Na 8 uur pas proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:58 schreef dud0r het volgende:
Verrekte klote mijn pakketten site.
Pakketbezorger vandaag langs geweest, ik niet thuis, mooi briefje waarop een code staat om aan te passen waar het morgen bezorgd wordt krijg ik de melding dat de zending nog onderweg en dus niet gewijzigd kan worden.
Pauper site.
Probeer het over een uur nog el een keer want nu doet het ook nog niks.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Na 8 uur pas proberenwerkte bij mij vorige keer ook
Op het depot waar vanuit ik loop is er ook wel een depothouder, alleen komt die pas als er al mensen aan het lopen zijn. Heeft ook meerdere depots op een dag.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]Hier ook. Die hebben zichzelf aangemeld voor die taak, zetten de tassen klaar en ruimen aan het eind vd dag op. En die extra tijd mogen ze schrijven
Bedankt Peterselieman, ik ga morgen bellen!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
je moet bij dat mijncarroussel dinges zijn
https://www.mijncarrousel.nl/
kun je een mailtje krijgen met een nieuwe code
Goed bezig hoor!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef KatrienDuck het volgende:
Best nog veel vandaag! Ook werden de tassen loodzwaar door H&M, Peter Hahn, enz. Ik heb de tassen niet eens helemaal vol gedaan, anders waren ze niet te tillen! Tjonge, wat had ik weinig zin vanmorgen toen om 6 u. de wekker ging! Maar gelukkig heb ik het overleefd!
Erg hè!? Ik bezorg in zo'n echte 'welgesteldenwijk'. Daar krijgen sommige adressen b.v. ook wel drie tot vier macro's per huis/gezin!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef Herfstblad het volgende:
Ik zet hier de tassen ook in de stellingen voor de middagwijken, maar ik haal het nu niet altijd meer, omdat ik soms dus ook voorbereid.
Maar de tassen hoef ik niet op te ruimen (doe ik wel), dat doet de depothouder
[..]
Raar. Op de site stond het verkeerd danOf ik heb gewoon verkeerd gekeken.
Hier 5 zakken met heel veel H&Mboeken. Voor sommige huizen 5 of 6 zoals altijd.![]()
Wel mijn eigen wijk vandaag voorbereid en bij een andere wijk een flink deel voorbereid
Ik kreeg vandaag trouwens een certificaat dat ik de introductietijd als postbezorger goed doorlopen heb (ik werk er sinds 15 november vorig jaar). Het certificaat is ondertekent op 14 september door mijn oude TC nogLag vandaag pas in de bus.
Goed spul trouwens: De stellingen!![]()
Makro krijg je ook alleen maar als je er regelmatig wat koopt,anders krijg je hem niet meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Erg hè!? Ik bezorg in zo'n echte 'welgesteldenwijk'. Daar krijgen sommige adressen b.v. ook wel drie tot vier macro's per huis/gezin!![]()
Kost allemaal niets, het milieu is niet belangrijk!
Lekkere vent is dat dan zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Op het depot waar vanuit ik loop is er ook wel een depothouder, alleen komt die pas als er al mensen aan het lopen zijn. Heeft ook meerdere depots op een dag.
Ik ben niet zo goed in wachten dus zet het dan maar in de stellingen omdat ik graag zo vroeg mogelijk loop.
Zeker op zaterdag staan de karren met HAH er alvast en die moeten eerst in de stellingen omdat anders de kooien van de post er niet in kunnen.
TC weet dat ik dit iedere dag doe maar betaalt niet uit. Andere mensen krijgen er wel geld voor.
Oh werkt dat zo, echt een soort VVD-blad dus!?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Makro krijg je ook alleen maar als je er regelmatig wat koopt,anders krijg je hem niet meer.
Alle 4 kopen ze genoeg
Vrij gemiddelde TC geloof ik zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Lekkere vent is dat dan zeker?
En het doet nog steeds niks.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Probeer het over een uur nog el een keer want nu doet het ook nog niks.
Ik bezorg in een mengelmoeswijk van sociale huurbouw, huizen die zo'n 3 ton kosten en huizen van 7 tonquote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Erg hè!? Ik bezorg in zo'n echte 'welgesteldenwijk'. Daar krijgen sommige adressen b.v. ook wel drie tot vier macro's per huis/gezin!![]()
Kost allemaal niets, het milieu is niet belangrijk!
ja ik ben er weleens geweest maar niet altijd, en had hier over gebeld,quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo, echt een soort VVD-blad dus!?
ik herken me iig niet in het beeld dat geschetst wordt. Hier gaat het er nog redelijk normaal aan toe en met een telklok staan ze hier al helemaal niet. Dat gebeurt waarschijnlijk alleen in vestigingen die voor een groot deel op THK's draaien en niet op plaatsen waar veel vaste medewerkers zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:37 schreef Deezertje het volgende:
Die had het na een paar dagen al door:
http://marnixhaacke.wordp(...)t-echte-kerstgevoel/
Wat een verhaal! Ik zou daar niet eens wíllen werken! Zo gaat het bij ons ook absoluut niet, heb nog nooit iemand met een tijdklok gezien. De sfeer bij ons is prettig en gemoedelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:37 schreef Deezertje het volgende:
Die had het na een paar dagen al door:
http://marnixhaacke.wordp(...)t-echte-kerstgevoel/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |