SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt mee, weet er niet zoveel meer vanquote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, jeugdtraumas enzo![]()
![]()
ik geloof het pas, als ik die groepsfoto heb gezienquote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef palawan het volgende: [..] Ik ook zojuist filmpje gezien
Daarna was ook zeker die groepsfoto gemaakt, die niet is gemaakt zeker?
![]()
![]()
![]()
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, weet er niet zoveel meer vanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen mooie voor en na foto's van?quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, weet er niet zoveel meer van![]()
![]()
Nee, dat valt meequote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?.
![]()
Die kans is klein!quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het pas, als ik die groepsfoto heb gezien
Neefje heeft waarschijnlijk niet op het juiste knopje gedruktIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Owja, shit!quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef Faxie het volgende:
Ook nooit gefondued. Wel eens zo'n chocofontein gedaan met spekkies enzo![]()
![]()
Is eh, 12-15 jaar geleden, geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen mooie voor en na foto's van?![]()
![]()
Ooit 1 of 2 keer gedaan. Was lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Chocoladefondue. Ik dacht eerst, yammie
Maar zo machtig en ik was zo snel misselijk
Maar idd machtig ook!![]()
![]()
Giel: waar kom je vandaan?
Vrouwtje: Uit Zuid-Limburg
Giel: Oh, dat is niet te horen.
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen![]()
![]()
Sarcasmequote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen
Herken het![]()
![]()
Aan het werk straks?quote:Goedemorgenquote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef -Engel- het volgende:
Zo wakkerWat is uitslapen toch lekker
Hoi allemaal!![]()
![]()
![]()
Misschien probeerde hij een compliment te maken?quote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen
Al vind ikzelf dat limburgse accent best wel schattig![]()
![]()
goedemorgenquote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef -Engel- het volgende:
Zo wakkerWat is uitslapen toch lekker
Hoi allemaal!![]()
![]()
Ik ben weer werkloos/
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee. Ik was een keer uit eten in Maastricht, toen die serveerster begon te praten, moest ik m'n lach inhoudenquote:Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij een compliment te maken?
Al vind ikzelf dat limburgse accent best wel schattig![]()
![]()
![]()
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.quote:Heequote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
TGND
Wat voor lekkers ga jij eten met kerst
En gaat het al een beetje beter met je?
Ik heb geen idee wat we gaan eten. Vanavond niets, althans, niets bijzonders. Want ik moet werken tot half 8 en ben pas om 8 uur thuis. Moet dan nog omkleden en dan gaan we cadeautjes uitpakken.
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |