Omdat je schreef enige kleindochter. Dan kunnen er dus wel 200 kleinzonen zijn en je deel nog steeds maar kleinquote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, is m'n volbloed brotha. Maar hij jheeft pa nooit gekend want hij was een baby toen hij dood ging.
Whut, hoe? Alle kinderen zouden recht moeten hebben op een even groot deel. Vaaaag.quote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van de nieuwe vrouw kregen op de een of andere manier alles en m'n vader niks.
als in, echt echt echt heulemaal nooit?quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
@kip: vandaar ook dat ouders de boel vast hebben laten leggen.En ik en kinderen.
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut, hoe? Alle kinderen zouden recht moeten hebben op een even groot deel. Vaaaag.
Ah.quote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.
Maar ik geloof dat het zo'n leenconstructie was ook, maar dat zat in een boot. En boot deed blub.
ik weet het al niet eens meerquote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
En mwehehe. Zie nu pas SQ's reactie op mijn fobo. It's funny!
een niet zeewaardige duikbootquote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.
Maar ik geloof dat het zo'n leenconstructie was ook, maar dat zat in een boot. En boot deed blub.
Volgens mij wil 'ie ze wel, maar ik hoef ze in ieder geval de eerste tien jaar nog niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als in, echt echt echt heulemaal nooit?
En Joop?
(en jaaaaa, ik kan me ook heeeeel goed voorstellen dat jullie het daar nog nooit over gehad hebben)
quote:
quote:Op 21-12-2012 11:12 schreef Stormqueen
[..]
dat was vast bleiblei weer die onder mijn account zat te fobofappen![]()
Een soort Johannes.quote:
over 10 jaar beginnen is laat hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wil 'ie ze wel, maar ik hoef ze in ieder geval de eerste tien jaar nog niet.
dure boot wel dus ?quote:Op zondag 23 december 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort Johannes.
Ding heette nog Blue Whale ook.
Ik heb nooit een kinderwens gehad, dus mja.quote:Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 10 jaar beginnen is laat hoor
Rotte eieren en zulks
jaartje of 5 is mooi wel toch?
(jouw/jullie keuze, daar niet van)
Mwah, drijvende caravan eerder.quote:
Bijna 26 en ik hoef ze nog steeds niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb ook geen kinderwens
Maar ben pas 21 dus ja, wie weet
hoeft ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kinderwens gehad, dus mja.
met 35 heb je echt nog geen rotte eierenquote:Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 10 jaar beginnen is laat hoor
Rotte eieren en zulks
jaartje of 5 is mooi wel toch?
(jouw/jullie keuze, daar niet van)
Mocht ik ooit kinderen willen heb ik de eerste liefst voor mijn 30e. Weet niet waarom. Anders voel ik me een oude moeder ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijna 26 en ik hoef ze nog steeds niet.
dat kan nog omslaan inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb ook geen kinderwens
Maar ben pas 21 dus ja, wie weet
En dat. Alleen wat minder.quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 35 heb je echt nog geen rotte eieren
dat gaat hard achteruit vanaf dan hoor. Of je moet de geslaagde vruchtbaarheidsbehandelingen meetellen, maar lijkt me niet ideaalquote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 35 heb je echt nog geen rotte eieren
dat dacht ik ook, maar ja, nu toch al 30quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen willen heb ik de eerste liefst voor mijn 30e. Weet niet waarom. Anders voel ik me een oude moeder ofzohahaha
Maar voor nu hou ik niet echt van kinderen en zie ik het ook totaal niet voor me![]()
Vijf jaar ouder, mooi verschil wel.quote:
hier 9quote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vijf jaar ouder, mooi verschil wel.
Pocahontas.quote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
2 stukjes taart met koffie![]()
Avatar vond ik leuk gemaakt, maar een rukverhaal (ik had 'm nog niet eerder gezien van vanavond)
Nu "Live and let die" afkijken
pocahontas??? Whut????quote:
Het verhaal, dooschquote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pocahontas??? Whut????
Zit jij die nu te kijken?![]()
(pak die handtas!!)
ola, como esta, pollo caliente embarazada?quote:
die heb ik toch heul nooit gezien johquote:
164?quote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Inca, ik heb bij de Primark een cadeautje gekocht voor je prinsesje! Maar ze kan het heeeeeel lang nog niet aan omdat het er niet in een kleinere maat was.
Euhm, ik heb geen idee wat er staat, maar ik neem aan dat het antwoord 'heul prima!' afdoende isquote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ola, como esta, pollo caliente embarazada?
Liefquote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Inca, ik heb bij de Primark een cadeautje gekocht voor je prinsesje! Maar ze kan het heeeeeel lang nog niet aan omdat het er niet in een kleinere maat was.
hoi, hoe gaat het, zwangere hete chickquote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, ik heb geen idee wat er staat, maar ik neem aan dat het antwoord 'heul prima!' afdoende is
En ik heb Pochahontas ook niet gezien, maar Stef heeft er een boek van
Er is meer dan alleen de disneyfilm jonge!quote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb ik toch heul nooit gezien joh
Haha, wie weet.quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Liefen kleine maten hebben we ook echt ZO VEEL van, is wellicht maar beter
van je eigen kind weet je écht de maat welquote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
ik bel echt iedere keer als ik iets voor mijn nichtje wil kopen naar mijn moeder of zus, want ik weet heel die maten toch niet![]()
Word nog wat als ik ooit ga biggen, allemaal verkeerde spullen kopen enzo
ken ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen de disneyfilm jonge!
Nee joh, daar zijn tabellen voor, dan staat er een maat en een leeftijd (ongeveer). De gemiddelde baby is bij geboorte tussen de 48 en de 56 cm lang ofzo, en raad eens waar die maten voor staan? Dus met maatje 50 of 56 zit je altijd goed als zwangere, en dan is daarna de stelregel dat als je het rompertje dichttrekt en je kind trekt ineens zo krom als een banaan, het tijd is voor de hemaquote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
ik bel echt iedere keer als ik iets voor mijn nichtje wil kopen naar mijn moeder of zus, want ik weet heel die maten toch niet![]()
Word nog wat als ik ooit ga biggen, allemaal verkeerde spullen kopen enzo
Dat. Bovendien hebben veel winkels van die heul handige tabelletjes met hoe oud een kind meestal is als ze die maat hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van je eigen kind weet je écht de maat wel
quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoi, hoe gaat het, zwangere hete chick
ja dat mag ik hopenquote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van je eigen kind weet je écht de maat wel
liggen de kroketten en broodjes in de vriezer?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat mag ik hopen
Hahahaha, en anders doe ik er gewoon een paar lompen omheen wikkelen en noem ik 'm jezus
Haha, yup! Lekker manquote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
liggen de kroketten en broodjes in de vriezer?
quote:
ik zit hier aan de pistache en sachertaart, maar de sacher valt tegenquote:Op zondag 23 december 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Mijn liefje gaat zo een oliebol opwarmen voor me
quote:
Is dat die ene met Grace Jones?quote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit hier aan de pistache en sachertaart, maar de sacher valt tegen![]()
En James Bond Live and let die is vet racistischdat zou nu echt een no go area zijn
nee da's A View to a Killquote:
Ooww, ik denk dat ik deze niet eens ken danquote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee da's A View to a Kill
hier zit deze dame in:
[ afbeelding ]
Heerlijk is dat he, gewoon een heerlijk simpele kerst die draait om gezelligheid, niet om perfect voer en stress en gezeik enzo
Oh ja, dat was ik eigenlijk nog van plan.quote:
Ik heb geen badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ja, goeden he? Ik zie er zo mooi uit nuquote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou mijn haar nog kleuren; maar geen zin meer in..
Trouwens Lin; goeien actie was dat jongeuh![]()
theheheh
quote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vlekkerig rood-roze met dood haar
sorry, ik bedoelde Priemquote:Op zondag 23 december 2012 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel vlekkerig rood-roze met dood haar
Euwwwwwwquote:Op zondag 23 december 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde Priem
jouw foto's had ik gezien ja
Ben trots op jequote:Op zondag 23 december 2012 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, goeden he? Ik zie er zo mooi uit nu
Excusez für el inconveniencequote:
oh das wel veiligquote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben trots op jeIk zou er nog een paarse kleur ingooien. Gewoon... voor het mooie contrast
@Kip: De kleur heet 'toscane' een warme bruine kleur (iets richter dan mijn eigen kleur met een rode schijn)
whehehehe, je moet het lot niet tarten neequote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb alweer uitgroei, maar ik verdom het om nog even snel naar de kapper te gaan cq een afspraak te maken. De laatste keer dat ik hoogzwanger een afspraak bij hem maakte kwam ik niet opdagen omdat ik de dag ervoor beviel
quote:Op zondag 23 december 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh das wel veilig
gewoon pakje uit kruidvat ofzo?
ik was al heul aan het snijen man!quote:
Uien?quote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was al heul aan het snijen man!
Hoewel hij het waarschijnlijk al wel snapt op het moment dat ik niet kom.. En het briefje bij het geboortekaartje dat de baby heel veel haar had kon hij ook wel waarderenquote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, je moet het lot niet tarten nee
En morgen zijn kappers toch dicht? Dinsdag en woensdag kerst en donderdag ben je wel bevallen dus het hoeft niet voor je bevalling
ik was vannacht volgens meneer v en d nog op tijd met kerstbestelling. Paar kleine cadeautjes. Weet niet hoe ze dat gaan doen maar ze hebben het beloofdquote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Oh, le fu, ik zit echt keihard te webshoppen en bedenk me nu pas dat als ik vandaag dingen bestel, ik ze heul niet dinsdag binnen ga hebben zoals ik dacht
quote:
nee maar beetje stangen kan geen kwaadquote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoewel hij het waarschijnlijk al wel snapt op het moment dat ik niet kom.. En het briefje bij het geboortekaartje dat de baby heel veel haar had kon hij ook wel waarderen
Ow, euh, weet ik niet, volgens mij is de mijne wel open op maandag. Dacht ik. Of niet nee, ik weet eigenlijk nieten nee joh man, volgens mij komt ze echt nog niet, er gebeurt nog niks man!
Oh, echt? Zeer knap wel, als ze dat voor elkaar krijgen. Verzenden ze met postnl?quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was vannacht volgens meneer v en d nog op tijd met kerstbestelling. Paar kleine cadeautjes. Weet niet hoe ze dat gaan doen maar ze hebben het beloofd
Nog een 3-tal uurtje wachten... Dan mag je wel beginnen met persenquote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoewel hij het waarschijnlijk al wel snapt op het moment dat ik niet kom.. En het briefje bij het geboortekaartje dat de baby heel veel haar had kon hij ook wel waarderen
Ow, euh, weet ik niet, volgens mij is de mijne wel open op maandag. Dacht ik. Of niet nee, ik weet eigenlijk nieten nee joh man, volgens mij komt ze echt nog niet, er gebeurt nog niks man!
Haha, mag hoorquote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee maar beetje stangen kan geen kwaad![]()
geen flauw ideequote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Zeer knap wel, als ze dat voor elkaar krijgen. Verzenden ze met postnl?
Dan ben jij jarig toch?quote:Op zondag 23 december 2012 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog een 3-tal uurtje wachten... Dan mag je wel beginnen met persen![]()
![]()
als het er maar ooit uit komt en gezond is, da's alles wat teltquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, mag hoorik ben geloof ik de enige die het nog geen tijd vind.. Nouja, ik en het meisje dus
mijn lief begint al te glunderen als ik 'au' zeg en de familie begint toch ook wel aardig te stuiteren
Zo lang kunnen we toch heul niet wachtenquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan ben jij jarig toch?
Wie weet komt ze pas 10 januari ofzo
Nee, dat ging om je kitchenaid neem ik aan? Da's niet heel haastig idd. Wat ik wil ook niet hoor, en waarschijnlijk klik ik zo alles onverrichter zaken weer dicht, maar dan wil ik het toch hebben eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen flauw idee
maar als het niet komt is het ook niet zo'n probleem, we doen toch officieel niet aan cadeautjes![]()
Ik ben helemaal in chilllllllll modus man, echt vet relaxed
Pciesquote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het er maar ooit uit komt en gezond is, da's alles wat telt
Doe je benen maar even open *haalt zaklamp uit......*quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pcieszou het fijn vinden als ik niet ingeleid hoef te worden, verder heb ik geen wensen..
Haha, Priem, de baby bepaalt,misschien moet je háár even aanspreken
oh nee hoor, ik had nog andere dingen besteldquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, dat ging om je kitchenaid neem ik aan? Da's niet heel haastig idd. Wat ik wil ook niet hoor, en waarschijnlijk klik ik zo alles onverrichter zaken weer dicht, maar dan wil ik het toch hebben eigenlijk
quote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe je benen maar even open *haalt zaklamp uit......*![]()
Kleien mengbeker? Dat ziet er vast hipper uit dan dat het nu in mijn hoofd doetquote:Op zondag 23 december 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik had nog andere dingen besteld![]()
De kitchenaid komt na de kerst denk ik, maar da's prima. Is alleen nu een actie met gratis kleien mengbeker erbij dus ik wilde 'm nu kaufen kaufen kaufen
quote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kleien mengbeker? Dat ziet er vast hipper uit dan dat het nu in mijn hoofd doet
Deze is niet heel zwaar, kilo of 4. Maar ze doen altijd zo heel lief *kneed kneed* met hun nagels als ze op schoot liggen en sinds ik mijn gewone broeken niet meer pas en alleen nog maar trainingsbroekne aankan komt dat nogal hard door de stof heenquote:
wichelroede?quote:
typoquote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kleien mengbeker? Dat ziet er vast hipper uit dan dat het nu in mijn hoofd doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Zo ziet het er iets minder erg uit...wel makkelijk te herkennen als je gaat skiënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik moest echt héél lang naar deze foto kijken eer ik door had wat ze in haar mond had: niets, dat is de vetkwab van haar kinquote:Op zondag 23 december 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wichelroede?
of deze dame erbij zetten en roepen "come to the light carol ann!"
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel makkelijk te herkennen als je gaat skiën
Owquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest echt héél lang naar deze foto kijken eer ik door had wat ze in haar mond had: niets, dat is de vetkwab van haar kin
quote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest echt héél lang naar deze foto kijken eer ik door had wat ze in haar mond had: niets, dat is de vetkwab van haar kin
komen er geen lokjes onderuit?quote:
Nee, prop dan alles onder mijn muts altijd eigenlijk... dat zit fijner en dan blijft je muts beter zittenquote:
ja maaaaaar hyper haarquote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, prop dan alles onder mijn muts altijd eigenlijk... dat zit fijner en dan blijft je muts beter zitten
quote:
Oohh, ja, dan snap ik wel dat je snel wilde bestellenquote:Op zondag 23 december 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en een kleine mengbeker inderdaad
er zit standaard een grote bij maar kleine is ook wel erg handig voor saus of mayo of weet ik het wat
quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Zit jij nou ook in een datingsite-topic???
over met Pimp?
ja voor de sekreet santa want die stond nog niet in mijn lijst omdat ik daar niet postquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zit iemand in mijn AT te spieken.
Ik heb eerlijk waar geen idee meer hoe ik precies in het datingsite-topic terecht ben gekomen. Maar het is er wel gezellig!
Je kan ook gewoon een vinkje aanklikken om het topic te volgen he.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja voor de sekreet santa want die stond nog niet in mijn lijst omdat ik daar niet post
vandaar ook het woord "stond"quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vinkje aanklikken om het topic te volgen he.
Slaap lekker!quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Bwoh, ik ben moe dames, ik ga maar eens een tukje doen geloof ik..
Want de rest is zo lekker realistischquote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is écht écht écht de meest lompe, slechte en ongeloofwaardige Sjeems Bont OOOOOOIIIIITTTTTT
quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beste onderdeel van het hele pakket.![]()
Holodoos voor holo-bhquote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beste onderdeel van het hele pakket.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Want de rest is zo lekker realistisch
quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier kreeg een neger meneer een capsule in zijn mond waarbij hij ging opzwellen, de lucht in vloog en ontplofte, waarna er allemaal stukken zwart plastic door de lucht vlogen
quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier kreeg een neger meneer een capsule in zijn mond waarbij hij ging opzwellen, de lucht in vloog en ontplofte, waarna er allemaal stukken zwart plastic door de lucht vlogen
goed he? Zo extreem slecht dat het wel grappig isquote:
Spend all the bonnen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker tukken/lezen in bed
Morgen lekker vrij, eens kijken wat er nog gekauft moet worden voor kerst (zoberzo niet veel gelukkig), op zoek naar Revlon lipstick en naar Sephora
Ik hou d'r van.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed he? Zo extreem slecht dat het wel grappig is
precies!quote:
De Primark in Hoofddorp is briljant.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgenochtend naar de Primark, dan is het hopelijk nog rustig
Ja ik zou eigenlijk afgelopen donderdag naar die in Hoofddorp gaan met klasgenoten maar toen moest ik allemaal dingen in huis doenquote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De Primark in Hoofddorp is briljant.Al schijnt Almere ook fijn te zijn.
Ooh ja, dat is dan ook een goede optie idd!quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik zou eigenlijk afgelopen donderdag naar die in Hoofddorp gaan met klasgenoten maar toen moest ik allemaal dingen in huis doendus nu ga ik maar morgen, lekker vroeg
Sephoraquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker tukken/lezen in bed
Morgen lekker vrij, eens kijken wat er nog gekauft moet worden voor kerst (zoberzo niet veel gelukkig), op zoek naar Revlon lipstick en naar Sephora
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben nog nooit in een primark geweest
En alleen, dus dan kan ik gewoon overal kijken zonder steeds op te letten waar vriendin is enzoquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is dan ook een goede optie idd!
Jaa, dat was lastig vrijdag! Mensenkinderen zeg...quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En alleen, dus dan kan ik gewoon overal kijken zonder steeds op te letten waar vriendin is enzoEn even een leuk shirt scoren voor Sjon
quote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga morgenochtend laatste kerstboodschappen doen. Denk ik
Ben nog nooit zo laat geweest
Het was bij ons echt heel rustig.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Nog veel nodig?
Ik ben vandaag gegaan, drukte viel me nog mee. Ik had gelukkig ook niet veel nodig
Sommige supermarkten zelfs op 1e kerstdagquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog vlees nodig. En vleeswaren enzo. Maar ik zie net dat de winkels 2e kerstdag ook gewoon open zijn, dus yay
Trusten! Veel plezier in Bels!quote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
Dotted x-mastree failsOw well goed zat
Truste meisjesIk duik ook mijn bed in. Morgen om 10u richting bels om kerst te vieren
Oh das irritantquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
In de eerste halve minuut stopt het beeld even, daardoor loopt de rest van de 6 minuten beeld en geluid niet gelijk. Top.
Ga ik even naar kijken. Want dit is zeer vermoeiend.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das irritant
Is het niet te fixen?
Rood met TMWTGGquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet ook nog kerstmani maken. Geen idee wat nog
Klinkt wel feestelijkquote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon 2 laagjes zwart en daarna gouden hologlittors op m'n nagels gedaan, ik was inspiratieloos
Ja het staat ook wel tof moet ik zeggenquote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt wel feestelijk
Ik zat ook te denken aan Ruby Pumps of Emerald Sparkle of zo, lekker origineel
Nee snap ik, zou ik ook geen zin in hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga ik even naar kijken. Want dit is zeer vermoeiend.Maar ik ga hem ook echt niet opnieuw opnemen hoor!
Jep, gepikt van de blog van Debsquote:Op zondag 23 december 2012 23:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm dat kan ook nog ja
Dat heb jij toch, dacht ik ergens gezien te hebben?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, gepikt van de blog van Debs
[ afbeelding ]
China Glaze Velvet Bow + TMWTGG
Die is wel geylquote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, gepikt van de blog van Debs
[ afbeelding ]
China Glaze Velvet Bow + TMWTGG
Ja die topcoat is echt baasquote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
Op die foto heb ik gewoon een dag ermee gewerkt + gepoetst en allesVandaag ook weer. Ik hou van die topcoat
quote:Op zondag 23 december 2012 23:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die topcoat is echt baas
Met Illamasqua Phallic is 'ie ookquote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Anders had ik pas dinsdag mijn nagels gedaan denk ik, maar vrijdag had ik er tijd voor en omdat het toch goed blijft zitten
Vrijdag of zaterdag maak ik hem denk ik weer met Russian Navy voor NYE. Of misschien even kijken hoe hij staat met Lady Of Shalott, in ieder geval met een blauwe ondergrond voor het effect van de sterrenhemel
Denk dat ik gewoon even twee nagels ga uitproberen en dan zien wat het mooiste effect geeftquote:Op zondag 23 december 2012 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met Illamasqua Phallic is 'ie ook
Met Russian Navy is ook gaaf ja, heb ik een tijdje terug ook gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Anders had ik pas dinsdag mijn nagels gedaan denk ik, maar vrijdag had ik er tijd voor en omdat het toch goed blijft zitten
Vrijdag of zaterdag maak ik hem denk ik weer met Russian Navy voor NYE. Of misschien even kijken hoe hij staat met Lady Of Shalott, in ieder geval met een blauwe ondergrond voor het effect van de sterrenhemel
Pff das vroeg... Succes in ieder geval!quote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
Maar ik ga slapen
Morgen weer werken en ook al om 10u ipv 13u, ben benieuwd of er dan wel mensen in de stad zijn
Foto!! En gefeliciteerd chick, de TT moet eigenlijk gaan over de 2 heetste chicks van de SCquote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Thx iedereen!!!holo hotpants wakaaaaa
Dat!quote:Op maandag 24 december 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, de tt is herbruikbaar! Hij kan morgen ook nog!!
Zit mobiel (op weg naar bels)quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Foto!! En gefeliciteerd chick, de TT moet eigenlijk gaan over de 2 heetste chicks van de SC
Dat is wel knap!quote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, even naar de opticien, aangezien ik met mijn lenzen ook faal (als in door de gootsteen spoelen inplaats van in je ogen gooien).
quote:
Samsung Galaxy S3quote:
Nicequote:Op maandag 24 december 2012 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3![]()
![]()
Reeds 2 hoesjes op ebay besteld
Gewoon een hoesje dat er helemaal omheen gaat, een vel-rozen cover en een cassette-bandje-coverquote:
Nee, ben bang dat ik nu nog 4 telefoons moet kopenquote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zoveel passen er heel niet tegelijk om je telefoon heen!
dan moet ze ook maar 4 telefoons erbij kaufenquote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zoveel passen er heel niet tegelijk om je telefoon heen!
quote:Op maandag 24 december 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ben bang dat ik nu nog 4 telefoons moet kopen
quote:Op maandag 24 december 2012 15:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet ze ook maar 4 telefoons erbij kaufen
quote:Op maandag 24 december 2012 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga trouwens voor gelakte plaknagels dit jaar, het is namelijk weer zover hier in nagelknaagland
die blauwe is tof! De zwarte ook trouwens!quote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
De lichtblauwe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulks een foute glitter![]()
![]()
En dan nog een flipcase voor om de hele telefoon en nog een effen cover, allebei roze
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 24 december 2012 15:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga mezelf naar de supermarkt slepen denk ik.
Ze zijn wel tof!!quote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
De lichtblauwe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulks een foute glitter![]()
![]()
En dan nog een flipcase voor om de hele telefoon en nog een effen cover, allebei roze
http://www.ebay.nl/itm/11(...).l2649#ht_5207wt_841quote:Op maandag 24 december 2012 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die blauwe is tof! De zwarte ook trouwens!
Heb je nog een linkje?
Ik ga kijken of die er ook is voor mijn Nexus.
Mijn huidige hoesje is helemaal schmutzig aan het worden
Hoezo, heet je Postbank van je achternaam?quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/11(...).l2649#ht_5207wt_841
Ik vond de zwarte ook tof, maar blauw past meer bij mij
Nee, hij is vrolijker dan de zwarte.quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo, heet je Postbank van je achternaam?
Je zoekopdracht heeft 0 objecten opgeleverd.quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/11(...).l2649#ht_5207wt_841
Ik vond de zwarte ook tof, maar blauw past meer bij mij
PICS.quote:Op maandag 24 december 2012 15:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook goed gefaald bij de Primark
ja snap ikquote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, hij is vrolijker dan de zwarte.
Bij mij doet hij het wel.quote:Op maandag 24 december 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je zoekopdracht heeft 0 objecten opgeleverd.
![]()
![]()
Ja straks, moet nog even de broek passen. En nou zit ik weer te twijfelen over een blousje, want zit net te strak zie ikquote:
Zoek even op "cassette tape cover" en dan je telefoon merk of iets dergelijksquote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja snap ik
maar maar maar zwart!![]()
Nacht ende depressie ende dood ende ellende endezo![]()
ik zocht in combi met mijn telefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |