SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt mee, weet er niet zoveel meer vanquote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, jeugdtraumas enzo![]()
![]()
ik geloof het pas, als ik die groepsfoto heb gezienquote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef palawan het volgende: [..] Ik ook zojuist filmpje gezien
Daarna was ook zeker die groepsfoto gemaakt, die niet is gemaakt zeker?
![]()
![]()
![]()
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, weet er niet zoveel meer vanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen mooie voor en na foto's van?quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, weet er niet zoveel meer van![]()
![]()
Nee, dat valt meequote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?.
![]()
Die kans is klein!quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het pas, als ik die groepsfoto heb gezien
Neefje heeft waarschijnlijk niet op het juiste knopje gedruktIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Owja, shit!quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En elke kerst wordt dat verhaal weer verteld zeker?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef Faxie het volgende:
Ook nooit gefondued. Wel eens zo'n chocofontein gedaan met spekkies enzo![]()
![]()
Is eh, 12-15 jaar geleden, geen ideequote:Op maandag 24 december 2012 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen mooie voor en na foto's van?![]()
![]()
Ooit 1 of 2 keer gedaan. Was lekker!quote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Chocoladefondue. Ik dacht eerst, yammie
Maar zo machtig en ik was zo snel misselijk
Maar idd machtig ook!![]()
![]()
Giel: waar kom je vandaan?
Vrouwtje: Uit Zuid-Limburg
Giel: Oh, dat is niet te horen.
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen![]()
![]()
Sarcasmequote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen
Herken het![]()
![]()
Aan het werk straks?quote:Goedemorgenquote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef -Engel- het volgende:
Zo wakkerWat is uitslapen toch lekker
Hoi allemaal!![]()
![]()
![]()
Misschien probeerde hij een compliment te maken?quote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nou, ik weet niet wat hij met z'n gehoor heeft gedaan, maar dat viel echt duidelijk te horen
Al vind ikzelf dat limburgse accent best wel schattig![]()
![]()
goedemorgenquote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef -Engel- het volgende:
Zo wakkerWat is uitslapen toch lekker
Hoi allemaal!![]()
![]()
Ik ben weer werkloos/
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee. Ik was een keer uit eten in Maastricht, toen die serveerster begon te praten, moest ik m'n lach inhoudenquote:Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij een compliment te maken?
Al vind ikzelf dat limburgse accent best wel schattig![]()
![]()
![]()
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.quote:Heequote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
TGND
Wat voor lekkers ga jij eten met kerst
En gaat het al een beetje beter met je?
Ik heb geen idee wat we gaan eten. Vanavond niets, althans, niets bijzonders. Want ik moet werken tot half 8 en ben pas om 8 uur thuis. Moet dan nog omkleden en dan gaan we cadeautjes uitpakken.
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik ben ooit een midweekje naar Limburg geweest. Hadden we oppas voor de kleine geregeld bij dat centerparcsgebeuren. Tot de dag van vandaag heb ik geen idee of het allemaal goed was gegaan want ik heb niks verstaan van wat die vrouw allemaal vertelde
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ook wel fijn om extra geld binnen te harkenquote:Op maandag 24 december 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.
[..]
Hee
Ik heb geen idee wat we gaan eten. Vanavond niets, althans, niets bijzonders. Want ik moet werken tot half 8 en ben pas om 8 uur thuis. Moet dan nog omkleden en dan gaan we cadeautjes uitpakken.
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ooit een midweekje naar Limburg geweest. Hadden we oppas voor de kleine geregeld bij dat centerparcsgebeuren. Tot de dag van vandaag heb ik geen idee of het allemaal goed was gegaan want ik heb niks verstaan van wat die vrouw allemaal vertelde![]()
![]()
![]()
quote:Ze boden me een contract waarbij ik 350 euro per maand zou gaan inleveren. Dus tegenbod gedaan en dat vinden ze teveel.quote:
Ik ben dus 6 maanden grof gebruikt
[b]AirwiN schreef [/b]
350 euro inleveren?quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ze boden me een contract waarbij ik 350 euro per maand zou gaan inleveren. Dus tegenbod gedaan en dat vinden ze teveel.
Ik ben dus 6 maanden grof gebruiktAllemachtig
![]()
Beetje jammer dit![]()
![]()
Alleen de hoeveelheid werk die ik ervoor verricht.quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook wel fijn om extra geld binnen te harkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik heb geen idee of dat in verhouding met elkaar staatquote:Op maandag 24 december 2012 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen de hoeveelheid werk die ik ervoor verricht..
![]()
Ik had mail gekregen met verzoek of er rek in mijn tegenbod zat.quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tegenbod is dus niet geaccepteerd.
Op naar ander werk. Ik kijk do ff op het intranet
Bij hun bod lever ik 350 in. Bij mijn tegenbod lever ik nog steeds ongeveer 100 euro in. Dus nee, zit geen rek in.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik krijg wel veel geld binnen. Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 24 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat in verhouding met elkaar staat.
Maar ik moet nu 9 dagen achter elkaar, 8,5 uur per dag werken. Normaal werk ik maar 3 dagen.What you forget, you are gonna repeat.
Hij is niet op je bod ingegaan?quote:Awwwwwwwwwwquote:Op maandag 24 december 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 9 dagen achter elkaar werken, met alleen morgen vrij. Keiharde centen verdienen.
[..]
Hee
Het gaat wel beter met me, ja. Alleen ben ik nog niet helemaal fit en snotter ik nog een hoop en hoest ik nog wel slijm op![]()
![]()
![]()
Zoveel mag je toch niet werken achter elkaar?quote:Op maandag 24 december 2012 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg wel veel geld binnen. Daar gaat het niet om.
Maar ik moet nu 9 dagen achter elkaar, 8,5 uur per dag werken. Normaal werk ik maar 3 dagen.![]()
![]()
Oh, op die manier. Daar zul je wel flink moe van wordenquote:Op maandag 24 december 2012 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg wel veel geld binnen. Daar gaat het niet om.
Maar ik moet nu 9 dagen achter elkaar, 8,5 uur per dag werken. Normaal werk ik maar 3 dagen.![]()
![]()
Horecaquote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoveel mag je toch niet werken achter elkaar?
Je hebt toch ook collega's? Klinkt nu alsof de dagen niet echt "eerlijk" zijn verdeeld.quote:
En open op eerste kerstdag? Dan is meestal echt alles dicht!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, eerste kerstdag zijn we dichtquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch ook collega's? Klinkt nu alsof de dagen niet echt "eerlijk" zijn verdeeld.
En open op eerste kerstdag? Dan is meestal echt alles dicht!
Restaurants zijn toch wel open dan? Of toch niet?quote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch ook collega's? Klinkt nu alsof de dagen niet echt "eerlijk" zijn verdeeld.
En open op eerste kerstdag? Dan is meestal echt alles dicht!Thee en Tostiquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
TheeTosti
GTST van vrijdag en vanavond
RTL Lounge
![]()
GTST![]()
![]()
Eerste kerstdag alles dicht, dat is best kut.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mac toch?quote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerste kerstdag zijn we dicht![]()
Ik heb Marsepein-Rum theequote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Restaurants zijn toch wel open dan? Of toch niet?
[..]
Thee en Tosti![]()
GTST![]()
![]()
Jep.quote:
En het is/was druk met die SR shitTering.
Dus vandaag die drukte nog even doorstaan, en dan woensdag 150% uitbetaald krijgen en hopen dat het net zo rustig is als vorig jaar..What you forget, you are gonna repeat.
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan. Heb je net iets nodig, is alles dichtquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef Samzz het volgende:
Eerste kerstdag alles dicht, dat is best kut.
![]()
![]()
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat er alcohol in zit bij jou?
Ken het overigens niet...![]()
![]()
Ik heb net m'n creditcard misbruiktquote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Even eten..ik ben zo gek genoeg om nog even te gaan outlet shoppen
Zo verleidelijk ook allemaal
Doe niet te gek he![]()
![]()
Ja, best kutquote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan. Heb je net iets nodig, is alles dicht. Straks nog maar even wat lekkere dingetjes halen voor tweede kerstdag.
We hebben besloten niet te koken, maar lekker een lading hapjes te maken.
Dat snap ik dat het druk wasquote:Op maandag 24 december 2012 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
En het is/was druk met die SR shitTering.
Dus vandaag die drukte nog even doorstaan, en dan woensdag 150% uitbetaald krijgen en hopen dat het net zo rustig is als vorig jaar..Ach laatste dagje SR nu
Tweede kerstdag kan ik altijd nog bij mac gaan eten dus
Na GTST even douchen en aankleden, en dan proberen in de winkel te komenZal wel druk zijn, dus ik ga wel op de fiets, in de regen
![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best kut. Straks nog maar even wat lekkere dingetjes halen voor tweede kerstdag.
We hebben besloten niet te koken, maar lekker een lading hapjes te maken.
Morgen bij m'n ouders eten, overmorgen bij m'n zus. Vanavond niks verder, zal wel wat ragout in de magnetron gooien ofzo denk ik.![]()
Dan hoef je ook geen 9 dagen achter elkaar te werkenquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerste kerstdag zijn we dicht
[b]AirwiN schreef [/b]
Paraplu?quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat snap ik dat het druk wasAch laatste dagje SR nu
Tweede kerstdag kan ik altijd nog bij mac gaan eten dus
Na GTST even douchen en aankleden, en dan proberen in de winkel te komenZal wel druk zijn, dus ik ga wel op de fiets, in de regen
![]()
![]()
Ligt bij Viro in de autoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geniet ervan!quote:
Wel lang hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat er alcohol in zit bij jou?
Ken het overigens niet...![]()
Je kan het halen bij de thee winkeltjes
Ik heb ook karamel-kokosdroom, en iets met banaan. En hemelse verleiding![]()
![]()
Ik zei ook; 9 dagen achter elkaar, met morgen vrij. Dat zou anders mijn 10e dag zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen 9 dagen achter elkaar te werkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ja die vergeet ik dus overal bij iedereenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 10:13:02 ]![]()
Te lang, vooral als je erna iets hebt wat inprincipe niet belangrijk meer is.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vanavond gourmetten, cadeau's uitpakken en gewoon gezelligheidquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook lekker
Morgen bij m'n ouders eten, overmorgen bij m'n zus. Vanavond niks verder, zal wel wat ragout in de magnetron gooien ofzo denk ik.. Eerste kerstdag familie en familie
.
Tweede kerstdag lekker niks.
Oh ja dat is kut.quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te lang, vooral als je erna iets hebt wat inprincipe niet belangrijk meer is.
Had ik vroeger op school vaak. 2 tussenuren en dan 1 uur gym en dan vrij. Bagger was dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb vrouwenthee gekregen van een collega, daarmee kon ik goed vrouwen verleiden volgens haarquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook karamel-kokosdroom, en iets met banaan. En hemelse verleiding
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werkt![]()
![]()
Ik gok geen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb vrouwenthee gekregen van een collega, daarmee kon ik goed vrouwen verleiden volgens haar
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werkt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Duidelijk een hint van de collega zelf: ik wil versierd worden... DOOR JOU!quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef palawan het volgende:
Ik heb vrouwenthee gekregen van een collega, daarmee kon ik goed vrouwen verleiden volgens haar
Vraag me af welke verleidingsthee nu beter werktI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dat zijn de binnenkomersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt heel erg lekker, moet ik een keer proevenquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook karamel-kokosdroom, en iets met banaan. En hemelse verleidingGeen reserve?quote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vergeet ik dus overal bij iedereen![]()
![]()
Haha ze is wel leuk, maar ook 10 jaar ouder, getrouwd, en met kinderenquote:Op maandag 24 december 2012 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk een hint van de collega zelf: ik wil versierd worden... DOOR JOU!![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwartkijkers hebben nooit een leuke dag. Hooguit een dag die minder erg was dan andere dagen.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee hoor daarom ook outletshoppen.. ik gun mezelf nooit veel eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb net m'n creditcard misbruiktZo verleidelijk ook allemaal
Doe niet te gek he![]()
Cadeau'squote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond gourmetten, cadeau's uitpakken en gewoon gezelligheid. Eerste kerstdag familie en familie
.
Tweede kerstdag lekker niks.
Moet alleen tot 2e Kerst wachten![]()
![]()
Bah kinderen!!quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ze is wel leuk, maar ook 10 jaar ouder, getrouwd, en met kinderen
Lol zaterdag ontdekten we dat helemaal niet achter de actie van SR staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor, gisteren was ontzettend leuk. Vandaag ziet er ook goed uit. Alleen Interpolis doet lastigquote:![]()
![]()
Dat weet jij helemaal niet!quote:
Kom eerst maar eens mijn theetjes proeven, dan mag je zeggen of het wel of niet werkt![]()
![]()
Dan wil ze alleen maar neuken. Kan ook leuk zijn toch?quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef palawan het volgende:
Haha ze is wel leuk, maar ook 10 jaar ouder, getrouwd, en met kinderenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik ben geen zwartkijkerquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwartkijkers hebben nooit een leuke dag. Hooguit een dag die minder erg was dan andere dagen.![]()
![]()
Vanavond en tweede kerstdagquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cadeau's
Moet alleen tot 2e Kerst wachten.
Dan kan je voor hetzelfde geld meer halenquote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor daarom ook outletshoppen.. ik gun mezelf nooit veel eigenlijk![]()
![]()
Sterkte.quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben nu verdomme al een half uur aan het proberen iemand aan de lijn te krijgen daar
Ik had ooit eens dat ik een bedrijf nodig had. Tot 2 keer toe 3 kwartier in de wacht, BAM, de hoorn erop![]()
![]()
Waarom voel je je dan aangesproken als ik een algemene reactie geef op een opmerking van Samzz?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Thema dit jaar zuigt inderdaad.....quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah kinderen!!
Lol zaterdag ontdekten we dat helemaal niet achter de actie van SR staanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik drink geen theequote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet!
Kom eerst maar eens mijn theetjes proeven, dan mag je zeggen of het wel of niet werkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |