je bent er vroeg bij vandaagquote:Op dinsdag 25 december 2012 05:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker danWat een vent.. Ach ja er blijven mensen die ons persoonlijk zien als verantwoordelijk voor het bedrijfsbeleid..
Niet bepaald neequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets waar je echt naar uitkijkt!
Als ik dat gisteren had gedaan, dan had ik een halve zak mee terug kunnen nemen. Ik heb er echt tientallen fouten uitgehaald, dramatisch gezet. Als klap op de vuurpijl was ook de laatste straat nog dubbel gezet, dus kon ik fijn nog even zelf op de straat de boel gaan sorteren.quote:Op maandag 24 december 2012 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben er heel simpel in geworden, niet goed gezet? Alles gaat mee terug.
Ik ben iedere dag rond 05.00 wakkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bent er vroeg bij vandaag
Heb ik ook vaak. Maar vanmorgen nou es niet. Heb gigantisch uitgeslapen tot 8 u!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag rond 05.00 wakker
Ik ook voor het eerst in twee weken tijd. Was gesloopt na de afgelopen weken. Veel geregel, geplan, lange dagen en strontverkouden is geen goede combi.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:19 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak. Maar vanmorgen nou es niet. Heb gigantisch uitgeslapen tot 8 u!
Ja, als ik zie hoe de TC's bij ons ook de hele dag lopen te regelen en al telefonerend problemen oplossen, dan kan ik me voorstellen dat je gesloopt bent. Wat een stress!quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook voor het eerst in twee weken tijd. Was gesloopt na de afgelopen weken. Veel geregel, geplan, lange dagen en strontverkouden is geen goede combi.
En dit was nog wel de meest rustige kerst die ik heb meegemaakt. 1e als tc though.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:33 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, als ik zie hoe de TC's bij ons ook de hele dag lopen te regelen en al telefonerend problemen oplossen, dan kan ik me voorstellen dat je gesloopt bent. Wat een stress!
Goed idee, dat ga ik ook doen!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:53 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik heb de wokpan gekozen als kerstcadeaukun je lange tijd gebruiken.
En hier moest 1 tc het werk voor 2 doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:33 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, als ik zie hoe de TC's bij ons ook de hele dag lopen te regelen en al telefonerend problemen oplossen, dan kan ik me voorstellen dat je gesloopt bent. Wat een stress!
kom ik aan met dat ik vanochtend om 10.45 uur opgestaan benquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag rond 05.00 wakker
Ik ook rond die tijdquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kom ik aan met dat ik vanochtend om 10.45 uur opgestaan ben
In de bovenste linkerkolom. Er staat "feestdagenuitk" voor.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:47 schreef Tietmans het volgende:
Waar staat die kerstuitkering op je loonstrook? Ik kan het nergens vinden.
Tof, die heb ik dus niet gehad. Ik ga morgen ochtend gelijk achteraan/quote:Op woensdag 26 december 2012 20:07 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
In de bovenste linkerkolom. Er staat "feestdagenuitk" voor.
welke functie heb je bij de post?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Tof, die heb ik dus niet gehad. Ik ga morgen ochtend gelijk achteraan/
1 ochtend in de week postsorteerder, en 5 x per week een grote wijk lopen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke functie heb je bij de post?
2 verschillende contracten, dus ook 2 loonstrookjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Tietmans het volgende:
[..]
1 ochtend in de week postsorteerder, en 5 x per week een grote wijk lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |