Is dat pos. of neg.?quote:
Ik heb nog 76 UserIcons op m'n PC staanquote:
Waar ?quote:
Ik doe nog even de kerst Grohl tot donderdag ofzoquote:
je andere UI is beterquote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik post hier gewoon altijd alleen met deze UI, anders word ik ook niet herkend.
Ik post alleen maar met die hiernaast of een variatie als ik herkend wil worden.quote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik post hier gewoon altijd alleen met deze UI, anders word ik ook niet herkend.
Kijk, dit vind ik mooiquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, die Richenel had ik verdrongen
Daar ben ik het mee eens, maar niet voor hierquote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je andere UI is beter
Iedereen is altijd hierquote:
Inderdaad zegquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Ame_thyst het volgende:
nooit gehoord dit, was dat maar zo gebleven
Da's ook echt een herkenbare ja, mijn originele opzich ook wel.quote:Op maandag 24 december 2012 00:30 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik post alleen maar met die hiernaast of een variatie als ik herkend wil worden.
quote:Op maandag 24 december 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
Tussenstandje dan alvastTop 100 voor reeks "3FM Slowchat Reeks" van 18-12-2012 t/m 23-12-2012
Klopt dit? Ik heb amper gepost hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Krijg een beetje Rick Astley gevoel.quote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Ame_thyst het volgende:
nooit gehoord dit, was dat maar zo gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |