Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik nietquote:Op maandag 24 december 2012 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ben er t/m vrijdag 4 januari namelijk
U gaat zelf op vakantie?quote:Op maandag 24 december 2012 14:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik nietWe hebben het er nog wel even over
Jaquote:
Nou, succes ermee in ieder geval. Best een eindje weg voor NL begrippenquote:Op maandag 24 december 2012 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaLeek me wel eens leuk, is weer 's wat anders
Ach, 1 ding scheelt, grootste deel van mijn spullen is al overquote:Op maandag 24 december 2012 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, succes ermee in ieder geval. Best een eindje weg voor NL begrippen
Dat doe je goed danquote:Op maandag 24 december 2012 14:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, 1 ding scheelt, grootste deel van mijn spullen is al over
Ik ben daar per 1 november 1 ochtend in de week begonnen. Mijn proeftijd daar is nu dus al lang en breed overquote:Op maandag 24 december 2012 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan
Hoe gaat dat eigenlijk met je werk dan
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je je op dit moment bevindquote:
Klinkt prima geregeldquote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben daar per 1 november 1 ochtend in de week begonnen. Mijn proeftijd daar is nu dus al lang en breed overPer 31december heb ik ontslag genomen bij werkgever hier, dus dat gaat allemaal prima
Pick me!quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
GC / De FOK!verkiezingen 2012! Jouw stem telt
Stemmen allemaal!
Nee mij, nee mij!quote:
Daar kom ik te weinig voor op het forumquote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen allemaal!
quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen allemaal!
Je staat er wel tussen hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 15:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik er niet in sta ga ik ook niet stemmen
Pfff, het is voor heel FOK! schat.quote:Op maandag 24 december 2012 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kom ik te weinig voor op het forum
Dat hoort toch ook wel een beetje bij de Kerstquote:
dat is zoquote:Op maandag 24 december 2012 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook wel een beetje bij de Kerst![]()
Vast welquote:Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef Koen66 het volgende:
maar straks thuis vind ik het wel gezellie hoor, kaarsjes en boompie lichtjes aan
Daar woon je toch ook? Of is dat juist waar je werkt? Confusedquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar nu zit ik nog in het altijd gezellige Almere
mweh de belastingdienst laat het me altijd fijn wetenquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Koen66 het volgende:
JA HOOR............
Ben ik OOK de 70K grens gepasseerd zonder het te merken
ech nie!quote:
Je staat er bij mij wel hoor "User die je een lange ban toewenst"quote:
Hij had het niet over geldquote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh de belastingdienst laat het me altijd fijn weten
Spemmerquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Koen66 het volgende:
JA HOOR............
Ben ik OOK de 70K grens gepasseerd zonder het te merken
wonen: Zoetermeerquote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar woon je toch ook? Of is dat juist waar je werkt? Confused
Ik dacht dat het precies andersom wasquote:Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wonen: Zoetermeer
werken: Almere
Allebei nieuwbouwsteden dus, waarbij Zoetermeer nog iets van een oud deel heeft
gelukkig niet.... dan had ik in de spitsellende Amsterdam-Almere moeten rijdenquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het precies andersom was
Hmmmz, dan is het een beetje pats postquote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat Bar dat ook wel snapte
kijk mij eens veel verdienenquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dan is het een beetje pats post
Mooi dat je daar geen last van heb danquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig niet.... dan had ik in de spitsellende Amsterdam-Almere moeten rijden
yep, vanochtend al 10 graden.quote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef Stuart het volgende:
Het was eigenlijk best warm (gevoelsmatig) buiten vandaag. Althans, dat vond ik
Alleen jammer dat het nagenoeg elke dag regentquote:
zo te zien blijft dat voorlopig ook wel zo in deze contreienquote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nagenoeg elke dag regent
Nou ja, niets aan te doen helaasquote:Op maandag 24 december 2012 16:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo te zien blijft dat voorlopig ook wel zo in deze contreien
ik moet mijn imago natuurlijk wel in stand houdenquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dan is het een beetje pats post
Welnee joh, de mensen die weten wat je doet hebben genoeg bewondering en respect voor jequote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet mijn imago natuurlijk wel in stand houden
quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
WA en SMS is zooooo 2012quote:Op maandag 24 december 2012 16:48 schreef DeMessias het volgende:
Heeft er iemand al een leuk kerststekstje voor whatsapp of sms?
Daar moeten we heenquote:138 Teletekst ma 24 dec
Kort nieuws buitenland
` In Zuid-Duitsland worden historisch
hoge temperaturen gemeten.In München is
20,7 graden vastgesteld.Dat is 6 graden
hoger dan het oude record.Mensen rijden
met open dak rond en er wordt hier en
daar gebarbecued.Ook morgen is het
warm.Een paar weken geleden lag op veel
plaatsen nog een dik pak sneeuw.
Poshquote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, en weer thuisWat een leven. weekend, dagje werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, weekend, 2 dagen vrij, 3 dagen werken, weekend.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, en weer thuisWat een leven. weekend, dagje werken, 2 dagen vrij, 2 dagen werken, weekend, 2 dagen vrij, 3 dagen werken, weekend.
De hele dag op mn reet zitten en door een microscoop turen naar cellenquote:Op maandag 24 december 2012 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk voor werk?
op deze manier klinkt t heel saai, maar volgens mij is dat best interessantquote:Op maandag 24 december 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De hele dag op mn reet zitten en door een microscoop turen naar cellen
www.cytologystuff.comquote:Op maandag 24 december 2012 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op deze manier klinkt t heel saai, maar volgens mij is dat best interessant
Dat lukt mij wel een paar x per weekquote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben deze week wel heel goed in het in slaap vallen op de bank zeg
Ik geef leeftijd en slaaptekort de schuldquote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hier ook ineens bijna dagelijks
Ik geef te hard werken de schuldquote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geef leeftijd en slaaptekort de schuld
merrie? paard? frikkedelle? voedertijd dusquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
MPg gij vreetzak, het grote festijn voor jou is begonnen
Nee, wel bijna 2ekerstdag, dan mag er tenminste weer gewerkt worden. Van 27 dec tot 1 januari gaat heeeel lang duren, want dat is verkansiequote:
Jammerquote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, wel bijna 2ekerstdag, dan mag er tenminste weer gewerkt worden. Van 27 dec tot 1 januari gaat heeeel lang duren, want dat is verkansie...
dat ziet er toch gewoon mooi uitquote:Op maandag 24 december 2012 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
www.cytologystuff.com
Beetje een idee van mijn werkwereldje onder de mic
dat krijg je vanzelf met deze dagen...quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef DaMart het volgende:
Morgen ga ik wel even naar mijn ouders toe hoor, maar toch. Elk jaar hoop ik opnieuw dat ik eens echt samen met iemand kerst kan vieren. Maar goed, dat zal wel altijd ijdele hoop blijven voor me. Het afgelopen jaar zat ik toch behoorlijk goed in mijn vel en maakte ik me daar niet zo druk over, maar nu is dat lamlendige gevoel van eenzaamheid toch in mijn hoofd gaan zitten en ik krijg het er even niet uit.
Ik ga mezelf maar weer even afleiden met een aflevering van de X-Files dus.
Ach hier is het ook weer een fantastische kerst *not*. Weer gezeik op het ouderlijk front dus die zie ik niet met kerst, hang 2e kerstdag wat rond bij de familie van mn ma waarbij ik waarschijnlijk 30x de vraag krijg hoe het met mijn ouders gaat waarvan ik niet weet hoe ik daarop moet gaan reageren momenteelquote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef DaMart het volgende:
Morgen ga ik wel even naar mijn ouders toe hoor, maar toch. Elk jaar hoop ik opnieuw dat ik eens echt samen met iemand kerst kan vieren. Maar goed, dat zal wel altijd ijdele hoop blijven voor me. Het afgelopen jaar zat ik toch behoorlijk goed in mijn vel en maakte ik me daar niet zo druk over, maar nu is dat lamlendige gevoel van eenzaamheid toch in mijn hoofd gaan zitten en ik krijg het er even niet uit.
Ik ga mezelf maar weer even afleiden met een aflevering van de X-Files dus.
Ja, de mooie kant van kanker... bizar he.quote:Op maandag 24 december 2012 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ziet er toch gewoon mooi uit
en interessant. Het is gewoon echt een mooi gezichtquote:Op maandag 24 december 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach hier is het ook weer een fantastische kerst *not*. Weer gezeik op het ouderlijk front dus die zie ik niet met kerst, hang 2e kerstdag wat rond bij de familie van mn ma waarbij ik waarschijnlijk 30x de vraag krijg hoe het met mijn ouders gaat waarvan ik niet weet hoe ik daarop moet gaan reageren momenteelen eigenlijk heb ik gewoon helemaal nergens zin in behalve bankhangen, leuke gezelligheid en goed voer zonder verplichtingen.
En dat ik alleen ben ach ja, morgen spoel ik mezelf maar door het doucheputje heen ofzo, mijn kerstbad met wijn en chocolade word een beetje lastig zo zonder bad.
[..]
Ja, de mooie kant van kanker... bizar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |