Nou kijken hoe ver ik kom.quote:
Slecht hoor, bier is een eerste levensbehoefte, moet je altijd genoeg op voorraad hebbenquote:Op maandag 24 december 2012 02:27 schreef tralalala het volgende:
Bier is op, fles wijn uit het kerstpakket is op.![]()
Alleen nog een fles Tequilaen een fles Sambuca maar daar heb ik geen zin meer in.
Dat komt wel weer goed tijdens de kerst.
Nee, maar dan moet je ze wel weten snap jequote:
quote:Op maandag 24 december 2012 02:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv ruikt er aan en zwalkt en lalt al een beetje.
Ja ik weet het.quote:Op maandag 24 december 2012 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slecht hoor, bier is een eerste levensbehoefte, moet je altijd genoeg op voorraad hebben.
Dat dusquote:Op maandag 24 december 2012 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slecht hoor, bier is een eerste levensbehoefte, moet je altijd genoeg op voorraad hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen minpuntquote:Op maandag 24 december 2012 02:28 schreef 2cv het volgende:
Gatver, mooie wijven maar wel een peuk in hun poten
quote:
Weet jij iets Pino?quote:Op maandag 24 december 2012 02:25 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand eigenlijk meer info over Serious Request in Zuid Korea?
Enige voordeel van de winter, kratje gewoon buiten zetten.quote:Op maandag 24 december 2012 02:29 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat dusen vergeet het niet koud te zetten
Voorraad in de auto, in parkeergarage, is koelkast temperatuurquote:Op maandag 24 december 2012 02:29 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat dusen vergeet het niet koud te zetten
Sorry, ik drink niet zo veel alcohol, daarom kan ik er minder van hebben, daarom drink ik er nog wat minder van, kan ik er nog minder van hebben, etc. etc.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 02:29 schreef Cee het volgende:
Twee keer Rolling Stones, af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
vrouwen die rokenquote:Op maandag 24 december 2012 02:28 schreef 2cv het volgende:
Gatver, mooie wijven maar wel een peuk in hun poten
Dank!quote:Op maandag 24 december 2012 02:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)equest-in-zuid-korea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |