Omdat je schreef enige kleindochter. Dan kunnen er dus wel 200 kleinzonen zijn en je deel nog steeds maar kleinquote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, is m'n volbloed brotha. Maar hij jheeft pa nooit gekend want hij was een baby toen hij dood ging.
Whut, hoe? Alle kinderen zouden recht moeten hebben op een even groot deel. Vaaaag.quote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van de nieuwe vrouw kregen op de een of andere manier alles en m'n vader niks.
als in, echt echt echt heulemaal nooit?quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
@kip: vandaar ook dat ouders de boel vast hebben laten leggen.En ik en kinderen.
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut, hoe? Alle kinderen zouden recht moeten hebben op een even groot deel. Vaaaag.
Ah.quote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.
Maar ik geloof dat het zo'n leenconstructie was ook, maar dat zat in een boot. En boot deed blub.
ik weet het al niet eens meerquote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
En mwehehe. Zie nu pas SQ's reactie op mijn fobo. It's funny!
een niet zeewaardige duikbootquote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is flink mee gekut.
Maar ik geloof dat het zo'n leenconstructie was ook, maar dat zat in een boot. En boot deed blub.
Volgens mij wil 'ie ze wel, maar ik hoef ze in ieder geval de eerste tien jaar nog niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als in, echt echt echt heulemaal nooit?
En Joop?
(en jaaaaa, ik kan me ook heeeeel goed voorstellen dat jullie het daar nog nooit over gehad hebben)
quote:
quote:Op 21-12-2012 11:12 schreef Stormqueen
[..]
dat was vast bleiblei weer die onder mijn account zat te fobofappen![]()
Een soort Johannes.quote:
over 10 jaar beginnen is laat hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wil 'ie ze wel, maar ik hoef ze in ieder geval de eerste tien jaar nog niet.
dure boot wel dus ?quote:Op zondag 23 december 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort Johannes.
Ding heette nog Blue Whale ook.
Ik heb nooit een kinderwens gehad, dus mja.quote:Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 10 jaar beginnen is laat hoor
Rotte eieren en zulks
jaartje of 5 is mooi wel toch?
(jouw/jullie keuze, daar niet van)
Mwah, drijvende caravan eerder.quote:
Bijna 26 en ik hoef ze nog steeds niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb ook geen kinderwens
Maar ben pas 21 dus ja, wie weet
hoeft ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kinderwens gehad, dus mja.
met 35 heb je echt nog geen rotte eierenquote:Op zondag 23 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 10 jaar beginnen is laat hoor
Rotte eieren en zulks
jaartje of 5 is mooi wel toch?
(jouw/jullie keuze, daar niet van)
Mocht ik ooit kinderen willen heb ik de eerste liefst voor mijn 30e. Weet niet waarom. Anders voel ik me een oude moeder ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijna 26 en ik hoef ze nog steeds niet.
dat kan nog omslaan inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb ook geen kinderwens
Maar ben pas 21 dus ja, wie weet
En dat. Alleen wat minder.quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 35 heb je echt nog geen rotte eieren
dat gaat hard achteruit vanaf dan hoor. Of je moet de geslaagde vruchtbaarheidsbehandelingen meetellen, maar lijkt me niet ideaalquote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met 35 heb je echt nog geen rotte eieren
dat dacht ik ook, maar ja, nu toch al 30quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen willen heb ik de eerste liefst voor mijn 30e. Weet niet waarom. Anders voel ik me een oude moeder ofzohahaha
Maar voor nu hou ik niet echt van kinderen en zie ik het ook totaal niet voor me![]()
Vijf jaar ouder, mooi verschil wel.quote:
hier 9quote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vijf jaar ouder, mooi verschil wel.
Pocahontas.quote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
2 stukjes taart met koffie![]()
Avatar vond ik leuk gemaakt, maar een rukverhaal (ik had 'm nog niet eerder gezien van vanavond)
Nu "Live and let die" afkijken
pocahontas??? Whut????quote:
Het verhaal, dooschquote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pocahontas??? Whut????
Zit jij die nu te kijken?![]()
(pak die handtas!!)
ola, como esta, pollo caliente embarazada?quote:
die heb ik toch heul nooit gezien johquote:
164?quote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Inca, ik heb bij de Primark een cadeautje gekocht voor je prinsesje! Maar ze kan het heeeeeel lang nog niet aan omdat het er niet in een kleinere maat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |