quote:Op donderdag 27 december 2012 14:48 schreef gelestipjes het volgende:
hoezo moet je dat gratis doen dan? Hier krijgt degene die dat moet doen er volgens mij een kwartier per dag voor of zo.
ik denk dat ik daar de schuldige in benquote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Rafierafie het volgende:
Wat is er eigenlijk met thread 144 gebeurd?
We zijn van 143 naar 145 gegaan.
Als je een nieuw topic opent gaat de teller automatisch al door naar het volgende nummer
Raar. Op de site stond het verkeerd danquote:Op donderdag 27 december 2012 07:42 schreef Nutricia het volgende:
[..]
Jawel hoor, de bussen zijn gisteren geleegd. Was een 'gewone' zondag.
ben je depothoofd?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef Rafierafie het volgende:
Voor het vervoeren heb ik ook het liefst een zo vol mogelijke tas.
Ik vind het vervelender als ik dus voor 20+ wijken in mijn eentje alle tassen in de stellingen moet gooien. Zoals ik iedere dag mag doen... VOOR GRATISH!!!
Dacht dat mijn schouder uit de kom zou schieten op een gegeven moment
dat gebeuren in winkels etc ipv businesspoints vroeger is er niet beter op geworden.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
jongens jongens, wat een bijdehande tante bij de Bruna.
Stond een tering lange rij, ik loop gewoon naar de balie en roep dat ze de pakketten, al in het systeem thuis zijn voorgemeld (dit systeem is zo gemaakt om webshop eigenaren niet in de rij toe laten staan), nee zegt madame ik moet ze scannen. Waarom ik zeg dat dat niet hoeft want al voorgemeld in PostNL systeem. Dus ik heb gewoon de pakketten in de rolcontainer gedaan
Eigenwijze trut
Ik zat vorige week dinsdag (de enige keer dat ik 't gewogen had voor de grap), ruim over de 50 kilo met 2 tassenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Goed zo!!
Dit is wat er met een stelling gebeurt als je er een volle tas in doet:
[ afbeelding ]
Die hele plank begaf het onder het gewicht van die tassen. Echt kwaliteitsspul!!
EDIT: Ik heb laatst gelezen op de site van de BVPP dat de tassen max. 17,1 kg mogen wegen. Daar zaten we volgens mij vandaag heel ruim overheen.
Ik ben ook wel benieuwd naar de H&M. Ik had er vandaag wat boekjes van de H&M, maar die vielen qua dikte in het niet bij de Peter Hahn's. Of was dat het al?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:08 schreef Keano het volgende:
Is die H&M echt zo erg? Krijgt 90% van de mensen dat boek in de bus of hoe moet ik dat zien? Ik heb overigens best zinEven die aangekomen kilo's eraf lopen.
Klopt. Er is nog wel een BUPO hier in de stad, maar dat is 10 minuten rijden.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat gebeuren in winkels etc ipv businesspoints vroeger is er niet beter op geworden.
Komt bij ons op het depot ook regelmatig voor. Volgens mij heeft PostNL een hele partij van die stellingen bij een Chinese fabrikant ingekochtquote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Goed zo!!
Dit is wat er met een stelling gebeurt als je er een volle tas in doet:
Die hele plank begaf het onder het gewicht van die tassen. Echt kwaliteitsspul!!
ik heb zelf ook regelmatig kostbare verzendingen,die ga ik echt niet afgeven en laten afhandelen in een supermarkt oid,veel te onprofessioneelquote:Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt. Er is nog wel een BUPO hier in de stad, maar dat is 10 minuten rijden.
En als we nog een late bestelling krijgen dan rij ik ff naar de vestiging zelf en doe het in een rolcontainer die al klaarstaat voor de afvoer om 19:00
Ook een webwinkel?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:15 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb zelf ook regelmatig kostbare verzendingen,die ga ik echt niet afgeven en laten afhandelen in een supermarkt oid,veel te onprofessioneel
Voor het autobedrijf zal dat denk ik, hopelijk, niet uitmakenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef ophaling10 het volgende:
Ik verwacht dat de georoute normtijden komende maanden nog strakker worden aangedraaid,
moet je nog meer voor minder doen
heh, valt mee hoor. Tot op heden komen alle pakketten aan, itt. wat die bijdehande madame bij de Bruna me zeiquote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
nee die wil ik niet blijf ik bellen/mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |