Moet er wel heel hard worden gepost!quote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
Als we even doorposten halen we topic 4000 nog dit jaar!
Als we zo doorgaan als nu in de TOPSR moet het lukken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet er wel heel hard worden gepost!
quote:
Ja, ik vond het ook meevallen, maar het is goed te doen hoor. Gisteren hadden we wel af en toe een wachtrij, maar vandaag slechts 2 keer (na de updates van Herman). De belletjes zelf duren niet zo lang, dus vandaarquote:
Lukt wel met Ilse.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet er wel heel hard worden gepost!
quote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef peaceman het volgende:
Op je nummer gezet worden door je zoon van bijna 4 is nooit grappig....
Heel veel dingen al ja.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het ook meevallen, maar het is goed te doen hoor. Gisteren hadden we wel af en toe een wachtrij, maar vandaag slechts 2 keer (na de updates van Herman). De belletjes zelf duren niet zo lang, dus vandaar
Herkenbaarquote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef peaceman het volgende:
Op je nummer gezet worden door je zoon van bijna 4 is nooit grappig....
twitter:matijn twitterde op zondag 23-12-2012 om 20:56:10ik begriep net da'k om 22.00 uur al in 't tweants nieijs veurlees @3fm. #gottegot #katsvantrabat #sr12 http://t.co/ezrAi1pk reageer retweet
Het zijn steeds dezelfdequote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heeft iemand by any chance een lijstje van platen die in de reclame voorbijkomen?
BAAS.quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:matijn twitterde op zondag 23-12-2012 om 20:56:10ik begriep net da'k om 22.00 uur al in 't tweants nieijs veurlees @3fm. #gottegot #katsvantrabat #sr12 http://t.co/ezrAi1pk reageer retweet
Tof.quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
Doe ik ook wel eens.quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met je man op Fok! communiceren als ie naast je zit.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
Dr Pop vragen....quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef De_Nater het volgende:
Ze kennen de toeterplaat van Michiel niet in het callcenter, zelfs niet als ik het laat horen
Goed, nu heb ik dus titel en artiest weer nodig...
Hij zit helemaal niet naast me.quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met je man op Fok! communiceren als ie naast je zit.
Ik maakte dezelfde vergissing als twee dagen geleden en ik kreeg te horen "Dat is nu al de tweede keer Papa".quote:
alte dessauer?quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef De_Nater het volgende:
Ze kennen de toeterplaat van Michiel niet in het callcenter, zelfs niet als ik het laat horen
Pfoeee...quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wil dat ie ofwel tijdens plat proate ofwel tijdens nacht gedraaid wordtquote:
Die ja!quote:
Toevallig dat iemand hem poste in het vorig topic:quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef De_Nater het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik maakte dezelfde vergissing als twee dagen geleden en ik kreeg te horen "Dat is nu al de tweede keer Papa".
Org.Grenzland Sextet - Der alte dessauerquote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef De_Nater het volgende:
Ja, maar welke?!quote:
Kuj't wochen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]dit wordt geweldig, ook als achterhooker
Is dat dan (artiest) - (titel) of vice versa?quote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Org.Grenzland Sextet - Der alte dessauer
A - T.quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Is dat dan (artiest) - (titel) of vice versa?
ik denk artiest-titelquote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Tja dan voel je je toch lullig....quote:
Een sextet is meestal een orkest oid.quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Geet völ te rap veurbie!quote:
Tja. Vrouwen...quote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet wel dat ik het niet weer laat ga maken
Heb de hele dag zo'n beetje in de keuken gestaan
Ik ook niet, vriend heeft gekookt vandaag. Ik lag lekker op de bankquote:
Zonder suiker is het een stuk rustiger!quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hee , het is robbie williams zonder candy.
Waarom wel?quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Pino, waarom zit jij niet op die SR camping?
Lekker genoten van de soepquote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook niet, vriend heeft gekookt vandaag. Ik lag lekker op de bank
Nee, ik niet vroeg naar bed en ik heb niet de hele dag in de keuken gestaan. In tegendeel zelfs. Als ik er 15 minuten heb gestaan, is het veel.quote:
Kort rokje werkt ook altijd!quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
F*ck, morgen in het 'net' naar het werk, zwarte broek enzulks. Maar absoluut geen spijkerbroek. En dat is nou net het enige soort zwarte broeken dat ik heb
Zwarte spijkerbroeken kunnen in dat soort gevallen vaak wel. Zolang het maar geen blauw met 'hallo ik doe alsof ik een leven heb'-gaten is.quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
F*ck, morgen in het 'net' naar het werk, zwarte broek enzulks. Maar absoluut geen spijkerbroek. En dat is nou net het enige soort zwarte broeken dat ik heb
Soep? Nee, we hadden aardappeltjes in knoflookdressing, roerbakgroente en kipfiletquote:
Zondag voedsel. Nicequote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik moet nog eten, maar het word gewoon een uitsmijter met spek en kaas, en wat kerstbrood
Als je zo'n fan van SR bent dat je hier non-stop zit te posten lijkt me dat in de lijn der verwachting liggen. Dan hoef je tevens niet zo te janken om andere users met een mening.quote:
Kerstborrel?quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
Multivlaaiquote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon naar de supermarkt of multivlaai
Lekker wakker geworden vanochtend?quote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo'n fan van SR bent dat je hier non-stop zit te posten lijkt me dat in de lijn der verwachting liggen. Dan hoef je tevens niet zo te janken om andere users met een mening.
Volgens mij is het te vol om te bewegenquote:
Ohja jij bent die VBL-kneus van dinsdag.quote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo'n fan van SR bent dat je hier non-stop zit te posten lijkt me dat in de lijn der verwachting liggen. Dan hoef je tevens niet zo te janken om andere users met een mening.
Nee, die klojo heeft mij volledig onterecht een ban aangesmeerd vorige keer. Overigens werd de betreffende mod er wel heerijk op aangesproken door de admins, maar dat terzijde.quote:
Nu heb ik zin in een uitsmijterquote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik moet nog eten, maar het word gewoon een uitsmijter met spek en kaas, en wat kerstbrood
Maar dat werkt zo onhandig in een winkel. Hakken gaan hem daardoor óók niet wordenquote:
Ik denk dat het daar wel op uitdraait. Ze sturen me toch niet naar huis, want we zijn ernstig onderbemandquote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zwarte spijkerbroeken kunnen in dat soort gevallen vaak wel. Zolang het maar geen blauw met 'hallo ik doe alsof ik een leven heb'-gaten is.
Lekker en simpelquote:Op zondag 23 december 2012 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
Ik ga morgen of dinsdagmorgen (kwark) taart maken.
Oke. Wat erg zeg.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, die klojo heeft mij volledig onterecht een ban aangesmeerd vorige keer. Overigens werd de betreffende mod er wel heerijk op aangesproken door de admins, maar dat terzijde.
Neen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Trouwens. Gaan al deze mensjes die hier posten ook naar de Top2000 topiccc?
Nee, gewone werkdag.quote:
al die ouwe lullenquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Mwoah, valt wel mee. Vraag me alleen af waarom je zo'n moeite hebt met mensen die op normale manier uiting geven aan een verschil van mening.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja jij bent die VBL-kneus van dinsdag.
/ignore.
Neen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Ja, zo ben ik.quote:
Nee, denk het nietquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Ik welquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Gokje: de klant/hoge manager komt langs en moet een decent indruk krijgen van de arbeiders.quote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom dan speciaal een zwarte broek aan?
Zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke. Wat erg zeg.
Mods kunnen niet bannen volgensmij dus mooi verhaal.
Prima dat je een andere mening hebt, maar het gaat hier om de gezelligheid, niet om één of andere zeikdiscussie.quote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee. Vraag me alleen af waarom je zo'n moeite hebt met mensen die op normale manier uiting geven aan een verschil van mening.
lief dagboekquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, die klojo heeft mij volledig onterecht een ban aangesmeerd vorige keer. Overigens werd de betreffende mod er wel heerijk op aangesproken door de admins, maar dat terzijde.
Neequote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Geen idee, omdat dat 'net' is ofzo denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom dan speciaal een zwarte broek aan?
Nee, als ik daar ga posten krijg ik meestal een ban.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Nee.quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Stofzuiger. Alleen gebruikt niemand in Twente dat woord écht.quote:
Whyquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, als ik daar ga posten krijg ik meestal een ban.
"De betreffende mod werd erop aangesproken..."quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik.![]()
![]()
Maar kwarktaart is zo gemakkelijk te maken en ik krijg altijd zoveel leuke reacties.
Jullie liepen het hele topic te vervuilen, en de OP aan te passen. Dat heeft vrij weinig met verschil van mening te maken.quote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee. Vraag me alleen af waarom je zo'n moeite hebt met mensen die op normale manier uiting geven aan een verschil van mening.
Omdat daar een ander publiek komt en die gaan dan zeiken bij admins dat ik veel post.quote:
Je was toen ook wel heel erg aan het trollen hoor...quote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, als ik daar ga posten krijg ik meestal een ban.
Wat is er gezellig aan stervende baby's? Hypocrisie ten top lijkt me om hier mensen met een realistische mening aan te vallen en ondertussen wel profiteren van de 'gezelligheid' die gebaseerd is op een evenement wat volledig draait op de ellende van kleine kinderen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima dat je een andere mening hebt, maar het gaat hier om de gezelligheid, niet om één of andere zeikdiscussie.
Wat een heumo'squote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat daar een ander publiek komt en die gaan dan zeiken bij admins dat ik veel post.
Ja prima, rot nu maar weer op dan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gezellig aan stervende baby's? Hypocrisie ten top lijkt me om hier mensen met een realistische mening aan te vallen en ondertussen wel profiteren van de 'gezelligheid' die gebaseerd is op een evenement wat volledig draait op de ellende van kleine kinderen.
Dat was in 2008, toen was ik 15quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was toen ook wel heel erg aan het trollen hoor...
Ik vergeet het altijd. En ze lusten hier in huis het vaak niet. Ze willen HEMA fototaartquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]is ook zo ik doe ook wel eens simpel
Maar ik vind het ook leuk om te knutselen en friebelen en frobelen
Maak je eigen topic, dit is het live topic, niet geschikt om in te discussiëren.quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gezellig aan stervende baby's? Hypocrisie ten top lijkt me om hier mensen met een realistische mening aan te vallen en ondertussen wel profiteren van de 'gezelligheid' die gebaseerd is op een evenement wat volledig draait op de ellende van kleine kinderen.
Ik zit er al...quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Lamabal het volgende:
Denk je werkelijk dat elke aanvraag voor een ban door admins nagepluisd wordt?quote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"De betreffende mod werd erop aangesproken..."
Waarop? Je hebt een ban gekregen, maar die is niet gegeven door een mod. Wat heeft die mod er dan mee te maken?
quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd. En ze lusten hier in huis het vaak niet. Ze willen HEMA fototaart
'jullie'? Ik post hier volgens mij nog altijd voor mezelf hoor. Zie jij hier nu ergens 'anderen'?quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie liepen het hele topic te vervuilen, en de OP aan te passen. Dat heeft vrij weinig met verschil van mening te maken.
En ik was de enige?!111 Pleur op man.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft diezelfde pipo de Top2000-reeks vernaggeld. Hopelijk blijft hij daar ook weg.
Die waren vorige week. Bij MetMichielquote:
Nah, dat moeten ze dus wel eens doen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat elke aanvraag voor een ban door admins nagepluisd wordt?
Ah!quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die waren vorige week. Bij MetMichiel
Als ik zeg 'jij' ga je weer lopen mekkeren dat er nog anderen waren.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'jullie'? Ik post hier volgens mij nog altijd voor mezelf hoor. Zie jij hier nu ergens 'anderen'?
Doet de realiteit pijn? Dat is 't enige wat ik wil zeggen, voor de rest doe je er maar mee wat je wilt. Maar ik hoef niet geband te worden om het feit dat ik dit zeg natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja prima, rot nu maar weer op dan.
Ik wil het ooit wel een keer gaan doen... maar eerst naar workshop.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! Nee als ze het niet lusten dan is het gewoon klaar toch?
Blablablabl huil huil.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doet de realiteit pijn? Dat is 't enige wat ik wil zeggen, voor de rest doe je er maar mee wat je wilt. Maar ik hoef niet geband te worden om het feit dat ik dit zeg natuurlijk.
Ga naar FB topic voor ditquote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doet de realiteit pijn? Dat is 't enige wat ik wil zeggen, voor de rest doe je er maar mee wat je wilt. Maar ik hoef niet geband te worden om het feit dat ik dit zeg natuurlijk.
Ik post hier voor de gezelligheid. Niet voor dit soort zeikdiscussies, klaar.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik zeg 'jij' ga je weer lopen mekkeren dat er nog anderen waren.
Cry me a riverquote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik post hier voor de gezelligheid. Niet voor dit soort zeikdiscussies, klaar.
Heb ik ook gedaan dat is echt tof om te doenquote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil het ooit wel een keer gaan doen... maar eerst naar workshop.
Precies nu hij Lenny instart lees ik hetquote:
Maak toch een ander topic man, Dit is niet geschikt om te discussierenquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cry me a river
Nu echt weg voor ik weer een ban krijg voor het verkondigen van de waarheid.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef MaLo het volgende:
Hoal op te driet'n.
Dit is het topic voor de muziek en het Glazen Huis
En iedereen moet Twents praten volgend uurquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef MaLo het volgende:
Hoal op te driet'n.
Dit is het topic voor de muziek en het Glazen Huis
Eens kijken of ik een collega kan mee krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan dat is echt tof om te doen
Mangs wa, ait nichquote:
Lopend lezenquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
loop ik een topic uit 2009 te lezen:
[..]
Precies nu hij Lenny instart lees ik het
Ow dat kan ik niet hoor... niet praten en niet typen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En iedereen moet Twents praten volgend uur
is er een vertaler?quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En iedereen moet Twents praten volgend uur
Dubbel quotenquote:
er zitten hier wel wat Twentenaren. Daarmee kom je er wel denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Qunix het volgende:
Is er geen vertaal site naar en van het Twents?
Ik kan wel vertalen hoorquote:
Gewoon veel met oa en ie enzo...quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef De_Nater het volgende:
Da gaat heul nie lukken, leer mie een lesje Twents type dan?
Gewoon alle klinkers x2 doen en je bent er al bijna,quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat kan ik niet hoor... niet praten en niet typen.
A'j da moar loat!quote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik wol wol een bytsje fonetisch frysk type
Da mag dan volgend jaar eyquote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef DeLuna het volgende:
stuk mien niksquote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
er zitten hier wel wat Twentenaren. Daarmee kom je er wel denk ik.
Kinne do dat?quote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef DeLuna het volgende:
We hebben geen Friesche 3fm dj ofzo hehquote:
Alle sproak'n heur'n d'r bie!quote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Sander Lantinga?:)quote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
We hebben geen Friesche 3fm dj ofzo heh?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
We hebben geen Friesche 3fm dj ofzo heh?
Ik ek net.quote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net sa goed, ik kin self gjin frysk.
Ik ookquote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef miieejj het volgende:
tis bijna afgelopen, maar ik heb het idee dat ik te weinig gezien heb en veel gemist heb..
Het beste komt nog.quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef miieejj het volgende:
tis bijna afgelopen, maar ik heb het idee dat ik te weinig gezien heb en veel gemist heb..
Die gaat Patricia Paaij weer ff schoonlikkenquote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef DrMarten het volgende:
Gelukkig, Waylon taait weer af zo te zien.
dr is geen knuffelsmiley..quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef De_Nater het volgende:
Oké, ik noteer: nu is de max voor mij bereikt voor dit theme. Heeft het lang volgehouden maar nu komt het mijn neusgaten uit. Of wacht, ik ben gewoon verkouden, maar toch...
Ik vind dit zo'n enorme zaadplaat.quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef De_Nater het volgende:
Oké, ik noteer: nu is de max voor mij bereikt voor dit theme. Heeft het lang volgehouden maar nu komt het mijn neusgaten uit. Of wacht, ik ben gewoon verkouden, maar toch...
quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die gaat Patricia Paaij weer ff schoonlikken
Dit, maar ik heb ook het gevoel dat ik niet zoveel mis. Net of het gewoon passeert dit keer.quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef miieejj het volgende:
Hij denkt ook dat ie Engels kanquote:
lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even wat hapjes maken en chips pakken. Verhoogt de gezelligheid...
Van disse ploat goat mie de pis nich borrel'n.quote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n enorme zaadplaat.
ja dat .. alle3 zijn ze rustiger dit jaarquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef dolfg het volgende:
[..]
Dit, maar ik heb ook het gevoel dat ik niet zoveel mis. Net of het gewoon passeert dit keer.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt wel, ik heb Roel helemaal gemist, totaal over het hoofd gezien.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Van disse ploat goat mie de pis nich borrel'n.
zelfs geen mondhoek die iets omhoog trok..quote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er waren maar kleine stukjes leuk. Niks gemistquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:
wat ga je kijken?quote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer ff serietje kijkentot later
Lieve Liza.quote:
Daar is echt geen k*t aanquote:
Goede vraag!quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef borisz het volgende:
Zullen we morgen Ekdoms depressielijn nog krijgen?
Dat komt nu zie ik op TT..quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef borisz het volgende:
Is die er vorig jaar wel geweest?quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |