SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 24 december 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ik morgen om 1300 toch niets anders te doen heb
't Is buiten dan ook 10 graden ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Melting het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst nog helemaal geen gevoel dat het morgen al Kerst is.
Ik begreep dat wél, toen ik om 1400 bij de slijterij was en er een rij voor de kassa stond waar je u tegen zei. En de supers waren ook niet leukquote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Melting het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst nog helemaal geen gevoel dat het morgen al Kerst is.
Dat is misschien wel de reden. Ik weet het niet.quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is buiten dan ook 10 graden ofzo.
Oeh, slijterijquote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begreep dat wél, toen ik om 1400 bij de slijterij was en er een rij voor de kassa stond waar je u tegen zei. En de supers waren ook niet leuk
Dus?quote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
quote:
Maar de meeste mensen hier vieren Kerst op het noordelijk halfrond en hebben derhalve de verwachting dat het een beetje koud is.quote:Op maandag 24 december 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus?
Op het zuidelijk halfrond barbequen ze nu op kerstavond bij de pool
Zou in WKN moeten zoeken, maar volgens mij is December in NL niet de koudste maand, heb je meer kans op sneeuw en vorst in januari/februariquote:Op maandag 24 december 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier vieren Kerst op het noordelijk halfrond en hebben derhalve de verwachting dat het een beetje koud is.
Ik zat al te denken om de bbq aan te slingerenquote:Op maandag 24 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om de bbq aan te slingeren
Broertje!quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ingetuned beter laat dan nooit
Heeft mijn broer eens in januari gedaan, in de sneeuwquote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om de bbq aan te slingeren
Vlees heb ik altijd welquote:Op maandag 24 december 2012 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je daar die extra boodschappen voor gedaan?
quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waarom op de 21e Juni?quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft mijn broer eens in januari gedaan, in de sneeuw
En toen mijn pa nog leefde bakte we altijd op 21 juni oliebollen.
Ik zie ook niet in waarom niet, ik eet dingen wanneer ik er trek in heb, niet omdat het jaargetijde het "toelaat".quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft mijn broer eens in januari gedaan, in de sneeuw
En toen mijn pa nog leefde bakte we altijd op 21 juni oliebollen.
Langste dag van het jaarquote:
Mwah, ik probeer wel met het jaargetijde mee te eten, maar vooral omdat ik liever geen kasgekweekte aardbeitjes in december eet, en liever gewoon vanaf de koude grond. Ben wat dat betreft denk ik best wel ecologisch ingesteld.quote:Op maandag 24 december 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom niet, ik eet dingen wanneer ik er trek in heb, niet omdat het jaargetijde het "toelaat".
Goed hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef Melting het volgende:
Hoe is het Broeder? Deze week nog werken?
Het moet wel smaken ja, maar peen en uien kunnen heel goed in de zomer hoorquote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, ik probeer wel met het jaargetijde mee te eten, maar vooral omdat ik liever geen kasgekweekte aardbeitjes in december eet, en liever gewoon vanaf de koude grond. Ben wat dat betreft denk ik best wel ecologisch ingesteld.
Broertje toch.....quote:Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met jou
Neeook niet gevraagd ze hebben eerst geen mensen nodig...
Sorryquote:
Hoiquote:
H-h-h-a-a-l-l-l-o-o-oquote:
Peen:? Peen hoort bij de winter, worteltjes bij de zomer. Uien kunnen het hele jaar doorquote:Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Het moet wel smaken ja, maar peen en uien kunnen heel goed in de zomer hoor
Broertjequote:Op maandag 24 december 2012 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
H-h-h-a-a-l-l-l-o-o-o
Hier is het rustig.quote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef ACT-F het volgende:
Hoe is het hier? Ik blijf niet al te lang, heb zo bezoek
Geen zin om te zoeken, maar Mythbusters hebben allang uitgezocht dat een Full English Breakfast het beste middel tegen een houten kop isquote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef Melting het volgende:
Fabeltjes
Als we dokter Winckler mogen geloven, kan je ontsnappen aan een pijnlijke houten kop door volgende fabels links te laten liggen:
.... knip ....![]()
Dit even ter info!
quote:Op maandag 24 december 2012 22:11 schreef ACT-F het volgende:
Hoe is het hier? Ik blijf niet al te lang, heb zo bezoek
Het beste middel is nog steeds niet drinkenquote:Op maandag 24 december 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken, maar Mythbusters hebben allang uitgezocht dat een Full English Breakfast het beste middel tegen een houten kop is
quote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het beste middel is nog steeds niet drinken
quote:Op maandag 24 december 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het beste middel is nog steeds niet drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |