Aan dik zijn kan je vaak net iets meer zelf doen dan aan klein zijn, toch?quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kon die dikke vrouw net ook niet![]()
Verder vind ik hem wel grappig, het kan erger.
Oke ietsjes danquote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan dik zijn kan je vaak net iets meer zelf doen dan aan klein zijn, toch?![]()
Maar tis wel een blijerd ja
Idd, ik ben niet groot maar niet dik.quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan dik zijn kan je vaak net iets meer zelf doen dan aan klein zijn, toch?![]()
Maar tis wel een blijerd ja
Was er een paar jaar geleden, kamers zijn sterk verouderd en dat voor 500 pietermannen per dag.quote:
Sjesus wat een geld. Maar dit ziet er inderdaad wel verouderd uit, alleen de hal was wel erg mooi.quote:Op maandag 24 december 2012 22:20 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik kir
[..]
Was er een paar jaar geleden, kamers zijn sterk verouderd en dat voor 500 pietermannen per dag.
Oh omdat hij ze verder gewoon liet gaan. Ik tuin ook overal inquote:Op maandag 24 december 2012 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk het niet, die mensen werden een minuut daarvoor ook al in beeld gebracht.
Was toen wel een gold kamer, ze hunkeren wel terug naar oude tijden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus wat een geld. Maar dit ziet er inderdaad wel verouderd uit, alleen de hal was wel erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |