Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ben er t/m vrijdag 4 januari namelijk
U gaat zelf op vakantie?quote:Op maandag 24 december 2012 14:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik nietWe hebben het er nog wel even over
Jaquote:
Nou, succes ermee in ieder geval. Best een eindje weg voor NL begrippenquote:Op maandag 24 december 2012 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaLeek me wel eens leuk, is weer 's wat anders
Ach, 1 ding scheelt, grootste deel van mijn spullen is al overquote:Op maandag 24 december 2012 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes ermee in ieder geval. Best een eindje weg voor NL begrippen
Dat doe je goed danquote:Op maandag 24 december 2012 14:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, 1 ding scheelt, grootste deel van mijn spullen is al over
Ik ben daar per 1 november 1 ochtend in de week begonnen. Mijn proeftijd daar is nu dus al lang en breed overquote:Op maandag 24 december 2012 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan
Hoe gaat dat eigenlijk met je werk dan
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je je op dit moment bevindquote:
Klinkt prima geregeldquote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben daar per 1 november 1 ochtend in de week begonnen. Mijn proeftijd daar is nu dus al lang en breed overPer 31december heb ik ontslag genomen bij werkgever hier, dus dat gaat allemaal prima
Pick me!quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
GC / De FOK!verkiezingen 2012! Jouw stem telt
Stemmen allemaal!
Nee mij, nee mij!quote:
Daar kom ik te weinig voor op het forumquote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen allemaal!
quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen allemaal!
Je staat er wel tussen hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 15:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik er niet in sta ga ik ook niet stemmen
Pfff, het is voor heel FOK! schat.quote:Op maandag 24 december 2012 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kom ik te weinig voor op het forum
Dat hoort toch ook wel een beetje bij de Kerstquote:
dat is zoquote:Op maandag 24 december 2012 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook wel een beetje bij de Kerst![]()
Vast welquote:Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef Koen66 het volgende:
maar straks thuis vind ik het wel gezellie hoor, kaarsjes en boompie lichtjes aan
Daar woon je toch ook? Of is dat juist waar je werkt? Confusedquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar nu zit ik nog in het altijd gezellige Almere
mweh de belastingdienst laat het me altijd fijn wetenquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Koen66 het volgende:
JA HOOR............
Ben ik OOK de 70K grens gepasseerd zonder het te merken
ech nie!quote:
Je staat er bij mij wel hoor "User die je een lange ban toewenst"quote:
Hij had het niet over geldquote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh de belastingdienst laat het me altijd fijn weten
Spemmerquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Koen66 het volgende:
JA HOOR............
Ben ik OOK de 70K grens gepasseerd zonder het te merken
wonen: Zoetermeerquote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar woon je toch ook? Of is dat juist waar je werkt? Confused
Ik dacht dat het precies andersom wasquote:Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wonen: Zoetermeer
werken: Almere
Allebei nieuwbouwsteden dus, waarbij Zoetermeer nog iets van een oud deel heeft
gelukkig niet.... dan had ik in de spitsellende Amsterdam-Almere moeten rijdenquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het precies andersom was
Hmmmz, dan is het een beetje pats postquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat Bar dat ook wel snapte
kijk mij eens veel verdienenquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dan is het een beetje pats post
Mooi dat je daar geen last van heb danquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig niet.... dan had ik in de spitsellende Amsterdam-Almere moeten rijden
yep, vanochtend al 10 graden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef Stuart het volgende:
Het was eigenlijk best warm (gevoelsmatig) buiten vandaag. Althans, dat vond ik
Alleen jammer dat het nagenoeg elke dag regentquote:
zo te zien blijft dat voorlopig ook wel zo in deze contreienquote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nagenoeg elke dag regent
Nou ja, niets aan te doen helaasquote:Op maandag 24 december 2012 16:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo te zien blijft dat voorlopig ook wel zo in deze contreien
ik moet mijn imago natuurlijk wel in stand houdenquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dan is het een beetje pats post
Welnee joh, de mensen die weten wat je doet hebben genoeg bewondering en respect voor jequote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet mijn imago natuurlijk wel in stand houden
quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
WA en SMS is zooooo 2012quote:Op maandag 24 december 2012 16:48 schreef DeMessias het volgende:
Heeft er iemand al een leuk kerststekstje voor whatsapp of sms?
Daar moeten we heenquote:138 Teletekst ma 24 dec
Kort nieuws buitenland
` In Zuid-Duitsland worden historisch
hoge temperaturen gemeten.In München is
20,7 graden vastgesteld.Dat is 6 graden
hoger dan het oude record.Mensen rijden
met open dak rond en er wordt hier en
daar gebarbecued.Ook morgen is het
warm.Een paar weken geleden lag op veel
plaatsen nog een dik pak sneeuw.
Poshquote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, en weer thuisWat een leven. weekend, dagje werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, weekend, 2 dagen vrij, 3 dagen werken, weekend.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, en weer thuisWat een leven. weekend, dagje werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, weekend, 2 dagen vrij, 3 dagen werken, weekend.
De hele dag op mn reet zitten en door een microscoop turen naar cellenquote:Op maandag 24 december 2012 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor werk?
op deze manier klinkt t heel saai, maar volgens mij is dat best interessantquote:Op maandag 24 december 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De hele dag op mn reet zitten en door een microscoop turen naar cellen
www.cytologystuff.comquote:Op maandag 24 december 2012 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op deze manier klinkt t heel saai, maar volgens mij is dat best interessant
Dat lukt mij wel een paar x per weekquote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben deze week wel heel goed in het in slaap vallen op de bank zeg
Ik geef leeftijd en slaaptekort de schuldquote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hier ook ineens bijna dagelijks
Ik geef te hard werken de schuldquote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geef leeftijd en slaaptekort de schuld
merrie? paard? frikkedelle? voedertijd dusquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
MPg gij vreetzak, het grote festijn voor jou is begonnen
Nee, wel bijna 2ekerstdag, dan mag er tenminste weer gewerkt worden. Van 27 dec tot 1 januari gaat heeeel lang duren, want dat is verkansiequote:
Jammerquote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, wel bijna 2ekerstdag, dan mag er tenminste weer gewerkt worden. Van 27 dec tot 1 januari gaat heeeel lang duren, want dat is verkansie...
dat ziet er toch gewoon mooi uitquote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.cytologystuff.com
Beetje een idee van mijn werkwereldje onder de mic
dat krijg je vanzelf met deze dagen...quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef DaMart het volgende:
Morgen ga ik wel even naar mijn ouders toe hoor, maar toch. Elk jaar hoop ik opnieuw dat ik eens echt samen met iemand kerst kan vieren. Maar goed, dat zal wel altijd ijdele hoop blijven voor me. Het afgelopen jaar zat ik toch behoorlijk goed in mijn vel en maakte ik me daar niet zo druk over, maar nu is dat lamlendige gevoel van eenzaamheid toch in mijn hoofd gaan zitten en ik krijg het er even niet uit.
Ik ga mezelf maar weer even afleiden met een aflevering van de X-Files dus.
Ach hier is het ook weer een fantastische kerst *not*. Weer gezeik op het ouderlijk front dus die zie ik niet met kerst, hang 2e kerstdag wat rond bij de familie van mn ma waarbij ik waarschijnlijk 30x de vraag krijg hoe het met mijn ouders gaat waarvan ik niet weet hoe ik daarop moet gaan reageren momenteelquote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef DaMart het volgende:
Morgen ga ik wel even naar mijn ouders toe hoor, maar toch. Elk jaar hoop ik opnieuw dat ik eens echt samen met iemand kerst kan vieren. Maar goed, dat zal wel altijd ijdele hoop blijven voor me. Het afgelopen jaar zat ik toch behoorlijk goed in mijn vel en maakte ik me daar niet zo druk over, maar nu is dat lamlendige gevoel van eenzaamheid toch in mijn hoofd gaan zitten en ik krijg het er even niet uit.
Ik ga mezelf maar weer even afleiden met een aflevering van de X-Files dus.
Ja, de mooie kant van kanker... bizar he.quote:Op maandag 24 december 2012 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ziet er toch gewoon mooi uit
en interessant. Het is gewoon echt een mooi gezichtquote:Op maandag 24 december 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach hier is het ook weer een fantastische kerst *not*. Weer gezeik op het ouderlijk front dus die zie ik niet met kerst, hang 2e kerstdag wat rond bij de familie van mn ma waarbij ik waarschijnlijk 30x de vraag krijg hoe het met mijn ouders gaat waarvan ik niet weet hoe ik daarop moet gaan reageren momenteelen eigenlijk heb ik gewoon helemaal nergens zin in behalve bankhangen, leuke gezelligheid en goed voer zonder verplichtingen.
En dat ik alleen ben ach ja, morgen spoel ik mezelf maar door het doucheputje heen ofzo, mijn kerstbad met wijn en chocolade word een beetje lastig zo zonder bad.
[..]
Ja, de mooie kant van kanker... bizar he.
Ik ga hokken poetsen op mn vrijwilligerswerk. Productieve kerstquote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag morgen gewoon werken, jeuj kerstI
Ik heb er dit jaar niet zoveel zin inquote:Op maandag 24 december 2012 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en interessant. Het is gewoon echt een mooi gezicht
En ik heb wel zin in Kerst. We. Doen morgen surprise,dat vind ik sowieso altijd leuk.
Mja, al die verplichte gezelligheid en cheesykerstdingen om je heen maken het niet makkelijker als iets basics als familiegezeligheid redelijk afwezig is, iig in combinatie met mijn ouders. Ben ergens ook wel blij dat ik ze na het fiasco van vorig jaar even niet hoef te zienquote:Op maandag 24 december 2012 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd echt van Kerst en al die feestdagenverplichtingen enzo
Maar ik heb af en toe het idee dat ik een uitzondering ben![]()
Enige is dat ik hoop dat ik me goed voel. Giateren en vandaag eigenlijk teveel gedaan en dat moet ik echt niet doen...
+1 maar dat is voor mij niets nieuws...quote:Op maandag 24 december 2012 22:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar niet zoveel zin in
ik heb ook niet zoveel met mn ouders en zie ze met kerst eigenlijk ook meestal niet echt, maar heb me daar inmiddels bij neergelegd.al blijft t wel pijn doen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mja, al die verplichte gezelligheid en cheesykerstdingen om je heen maken het niet makkelijker als iets basics als familiegezeligheid redelijk afwezig is, iig in combinatie met mijn ouders. Ben ergens ook wel blij dat ik ze na het fiasco van vorig jaar even niet hoef te zien
datsnap ik ook wel, heb ook wel jaren gehad dat ik t vooral moeilijk vond.quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, vind dat hele kerstgedoe gewoon een beetje lastig nu.... zal ooit wel overgaan, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik alleen zit met kerst.
Ach, je kunt dat een probleem vindenquote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, vind dat hele kerstgedoe gewoon een beetje lastig nu.... zal ooit wel overgaan, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik alleen zit met kerst.
Het is in mijn geval meer de realisatie keer op keer dat mn ouders een beetje anders zijn dan gemiddeldquote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je kunt dat een probleem vindenOf niet
datheb ik ook welquote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is in mijn geval meer de realisatie keer op keer dat mn ouders een beetje anders zijn dan gemiddeld
God god wat ZIJN we weer lolligquote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
2012 was een goed jaar. Maar ja, ik heb nog die leeftijd dat ieder jaar beter wordt...
Ik ook. Want werken en bijna vakantie. Ohja, en familiediner, maar dat kan ik inkorten door laat terug te zijn van werkquote:
Autootjequote:
Omdat je mensen jaloers maakt met je eeuwige jongzijndheidquote:Op maandag 24 december 2012 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wacht wat. Ik moet beter opgevoed worden omdat ik vind dat elk jaar beter wordt?
Klopt. Al die gemaakte gezelligheid omdat men denkt dat dat zo hoort. Dat is iets waar je op zich al niet vrolijk van wordtquote:Op maandag 24 december 2012 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat krijg je vanzelf met deze dagen...
Ook een knuffel voor jouquote:Op maandag 24 december 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach hier is het ook weer een fantastische kerst *not*. Weer gezeik op het ouderlijk front dus die zie ik niet met kerst, hang 2e kerstdag wat rond bij de familie van mn ma waarbij ik waarschijnlijk 30x de vraag krijg hoe het met mijn ouders gaat waarvan ik niet weet hoe ik daarop moet gaan reageren momenteelen eigenlijk heb ik gewoon helemaal nergens zin in behalve bankhangen, leuke gezelligheid en goed voer zonder verplichtingen.
En dat ik alleen ben ach ja, morgen spoel ik mezelf maar door het doucheputje heen ofzo, mijn kerstbad met wijn en chocolade word een beetje lastig zo zonder bad.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 24 december 2012 22:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar niet zoveel zin in
Ach ja, mensen delen hier van alles. Ik vind dat ik me niet anders voor hoef te doenquote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je mensen jaloers maakt met je eeuwige jongzijndheid
Lama iklas er ik tussenquote:Op maandag 24 december 2012 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wacht wat. Ik moet beter opgevoed worden omdat ik vind dat elk jaar beter wordt?
quote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, mensen delen hier van alles. Ik vind dat ik me niet anders voor hoef te doen.
En was het maar eeuwig.
bosquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ondanks dat het kerstgevoel volledig ontbreekt, een kaartje voor de KSC.
[ afbeelding ]
tofquote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ondanks dat het kerstgevoel volledig ontbreekt, een kaartje voor de KSC.
[ afbeelding ]
jij ook koenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof
Kaartje terug
[ afbeelding ]
Fijne kerstdagen allemaal, geniet er van!
thanksquote:
tof jaaroverzichtquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het jaar 2012 in 12 plaatjes, 1 per maand, u weet inmiddels hoe het werkt![]()
Bad Bentheim (D), 1 januari. In plaats van een wandeling, kun je maar beter meteen aan de scores werken. Er zou in de loop van het jaar nog genoeg tegenslag volgen..
[ afbeelding ]
Alsdorf Poststraße (D), 19 februari. De EuregioBahn uit Heerlen is met 3 stations verlengd. In 2013 wordt de ring om Aachen gecompleteerd met nog wat extra stations richting Stolberg.
[ afbeelding ]
Geerdijk, 11 maart. Een NVBS-rit door Overijssel met de DE2 186 van de HSA. Een aantal forumusers zal zichzelf op deze foto herkennen
[ afbeelding ]
Apeldoorn, 9 april. In de stromende regen tekent de VSM voor de stoomnoot van dit jaar.
[ afbeelding ]
Østersund C (SE), 27 mei. Snel overstappen op de klaarstaande X52 naar Sundsvall.
[ afbeelding ]
Bodø (NO), 1 juni. De Nordlandsbanen bestaat 50 jaar. Dat zien we duidelijk aan de bestickering van loc 4651 die klaarstaat om met de nachttrein naar Trondheim te vertrekken.
[ afbeelding ]
Tussen Heerhugowaard en Obdam, 2 juli. Een gedurfde carrièreswitch bracht me in deze regionen van het land. Een succes werd het niet, een mooie foto met een trein wel.
[ afbeelding ]
Zürich HB (CH), 20 augustus. Een RegionalExpress naar Aarau staat klaar voor vertrek.
[ afbeelding ]
Amersfoort, 7 september. Zoals bekend werd een groot deel van september verknald door een blessure en bijbehorende ziekenhuisopname. Gelukkig was er al een foto van een goederentrein gemaakt.
[ afbeelding ]
Zutphen, 6 oktober. VIRM in de bocht.
[ afbeelding ]
Berlin Ostbahnhof (D), 4 november. De RE2 naar Cottbus rijdt net weg.
[ afbeelding ]
Stourbridge Junction (GB), 16 december. De kleinste trein ter wereld peddelt ook op zondag 4 keer per uur op en neer naar Stourbridge Town, 1300 meter verderop.
[ afbeelding ]
EnjoyEn tot volgend jaar
hetzelfde voor jouquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:19 schreef DeParo het volgende:
Ik wens jullie zalige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
zal idd niet lang meer durenquote:
trusten flesquote:
t zal zijn omdat ik de Nederlandse treinen gewend ben, maar ik vind die Duitse maar lelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bad Bentheim (D), 1 januari. In plaats van een wandeling, kun je maar beter meteen aan de scores werken. Er zou in de loop van het jaar nog genoeg tegenslag volgen..
[ afbeelding ]
Alsdorf Poststraße (D), 19 februari. De EuregioBahn uit Heerlen is met 3 stations verlengd. In 2013 wordt de ring om Aachen gecompleteerd met nog wat extra stations richting Stolberg.
[ afbeelding ]
Geerdijk, 11 maart. Een NVBS-rit door Overijssel met de DE2 186 van de HSA. Een aantal forumusers zal zichzelf op deze foto herkennen
[ afbeelding ]
Apeldoorn, 9 april. In de stromende regen tekent de VSM voor de stoomnoot van dit jaar.
[ afbeelding ]
Østersund C (SE), 27 mei. Snel overstappen op de klaarstaande X52 naar Sundsvall.
[ afbeelding ]
Bodø (NO), 1 juni. De Nordlandsbanen bestaat 50 jaar. Dat zien we duidelijk aan de bestickering van loc 4651 die klaarstaat om met de nachttrein naar Trondheim te vertrekken.
[ afbeelding ]
Tussen Heerhugowaard en Obdam, 2 juli. Een gedurfde carrièreswitch bracht me in deze regionen van het land. Een succes werd het niet, een mooie foto met een trein wel.
[ afbeelding ]
Zürich HB (CH), 20 augustus. Een RegionalExpress naar Aarau staat klaar voor vertrek.
[ afbeelding ]
Amersfoort, 7 september. Zoals bekend werd een groot deel van september verknald door een blessure en bijbehorende ziekenhuisopname. Gelukkig was er al een foto van een goederentrein gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stourbridge Junction (GB), 16 december. De kleinste trein ter wereld peddelt ook op zondag 4 keer per uur op en neer naar Stourbridge Town, 1300 meter verderop.
[ afbeelding ]
EnjoyEn tot volgend jaar
Tofquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EnjoyEn tot volgend jaar
Das morgen pasquote:
Jeh wat?quote:
hoe lang doe jij al niets?quote:
goeie redenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat?
Vandaag is gourmetten, dat wil ik niet missen hoor![]()
...
flesquote:
Daarom heb ik afgelopen week ook 8 docu's van national geo, 2 afleveringen van een serie en een stuk of 6 films opgenomenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen klap op TV natuurlijk. Kan net zo goed nu meteen al naar m'n ouders gaan
pics van basjequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:18 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer thuis van vrijwilligerswerk
[..]
Daarom heb ik afgelopen week ook 8 docu's van national geo, 2 afleveringen van een serie en een stuk of 6 films opgenomen
Konijntjes weer blij gemaaktquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:18 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer thuis van vrijwilligerswerk
[..]
Daarom heb ik afgelopen week ook 8 docu's van national geo, 2 afleveringen van een serie en een stuk of 6 films opgenomen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Batterij van telefoon was leegMaar zaterdag zie ik hem weer
3x in een week, hihi
Ik zal mn best doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
niet vergeten dan pics te maken he
Bosquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef DaMart het volgende:
Geen wonder dat mijn laptop een halve dag denkt nodig te hebben om wat bestanden te kopiëren als hij bedenkt dat het handiger is om dat te doen via de Wifi dan via de aangesloten netwerkkabel.
Lekker eten, samenzijn, versiering, cadeautjes, niets mis mee toch?quote:
quote:
Ow ja vandaar dat ik gezellig alleen thuiszitquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker eten, samenzijn, versiering, cadeautjes, niets mis mee toch?
Waarom?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow ja vandaar dat ik gezellig alleen thuiszit
Ahw dat is wel zonde, familiegedoe is aan mij ook niet besteedquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef douche-eendje het volgende:
Geen vrienden waar ik bij aan kan schuiven, helaas. Morgen wel wat familiegedoe maar eigenlijk heb ik daar ook geen zin in, om tig keer de vraag te krijgen hoe het met mn ouders gaatIk wil het nu niet weten en ik wil er niet over praten... buh.
Dus ik heb mijzelf vandaag maar nuttig gemaakt door 12 konijnenhokken te poetsen op mn vrijwilligerwerk.
Ach dat gevoel wat erbij komt is gewoon niet even tofquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw dat is wel zonde, familiegedoe is aan mij ook niet besteedDan gewoon genieten van een paar extra vrije dagen die je zo hebt gekregen
Dat is ook wel herkenbaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach dat gevoel wat erbij komt is gewoon niet even tofDat is het meer...
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik de camera mee naar beneden te nemen
Tief op. Zal blij zijn als het voorbij isquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker eten, samenzijn, versiering, cadeautjes, niets mis mee toch?
Is dat omdat jij verplicht bij je ouders moet zitten? Of zou je dat ook zeggen als je voor kerst met een goede vriend een borrel gaat pakken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tief op. Zal blij zijn als het voorbij is
Eerst aankledenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou eerst maar douchen en dan straks maar de foto's maken
Ligt eraan wat voor foto's die ouwe geilneef wil makenquote:
Borrel pakken met vrienden kan 365/365. Ik word gewoon zwaar depri van de hele tweede helft van december. Korte dagen, meestal slecht weer, Jaaroverzichten en terugblikken op TV, kansloze drukte in de supermarkten, geforceerde gezelligheid. Bah.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat omdat jij verplicht bij je ouders moet zitten? Of zou je dat ook zeggen als je voor kerst met een goede vriend een borrel gaat pakken?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor foto's die ouwe geilneef wil maken...
Naah okee. Een blote pinknagel van hem kan ik nog wel aanzien denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor foto's die ouwe geilneef wil maken...
Klopt, maar rond deze tijd is wel iedereen vrij en dat is in mijn geval niet het hele jaar. Ik loop ook weg van alles wat geforceerd is, hoewel ik maar niets heb gezegd toen S toch een 30 centimeter grote kerstboom heeft neergezet. Die hecht nogal aan traditioneel kerstmisquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borrel pakken met vrienden kan 365/365. Ik word gewoon zwaar depri van de hele tweede helft van december. Korte dagen, meestal slecht weer, Jaaroverzichten en terugblikken op TV, kansloze drukte in de supermarkten, geforceerde gezelligheid. Bah.
Oh ja. En winkels die beperkt open zijn, treinen en bussen die beperkt rijden, brievenbussen die beperkt open zijn. Bah.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
En vergeet de ***-muziek niet fles
Wij delen een huisquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoewel verzonnen topic toch wel een pareltje
KLB / Gamba style
quote:
ik doe niet aan verzoekjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]GF mogen we verzoekjes doen? Dan wil ik graag een kerstfoto van jou met kerstmuts op terwijl je Oppa Gangnam Style aan het dansen bent in je club
Ah, je eigen seks-slavin. Doe je goed manquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij delen een huisSoms ook een bed en een meisje.
Nee ik hoef geen slavin, ik heb liever gewoon een subjequote:Op dinsdag 25 december 2012 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, je eigen seks-slavin. Doe je goed man
Dan quote ik jou welquote:
Er worden al topics over geopendquote:
gezellig. Ook dat delen van meisjes enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen slavin, ik heb liever gewoon een subje
Dat klinkt negatief maar dat is het echt niet hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gezellig. Ook dat delen van meisjes enzo.
dat weet ik, ik vond het alleen een beetje apart gezegdquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt negatief maar dat is het echt niet hoor
Kwam voort uit het delen van een huisquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik, ik vond het alleen een beetje apart gezegd
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zie nu pas dat Bar offshore zitArme Barman
Ah je hebt opvang geregeld, wat goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij heeft het gezellig bij z'n schoonmoeder
in stukjes?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij delen een huisSoms ook een bed en een meisje.
enige juiste keus.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga maar weer even gezellig naar bed
Eten bij wok?quote:
Ik ben ook niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Eten bij wok?
Is er een meet?
Waarom ben ik dan niet uitgenodigd?
noes!quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigdHij wil me niet meer
Hij heeft al 2 dames in huis zag ik op fbquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigdHij wil me niet meer
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 dames in huis zag ik op fb
Nu?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb weer lekker liggen slapen op de bank net... hehe
quote:
Okeequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef douche-eendje het volgende:
Zoete puntpaprika, gebakken in wat knoflookolie met wat pijnboompitjes en zeezout erover.
Ik heb van 14.00 tot 17.00 uur gewoon in bed gelegen..quote:
Jepquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar is het ook kerst voor he.
Ja, daar ga ik na werk ook nog wel heenquote:
Oeh mag ik mee?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik na werk ook nog wel heen. Ben benieuwd wat we voor hapjes krijgen... Oom & vriend koken, dus vegadiner
.
Van mij welquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Oeh mag ik mee?![]()
Ik heb morgen familieborrel met bijbehorend vleesfestijn. Dus ik maak een vegaquiche met spruitjes. Om ze te pesten. En omdat ik het lekker vind.
Gezelligquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Van mij wel![]()
niks mis met vegaquiche.
Jij bent zo ver weg jaquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
spam gerapporteerd. Gaat heen, deze kerst.
Edoch zonder vermenigvuldiging, me dunkt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
spam gerapporteerd. Gaat heen, deze kerst.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Edoch zonder vermenigvuldiging, me dunkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgische biertjes ookquote:
fles is ook gewend te drinkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben verdorie al teut na 3 glazen wijn. De fles is net op de helft
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 24-12-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 33 Dr_Flash
02 28 Stuart
03 23 JaniesBrownie
03 23 douche-eendje
05 18 Koen66
06 16 MPG
07 14 Pien85
08 12 goldfinger1963
09 08 DaMart
09 08 Barreltje
11 07 Rafeiro
11 07 RockNijntje
13 06 Toekito
13 06 Bos81
15 04 kanovinnie
16 03 littledrummergirl
17 01 DeMessias
17 01 sararaats
17 01 Memento-Mori
17 01 automatic_
17 01 Ajacied422
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ja en eendje nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles is ook gewend te drinken![]()
Hmpf, tijd voor een red de kscactie voor komende serious request. Er voltrekt zich hier ook een stille ramp.quote:
boven pienquote:
wie zegt dat jij vet bentquote:
Niemand geloof ikquote:
Ge zijt niet vet? (als in tof?)quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niemand geloof ikZou iig niet erg geloofwaardig zijn
Ik ben vet. Wel minder vet dan eerstquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien. Is heul niet waarquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben vet. Wel minder vet dan eerst
Foto's van mij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien. Is heul niet waar
iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien. Is heul niet waar
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Foto's van mij?Zeker recente foto's, ik ben dit jaar 13 kilo afgevallen namelijk.
Als t wokfoto's waren zeker vna dit jaar. door de verhuissstress ben ik idioot veel afgevallen namelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar zou kunnen, was iig dit jaar
dat wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 Wok foto maar geloof ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als t wokfoto's waren zeker vna dit jaar. door de verhuissstress ben ik idioot veel afgevallen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ahquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 Wok foto maar geloof ikEn facebook geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |