paar uurtjes geleden nog let's dance to joy division gehoordquote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh eerst is even Wombatsook nog niet gehoord dit jaar.
Ik wel, tussen de headlines en het begin/einde van de reclame.quote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh eerst is even Wombatsook nog niet gehoord dit jaar.
Eitje.quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef Marcoss het volgende:
Ekdom ging Living Doll pas doen bij 10.000 euro toch? Geloof nooit dat ze daar aan komen.
en anders liegen ze er wel omquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef Marcoss het volgende:
Ekdom ging Living Doll pas doen bij 10.000 euro toch? Geloof nooit dat ze daar aan komen.
Is reclamemuziekquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
paar uurtjes geleden nog let's dance to joy division gehoord
Doneert er iemand even ¤1500 voorquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef Marcoss het volgende:
Ik bedoelde dit nummerquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
paar uurtjes geleden nog let's dance to joy division gehoord
ik zeg doen!quote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Straks Paul Rabbering nog maar even oproepen voor een Hakkuh-uurtje met Ilse
Veel meer dan Johnny doet ze niet anders.quote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef iFok. het volgende:
Wel een veel fijnere sfeer met Ilse dan gister met Johnny.![]()
Ook dat was niet zo lastigquote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef iFok. het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef iFok. het volgende:
Dit is toch wel het toppuntquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef edjuh18 het volgende:
"He's coming through the dooooor!" Gerards jaarlijkse uitleefmoment is weer daar! Hij doet 'Living Doll'!
Ja, mensen!!! Het is weer zo ver! Het heeft even geduurd dit jaar, maar Gerard heeft zijn moment weer gepakt dit jaar. In 2012 viel het moment op 23 december en het was weer mooi. Zoals we gewend zijn!
Gerard playbackt weer 'Living Doll'
Het mocht wat kosten dit keer: ruim ¤ 12.000,-. Gerard wilde de plaat pas playbacken als hij op meer dan ¤ 10.000,- stond. Zoals hij al eerder in Effe Ekdom zei: 'we doen in die week alles voor geld, dus dan probeer ik er ook zo veel mogelijk uit te slepen'. Nou... gelukkig werd er in 2012 ook weer genoeg geboden op de plaat!e beelden volgen natuurlijk zo snel mogelijk!*
Johnny was agressief. Ilse is lief.quote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel meer dan Johnny doet ze niet anders.
Te. Ik wacht nog steeds op het handenklapjeeeeeej-moment.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef edjuh18 het volgende:
"He's coming through the dooooor!" Gerards jaarlijkse uitleefmoment is weer daar! Hij doet 'Living Doll'!
Ja, mensen!!! Het is weer zo ver! Het heeft even geduurd dit jaar, maar Gerard heeft zijn moment weer gepakt dit jaar. In 2012 viel het moment op 23 december en het was weer mooi. Zoals we gewend zijn!
Gerard playbackt weer 'Living Doll'
Het mocht wat kosten dit keer: ruim ¤ 12.000,-. Gerard wilde de plaat pas playbacken als hij op meer dan ¤ 10.000,- stond. Zoals hij al eerder in Effe Ekdom zei: 'we doen in die week alles voor geld, dus dan probeer ik er ook zo veel mogelijk uit te slepen'. Nou... gelukkig werd er in 2012 ook weer genoeg geboden op de plaat!e beelden volgen natuurlijk zo snel mogelijk!*
Er klopt geen flikker van die telling.quote:Op zondag 23 december 2012 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is toch wel het toppuntNet stonden ze nog op ¤8500
JA NOU EN!quote:
Zeg dat dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |