SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik morgen om 1300 toch niets anders te doen heb
't Is buiten dan ook 10 graden ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Melting het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst nog helemaal geen gevoel dat het morgen al Kerst is.
Ik begreep dat wél, toen ik om 1400 bij de slijterij was en er een rij voor de kassa stond waar je u tegen zei. En de supers waren ook niet leukquote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Melting het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst nog helemaal geen gevoel dat het morgen al Kerst is.
Dat is misschien wel de reden. Ik weet het niet.quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is buiten dan ook 10 graden ofzo.
Oeh, slijterijquote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begreep dat wél, toen ik om 1400 bij de slijterij was en er een rij voor de kassa stond waar je u tegen zei. En de supers waren ook niet leuk
Dus?quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
quote:
Maar de meeste mensen hier vieren Kerst op het noordelijk halfrond en hebben derhalve de verwachting dat het een beetje koud is.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus?
Op het zuidelijk halfrond barbequen ze nu op kerstavond bij de pool
Zou in WKN moeten zoeken, maar volgens mij is December in NL niet de koudste maand, heb je meer kans op sneeuw en vorst in januari/februariquote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier vieren Kerst op het noordelijk halfrond en hebben derhalve de verwachting dat het een beetje koud is.
Ik zat al te denken om de bbq aan te slingerenquote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om de bbq aan te slingeren
Broertje!quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ingetuned beter laat dan nooit
Heeft mijn broer eens in januari gedaan, in de sneeuwquote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om de bbq aan te slingeren
Vlees heb ik altijd welquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je daar die extra boodschappen voor gedaan?
quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waarom op de 21e Juni?quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft mijn broer eens in januari gedaan, in de sneeuw
En toen mijn pa nog leefde bakte we altijd op 21 juni oliebollen.
Ik zie ook niet in waarom niet, ik eet dingen wanneer ik er trek in heb, niet omdat het jaargetijde het "toelaat".quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft mijn broer eens in januari gedaan, in de sneeuw
En toen mijn pa nog leefde bakte we altijd op 21 juni oliebollen.
Langste dag van het jaarquote:
Mwah, ik probeer wel met het jaargetijde mee te eten, maar vooral omdat ik liever geen kasgekweekte aardbeitjes in december eet, en liever gewoon vanaf de koude grond. Ben wat dat betreft denk ik best wel ecologisch ingesteld.quote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom niet, ik eet dingen wanneer ik er trek in heb, niet omdat het jaargetijde het "toelaat".
Goed hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef Melting het volgende:
Hoe is het Broeder? Deze week nog werken?
Het moet wel smaken ja, maar peen en uien kunnen heel goed in de zomer hoorquote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, ik probeer wel met het jaargetijde mee te eten, maar vooral omdat ik liever geen kasgekweekte aardbeitjes in december eet, en liever gewoon vanaf de koude grond. Ben wat dat betreft denk ik best wel ecologisch ingesteld.
Broertje toch.....quote:Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met jou
Neeook niet gevraagd ze hebben eerst geen mensen nodig...
Sorryquote:
Hoiquote:
H-h-h-a-a-l-l-l-o-o-oquote:
Peen:? Peen hoort bij de winter, worteltjes bij de zomer. Uien kunnen het hele jaar doorquote:Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Het moet wel smaken ja, maar peen en uien kunnen heel goed in de zomer hoor
Broertjequote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
H-h-h-a-a-l-l-l-o-o-o
Hier is het rustig.quote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef ACT-F het volgende:
Hoe is het hier? Ik blijf niet al te lang, heb zo bezoek
Geen zin om te zoeken, maar Mythbusters hebben allang uitgezocht dat een Full English Breakfast het beste middel tegen een houten kop isquote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef Melting het volgende:
Fabeltjes
Als we dokter Winckler mogen geloven, kan je ontsnappen aan een pijnlijke houten kop door volgende fabels links te laten liggen:
.... knip ....![]()
Dit even ter info!
quote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef ACT-F het volgende:
Hoe is het hier? Ik blijf niet al te lang, heb zo bezoek
Het beste middel is nog steeds niet drinkenquote:Op maandag 24 december 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken, maar Mythbusters hebben allang uitgezocht dat een Full English Breakfast het beste middel tegen een houten kop is
quote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het beste middel is nog steeds niet drinken
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mijn biertje, mijn peukje, de enige twee zondes in mijn leven
[..]
Nee je bezoekquote:
Nou, wat een zonde.quote:Op maandag 24 december 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mijn biertje, mijn peukje, de enige twee zondes in mijn leven
Sterker nog, er is bijna geen drank op te noemen wat ik niet lustquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog, er is bijna geen drank op te noemen wat ik niet lust
Dat snap ik, laat maarquote:
Anijsbrandewijn is echtquote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog, er is bijna geen drank op te noemen wat ik niet lust
Volgens mijn huisarts welquote:
Nooit op.quote:
Na dit nummer nog 6 nummers.quote:Op maandag 24 december 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Hoelang wordt er nog Iron Maiden gedraaid?
Jij zegt ik kijg bezoek, ik doequote:
Als je je oren naar je huisarts laat hangen heb je geen lol in je levenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je oren naar je huisarts laat hangen heb je geen lol in je levenWeet je wat ook slecht is? Sneeuw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je oren naar je huisarts laat hangen heb je geen lol in je levenWeet je wat ook slecht is? Sneeuw
[ afbeelding ]
Nou, kom maar hier op tafel dansen danquote:Op maandag 24 december 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zegt ik kijg bezoek, ik doe [ afbeelding ]
Als ik weg had gekund, had ik die uitdaging aangenomenquote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, kom maar hier op tafel dansen dan
¤0,75 per inwoner. Nou woepie.quote:Op maandag 24 december 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
Goed meer dan 12 miljoen, zo naar het buitenland
Ja.... hoe kun je nou zoveel weggeven in een lang waar het crisis is.quote:Op maandag 24 december 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
Goed meer dan 12 miljoen, zo naar het buitenland
Leugensch, jji gaf 1 centquote:
Ja vast!quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik weg had gekund, had ik die uitdaging aangenomen
quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En 5 euro bij het lokale glazen huis voor een verzoekplaat
2 en halve Makalele geholpenquote:Op maandag 24 december 2012 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En 5 euro bij het lokale glazen huis voor een verzoekplaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
* Agenda checktquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem weer niet
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik durf het wel aan, alleen Fok! leest mee, die hoeven niet te weten wanneer ik op jou tafel sta te dansenquote:Op maandag 24 december 2012 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je nou wel, zo durf ik ook een uitdaging aan.
quote:
Er wordt gezegd ik heb ruimte nodig en dan plaats hij foto's uit de ''ruimte''quote:
O.quote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan, alleen Fok! leest mee, die hoeven niet te weten wanneer ik op jou tafel sta te dansen
quote:
Juist de simpelste dingen zie/snap ik vaak nietquote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is dan ook echt rocket science.
Ah, bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Er wordt gezegd ik heb ruimte nodig en dan plaats hij foto's uit de ''ruimte''
Ja sorry, ik kan moeilijk gaan zitten huilen hierquote:Op maandag 24 december 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lach maar, kwartjes vallen bij mij vaak traag
[..]
Juist de simpelste dingen zie/snap ik vaak niet
[..]
Ah, bedankt voor de uitleg
quote:Op maandag 24 december 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan moeilijk gaan zitten huilen hier
Het was ook te grappigquote:Op maandag 24 december 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wordt weer uitgelachen omdat ik het niet direct zag
Proostquote:
Doen dan.... taart!quote:Op maandag 24 december 2012 22:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb zin aan een avond snackje
Smatjequote:
Frituur snackjes bedoel ikquote:
Robbbbbbbquote:
quote:
Frituur niet in de buurt?quote:Op maandag 24 december 2012 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Frituur snackjes bedoel ik
Er zit niks in de vriezer
Ligt hier nogquote:
Snackbar ?quote:
Zelf gebakken?quote:
* MaryMouse jakkie, zit weer van de nepspijs inquote:
Rob een stuk, jij een hele.... slechte bakkers dit jaar?quote:
quote:
Vreten op aarde en jij gaat zuipen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef robdriessen het volgende:
Dan trek ik nu een biertje open. Proost mensen. Vrolijk Kerstfeest. Vreten op aarde.
Ik heb er nog 2quote:Op maandag 24 december 2012 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Rob een stuk, jij een hele.... slechte bakkers dit jaar?
Proostquote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef robdriessen het volgende:
Dan trek ik nu een biertje open. Proost mensen. Vrolijk Kerstfeest. Vreten op aarde.
* plop *quote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef robdriessen het volgende:
Goed plan. Ga ik ook nog doen. Probeer al de halve dag een bepaald level in Team Fortress 2 te halen.quote:
Ik ga me door 750 8-bits games heen worstelenquote:Op maandag 24 december 2012 22:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Goed plan. Ga ik ook nog doen. Probeer al de halve dag een bepaald level in Team Fortress 2 te halen.
Wat is je favo spelletje?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga me door 750 8-bits games heen worstelen
Ik krijg spontaan een stijfje
quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Even in de vriezer kijken
Dat is wel een heel persoonlijke vraagquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel een heel persoonlijke vraag
Ladyboner!quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga me door 750 8-bits games heen worstelen
Ik krijg spontaan een stijfje
quote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag het ook in dm sturen hoor.
Puik plan, dan ga ik in de koelkast kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Even in de vriezer kijken
Ik werd altijd zenuwlappig als dat deuntjes sneller en sneller ging.quote:
Ik zit als een imbecieltje mee te bewegen, maar ach dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik werd altijd zenuwlappig als dat deuntjes sneller en sneller ging.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik piep er weer tussenuit. Fijne dagen nog, luitjes. Dat jullie maar veel kadootjes onder de boom mogen vinden.
Jij ookquote:Op maandag 24 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik piep er weer tussenuit. Fijne dagen nog, luitjes. Dat jullie maar veel kadootjes onder de boom mogen vinden.
Geen boom hierquote:Op maandag 24 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Fijne dagen, Rob!quote:Op maandag 24 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
Hier een kleintje..... zo'n 50 cm.quote:
Kleintje noemenquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier een kleintje..... zo'n 50 cm.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleintje noemenZie hem even decadent wezen
Geen boom hier, hoeft dus ook niets onderquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een 15 cm hoog led boomje, daar past niet zoveel onder
Ooit eens gekregen van Ernst & Young anders had ik ook niksquote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen boom hier, hoeft dus ook niets onder
Paracetammolletje slikkenquote:
U weet wel.... zoals een paard?quote:
Gewoon bier.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Paracetammolletje slikken
Raam open zetten, koude douche nemen, gaan slapen zijn de andere opties
Of seks hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Paracetammolletje slikken
Raam open zetten, koude douche nemen, gaan slapen zijn de andere opties
quote:
quote:
Was dat bij jou daarstraks ook de oplossing?quote:
Geen idee.... heb je nog nooit ontmoet.quote:
Wat zit jij ineens persoonlijke vragen te stellen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat bij jou daarstraks ook de oplossing?
Ik heb geen hoofdpijnquote:
Gup.quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Wat krijgen we na het Iron Maiden geweld?
Het idee alleen alquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.... heb je nog nooit ontmoet.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens persoonlijke vragen te stellen?
Meest effectieve ookquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een simpel idee. Dat ik daar niet aan gedacht heb.
Ik opeens welquote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens persoonlijke vragen te stellen?
[..]
Ik heb geen hoofdpijn
Neem een biertjequote:
Nou..... ik vind het idee dat je geen hoofd hebt anders vreemder dan als je er wel 1 hebt.quote:
Hey Naat, we wachten afquote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
Hallo mensen, ik ga deze vakantie weer eens draaien. Graag primetime, ik ga een seriousrequestanthem uurtje doen, dus...
Ligt een beetje aan de hoeveelheid vlees. Dat is weer afhankelijk of de bezoekers flinke honger hebben, of juist niet.quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef De_Nater het volgende:
Worden de roosters nog een beetje gevuld hier?
Nu SR12 afgelopen is wel.quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef De_Nater het volgende:
Worden de roosters nog een beetje gevuld hier?
Mooi!quote:
quote:
Nu al bedtijd?quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef Melting het volgende:
Ben er even weg van.....na dit nummer!![]()
![]()
Nee... even iets anders kijken.quote:
Nee, veul te ver weg!quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef Melting het volgende:
Ben er even weg van.....na dit nummer!![]()
![]()
er is niksquote:
Nee maar niks frituurbaarsquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga even naar beneden
Tot de volgende keer
quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga even naar beneden
Tot de volgende keer
Ah.quote:
Het leven is vooral in de avond te vinden. Gisteravond nog 5 uur lang disconummers gedraaidquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ah.
Desalniettemin: hoe levendig is R49 nog?
Ik zou graag weer eens een programma ala FOK!radio maken
Fijne kerst jijquote:
Aww poepie tochquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan niet, mijn vodka is bijna op.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik weet niet wat ik aan moet. Het wordt verschrikkelijk!
Hoiquote:
Dat is een grote pure helquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij niet weet wat voor CRISIS dat is!
Ik wilde juist vandaag eens zonderquote:
Jij ook zussiequote:Op dinsdag 25 december 2012 10:48 schreef MsMessy het volgende:
Goedemorgen, kerstontbijt al achter de kiezen? Nu mee in de übergezellige jolijt van familiebezoek en nog meer vreten? Ben ik blij dat ik een jaartje over slaFijne kerstdagen iedereen
mag ik ook een jaartje overslaan? gisteravond was al ellende genoegquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:48 schreef MsMessy het volgende:
Goedemorgen, kerstontbijt al achter de kiezen? Nu mee in de übergezellige jolijt van familiebezoek en nog meer vreten? Ben ik blij dat ik een jaartje over slaFijne kerstdagen iedereen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik ook een jaartje overslaan? gisteravond was al ellende genoeg
quote:
Ja maar ik kan dus eerst nog even wat strijken, maar eigenlijk heb ik het wat koud dus dan doe ik liever iets anders aan. Maar wat voor trui moet ik daarop dan weer pairen. Zwart gaat altijd goed, maar een kleurtje is misschien ook leuk. Oooh. Ik denk dat roze wel geschikt is voor deze festiviteiten eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een grote pure hel
Trek een leuk jurkje aan
Welnee, spijkerbroek, overhemd waarvan ik weet dat jij die hebt en klaar
Roze is leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dus eerst nog even wat strijken, maar eigenlijk heb ik het wat koud dus dan doe ik liever iets anders aan. Maar wat voor trui moet ik daarop dan weer pairen. Zwart gaat altijd goed, maar een kleurtje is misschien ook leuk. Oooh. Ik denk dat roze wel geschikt is voor deze festiviteiten eigenlijk.
Maar dan moet ik eerst strijken.
je had erbij moeten zijnquote:
Zwart.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een zwarte trui of donkerrode?
Als het een drama wasquote:
met jou erbij had ik het waarschijnlijk wel leuker gevondenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het een drama was
Fijn dat je me dat gunt
Awwwquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met jou erbij had ik het waarschijnlijk wel leuker gevonden
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, weer een probleem minder.
Nu kan ik ontbijten.
Depeche mode is toch niet zo erg, zelfs in deze remix?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:23 schreef MsMessy het volgende:
Waar zit die mute knop op deze versie van vlc.
Ik bedacht net ook dat als je er toch een trui overheen doet, je het strijken ook wel kan laten zitten.quote:
Depeche mode niet, maar de kerstshit ertussen muten is wel prettig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Depeche mode is toch niet zo erg, zelfs in deze remix?
Geniaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedacht net ook dat als je er toch een trui overheen doet, je het strijken ook wel kan laten zitten.
Zet hem om 1 uur maar uit dan? Lees de TTquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Depeche mode niet, maar de kerstshit ertussen muten is wel prettig.
Dat is Smeltende kerstmeuk en misschien stel ik me er op in voor de lieve vrede, maar hij weet hoe ik over zijn muziekkeuze denkquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Zet hem om 1 uur maar uit dan? Lees de TT
Positief was het toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat is Smeltende kerstmeuk en misschien stel ik me er op in voor de lieve vrede, maar hij weet hoe ik over zijn muziekkeuze denk
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt ze denk ik dat het ooraids is.
Ik ben er ook geen fan vanquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat is Smeltende kerstmeuk en misschien stel ik me er op in voor de lieve vrede, maar hij weet hoe ik over zijn muziekkeuze denk
Hoe kan dit nou? Meltingmuziek is het hoogste dat te bereiken valt.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zonder trommelvliezen is het over het algemeen goed te doen
Jullie ook allemaal een fijne Kerst gewenst!quote:
Aha... een liefhebber!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou? Meltingmuziek is het hoogste dat te bereiken valt.
Kan je Maiden shows iets meer waarderen, die luister ik wel als ik de kans heb. Weet nog niet of ik straks kan luisteren.quote:
Dan zal ik wel raar zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou? Meltingmuziek is het hoogste dat te bereiken valt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een échte, zelfs zonder alcohol!
Tuurlijk wel... je viert toch geen Kerst.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kan je Maiden shows iets meer waarderen, die luister ik wel als ik de kans heb. Weet nog niet of ik straks kan luisteren.
Oh dus dan heb ik ook gelijk geen leven meer? En bedanktquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... je viert toch geen Kerst.
Ik zit te wachten op nieuwe afleveringen van Once upon a tim, schiet niet opquote:
Moet je dan geen leven hebben om naar mijn muziek te luisteren?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh dus dan heb ik ook gelijk geen leven meer? En bedankt
Het helpt wel, maar gewoon tijd is ook al heel handigquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je dan geen leven hebben om naar mijn muziek te luisteren?
Cooliejoolie! Ik ga denk ik, als er publiek is, na jou draaien. Hopelijk is mijn kwaliteitskerstmuziek dan binnengehengeld.quote:
Hey Karzai... jij ook fijne Kerst, kerel!quote:
Hey MM! Je bent er!quote:
Tuurlijk ben ik erquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey MM! Je bent er!
Straks nog meer Disney.
quote:
2 lijken er wel veel op elkaar.quote:
Goed bezig, MsMessy!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:11 schreef MsMessy het volgende:
Ook nog steeds aanwezig en zowaar ingetuned
Yep!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:12 schreef De_Nater het volgende:
Als ik Deck the Halls hoor, zit ik dan goed?
Mooiquote:
Ik moet lachenquote:
2 cd's met kerstliedjes van Afroman!quote:
NEUJ!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:14 schreef Melting het volgende:
[..]
2 cd's met kerstliedjes van Afroman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |