Sorry dat ik mezelf quote maar wil iemand deze vraag beantwoorden a.u.b.?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
Iemand schreef hier laatst dat via mijnpostnl.nl gemakkelijk een nieuwe bon is te bestellen voor het vervangend kerstpakket (cadeau). Ik ben mijn bon namelijk kwijt. Ik weet niet meer wie het schreef maar kan iemand mij zeggen waar je dat moet doen op de site? Ik heb net een behoorlijke tijd gezocht maar ik kan het tot nu toe niet vinden... Alvast bedankt!
Jawel hoor, de bussen zijn gisteren geleegd. Was een 'gewone' zondag.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef Herfstblad het volgende:
De brievenbussen zijn vandaag niet geleegd nee in elk geval. Daar heb ik nog naar gekeken, omdat ik iets op de post wilde doen vandaag
En HAHquote:Op donderdag 27 december 2012 09:09 schreef Rafierafie het volgende:
Hmm... ik zie nu dat we zaterdag weer eens de makro erbij hebben
Ben de Makro nu onderhand ook wel beu ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:09 schreef Rafierafie het volgende:
Hmm... ik zie nu dat we zaterdag weer eens de makro erbij hebben
Je kan er beter aan wennen want die zit er gewoon elke 2 weken bij.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:37 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
Ben de Makro nu onderhand ook wel beu ja.
Maar ik doelde op het feit dat de Makro er deze maand elke week bij zit.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan er beter aan wennen want die zit er gewoon elke 2 weken bij.
Net zoals de anwb.
Staat zo te zien niet op de planning.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:10 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
Maar ik doelde op het feit dat de Makro er deze maand elke week bij zit.Zit de Kampioen er trouwens ook bij?
Goed zo!!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
was idd nog redelijk wat. Kwam vooral door het dikke spul zoals de H&M. Heb de tassen minder vol dan normaal gedaan, want anders werd het te zwaar.
Het ziet er erg goedkoop uit. Dat spul is niet bedoeld om zware gewichten te dragen, maar gewoon lichte dingenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Goed zo!!
Dit is wat er met een stelling gebeurt als je er een volle tas in doet:
[ afbeelding ]
Die hele plank begaf het onder het gewicht van die tassen. Echt kwaliteitsspul!!
zal wel ja. Als ikzelf moet lopen dan kunnen mij de tassen niet vol genoeg zitten, omdat ik dan niet meer extra langs het depot hoefquote:EDIT: Ik heb laatst gelezen op de site van de BVPP dat de tassen max. 17,1 kg mogen wegen. Daar zaten we volgens mij vandaag heel ruim overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |