Ditquote:Op maandag 24 december 2012 14:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens aan de gang met invullen! Props voor het werk in de verkiezingenpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Prof_Hoax op 24-12-2012 15:08:32 ]
Eerste categorie ingevuldquote:Crew Algemeen
Beste admin iteejer
Beste Manager/ER/SA/FA Greys
Beste developer Danny
Beste PR-medewerker Greys
Beste designer donroyco
Beste nieuwkomer crew eriksd
Klopt, is bekend en wordt volgens mij aan gewerkt.quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef xomag het volgende:
Bij sport, beste nieuwsposter, staan er een paar mensen dubbel.
Ik snap het. Volgende keer is het ikn beurtquote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef timmmmm het volgende:
GC / De FOK!verkiezingen 2012! Lijstjestopic!
Ik vond het echt heel lastig kiezen. Ik had nog zoveel users en eervolle vermelding willen geven
Ja, daar kwam ik ook net achter.quote:Op maandag 24 december 2012 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
backseatmoderator
Wordt daar de grootste wannabeemod mee bedoeld?
Een wat? Een mod die het meest een bij wilt zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
backseatmoderator
Wordt daar de grootste wannabeemod mee bedoeld?
Dan maar niet stemmen, hčquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:07 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
"Je mag niet op jezelf stemmen"
een wannabeemod is de mod die jij het snelst ziet falen bij het programma singing beequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een wat? Een mod die het meest een bij wilt zijn?
WTF hebben ze met jouw tagje gedaanquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
een wannabeemod is de mod die jij het snelst ziet falen bij het programma singing bee
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
WTF hebben ze met jouw tagje gedaan
Heb je op mij gestemmeld?quote:
Wellus.quote:
nee, was geen categorie voor user met de meeste mislukte hosselpogingenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heb je op mij gestemmeld?
[..]
Wellus.
Vertel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heb je op mij gestemmeld?
[..]
Wellus.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, was geen categorie voor user met de meeste mislukte hosselpogingen
Hij is groen. Kan niet, mag niet, trek het nietquote:
Oke doei.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hij is groen. Kan niet, mag niet, trek het niet
Dat zijn de namen waaronder de foto's op FOK! gezet zijn. Ik weet niet we welke naam is moet ik bekennen, dan moet je hem of een fotochef even DMenquote:Op zondag 30 december 2012 03:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij de fotografen staan alleen hun echte namen er. Maar ik weet niet welke naam bij welke username hoort (behalve Mirjam natuurlijk) ...
1 januari 0.00 uurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
sorry hoor, tot wanneer konden we stemmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |