SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt mee, weet er niet zoveel meer vanquote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, jeugdtraumas enzo![]()
![]()
ik geloof het pas, als ik die groepsfoto heb gezienquote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef palawan het volgende: [..] Ik ook zojuist filmpje gezien
Daarna was ook zeker die groepsfoto gemaakt, die niet is gemaakt zeker?
![]()
![]()
![]()
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, weet er niet zoveel meer vanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen mooie voor en na foto's van?quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, weet er niet zoveel meer van![]()
![]()
Nee, dat valt meequote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?.
![]()
Die kans is klein!quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het pas, als ik die groepsfoto heb gezien
Neefje heeft waarschijnlijk niet op het juiste knopje gedruktIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Owja, shit!quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef Faxie het volgende:
Ook nooit gefondued. Wel eens zo'n chocofontein gedaan met spekkies enzo![]()
![]()
Is eh, 12-15 jaar geleden, geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen mooie voor en na foto's van?![]()
![]()
Ooit 1 of 2 keer gedaan. Was lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Chocoladefondue. Ik dacht eerst, yammie
Maar zo machtig en ik was zo snel misselijk
Maar idd machtig ook!![]()
![]()
Giel: waar kom je vandaan?
Vrouwtje: Uit Zuid-Limburg
Giel: Oh, dat is niet te horen.
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen![]()
![]()
Sarcasmequote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen
Herken het![]()
![]()
Aan het werk straks?quote:Goedemorgenquote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef -Engel- het volgende:
Zo wakkerWat is uitslapen toch lekker
Hoi allemaal!![]()
![]()
![]()
Misschien probeerde hij een compliment te maken?quote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen
Al vind ikzelf dat limburgse accent best wel schattig![]()
![]()
goedemorgenquote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef -Engel- het volgende:
Zo wakkerWat is uitslapen toch lekker
Hoi allemaal!![]()
![]()
Ik ben weer werkloos/
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee. Ik was een keer uit eten in Maastricht, toen die serveerster begon te praten, moest ik m'n lach inhoudenquote:Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij een compliment te maken?
Al vind ikzelf dat limburgse accent best wel schattig![]()
![]()
![]()
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.quote:Heequote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
TGND
Wat voor lekkers ga jij eten met kerst
En gaat het al een beetje beter met je?
Ik heb geen idee wat we gaan eten. Vanavond niets, althans, niets bijzonders. Want ik moet werken tot half 8 en ben pas om 8 uur thuis. Moet dan nog omkleden en dan gaan we cadeautjes uitpakken.
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik ben ooit een midweekje naar Limburg geweest. Hadden we oppas voor de kleine geregeld bij dat centerparcsgebeuren. Tot de dag van vandaag heb ik geen idee of het allemaal goed was gegaan want ik heb niks verstaan van wat die vrouw allemaal vertelde
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ook wel fijn om extra geld binnen te harkenquote:Op maandag 24 december 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.
[..]
Hee
Ik heb geen idee wat we gaan eten. Vanavond niets, althans, niets bijzonders. Want ik moet werken tot half 8 en ben pas om 8 uur thuis. Moet dan nog omkleden en dan gaan we cadeautjes uitpakken.
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ooit een midweekje naar Limburg geweest. Hadden we oppas voor de kleine geregeld bij dat centerparcsgebeuren. Tot de dag van vandaag heb ik geen idee of het allemaal goed was gegaan want ik heb niks verstaan van wat die vrouw allemaal vertelde![]()
![]()
![]()
quote:Ze boden me een contract waarbij ik 350 euro per maand zou gaan inleveren. Dus tegenbod gedaan en dat vinden ze teveel.quote:
Ik ben dus 6 maanden grof gebruikt
[b]AirwiN schreef [/b]
350 euro inleveren?quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ze boden me een contract waarbij ik 350 euro per maand zou gaan inleveren. Dus tegenbod gedaan en dat vinden ze teveel.
Ik ben dus 6 maanden grof gebruiktAllemachtig
![]()
Beetje jammer dit![]()
![]()
Alleen de hoeveelheid werk die ik ervoor verricht.quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook wel fijn om extra geld binnen te harkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik heb geen idee of dat in verhouding met elkaar staatquote:Op maandag 24 december 2012 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen de hoeveelheid werk die ik ervoor verricht..
![]()
Ik had mail gekregen met verzoek of er rek in mijn tegenbod zat.quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tegenbod is dus niet geaccepteerd.
Op naar ander werk. Ik kijk do ff op het intranet
Bij hun bod lever ik 350 in. Bij mijn tegenbod lever ik nog steeds ongeveer 100 euro in. Dus nee, zit geen rek in.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik krijg wel veel geld binnen. Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 24 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat in verhouding met elkaar staat.
Maar ik moet nu 9 dagen achter elkaar, 8,5 uur per dag werken. Normaal werk ik maar 3 dagen.What you forget, you are gonna repeat.
Hij is niet op je bod ingegaan?quote:Awwwwwwwwwwquote:Op maandag 24 december 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.
[..]
Hee
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op![]()
![]()
![]()
Zoveel mag je toch niet werken achter elkaar?quote:Op maandag 24 december 2012 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg wel veel geld binnen. Daar gaat het niet om.
Maar ik moet nu 9 dagen achter elkaar, 8,5 uur per dag werken. Normaal werk ik maar 3 dagen.![]()
![]()
Oh, op die manier. Daar zul je wel flink moe van wordenquote:Op maandag 24 december 2012 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg wel veel geld binnen. Daar gaat het niet om.
Maar ik moet nu 9 dagen achter elkaar, 8,5 uur per dag werken. Normaal werk ik maar 3 dagen.![]()
![]()
Horecaquote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoveel mag je toch niet werken achter elkaar?
Je hebt toch ook collega's? Klinkt nu alsof de dagen niet echt "eerlijk" zijn verdeeld.quote:
En open op eerste kerstdag? Dan is meestal echt alles dicht!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, eerste kerstdag zijn we dichtquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch ook collega's? Klinkt nu alsof de dagen niet echt "eerlijk" zijn verdeeld.
En open op eerste kerstdag? Dan is meestal echt alles dicht!
Restaurants zijn toch wel open dan? Of toch niet?quote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch ook collega's? Klinkt nu alsof de dagen niet echt "eerlijk" zijn verdeeld.
En open op eerste kerstdag? Dan is meestal echt alles dicht!Thee en Tostiquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
TheeTosti
GTST van vrijdag en vanavond
RTL Lounge
![]()
GTST![]()
![]()
Eerste kerstdag alles dicht, dat is best kut.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mac toch?quote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerste kerstdag zijn we dicht![]()
Ik heb Marsepein-Rum theequote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Restaurants zijn toch wel open dan? Of toch niet?
[..]
Thee en Tosti![]()
GTST![]()
![]()
Jep.quote:
En het is/was druk met die SR shitTering.
Dus vandaag die drukte nog even doorstaan, en dan woensdag 150% uitbetaald krijgen en hopen dat het net zo rustig is als vorig jaar..What you forget, you are gonna repeat.
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan. Heb je net iets nodig, is alles dichtquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef Samzz het volgende:
Eerste kerstdag alles dicht, dat is best kut.
![]()
![]()
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat er alcohol in zit bij jou?
Ken het overigens niet...![]()
![]()
Ik heb net m'n creditcard misbruiktquote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Even eten..ik ben zo gek genoeg om nog even te gaan outlet shoppen
Zo verleidelijk ook allemaal
Doe niet te gek he![]()
![]()
Ja, best kutquote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan. Heb je net iets nodig, is alles dicht. Straks nog maar even wat lekkere dingetjes halen voor tweede kerstdag.
We hebben besloten niet te koken, maar lekker een lading hapjes te maken.
Dat snap ik dat het druk wasquote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
En het is/was druk met die SR shitTering.
Dus vandaag die drukte nog even doorstaan, en dan woensdag 150% uitbetaald krijgen en hopen dat het net zo rustig is als vorig jaar..Ach laatste dagje SR nu
Tweede kerstdag kan ik altijd nog bij mac gaan eten dus
Na GTST even douchen en aankleden, en dan proberen in de winkel te komenZal wel druk zijn, dus ik ga wel op de fiets, in de regen
![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best kut. Straks nog maar even wat lekkere dingetjes halen voor tweede kerstdag.
We hebben besloten niet te koken, maar lekker een lading hapjes te maken.
Morgen bij m'n ouders eten, overmorgen bij m'n zus. Vanavond niks verder, zal wel wat ragout in de magnetron gooien ofzo denk ik.![]()
Dan hoef je ook geen 9 dagen achter elkaar te werkenquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerste kerstdag zijn we dicht
[b]AirwiN schreef [/b]
Paraplu?quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat snap ik dat het druk wasAch laatste dagje SR nu
Tweede kerstdag kan ik altijd nog bij mac gaan eten dus
Na GTST even douchen en aankleden, en dan proberen in de winkel te komenZal wel druk zijn, dus ik ga wel op de fiets, in de regen
![]()
![]()
Ligt bij Viro in de autoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geniet ervan!quote:
Wel lang hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat er alcohol in zit bij jou?
Ken het overigens niet...![]()
Je kan het halen bij de thee winkeltjes
Ik heb ook karamel-kokosdroom, en iets met banaan. En hemelse verleiding![]()
![]()
Ik zei ook; 9 dagen achter elkaar, met morgen vrij. Dat zou anders mijn 10e dag zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen 9 dagen achter elkaar te werkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ja die vergeet ik dus overal bij iedereenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 10:13:02 ]![]()
Te lang, vooral als je erna iets hebt wat inprincipe niet belangrijk meer is.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vanavond gourmetten, cadeau's uitpakken en gewoon gezelligheidquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook lekker
Morgen bij m'n ouders eten, overmorgen bij m'n zus. Vanavond niks verder, zal wel wat ragout in de magnetron gooien ofzo denk ik.. Eerste kerstdag familie en familie
.
Tweede kerstdag lekker niks.
Oh ja dat is kut.quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te lang, vooral als je erna iets hebt wat inprincipe niet belangrijk meer is.
Had ik vroeger op school vaak. 2 tussenuren en dan 1 uur gym en dan vrij. Bagger was dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb vrouwenthee gekregen van een collega, daarmee kon ik goed vrouwen verleiden volgens haarquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook karamel-kokosdroom, en iets met banaan. En hemelse verleiding
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werkt![]()
![]()
Ik gok geen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb vrouwenthee gekregen van een collega, daarmee kon ik goed vrouwen verleiden volgens haar
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werkt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Duidelijk een hint van de collega zelf: ik wil versierd worden... DOOR JOU!quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef palawan het volgende:
Ik heb vrouwenthee gekregen van een collega, daarmee kon ik goed vrouwen verleiden volgens haar
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werktI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dat zijn de binnenkomersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt heel erg lekker, moet ik een keer proevenquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook karamel-kokosdroom, en iets met banaan. En hemelse verleidingGeen reserve?quote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vergeet ik dus overal bij iedereen![]()
![]()
Haha ze is wel leuk, maar ook 10 jaar ouder, getrouwd, en met kinderenquote:Op maandag 24 december 2012 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk een hint van de collega zelf: ik wil versierd worden... DOOR JOU!![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwartkijkers hebben nooit een leuke dag. Hooguit een dag die minder erg was dan andere dagen.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee hoor daarom ook outletshoppen.. ik gun mezelf nooit veel eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb net m'n creditcard misbruiktZo verleidelijk ook allemaal
Doe niet te gek he![]()
Cadeau'squote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond gourmetten, cadeau's uitpakken en gewoon gezelligheid. Eerste kerstdag familie en familie
.
Tweede kerstdag lekker niks.
Moet alleen tot 2e Kerst wachten![]()
![]()
Bah kinderen!!quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ze is wel leuk, maar ook 10 jaar ouder, getrouwd, en met kinderen
Lol zaterdag ontdekten we dat helemaal niet achter de actie van SR staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor, gisteren was ontzettend leuk. Vandaag ziet er ook goed uit. Alleen Interpolis doet lastigquote:![]()
![]()
Dat weet jij helemaal niet!quote:
Kom eerst maar eens mijn theetjes proeven, dan mag je zeggen of het wel of niet werkt![]()
![]()
Dan wil ze alleen maar neuken. Kan ook leuk zijn toch?quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef palawan het volgende:
Haha ze is wel leuk, maar ook 10 jaar ouder, getrouwd, en met kinderenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik ben geen zwartkijkerquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwartkijkers hebben nooit een leuke dag. Hooguit een dag die minder erg was dan andere dagen.![]()
![]()
Vanavond en tweede kerstdagquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cadeau's
Moet alleen tot 2e Kerst wachten.
Dan kan je voor hetzelfde geld meer halenquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor daarom ook outletshoppen.. ik gun mezelf nooit veel eigenlijk![]()
![]()
Sterkte.quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben nu verdomme al een half uur aan het proberen iemand aan de lijn te krijgen daar
Ik had ooit eens dat ik een bedrijf nodig had. Tot 2 keer toe 3 kwartier in de wacht, BAM, de hoorn erop![]()
![]()
Waarom voel je je dan aangesproken als ik een algemene reactie geef op een opmerking van Samzz?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Thema dit jaar zuigt inderdaad.....quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah kinderen!!
Lol zaterdag ontdekten we dat helemaal niet achter de actie van SR staanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik drink geen theequote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet!
Kom eerst maar eens mijn theetjes proeven, dan mag je zeggen of het wel of niet werkt.
Omdat ze op mij reageerdequote:Op maandag 24 december 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken als ik een algemene reactie geef op een opmerking van Samzz?![]()
![]()
Goed punt, ik zal haar eens uitnodigen om langs te komenquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ze alleen maar neuken. Kan ook leuk zijn toch?![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren was ontzettend leuk. Vandaag ziet er ook goed uit. Alleen Interpolis doet lastig“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kwam er zaterdag achter dat bijna niemand achter het thema van SR staat.
Niet meegekregenquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah kinderen!!
Lol zaterdag ontdekten we dat helemaal niet achter de actie van SR staan![]()
![]()
Ja, best wel. Aangezien je hier, vooral de laatste dagen, vaak boos binnenkomt.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker al die hongernegerkindjes pamperen en laten overleven en ze redenen geven om nog meer te fokkenquote:Op maandag 24 december 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan toch zoveel geld ophalenquote:Op maandag 24 december 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geweten afkopenquote:Op maandag 24 december 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch zoveel geld ophalen.
Ik ben niet boos nu, alleen wel helemaal klaar met Interpolisquote:Op maandag 24 december 2012 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Aangezien je hier, vooral de laatste dagen, vaak boos binnenkomt.![]()
![]()
Dat is toch het doel ieder jaar?quote:Op maandag 24 december 2012 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker al die hongernegerkindjes pamperen en laten overleven en ze redenen geven om nog meer te fokkenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind dat ze volgend jaar geld in moeten zamelen voor beter onderwijs in Nederland.
Die smsjes zijn tenenkrommend vaak.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach zo hebben ze wel alvast weer iets voor over 10 jaar, als al die kindertjes die nu gered gaan worden dan van ondervoeding, ziektes en burgeroorlogen gered moeten worden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Boze smileys en kotssmileys en zulks. Maar soit, het viel me op.quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos nu, alleen wel helemaal klaar met Interpolis“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vorig jaar waren het de moeders.quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch het doel ieder jaar?
Op zich dus wel elk jaar hetzelfde.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boze smileys en kotssmileys en zulks. Maar soit, het viel me op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en hier in NL zijn mensen die niks of weinig te eten hebben. Maar massaal geven we miljoenen voor fucking kanslozen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach zo hebben ze wel alvast weer iets voor over 10 jaar, als al die kindertjes die nu gered gaan worden dan van ondervoeding, ziektes en burgeroorlogen gered moeten worden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Haiquote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch het doel ieder jaar?![]()
![]()
Ik verbeter altijd alle spel- en grammaticafouten van mijn leerlingen in hun proefwerken en verslagen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat ze volgend jaar geld in moeten zamelen voor beter onderwijs in Nederland.
Die smsjes zijn tenenkrommend vaak.
Zeggen ze: "Maar dat kun je toch niet fout rekenen! We zitten toch niet bij Nederlands!"
Als je het Natuurkundelokaal uitloopt, houdt de zwaartekracht toch ook niet ineens op met werken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bwehehehehequote:Op maandag 24 december 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verbeter altijd alle spel- en grammaticafouten van mijn leerlingen in hun proefwerken en verslagen.
Zeggen ze: "Maar dat kun je toch niet fout rekenen! We zitten toch niet bij Nederlands!"
Als je het Natuurkundelokaal uitloopt, houdt de zwaartekracht toch ook niet ineens op met werken?![]()
![]()
Dat vind ik dan ook schandalig!!quote:Op maandag 24 december 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verbeter altijd alle spel- en grammaticafouten van mijn leerlingen in hun proefwerken en verslagen.
Als je het Natuurkundelokaal uitloopt, houdt de zwaartekracht toch ook niet ineens op met werken?
Mn broer kwam een keer thuis met een biologietoets. Stond vol grammaticafouten maar hij had wel een 9 gehaald.
Vind ik niet kunnen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat als actie zou zijn voor verborgen armoede in NL, en voor bv de ellende waarin we ouderen onderdompelen, de opbrengst nog veeeeel hoger zou zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch het doel ieder jaar?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bweehehequote:Op maandag 24 december 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het Natuurkundelokaal uitloopt, houdt de zwaartekracht toch ook niet ineens op met werken?. Eigenlijk is het om te huilen, die mentaliteit.
Wacht? Kaneel is leraar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geef je ze daar minpunten voor, of is het meer een soort vriendendienst?quote:Op maandag 24 december 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het Natuurkundelokaal uitloopt, houdt de zwaartekracht toch ook niet ineens op met werken?![]()
![]()
Sarcasme, toch?quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat als actie zou zijn voor verborgen armoede in NL, en voor bv de ellende waarin we ouderen onderdompelen, de opbrengst nog veeeeel hoger zou zijn!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet het niet hoor. Teveel mensen willen graag denken dat er in NL geen armoede is.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat als actie zou zijn voor verborgen armoede in NL, en voor bv de ellende waarin we ouderen onderdompelen, de opbrengst nog veeeeel hoger zou zijn!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rare mentaliteit welquote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Teveel mensen willen graag denken dat er in NL geen armoede is.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werktNu ben ik benieuwd naar die thee
quote:Is het zo erg?
Thee-meetquote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt heel erg lekker, moet ik een keer proeven
[..]
Geen reserve?
Nee geen reserve, mijn reserve heb ik zaterdag zondag bij viro in de auto laten liggen
Komt door de baby's. Want baby's zijn schattigquote:Op maandag 24 december 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch zoveel geld ophalen
Totdat ze beginnen te huilen enzo![]()
![]()
Ik denk meer dat het ze geen reet interesseert, net als de babies van Serious Request overigens. Het is vooral de briljante marketing er omheen dat mensen hun portemonnee trekken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet het niet hoor. Teveel mensen willen graag denken dat er in NL geen armoede is.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Goed planquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thee-meet
Nee geen reserve, mijn reserve heb ik zaterdag zondag bij viro in de auto laten liggen.
BweheheLekker handig van je
![]()
![]()
Precies, het is gewoon omdat mensen er deel van uit willen maken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het ze geen reet interesseert, net als de babies van Serious Request overigens. Het is vooral de briljante marketing er omheen dat mensen hun portemonnee trekken.![]()
He Faxquote:Is ook schandalig. Ik ben zoveel tijd kwijt met de leerlingen leren te lezen en schrijven, terwijl dat niet mijn taak is. Ik denk dat het met sprongen vooruit kan gaan als die fouten ook afgestraft worden bij andere vakken dan Nederlands.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook schandalig!!
Mn broer kwam een keer thuis met een biologietoets. Stond vol grammaticafouten maar hij had wel een 9 gehaald.
Vind ik niet kunnen.Ik denk dat die veel lager zou zijn. Dat zijn immers geen zielige negertjes met hongerbuikjes en vliegenoogjes.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat als actie zou zijn voor verborgen armoede in NL, en voor bv de ellende waarin we ouderen onderdompelen, de opbrengst nog veeeeel hoger zou zijn!Jaja.quote:Ik mag er niks voor aftrekken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef je ze daar minpunten voor, of is het meer een soort vriendendienst?
Is alleen omdat ik me er aan stoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit dus. Een goed doel is pas een goed doel als je mensen in de derde wereld steunt.quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Teveel mensen willen graag denken dat er in NL geen armoede is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zit je bij de Rabo ook? Want dan kunnen ze jou ook helpenquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We zijn alweer ruim tien minuten verder. Ik heb er nog steeds niemand aan![]()
![]()
Goed gebruik maken van meelopers en aandachtshoerenquote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon omdat mensen er deel van uit willen maken.![]()
![]()
Ik heb niks van de Rabo voor zover ik weetquote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit je bij de Rabo ook? Want dan kunnen ze jou ook helpen![]()
![]()
Je bent welkom om het eens te proberenquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nu ben ik benieuwd naar die thee
[..]Is het zo erg?
[..]
Thee-meet
Nee geen reserve, mijn reserve heb ik zaterdag zondag bij viro in de auto laten liggen
[..]
Komt door de baby's. Want baby's zijn schattig
Totdat ze beginnen te huilen enzo![]()
![]()
Was je ook bij de SR meet toevallig?quote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Faxie het volgende:
Goed gebruik maken van meelopers en aandachtshoeren
CA!! Baby's zijn niet, ik herhaal: NIETschattig!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze betalen zelfs geld om met dj's te zoenen, alles om maar op tv te komenquote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed gebruik maken van meelopers en aandachtshoeren![]()
Ow dat is dan jammerquote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb niks van de Rabo voor zover ik weetWant dan gaat het een stuk sneller
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze betalen zelfs geld om met dj's te zoenen, alles om maar op tv te komen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze betalen zelfs geld om met dj's te zoenen, alles om maar op tv te komen![]()
![]()
Geloof ik best jaquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is dan jammerWant dan gaat het een stuk sneller
![]()
![]()
Sowieso valt het me op hoeveel mensen tegenwoordig nog dingen als als/dan fout doenquote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Fax
[..]
Is ook schandalig. Ik ben zoveel tijd kwijt met de leerlingen leren te lezen en schrijven, terwijl dat niet mijn taak is. Ik denk dat het met sprongen vooruit kan gaan als die fouten ook afgestraft worden bij andere vakken dan Nederlands.
[..]
Ik denk dat die veel lager zou zijn. Dat zijn immers geen zielige negertjes met hongerbuikjes en vliegenoogjes.
[..]
Jaja.
[..]
Ik mag er niks voor aftrekken.
Is alleen omdat ik me er aan stoor.![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je ook bij de SR meet toevallig?
Overwogen wel, maar puur vanwege de aanwezige FokkersSR zal me worst wezen
![]()
![]()
Hihihiquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze betalen zelfs geld om met dj's te zoenen, alles om maar op tv te komen![]()
![]()
Jij wil de lippen zoenen die Gerard Ekdom hebben gekust?quote:
Ik begin het inmiddels aardig door te krijgenquote:Op maandag 24 december 2012 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso valt het me op hoeveel mensen tegenwoordig nog dingen als als/dan fout doen![]()
![]()
Na jou nog honderden andere fokkers. Misschien moet ik het maar in m'n signature zetten of zoquote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begin het inmiddels aardig door te krijgen![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na jou nog honderden andere fokkers. Misschien moet ik het maar in m'n signature zetten of zo![]()
![]()
Okquote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Je bent welkom om het eens te proberen
Thee
Niet? Kijk hoe schattigquote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
CA!! Baby's zijn niet, ik herhaal: NIETschattig!!Ik liep gisteren in het centrum, komt er een meisje naar mij toen..... hihi, jij was dat meisje dat niet met Timur furfde te zoenen.... ja toch....? hihihihiquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze betalen zelfs geld om met dj's te zoenen, alles om maar op tv te komen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 10:34:45 ]![]()
Ik snap het wel, want ik ben veel slimmer als jouquote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na jou nog honderden andere fokkers. Misschien moet ik het maar in m'n signature zetten of zo![]()
![]()
Wie heeft gerard ekdom gekust dan?quote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil de lippen zoenen die Gerard Ekdom hebben gekust?![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik liep gisteren in het centrum, komt er een meisje naar mij toen..... hihi, jij was dat meisje dat niet met Timur furfde te zoenen.... ja toch....? hihihihi![]()
![]()
Geweldigquote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik liep gisteren in het centrum, komt er een meisje naar mij toen..... hihi, jij was dat meisje dat niet met Timur furfde te zoenen.... ja toch....? hihihihi![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand had "Het is: sowieso" als signature.quote:Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na jou nog honderden andere fokkers. Misschien moet ik het maar in m'n signature zetten of zo
Daar heb ik het van geleerd.
Nu zit ik echt te twijfelen of ik moet lachen...of huilenquote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, want ik ben veel slimmer als jou![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu zit ik echt te twijfelen of ik moet lachen...of huilen![]()
![]()
Wie doen er hier niet lief dan?quote:Op maandag 24 december 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar joh, kerstgedachte alles!![]()
Kerstquote:Op maandag 24 december 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar joh, kerstgedachte alles!![]()
![]()
Ik heb dat geleerd doordat iemand op fok me een keer verbeterdequote:Op maandag 24 december 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand had "Het is: sowieso" als signature.
Daar heb ik het van geleerd.
Een vriend van me zegt ook steeds "als" in plaats van "dan", maar hij blijft het fout doen -_-
Misschien toch maar doen dan!![]()
![]()
Daar ga je weer.quote:
Wij zijn super lief tegen elkaarquote:Op maandag 24 december 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar joh, kerstgedachte alles!
Wie zijn er niet lief dan?![]()
Nee hoor, denken is leuk. Ik denk meer als jouquote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen "Denken"
![]()
![]()
Het was Timur!quote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil de lippen zoenen die Gerard Ekdom hebben gekust?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn er wel 2 waar ik erg lief mee wil doen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zijn super lief tegen elkaar
Wie zijn er niet lief dan?
Nee hoorquote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat Koffie en Foto aan het ruziemaken waren![]()
![]()
Als/dan maakt nogal verschil in die zinquote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, denken is leuk. Ik denk meer als jou
als jij overigens![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, denken is leuk. Ik denk meer als jou![]()
![]()
Wie dan?quote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er wel 2 waar ik erg lief mee wil doen.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als/dan maakt nogal verschil in die zin![]()
![]()
Huh?!?!?quote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat Koffie en Foto aan het ruziemaken waren![]()
Scherpquote:Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als/dan maakt nogal verschil in die zin!
![]()
Zum kotsen!quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? Kijk hoe schattig
[ afbeelding ]
[..]
WHAHAHA
Ik ga straks het centrum in. Ik doe mn haar wel los, dan herkennen mensen mij niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Twee?!quote:Op maandag 24 december 2012 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er wel 2 waar ik erg lief mee wil doen.
Wie nog meer, naast mij dan?!![]()
Ik doe mijn haar wel vast danquote:Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zum kotsen!![]()
WHAHAHA
Ik ga straks het centrum in. Ik doe mn haar wel los, dan herkennen mensen mij niet
Mij natuurlijk!quote:Op maandag 24 december 2012 10:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Twee?!
Wie nog meer, naast mij dan?!![]()
![]()
Is het niet meer dan ipv meer als?quote:Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als/dan maakt nogal verschil in die zin
als jij overigensIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Naar mijn weten is het 'meer dan'.quote:Op maandag 24 december 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het niet meer dan ipv meer als?![]()
Dat weet je best, boefje.quote:Tsssk. Dat komt terug van een jaar afwezigheid en hij denkt gelijk dat hij nog in mijn hartje zit.quote:Op maandag 24 december 2012 10:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Twee?!
Wie nog meer, naast mij dan?!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meestal wel jaquote:Op maandag 24 december 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het niet meer dan ipv meer als?![]()
![]()
'Meer als' kan ook, maar daar heeft 'meer' een andere betekenis, niet in de zin van hoeveelheidquote:Op maandag 24 december 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het 'meer dan'.![]()
![]()
Ik snap er geen hol meer van.quote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Meer als' kan ook, maar daar heeft 'meer' een andere betekenis, niet in de zin van hoeveelheid![]()
Ja...quote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet je best, boefje.
[..]
Tsssk. Dat komt terug van een jaar afwezigheid en hij denkt gelijk dat hij nog in mijn hartje zit.
Niet dan?![]()
![]()
Dan ik...quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als jij, maar jij denkt meer dan mij.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld zeggen "Het klinkt meer als een vos dan als een kuiken"Dank u, duidelijk voorbeeldquote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als jij, maar jij denkt meer dan mij..
Dat laatste.quote:![]()
Nee.quote:
Die plek moet je verdienen. Ook al heb je een knap koppie.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maakt niet schat. Het zijn toch maar drie puntjes van de bovenste plek![]()
![]()
Niet haten jonguhquote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He gatver, niet wéér dat onderwerp
Wij gaan kampioen worden.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maakt niet schat. Het zijn toch maar drie puntjes van de bovenste plekIk zeg..... kampioenen dit seizoen
![]()
![]()
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten jonguh
Wij gaan kampioen worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik zeg..... kampioenen dit seizoen
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten jonguh
Wij gaan kampioen worden.Zo schattig dit!!quote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik zeg..... kampioenen dit seizoen
De laatste keer voor jullie was nog in de guldentijd he?
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij gaat gezellig mee naar de Coolsingelquote:Op maandag 24 december 2012 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zo schattig dit!!
De laatste keer voor jullie was nog in de guldentijd he?![]()
Daar kan ik veilig ja op zeggen. Jullie worden toch geen kampioenquote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij gaat gezellig mee naar de Coolsingel
[b]AirwiN schreef [/b]
Welquote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik veilig ja op zeggen. Jullie worden toch geen kampioen![]()
![]()
Jawel, dit seizorn gaat het gebeuren. Ik ga na de winterstop elke week een tactische mail sturen naar Ronald, komt goed.quote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik veilig ja op zeggen. Jullie worden toch geen kampioen![]()
Jawelquote:Op maandag 24 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
Oh god, krijgen we gaan toch niet de hele tijd welles-nietes zeggen?![]()
![]()
Wellesquote:Op maandag 24 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
Oh god, krijgen we gaan toch niet de hele tijd welles-nietes zeggen?.
Ik heb meer kans om mijn crush te zoenen voor het einde van dit jaar dan dat jullie hebben om kampioen te worden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
20 januari om half vijf staan we drie punten voor op Ajaxquote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb meer kans om mijn crush te zoenen voor het einde van dit jaar dan dat jullie hebben om kampioen te worden.![]()
![]()
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb meer kans om mijn crush te zoenen voor het einde van dit jaar dan dat jullie hebben om kampioen te worden.![]()
Bel nu naar het glazen huis VOOR babysterfte
Ik moest lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik zou graag meedoen met de welles/nietes discussie
Maar ik ga even douchen en aankleden.
Dan richting de winkels![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
LoLa-actie:
Het is maandag dan gaan de winkels om 13:00 open![]()
![]()
![]()
Beetje jammerquote:Op maandag 24 december 2012 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor de katsekut naar bovenkarspel gereden. Maar wel vreemd dat ze niet eerder open gaan, morgen en overmorgen zijn toch de meeste winkels wel dicht denk ik.
![]()
de slagerijen zijn hier allemaal open en het was een overrompeling van volk.
idem voor de bakkers.
morgen friet met stoofvlees !Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja bart smit zit daar = openquote:Op maandag 24 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer. Maar wel vreemd dat ze niet eerder open gaan, morgen en overmorgen zijn toch de meeste winkels wel dicht denk ik.
een of ander electronisch zaakje = open![]()
![]()
Hier gelukkig niet. Wel is het druk in Enschede.quote:Op maandag 24 december 2012 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
LoLa-actie:
Het is maandag dan gaan de winkels om 13:00 open
quote:Op maandag 24 december 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bart smit zit daar = open
een of ander electronisch zaakje = openVreemdquote:Op maandag 24 december 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
op de site staat zelfs open van 9.30 tot 17.00
bizar![]()
![]()
Hier is ook alles om half 10 open gegaan ipv 13:00 uur
Ik werd net gebeld door Sandd, of ik nog interesse had in de functie Coordinator postbezorging![]()
Zo heb je een jaar niks en zo kan je kiezen uit 3 functies![]()
![]()
Was jij dat nou van die sollicitatiedinges vorige week vrijdag?quote:Op maandag 24 december 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hier is ook alles om half 10 open gegaan ipv 13:00 uur
Ik werd net gebeld door Sandd, of ik nog interesse had in de functie Coordinator postbezorging![]()
Zo heb je een jaar niks en zo kan je kiezen uit 3 functies![]()
![]()
dat ik ben aangenomen?quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij dat nou van die sollicitatiedinges vorige week vrijdag?
Dan ja
Eerst was ik aangenomen bij ABN, project van 3 maanden.
Toen had ik onverwachts een sollicitatie vorige week donderdag. Toen heb ik vrijdagochtend meegelopen bij het bedrijf en na 2 uur kreeg ik te horen dat ik aangenomen was.
Nu wacht ik op een telefoontje om een afspraak te maken voor het tekenen van het contract![]()
![]()
Ja, dus tochquote:Op maandag 24 december 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ik ben aangenomen?
Dan ja
Toen had ik onverwachts een sollicitatie vorige week donderdag. Toen heb ik vrijdagochtend meegelopen bij het bedrijf en na 2 uur kreeg ik te horen dat ik aangenomen was.
Nu wacht ik op een telefoontje om een afspraak te maken voor het tekenen van het contract!
Gefeliciteerd![]()
![]()
Hebben we zaterdag niet eens op gedronken
![]()
![]()
![]()
Whoaaahhh eindelijkquote:Op maandag 24 december 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ik ben aangenomen?
Dan ja
Nu wacht ik op een telefoontje om een afspraak te maken voor het tekenen van het contract
wat goedddddddd![]()
Volgens mij hadden jullie genoeg gedronken hoorquote:Op maandag 24 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dus toch!
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
volgende keer dan maarquote:Op maandag 24 december 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dus toch!
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Al ga ik het de komende weken erg druk hebbenHet is een nieuw te openen kringloopwinkel. Dus we gaan de winkel inrichten enzo
Heb er wel zin in hoorNog nooit deze functie gehad, maar ze gaat het me allemaal leren, ben benieuwd
![]()
![]()
Goeie morgen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
jaquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whoaaahhh eindelijk
wat goedddddddd
Ik kan het alleen nog niet op FB kwijt omdat ik eerst getekend wil hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 11:45:17 ]![]()
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie genoeg gedronken hoorKomt goedquote:Op maandag 24 december 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgende keer dan maar
Al ga ik het de komende weken erg druk hebbenHet is een nieuw te openen kringloopwinkel. Dus we gaan de winkel inrichten enzo
Heb er wel zin in hoorNog nooit deze functie gehad, maar ze gaat het me allemaal leren, ben benieuwd
!
Oh, dat lijkt me wel leuk om te doen, leuke functie ook![]()
Wanneer kan je beginnen?![]()
uiteraardquote:Op maandag 24 december 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik kan het alleen nog niet op FB kwijt omdat ik eerst getekend wil hebben
is wel zo slim![]()
![]()
Ik wil sporten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, ik wil mensen pijn doen en gras laten etenquote:.
Dat kan toch ook wel zonder sport.quote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil mensen pijn doen en gras laten eten.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
7 januariquote:Op maandag 24 december 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
[..]
Komt goed!
Oh, dat lijkt me wel leuk om te doen, leuke functie ook![]()
Wanneer kan je beginnen?
Ik wil ooit mijn eigen winkel, dus assistent bedrijfsleidster is wel leuk om te doen dan, zodat je alles op je gemak kan leren![]()
![]()
quote:opgelost.quote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil mensen pijn doen en gras laten eten.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
JA! Gaat Sander me weer hosselenquote:
Met sport is leuker.quote:Op maandag 24 december 2012 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wel zonder sport.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Duik het bed inquote:Nicequote:Op maandag 24 december 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
7 januari
Ik wil ooit mijn eigen winkel, dus assistent bedrijfsleidster is wel leuk om te doen dan, zodat je alles op je gemak kan leren![]()
Ah oke, dat lijkt me wel verstandig ja![]()
![]()
Nee denk het nietquote:Op maandag 24 december 2012 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA! Gaat Sander me weer hosselen![]()
![]()
Heb je een gebruiksaanwijzing?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Waarom niet?quote:
Wat moet ik in bed, helemaal alleen?quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duik het bed in
[..]
Nice![]()
Ah oke, dat lijkt me wel verstandig ja[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Slapenquote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik in bed, helemaal alleen?![]()
Genoeg gedaan vandaag. Moet zo eerst gaan douchen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ga wel met hem spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat hij ongesteld is ofzo. saggo
Als je alleen in bed zit is het geen sporten meer neequote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik in bed, helemaal alleen?![]()
![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je alleen in bed zit is het geen sporten meer nee[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
RIP aan de nabestaandequote:14 SHADES OF GREY
Misschien wordt hij dan weer vrolijk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In januari even nieuwe lenzen halen. En dan hebben we er gelijk weer de lenzenvergoeding voor de komende 2 jaar er doorheen gejaagd![]()
![]()
Kan je dan niet beter overstappen naar een andere verzekeraar die meer vergoed?quote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
In januari even nieuwe lenzen halen. En dan hebben we er gelijk weer de lenzenvergoeding voor de komende 2 jaar er doorheen gejaagd14 SHADES OF GREY
Of goedkopere lenzen halen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja vast welquote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien wordt hij dan weer vrolijk.![]()
Hij wilde net gewoon ff drammen.. maar dat gaat gewoon niet. althans je zin door drammen werkt gewoon niet.![]()
Vertel mij eens een zorgverzekeraar die meer dan 100 euro per 2 jaar vergoed voor dezelfde premie (iets van 120 euro per maand)quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter overstappen naar een andere verzekeraar die meer vergoed?![]()
![]()
150,- per 3 jaar, 103,- per maand.quote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel mij eens een zorgverzekeraar die meer dan 100 euro per 2 jaar vergoed voor dezelfde premie (iets van 120 euro per maand)
Geen idee, maar even rondkijken of het ergens anders beter en goedkoper kan, kan geen kwaad. Wie weet loont hetquote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel mij eens een zorgverzekeraar die meer dan 100 euro per 2 jaar vergoed voor dezelfde premie (iets van 120 euro per maand)14 SHADES OF GREY
Ik ben niet zo van kruidvat-lenzen. Daarbij veranderd ongeveer elk half jaar mijn sterkte, en nog verschillend per oog. En volgens mij hebben ze ook geen kwart-sterktes bij kruidvat.quote:![]()
Nee klopt, hoewel ik het soms ook nog probeer.quote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja vast wel![]()
Hij wilde net gewoon ff drammen.. maar dat gaat gewoon niet. althans je zin door drammen werkt gewoon niet.
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |