quote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik zit er al klaar voor broekje uit lekker op de bank!
Lekker modern achter de desk. Dit spreekt de jeugd meer aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
altijd weer een hoogtepunt de een-twee tussen Jack en Jan M
Daarvoor ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
2010 heeft ie een paar goede wedstrijden gespeeld...daarna was het niks meer.
Giro 555 hoeft idd niet voor hem geopend te wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef alors het volgende:
'Gedwongen keus'Alsof ie anders naar de voedselbank moest.
Gaat Pieters bashenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waterneus is er ondanks dat PSV verloor van een degradatie kandidaat?
Lijkt me wel een storyboard voor een reality soap, de voedselbankkabouter.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef alors het volgende:
Real Madrid gaat trouwens wel lekker vanavondquote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het is niet voor niks dat hij bij Real Madrid moest vertrekken.
Tatoeages zijn duur.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef alors het volgende:
Zulke toch niet hoop ik.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Die van hem niet aan de kwaliteit te zien
Hij lijkt mij wel zo iemand die voor zo iets overbetaald.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zulke toch niet hoop ik.
[ afbeelding ]
Zijn carriere, hihaho.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Hij lijkt mij wel zo iemand die voor zo iets overbetaald.![]()
Je kan nog altijd een Pietersje doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
Van Halst en Waterreus die analyseren, ik ben blij dat ik geen scherpe voorwerpen bij de hand heb om in mijn polsen te gaan snijden.
Dat was pas genieten, Ajax ff zoek spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Angel di Maria hoefde maar 1 versnelling hoger te spelen en Blind lag al 3 meter achter
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb dat milkshake gebeuren een beetje gemist, waar komt dat vandaan?
Geheimtaal dit, de tering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |