!quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat liedje van Drs. P
Hipquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
De roze jassen waren in de ausverkauf.
Ben benieuwd of ze één kamer hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Waarom moest die moeder eigenlijk mee? Die staat er nu een beetje voor jan lul bij.
Kan ze mooi met die zus van clearasil-girl klessebessen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Waarom moest die moeder eigenlijk mee? Die staat er nu een beetje voor jan lul bij.
Incl. harige voeten.quote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Hij komt zo uit GoT of Lord of the Rings
quote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Nieuwe broer van Éomerquote:Op maandag 24 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar een beetje en voordat ze naar Zuid Afrika ging was het best een mooi meisje. Overigens een kutwijf want toen ze daar naartoe ging had ze een vriendje en die heeft ze op een schandalige manier aan de kant gezet.quote:Op maandag 24 december 2012 22:27 schreef Starlie het volgende:
Ward?quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ken haar een beetje en voordat ze naar Zuid Afrika ging was het best een mooi meisje. Overigens een kutwijf want toen ze daar naartoe ging had ze een vriendje en die heeft ze op een schandalige manier aan de kant gezet.
Ik zat net even te zoeken naar plaatjes, echt geweldig mooi, ook in de zomer.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ik wil nu naar BanffMachtig mooi daar zeg
Nou echt he! En een hotel hoeven we niet meer te zoeken daar, waanzinnig!quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ik wil nu naar BanffMachtig mooi daar zeg
Mijn ma gaat wel eens naar familie in Canada in Calgary, toch maar een keertje meegaan denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net even te zoeken naar plaatjes, echt geweldig mooi, ook in de zomer.
Komt door de beugel denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij leek ze gewoon veel jonger dan ze is (hoop ik dan maar).
Loft. Zeer goede Nederlandse film!quote:Op maandag 24 december 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Wat is dit op 3? Ziet er wel spannend uit met al dat bloed.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
TxEven zoeken
En gevonden, voor morgen of zo![]()
Israel en Facebookquote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef MissJ het volgende:
even gemist, waar komt hij vandaan? En hoe heeft hij zijn Nederlandse vriendin ontmoet?
ah okquote:
\Geniet jij eigenlijk ooit wel eens ergens van?quote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
Tja sta je wel even voor het blok he. Ze zegt nog geen ja geloof ik.
Tuurlijk ik zeg wat ik ziequote:Op maandag 24 december 2012 23:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
\Geniet jij eigenlijk ooit wel eens ergens van?
Jawel, heel zacht. iets van "mwjoah"quote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zeg wat ik zieZe zei toch geen ja?
Ah OK dat heb ik gemist danquote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jawel, heel zacht. iets van "mwjoah"
quote:
Haha is goed...enneh, what happens in Mexico, stays in Mexico!quote:Op maandag 24 december 2012 23:35 schreef MissJ het volgende:
Zullen we een Fok!meeting in / naar Mexico doen?
quote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha is goed...enneh, what happens in Mexico, stays in Mexico!
ja, het viel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |