Omdat je schreef enige kleindochter. Dan kunnen er dus wel 200 kleinzonen zijn en je deel nog steeds maar kleinquote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, is m'n volbloed brotha. Maar hij jheeft pa nooit gekend want hij was een baby toen hij dood ging.
Whut, hoe? Alle kinderen zouden recht moeten hebben op een even groot deel. Vaaaag.quote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van de nieuwe vrouw kregen op de een of andere manier alles en m'n vader niks.
als in, echt echt echt heulemaal nooit?quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
@kip: vandaar ook dat ouders de boel vast hebben laten leggen.En ik en kinderen.
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut, hoe? Alle kinderen zouden recht moeten hebben op een even groot deel. Vaaaag.
Ah.quote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.
Maar ik geloof dat het zo'n leenconstructie was ook, maar dat zat in een boot. En boot deed blub.
ik weet het al niet eens meerquote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
En mwehehe. Zie nu pas SQ's reactie op mijn fobo. It's funny!
een niet zeewaardige duikbootquote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.
Maar ik geloof dat het zo'n leenconstructie was ook, maar dat zat in een boot. En boot deed blub.
Volgens mij wil 'ie ze wel, maar ik hoef ze in ieder geval de eerste tien jaar nog niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als in, echt echt echt heulemaal nooit?
En Joop?
(en jaaaaa, ik kan me ook heeeeel goed voorstellen dat jullie het daar nog nooit over gehad hebben)
quote:
quote:Op 21-12-2012 11:12 schreef Stormqueen
[..]
dat was vast bleiblei weer die onder mijn account zat te fobofappen![]()
Een soort Johannes.quote:
over 10 jaar beginnen is laat hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wil 'ie ze wel, maar ik hoef ze in ieder geval de eerste tien jaar nog niet.
dure boot wel dus ?quote:Op zondag 23 december 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort Johannes.
Ding heette nog Blue Whale ook.
Ik heb nooit een kinderwens gehad, dus mja.quote:Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 10 jaar beginnen is laat hoor
Rotte eieren en zulks
jaartje of 5 is mooi wel toch?
(jouw/jullie keuze, daar niet van)
Mwah, drijvende caravan eerder.quote:
Bijna 26 en ik hoef ze nog steeds niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb ook geen kinderwens
Maar ben pas 21 dus ja, wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |