"Och wat schattig, die geef ik wat meer"quote:Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef De_Fietser het volgende:
Wat mij opvalt is dat die kleine(re) kinderen echt heel veel geld ophalen.
Beetje jammer ditquote:
¤500,- van mijn bedrijf, ¤65,- persoonlijk en nog ¤30,- aan webshopartikelenquote:Op maandag 24 december 2012 11:08 schreef De_Fietser het volgende:
Hebben jullie overigens nog geld opgehaald/gedoneerd?
Publiek hoort reclamesquote:Op maandag 24 december 2012 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie helemaal niemand springen op Britney Bithc!!!111!!!
Gaan die inkomsten ook naar de kindertjes?quote:
Ik heb zo'n 15-20 smsjes gestuurd.quote:Op maandag 24 december 2012 11:08 schreef De_Fietser het volgende:
Nice! Heb zelf 50 euro gedoneerd.quote:Op maandag 24 december 2012 11:09 schreef Moody het volgende:
[..]
¤500,- van mijn bedrijf, ¤65,- persoonlijk en nog ¤30,- aan webshopartikelen
Ik heb mijn liefde en aandacht gedoneerd.quote:Op maandag 24 december 2012 11:10 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Nice! Heb zelf 50 euro gedoneerd.
Ik denk dat die naar Buma / Stemra gedaan voor muziekrechten...quote:Op maandag 24 december 2012 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaan die inkomsten ook naar de kindertjes?
Ik was dan ook niet heel erg serieus..quote:
ook mooiquote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb mijn liefde en aandacht gedoneerd.
25-30 euro aan plaatjes, 10 (misschien meer, weet ik niet meer) donatie, 2 x 5,95 voor fopspenen waarvan ik één voor 25 euro weer verkocht heb (geld gaat niet naar mij maar rechtstreeks naar SR), buurman een tientje afgetroggeld en veel te veel (10+) SMSjesverstuurd.quote:Op maandag 24 december 2012 11:08 schreef De_Fietser het volgende:
33 euro aan aanvraagjes e 22 manuren in het callcenterquote:Op maandag 24 december 2012 11:08 schreef De_Fietser het volgende:
Tshirt gekocht, twee nummer aangevraagd twv 25 euro, From The East gedownload en een lading DeLuna-smsjesquote:Op maandag 24 december 2012 11:08 schreef De_Fietser het volgende:
9 uur en 57 minuten.quote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hoeven nog maar een uur of 8 toch?Dat is echt zo voorbij..
9-10 nogquote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij komt het ook echt door Enschede, wat een mensen de hele week, man man man, dan stond er geen hont in Leidenquote:Op maandag 24 december 2012 11:13 schreef De_Fietser het volgende:
Elk jaar halen ze een hoger bedrag dan in het voorgaande jaar, maar een keer zal dat stoppen: volgend jaar wordt moeilijk.
Dit verbaasd mij al, met resessie en allesquote:Op maandag 24 december 2012 11:13 schreef De_Fietser het volgende:
Elk jaar halen ze een hoger bedrag dan in het voorgaande jaar, maar een keer zal dat stoppen: volgend jaar wordt moeilijk.
Iets minder dan 10.quote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hont, ja?quote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook echt door Enschede, wat een mensen de hele week, man man man, dan stond er geen hont in Leiden
quote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook echt door Enschede, wat een mensen de hele week, man man man, dan stond er geen hont in Leiden
Dat kwam omdat het een echte studentenstad is, en al die studenten hadden gewoon tentamenweek.quote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
Draai dan Smooth CriminalMichael Jackson, zo overrated.
Dat is ook niet zo veel..quote:
Ze houden SR dan wel weer alleen in studentensteden...quote:Op maandag 24 december 2012 11:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
[..]
Dat kwam omdat het een echte studentenstad is, en al die studenten hadden gewoon tentamenweek.
quote:Op maandag 24 december 2012 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Roos is tof
Heeft Annemieke haar moker al uitgepoept?
Elk uur het wachtmuziekjequote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef 2cv het volgende:
Ter info: dit vond ik het leukste moderne nummer:
Ik kende het nog niet, maar ik leef dan ook onder een steen qua muziek.
Oh ik dacht dat het een dingetjes is in deze SC om het zo te schrijven, excuusquote:
hij blijft ook lekker doordraaienquote:
Inetresseert me geen hol, ik vond het leukquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef 2cv het volgende:
Ah. Niet eerder gezien. Zou wel een vervelent dingetje zijn,daarom.quote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een dingetjes is in deze SC om het zo te schrijven, excuus
Pakketje heen sturen, gaat vast helpenquote:
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef 2cv het volgende:
dont stop till he cant get enoughquote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
hij blijft ook lekker doordraaien
Ik voel me niet aangesproken maar halloquote:
Ik denk dat het bevallingspakketje voor een Nederlandse moeder al met al 100 keer zo duur za;l zijn met echo's en alles.quote:Op maandag 24 december 2012 11:21 schreef vinnieboy het volgende:
Wat ik me af vraag krijgen nederlandse moeders nu ook een bevallings pakketje ter waarde van 15 pleuro
Dat heb ik met dezequote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef 2cv het volgende:
no one cares.quote:Op maandag 24 december 2012 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon een b-kant mensen
En dan gewoon zo goed
'moderne muziek'quote:
heb jij niet gefapt op Ilsequote:Op maandag 24 december 2012 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken maar hallo
I don't care, I love it.quote:
Nee.quote:
Onzinquote:Op maandag 24 december 2012 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien is het zijn type niet?
onmogelijkquote:Op maandag 24 december 2012 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Miste je?quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben gestopt met fappen.quote:
quote:
Wou je dan beweren dat het ui de jaren '60 komt ofzo ?quote:
Als je je rechterhand nou Ilse noemt. Kan je zeggen dat je in Ilse gekomen bent en is het geen fappen.quote:
jammer ik had de stille hoop dat het Ilse zou zijn.quote:
Het beestje niet gewoon bij de naam noemenquote:Op maandag 24 december 2012 11:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wou je dan beweren dat het ui de jaren '60 komt ofzo ?
Die zal vermoedelijk liggen te 'pitt'n', zoals ze dat zelf noemde. Ze moet ook nog optreden vanavond.quote:Op maandag 24 december 2012 11:29 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
jammer ik had de stille hoop dat het Ilse zou zijn.
Ja, hij heet hechting.quote:
De meeste veilingitems lopen langer door dan SR, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 24 december 2012 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komen die mensen nog zo laat met dit soort veilingitems? Die hadden veel meer op kunnen leveren denk ik
Ik noem het prima bij de naam. Zo'n beetje alles wat ze draaien is of was ooit een hit, als je op dat woord doelt. Daarmee maak je geen onderscheid tussen muziek van toen en nu.quote:Op maandag 24 december 2012 11:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het beestje niet gewoon bij de naam noemen
Die veiling loopt van begin december tot 31 december hoor...quote:Op maandag 24 december 2012 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komen die mensen nog zo laat met dit soort veilingitems? Die hadden veel meer op kunnen leveren denk ik
Ja ik had ook wat meer verwachtquote:
Veilen die dingenquote:Op maandag 24 december 2012 11:32 schreef De_Fietser het volgende:
Laat die mensen dan tenminste meevliegen in de F16
Ja, ik zat er helemaal klaar voor.quote:Op maandag 24 december 2012 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had ook wat meer verwacht
Idd, mag je niet eens meevliegen!quote:Op maandag 24 december 2012 11:32 schreef De_Fietser het volgende:
Dan moet je denk ik wel aan een aantal eisen voldoen en vallen er heel veel mensen af.quote:Op maandag 24 december 2012 11:32 schreef De_Fietser het volgende:
Bergie op, Bergie af!quote:
Ik heb ze van dichtbij gezien, een paar jaar terug. Geloof me was toen al één en al patchwork. Overal plaatjes, stripjes en beugeltjes overheen om het ding bij elkaar te houden. Zo'n ding wil je echt niet. Hoe het met die JSF gaat keur ik niet goed, maar iets nieuws moet er wel komen.quote:
Of deze kerstvuurtoren!quote:
Alleen zijn ze voor nederland veel te duur om te kopen, ik zeg gewoon leasen als ze nodig zijnquote:Op maandag 24 december 2012 11:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ze van dichtbij gezien, een paar jaar terug. Geloof me was toen al één en al patchwork. Overal plaatjes, stripjes en beugeltjes overheen om het ding bij elkaar te houden. Zo'n ding wil je echt niet. Hoe het met die JSF gaat keur ik niet goed, maar iets nieuws moet er wel komen.
Voor elke nieuwe avatar een tientje naar SR ?quote:
Als jullie donerenquote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor elke nieuwe avatar een tientje naar SR ?
Jammer johquote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoelang ik dat Wat leuk wat leuk nog trek, en dat Niet likke etc,
Ik blijf om dat Wat leuk moeten lachenquote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef alors het volgende:
WAT NIET LEUK, WAT NIET LEUK, WAT NIET LEUK!quote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef alors het volgende:
Ditquote:
Jij kan ook een partijtje zeiken hoorquote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef alors het volgende:
Dat Niet Likken is bij élke keer als Lieke de updates doetquote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef alors het volgende:
Oh, vast, ik weet ook DE oplossing niet. Alleen dat die ouwe krengen vervangen moeten worden. Het is zoiets als soldaten uitrusten met kanonnen die nog op de VOC-schepen dienst hebben gedaan i.p.v. met tanks.quote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen zijn ze voor nederland veel te duur om te kopen, ik zeg gewoon leasen als ze nodig zijn
Is dat zo? Ik heb ze voor SR begon al zo vaak gehoord dat m'n gehoor ze wegfiltert, ik hoor die dingen niet meerquote:Op maandag 24 december 2012 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat Niet Likken is bij élke keer als Lieke de updates doet, beetje te veel imo.
Vet! Dan wil ik ook weer bij de Marine.quote:Op maandag 24 december 2012 11:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, vast, ik weet ook DE oplossing niet. Alleen dat die ouwe krengen vervangen moeten worden. Het is zoiets als soldaten uitrusten met kanonnen die nog op de VOC-schepen dienst hebben gedaan i.p.v. met tanks.
Krassuhhhhquote:Op maandag 24 december 2012 11:38 schreef DeLuna het volgende:
"Ik trek dat niet meer..."
Euhh? Whut?
Blijf dat een rare uitdrukking vinden voor iets simpels als een jingle.
Wat vind je van deze UserIcon?quote:
quote:
Dat is de lange jaapquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat vind je van deze UserIcon?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voetballers ook maar kijk naar PSV...
die doneren maar 2500...quote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoals wat?quote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef iFok. het volgende:
Toch wel fijn dat het binnenkort klaar is. Het is verslavend, en het voelt niet fijn als je het mist, maar tegelijkertijd zijn er nog veel meer leuke dingen die je kan doen.
Mooi hequote:
quote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas heeft de vijand je kop al van je romp geblazen voor jij klaar bent met laden.quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vet! Dan wil ik ook weer bij de Marine.
ik kijk geen voetbalquote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
toen het in Eindhoven was.quote:
oh dat is voetbal wat ze doen op dat veld.quote:
Als je de geschiedenis kent.quote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Fok! kan er niet eens een banner vanaf
Dit nummer niet kennenquote:
Wel een sub-forumquote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Niet echt...quote:
Ja, beetje jammer als je het mij vraagt.quote:
Iets met SHE.quote:
Nee dit zijn pas teksten jaquote:
Heb al maanden geen 3FM meer geluisterd.quote:
2500 euro? Voor heel PSV.quote:Op maandag 24 december 2012 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee wat voor bedragen daar in omgaan
Vorig jaar had ik in de OP het kopje 'FOK in actie' er nog tussenstaan, maar dit jaar heb ik dat maar weggelatenquote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Al geweest.quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef De_Nater het volgende:
Tevens had ik verwacht dat learnalilgivinalovin van Gotye wel langs zou komen, helaas...
Dat was m'n request vorig jaar, toen heeft Geer me gebeld.quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef De_Nater het volgende:
Tevens had ik verwacht dat learnalilgivinalovin van Gotye wel langs zou komen, helaas...
quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit zijn pas teksten ja
When the wheels come down (When the wheels come down)
When the wheels touch ground (When the wheels touch ground)
And you feel like it's all over
There's another round for you
Pak je ook wel de meest commerciële plaat die ze gemaakt hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit zijn pas teksten ja
Die is al een keer langs geweestquote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef De_Nater het volgende:
Echt?quote:
volgens mij is die wel langs gekomen tijdens één van de eerste dagenquote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef De_Nater het volgende:
Volgend jaar ga ik iets speciaals doen zodat fokkers ook een steentje kunnen bijdragenquote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik in de OP het kopje 'FOK in actie' er nog tussenstaan, maar dit jaar heb ik dat maar weggelaten.
FC Twente zat tot nu toe al op 47000, dus daarom.quote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is al een keer langs geweest
[..]
Echt?wat veel
Wow, dan is er gisteravond en vanmorgen nog flink doorgebeldquote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Qua telefoonrequestst tot nu toe: 389k
Scream & Shout he.quote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wow, dan is er gisteravond en vanmorgen nog flink doorgebeld
internet requests zitten er niet bij hèquote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef De_Fietser het volgende:
ik had wel iets meer verwacht eerlijk gezegd.
Ja dat is tenminste een mooi bedragquote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
FC Twente zat tot nu toe al op 47000, dus daarom.
Was vorig jaar 290kquote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef De_Fietser het volgende:
ik had wel iets meer verwacht eerlijk gezegd.
> 10 miljoen sowiesoquote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Ronzz het volgende:
WTF!
Ik heb zon idee dat de eindstand vanavond echt wel boven de 9 miljoen komt. Niet normaal dit.
Wanneer worden die dan geteld?quote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
internet requests zitten er niet bij hè
Maar daar maar 10 of 11 miljoen van.quote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Ronzz het volgende:
WTF!
Ik heb zon idee dat de eindstand vanavond echt wel boven de 9 miljoen komt. Niet normaal dit.
15 miljoen mensenquote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Ronzz het volgende:
WTF!
Dat verwachten de DJ's ook, ze gaan voor de 10+ miljoen. In ieder geval spreken ze niet eens meer over het evenaren/overtreffen van het bedrag van vorig jaar, zoals ze in alle andere edities wel deden. Want dat dát ze gaat lukken, is wel zeker.quote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Ronzz het volgende:
WTF!
Halloquote:
gok dat die gewoon is meegegaan met de tussenstand, gokjequote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer worden die dan geteld?
Dat wordt ambitieusquote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef De_Fietser het volgende:
zou wel tof zijn als het meer euro's zijn dan dat er mensen in Nederland wonen.
Klopt.quote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat verwachten de DJ's ook, ze gaan voor de 10+ miljoen. In ieder geval spreken ze niet eens meer over het evenaren/overtreffen van het bedrag van vorig jaar, zoals ze in alle andere edities wel deden. Want dat dát ze gaat lukken, is wel zeker.
toch?
The sky is the limit.quote:
Foo Fighters wilde eerst niet eens een Greatest Hits, werd er gewoon doorgedrukt door Sony..quote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pak je ook wel de meest commerciële plaat die ze gemaakt hebben
eensch!quote:Op maandag 24 december 2012 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Wel grappig overigens dat iedereen vindt het veel geld is, maar dat als je het verdeeld over alle Nederlanders dan je dan nog niet eens op 1 euro per persoon zit.
Ja, zo garppig. Ha ha.quote:Op maandag 24 december 2012 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Wel grappig overigens dat iedereen vindt dat het veel geld is, maar dat als je het verdeeld over alle Nederlanders dan je dan nog niet eens op 1 euro per persoon zit.
1/3e van alle Nederlanders is < 12 of >70, dus kun je dus niet eens meerekenenquote:Op maandag 24 december 2012 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Wel grappig overigens dat iedereen vindt dat het veel geld is, maar dat als je het verdeeld over alle Nederlanders dan je dan nog niet eens op 1 euro per persoon zit.
Ik weet het niet hoor!quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar wordt het sowieso een recordbedrag, want dan wordt SR voor het eerst in Friesland gehouden ipv Nederland.
Als je kinderen eraf trekt en arme mensen.quote:Op maandag 24 december 2012 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Klopt, maar zo idioot veel is het niet. Mensen hebben het over MILJOENEN.quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
1/3e van alle Nederlanders is < 12 of >70, dus kun je dus niet eens meerekenen
Daarbij moet je wel achter het doel staan.
<12 haalt anders heul veul geld op.quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar meer. Als het niet spontaan gaan, zal de provincie Friesland oid wel inspringen om te zorgen dat ze niet voor lul staan. Minder dan Enschede is geen optie, slechte citymarketing heet datquote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Volgend jaar wordt het sowieso een recordbedrag, want dan wordt SR voor het eerst in Friesland gehouden ipv Nederland.
quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Pino112 het volgende:
Ja want de provincies hebben op het moment geld overquote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar meer. Als het niet spontaan gaan, zal de provincie Friesland oid wel inspringen om te zorgen dat ze niet voor lul staan. Minder dan Enschede is geen optie, slechte citymarketing heet dat
Iedereen, ook de armen verliest wel eens een euro op straat.quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je kinderen eraf trekt en arme mensen.
Maar hoeveel meer is de vraag?quote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar meer. Als het niet spontaan gaan, zal de provincie Friesland oid wel inspringen om te zorgen dat ze niet voor lul staan. Minder dan Enschede is geen optie, slechte citymarketing heet dat
Het meeste geld komt ook niet van "de mensen in het land", maar van locals. Al die dikke cheques zijn van bedrijven uit de buurt die met hun kop op tv willen. (geef ze overigens groot gelijk hoor)quote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt, maar zo idioot veel is het niet. Mensen hebben het over MILJOENEN.
Ik verlies nooit geld op straat, ik vind het altijdquote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen, ook de armen verliest wel eens een euro op straat.
Ik zeg hiermee niet dat iedereen een euro moet geven hoor.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op maandag 24 december 2012 11:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Het meeste geld komt ook niet van "de mensen in het land", maar van locals. Al die dikke cheques zijn van bedrijven uit de buurt die met hun kop op tv willen. (geef ze overigens groot gelijk hoor)
Nee, al jaren niet meer ook.quote:Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef Markeerstift het volgende:
Dan te bedenken dat in de eerste jaren de overheid het bedrag verdubbelde. Denk niet dat ze dat nu nog gaan doenHebben ze uberhaupt wat toegevoegd?
Waarom zou >70 geen euro kunnen missen?quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze verzinnen wel wat. Acties enzo.quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja want de provincies hebben op het moment geld over
quote:Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef Cee het volgende:
Oh ze hebben 'm echt wakker gemaakt met dat varkentje?
Blijven hopenquote:
Echt hehquote:
Ik heb het niet over missen. SR wordt uitgezonden op 101 tv, dat kunnen veel ouderen niet eens vinden vrees ikquote:Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou >70 geen euro kunnen missen?
Dat er een aantal mensen ook aan de ondergrens van het inkomen zitten en nauwelijks kunnen rondkomen hier vind ik dan eerder een legitieme reden.
Liwadden!quote:Op maandag 24 december 2012 11:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is het glazen huis volgend jaar?
Word een keer tijd dat het naar Bergen op Zoom komt!
Ljouwert.quote:Op maandag 24 december 2012 11:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is het glazen huis volgend jaar?
Word een keer tijd dat het naar Bergen op Zoom komt!
Beelden?quote:Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef Cee het volgende:
Oh ze hebben 'm echt wakker gemaakt met dat varkentje?
quote:2 januari: we're back
Geen paniek! We zijn op 2 januari weer terug met de gewone programmering. Gewoon weer aan de bak 's ochtends met Giel, door met Domien en ga zo maar door. Happy new year!
Er komen ook uitzendingen van op Nederland 1.quote:Op maandag 24 december 2012 12:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb het niet over missen. SR wordt uitgezonden op 101 tv, dat kunnen veel ouderen niet eens vinden vrees ikEn 3FM is ook niet het standaard radiokanaal voor deze doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |