Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had een keileuke ugly christmassweater mani, maar die ligt er nu weer half af en allemaal open vingers, kut die ik dr ben
Ik ga morgen maar es lakken, ben nu al 2 dagen naakt ehrmahgerdquote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef Mss het volgende:
Ik ben iets aan het maken met een combi van Ruby Pumps en Emerald Sparkle
Succes, hopelijk zit je haar morgen nog op je hoofd en niet op je kussenquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef Lindytje het volgende:
Biatches, ik ga een halve pot shea buter in mijn haar smeren en naar bed
Doet het niet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf best veel qua kapsel, maar blonderen? Nooit gedaan! Misschien na de bruiloft
Mijn haar (van zichzelf vrij droog fijn krulhaar) was zo extreem dood na blonderenquote:
Thanksquote:
Ik zag je fb-foto! zeker liefquote:Op zondag 23 december 2012 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks
TMWTGG van intro gehadte lief, hij had besteld bij beautybay
ERMAHGERDquote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 23 december 2012 11:08 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik ga vanmiddag met m'n moeder de kerstboodschappen doen, word vast dikke pret
WAT IS DEZON.quote:Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermahgerd ik ben aan het fokken onder werktijd![]()
. Kiek mij rebels zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets meer roze is het. Vel rozen haar![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 23 december 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
LINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets meer roze is het. Vel rozen haar![]()
![]()
Goeden feestje.quote:Op zondag 23 december 2012 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Was een goeden feest gisteren, lag er rond 6 uur in, om 2 uur mijn nest uitgerold, heerlijk!
100,- aan Sephora bonnen gekregen en centen voor een Kitchenaid blender, dus die heb ik vannacht nog maar snel even besteld
deze?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan helaas het plaatje niet posten, maar als je hier kijkt
http://www.bonprix.nl/pro(...)s-975001/?type=image
7e plaatje van links, derdederp to the max
oh ik dacht mijn kitchenaids, omdat ik die al aangekondigd hadquote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat het haar van Lindy zou dissolven
echt bizar hequote:
Dat is echt kutspul allemaalquote:Op zondag 23 december 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
echt bizar he
Goedkopen bonprix model, B-qualität![]()
Wel een leuke truijurk dat vind ik, alleen ik wil 'm per se in het paars hebben en die isser niet meer
groothandelquote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
Mijn aceton is alweer op. Dat spul gaat er zo snel doorheen. SQ, waar had jij die episch grote fles vandaan die je op de meet had?
jawel, sdeze:quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja. Kut. Die hebben natuurlijk geen webshop.
Bij het lezen was het idd van heul slechten plan, maar toen was het kwaad al geschied.quote:Op zondag 23 december 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat het haar van Lindy zou dissolven
Oh dankje!quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
jawel, sdeze:
http://www.beautyfactorynails.com/nl/
Ik giet altijd over in een kleinere flesquote:Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn wel kut, die jerrycans
ja veel is echt van die markt rotzooi. T-shirt stof en nylon troep en zulks. Moet zeggen dat mijn zus er wel hele leuke positiekleding vandaan heeft. Zo'n trui-jurk doe ik toch hooguit 2 jaar aan en dan gaat 'ie weg. En als het van die knetter polyesther is boeit het op zich niet want gaat toch een hemd/shirt onder.quote:Op zondag 23 december 2012 16:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is echt kutspul allemaal. Ik hoor dat van iedereen en mijn groene jurkje was ook zeer matig
quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef milka82 het volgende:
Uft babe, gefeliciteerd!
En djiesus Lin! Jullie gaan uit eten met kerst? Nee? Ik zou moslim worden, alleen al om de hoofddoek, hahaha!
trechter gebruiken?quote:
weet je wat er gebeurt als je aceton door een plastic trechter giet?quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
trechter gebruiken?
doen wij ook altijd met motorolie en oude frituurolie en zulks
Ik gebruik altijd de kaft van een glossy tijdschrift! Werkt goedquote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat er gebeurt als je aceton door een plastic trechter giet?
mja. daar zit wat in inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat er gebeurt als je aceton door een plastic trechter giet?
nee, want die zijn er voor gemaaktquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mja. daar zit wat in inderdaad
hehehehe, niet aan gedacht
maar de jerrycan lost niet op door dat spul?
ik las katten, maaruhhhhh, op katoen lukt dat prima hoor. Wel even oppassen waar je het op legt om te drogen, anders kleeft het daar misschien aan vast. Lijm wil nog weleens door het katoen heen komen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik vilt op katoen kunnen lijmen met een lijmpistool?
ander plastic neem ik aan.quote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want die zijn er voor gemaakt
quote:
Die niet.quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef PriemGirl het volgende:
Alle cadeaus gekochtMaximizer bh gekocht BIG BOOBIES FOR ME YAAAEEH.
En de holo bh maar laten hangen.. want cif vond hem echt niet mooi en 'je zou hem alleen maar kopen omdat ie holo is'
Ja.. maar holo is gewoon áltijd mooi. Ál-tijd !![]()
Eensch met mijn Noord Hollandsche chickiequote:
WELLESquote:
dan had je 'm gewoon moeten kaufen muppetquote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WELLES
Ik vond hem nog vetter irl![]()
Precies!quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's het voordeel van haar inderdaad.
JAAAA en de Primark heeft die ook, goedkope grote boobiesssss voor onsssquote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef PriemGirl het volgende:
Alle cadeaus gekochtMaximizer bh gekocht BIG BOOBIES FOR ME YAAAEEH.
En de holo bh maar laten hangen.. want cif vond hem echt niet mooi en 'je zou hem alleen maar kopen omdat ie holo is'
Ja.. maar holo is gewoon áltijd mooi. Ál-tijd !![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JAAAA en de Primark heeft die ook, goedkope grote boobiesssss voor onsss.
Waarom denk je dat ik niet anders dan dat meer draagquote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Holy ! Die maximizer bh is echt baas!! Ik lijk wel tieten te hebben alles whaojaa![]()
Ik ga ze allemaal opkopenquote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet anders dan dat meer draag?
quote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders had ik het ook nooit aan één kant opgeschoren gehad.
Ik heb wel echt zin in shoppen jonguhquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga ze allemaal opkopen![]()
Phuh normale push-ups.. wat een garp
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders had ik het ook nooit aan één kant opgeschoren gehad.
Heb je dat nooit gezien? Was met dat hyperblonde.quote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Mijn haar groeit veel te traag voor van die grapjes, maar toch heb ik heb meerdere keren blauw, rood, paars, oranje, blond etc gehad![]()
is er niet echt beter op geworden helaasch
toen kende ik jou nog niet jonguh!quote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gezien? Was met dat hyperblonde.
Ik heb het ook nog nooit gezien!! Doe eens een pic!!quote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gezien? Was met dat hyperblonde.
Van foto's jonge!quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toen kende ik jou nog niet jonguh!
nooit gezienquote:
Zekerquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel echt zin in shoppen jonguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, plakken faalt niet langer.jassen ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel lekker hyperblond dat ja
Zat links op de foto dan dat opgeschoren stuk?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 23 december 2012 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, plakken faalt niet langer.WitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Nee, dat was toen alweer bijgegroeid.quote:Op zondag 23 december 2012 18:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jassen ophangen![]()
Wel lekker hyperblond dat ja
Zat links op de foto dan dat opgeschoren stuk?
Ah ok!quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was toen alweer bijgegroeid.
Makkelijker bij te houden ook.quote:Op zondag 23 december 2012 18:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah ok!
Ik vind het je wel geinig staan, maar vind het blonde wat je nu hebt leuker
Pics!quote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Holy ! Die maximizer bh is echt baas!! Ik lijk wel tieten te hebben alles whaojaa![]()
zodenjuquote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
vertel dan!quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo moe!
Maar yaaay, pakketje, cadeautjes dit dat alles!
Zei cif ook toen ik beneden kwamquote:
Secret santaquote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo moe!
Maar yaaay, pakketje, cadeautjes dit dat alles!
Ik vind het mooi hoorquote:
quote:
Dat.quote:
maximizer holo optie voor Cif?quote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zei cif ook toen ik beneden kwam![]()
![]()
ah, ik volg dat sekreet niet zo, maar zo eens kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat.Straks komt verslagje met foto's enzo, maar moet nu eerst even opladen.
Oh en, is er nog interesse in een matigen shoplog van mijn ochtendje Primark?
Foto's maken is veel meer werk vind ik.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, ik volg dat sekreet niet zo, maar zo eens kijken
En voor mij mag je foto's plaatsen i.p.v. filmpjes. Ik heb een hekel aan shopfilmpjes
1 foto van alles?quote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Foto's maken is veel meer werk vind ik.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 foto van alles?
Nah ja, maakt niet uit, maar voor mij hoef je geen filmpje te maken iig
en dat voor een arme studentquote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan zie je niks! Ik heb 18 dingen gekocht.
![]()
Ik wacht nog even meningen af, en of mensen uberhaupt geinteresseerd zijn in wat ik gekocht heb.
Erfenis/spaargeld.quote:Op zondag 23 december 2012 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat voor een arme student![]()
Hulde
Bijna.quote:Op zondag 23 december 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Primark is toch 18 dingen voor 50 euro?
Je vergeet te zeggen "lekker puh"quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg lekker wat ik wil, last time I checked kon dat in deze sc.
Goeie beslissingquote:
whaa, volle maandquote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen gestopt
dat willen we dus niet meer horen he BamboozlesBambiquote:Op zondag 23 december 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En maar klagen dat ze een arme student is.
Ik heb heel lang geroepen dat ik wanneer die erfenis er was, 1000 euro op mijn betaalrekening zou gaan zetten en dan eindelijk weer eens echt goed shoppen. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan, ipv daarvan haal ik het er nu af en toe in stukjes af, als ik iets écht wil maar het niet op mijn rekening heb staan.quote:
Dat dusquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat willen we dus niet meer horen he BamboozlesBambi![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En maar klagen dat ze een arme student is.
Dat doe ik al niet meer sinds ik de erfenis heb.quote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat willen we dus niet meer horen he BamboozlesBambi![]()
Fixedquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat willen we dus niet meer horen he BamboozlesBami![]()
Ik kan me nog iets herinneren over schoenen?quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik al niet meer sinds ik de erfenis heb.
HOE doe je dat.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pinpas zat tussen de band van de kassaDacht dat ik doodging
Verderrr....
IK WIL PRIMARK FILMPJE
Dat wou ik er niet aan uitgeven. Ging er niet over dat ik het niet had, maar dat ik het er niet voor over had. Vind ik iets heel anders.quote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets herinneren over schoenen?
Hou gewoon eens op met jezelf constant willen verklaren. Je bent ons geen verantwoording schuldigquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geroepen dat ik wanneer die erfenis er was, 1000 euro op mijn betaalrekening zou gaan zetten en dan eindelijk weer eens echt goed shoppen. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan, ipv daarvan haal ik het er nu af en toe in stukjes af, als ik iets écht wil maar het niet op mijn rekening heb staan.
Vind ik best een goede beslissing ja, want ik word er heel blij van en heb nog steeds een groot bedrag over. Maar het wordt geen maandelijks iets hoor.![]()
joh, het maakt mij geen ruk uit waar je het aan uit geeft. Al doneer je alles aan een kattenasiel, een nachtje met Harry van One Direction of een bodemloze put als Serious Request, zal me een biet zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geroepen dat ik wanneer die erfenis er was, 1000 euro op mijn betaalrekening zou gaan zetten en dan eindelijk weer eens echt goed shoppen. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan, ipv daarvan haal ik het er nu af en toe in stukjes af, als ik iets écht wil maar het niet op mijn rekening heb staan.
Vind ik best een goede beslissing ja, want ik word er heel blij van en heb nog steeds een groot bedrag over. Maar het wordt geen maandelijks iets hoor.![]()
Bamiquote:
Was mijn pas kwijt, paniek dit dat alles, collega had hem gewoon, "grappig" en alles, toen legde hij hem op de band zo van PAK DAN ik zei MIJN PAS OMG OMG OMG OMG WIL PAKKEN ALLES en toen schoof ik hem per ongeluk onder de band doorquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hou gewoon eens op met jezelf constant willen verklaren. Je bent ons geen verantwoording schuldig. Je veroorzaakt dit soort reacties alleen zelf door wat het lijkt hypocriet gedrag.
Maar dat doe ik niet meer sinds ik het geld heb!quote:Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joh, het maakt mij geen ruk uit waar je het aan uit geeft. Al doneer je alles aan een kattenasiel, een nachtje met Harry van One Direction of een bodemloze put als Serious Request, zal me een biet zijn.
Maar roep niet bij alles wat geld kost dat je een arme student bent endezo
Wat doet jouw collega met die pasquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Was mijn pas kwijt, paniek dit dat alles, collega had hem gewoon, "grappig" en alles, toen legde hij hem op de band zo van PAK DAN ik zei MIJN PAS OMG OMG OMG OMG WIL PAKKEN ALLES en toen schoof ik hem per ongeluk onder de band door
MAARRRRR met behulp van wat schroevendraaiers heb ik hem weer terug
je zeurt wel over geld uit geven, zoals bij die schoenen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Maar dat doe ik niet meer sinds ik het geld heb!Zucht.
Als ik dat wel zou doen snap ik jullie en is het gerechtvaardigd, maar ik vind mezelf ook geen arme student en noem mezelf dat ook helemaal niet meer.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pinpas zat tussen de band van de kassaDacht dat ik doodging
Verderrr....
IK WIL PRIMARK FILMPJE
skimmenquote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat doet jouw collega met die pas
Laten vallen tijdens schoonmaken, hij had hem gevonden. Maar in plaats van meteen geven, laten ze me eerst als een gek zoeken voor entertainment.quote:Op zondag 23 december 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat doet jouw collega met die pas
Ik zou pissed zijn, vooral omdat het een pinpas isquote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Laten vallen tijdens schoonmaken, hij had hem gevonden. Maar in plaats van meteen geven, laten ze me eerst als een gek zoeken voor entertainment.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zeurt wel over geld uit geven, zoals bij die schoenen.
Doe dat gewoon niet, dan is het helemaal weer koek ende ei
Maar ik hou er wel over op, volgens mij ligt het aan mijn hersenkronkel dat ik het idee heb dat ik iets speciaals moet doen met die erfenis.quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wou ik er niet aan uitgeven. Ging er niet over dat ik het niet had, maar dat ik het er niet voor over had. Vind ik iets heel anders.
niet te vertrouwen die mannen!quote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Net salaris gehad, en dat wist hij natuurlijk, omg, ik heb hem door!
Ik was ook boos, als blikken konden dodenquote:Op zondag 23 december 2012 19:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik zou echt boos zijn op die collega.
nee dat hoeft niet, mag wel. Heeft helemaal niemand iets mee te makenquote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hou er wel over op, volgens mij ligt het aan mijn hersenkronkel dat ik het idee heb dat ik iets speciaals moet doen met die erfenis.
vond je nog wat glaszegels toen je die band uit elkaar schroefde?quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik was ook boos, als blikken konden doden
Hij had toen wel braaf de band uit elkaar geschroefd. En chocola aan me gegeven. Chocola
quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou naar Gambia verhuizen bami, kun je daar arme kindertjes helpen
Chocolaaaa.quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik was ook boos, als blikken konden doden
Hij had toen wel braaf de band uit elkaar geschroefd. En chocola aan me gegeven. Chocola
Ik had ook zo'n hersenkronkelquote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hou er wel over op, volgens mij ligt het aan mijn hersenkronkel dat ik het idee heb dat ik iets speciaals moet doen met die erfenis.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet, mag wel. Heeft helemaal niemand iets mee te maken
Mja. Maar om dat nou met de complete 20k te doen is ook zo wat.quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n hersenkronkelToen mijn vader overleed ging alles naar mijn moeder, maar ze had ons een klein deel gegeven. Toen had ik een laptop gekocht en voelde ik mij even stom, want het wel speciaal geld blabla.
Mja. Had wel een laptop nodig
Hahaha nee helaas niet, gelukkig niet eigenlijk, kutzegelsquote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vond je nog wat glaszegels toen je die band uit elkaar schroefde?
Wat hebben wij met de bedragen te maken?quote:Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Maar om dat nou met de complete 20k te doen is ook zo wat.Dus ik ben nog heel hard de balans daarin aan het zoeken.
Helemaal als straks de 5k of meer van opa er nog bij komt.
Snel uitgeven, vermogensbelasting ontduikenquote:Op zondag 23 december 2012 19:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Maar om dat nou met de complete 20k te doen is ook zo wat.Dus ik ben nog heel hard de balans daarin aan het zoeken.
Helemaal als straks de 5k of meer van opa er nog bij komt.
Je kan ook moeilijk doen om niks he.quote:Op zondag 23 december 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat hebben wij met de bedragen te maken?
Echt
Ja die heb ik (nog) niet.quote:Op zondag 23 december 2012 19:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Snel uitgeven, vermogensbelasting ontduikenNee grapje.
Ik zou het wss sparen. Of studieschuld mee betalen ofzo
vermogensbelasting, dat valt allemaal wel mee joh, met 25.000quote:Op zondag 23 december 2012 19:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Snel uitgeven, vermogensbelasting ontduikenNee grapje.
Ik zou het wss sparen. Of studieschuld mee betalen ofzo
ja, als je de keuze hebtquote:
Je hebt mensen die het erom doenquote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vermogensbelasting, dat valt allemaal wel mee joh, met 25.000
die is geen blogger, dus 20.000 p/maand is een hoax!!!quote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen met zulke bedragen gaan gooienik hoef toch oom niet van Skjoe te weten dat ze 20k per maand verdient
geen koophuis of iets op hun rekening?quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders hebben alleen wat goedkoop meubilair
Vervang Skjoe door lin danquote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is geen blogger, dus 20.000 p/maand is een hoax!!!
omg verdien ik 20k per maand????quote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen met zulke bedragen gaan gooienik hoef toch oom niet van Skjoe te weten dat ze 20k per maand verdient
dan wel natuurlijkquote:
Buy ALL the things!quote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg verdien ik 20k per maand????
wel koophuis, maar hypo zonder aflossing geloof ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen koophuis of iets op hun rekening?
Ja maar dat was privéquote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg verdien ik 20k per maand????
Ik deed het niet om ermee te gooien maar om een punt te maken. Sorry als ik jou daarmee irriteerde.quote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
kunnen bb en jij mooi de restschuld op je nemen als ze overlijdenquote:Op zondag 23 december 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel koophuis, maar hypo zonder aflossing geloof ik
20K maar? Daar doen we het niet voor hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja, fijnquote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kunnen bb en jij mooi de restschuld op je nemen als ze overlijden
gaan we het nou wéér over sex hebben? Vieze bb!quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
20K maar? Daar doen we het niet voor hoor.
Tof! Opa's en oma's.quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een matige discussie.
En ermahgerd, Joop heeft nog grootouders.
Afstand doen van erfenis allesssquote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kunnen bb en jij mooi de restschuld op je nemen als ze overlijden
Eerste kerstdag met veul mensen die ik nog nooit gezien heb.quote:
oh ja, net als die serviceflats die vlak na de crisis niet aan de straatstenen kwijt te raken waren, maar waar je wel maandelijks nog eens 1000,- servicekosten (incl. eten en verzorging enzo) voor mocht aftikken, omdat dat erbij hoordequote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, fijnen dan mijn schoonouders nog met hun onverkoopbare kapitale villa waar je wel belasting over mag betalen
dat zou ook nog kunnen inderdaadquote:
Sex? Met wie?quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaan we het nou wéér over sex hebben? Vieze bb!
en in je wangetje knijpenquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste kerstdag met veul mensen die ik nog nooit gezien heb.
Het is mijn moeder geraden ja.quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, net als die serviceflats die vlak na de crisis niet aan de straatstenen kwijt te raken waren, maar waar je wel maandelijks nog eens 1000,- servicekosten (incl. eten en verzorging enzo) voor mocht aftikken, omdat dat erbij hoorde![]()
Ik hoop lekker dat mijn moeder alles op maakt, gelijk heeft ze, ze heeft alles zelf opgebouwd en geniet er maar lekker van
Oh ja, dat is wel waar ja... Dat lijkt me serieus best eng!quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste kerstdag met veul mensen die ik nog nooit gezien heb.
je bent nog niet getrouwd, nu kan het nogquote:
ja, dat dus, ik red me wel.quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, net als die serviceflats die vlak na de crisis niet aan de straatstenen kwijt te raken waren, maar waar je wel maandelijks nog eens 1000,- servicekosten (incl. eten en verzorging enzo) voor mocht aftikken, omdat dat erbij hoorde![]()
Ik hoop lekker dat mijn moeder alles op maakt, gelijk heeft ze, ze heeft alles zelf opgebouwd en geniet er maar lekker van
Dat hadden wij ook 5 jaar lang.quote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik erf alleen een half huis op dit moment.
Daarom ook dequote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is mijn moeder geraden ja.
[..]
Oh ja, dat is wel waar ja... Dat lijkt me serieus best eng!
wel raar hoor, dat je moeder dat niet erfde.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook 5 jaar lang.
Taarten verkopen bij de Hemaquote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat voor werk doe jij dan eigenlijk Miezziej?
Gekocht in de jaren 80 en zo goed als afbetaald.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook 5 jaar lang.
tegen mij zeggen mensen dan dat ik er "zo gezond" uit zie. Waarmee ze eigenlijk bedoelen dat ik veel te dik benquote:
Blijft eng.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies!
Maar dat kan jij wel, want jij bent heel leuk.
Ook. Standaard wetgeving betekende dat de helft van het huis van haar was (gemeenschap van goederen) en de helft van het huis van mijn vader. Zijn erfenis wordt verdeeld over de eerste graad nabestaanden, zijnde moeder en wij. Dus allemaal 1 vijfde deel.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel raar hoor, dat je moeder dat niet erfde.
Mwehehehequote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tegen mij zeggen mensen dan dat ik er "zo gezond" uit zie. Waarmee ze eigenlijk bedoelen dat ik veel te dik ben
whehehehehe
Ja, dus zodra dat verkocht wordt, krijg jij jouw deel van de waarde van het huis.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gekocht in de jaren 80 en zo goed als afbetaald.
moeder is hertrouwd en huis is verkocht met winst/contanten die over waren, dat kan in testament staan als dat dat naar de kinderen moet dan, kindsdeel.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel raar hoor, dat je moeder dat niet erfde.
En papa was enig kind?quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb alleen een ring en een gitaar van m'n pa geerfd, maar mijn pa was ewen bastard die de volledige inboedel en alles verkocht![]()
Maar als m'n opa en oma overlijden krijg ik wel een leuk bedrag geloof ik, want ben dus enige kleindochter
Jup. Al staat hier alles op de langstlevende, dus als het goed is geen gekloot wanneer er een wegvalt.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dus zodra dat verkocht wordt, krijg jij jouw deel van de waarde van het huis.
ja, dat had een vrouw uit de buurt ookquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moeder is hertrouwd en huis is verkocht met winst/contanten die over waren, dat kan in testament staan als dat dat naar de kinderen moet dan, kindsdeel.
Ik heb het aan mijn moeder "geleend", zoals dat hoort, dus ik heb een vordering op haar.
Ver familielid van me heeft dat niet gedaan na overlijden van zijn vader, dus toen mocht zijn moeder haar huis gaan verkopen om haar zoon af te betalen![]()
![]()
Royal sadness
he, is jouw broer van een andere vader/moeder dan?quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb alleen een ring en een gitaar van m'n pa geerfd, maar mijn pa was ewen bastard die de volledige inboedel en alles verkocht![]()
Maar als m'n opa en oma overlijden krijg ik wel een leuk bedrag geloof ik, want ben dus enige kleindochter
Was niet testament, was standaard wetgeving. Alleen mijn vaders erfenis zat dus in het huis, dus had mijn moeder een schuld aan ons. Die konden wij opeisen bij hertrouwen of failissement, en zij kon er ook uit zichzelf voor kiezen om die schuld af te betalen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moeder is hertrouwd en huis is verkocht met winst/contanten die over waren, dat kan in testament staan als dat dat naar de kinderen moet dan, kindsdeel.
Ik heb het aan mijn moeder "geleend", zoals dat hoort, dus ik heb een vordering op haar.
Ver familielid van me heeft dat niet gedaan na overlijden van zijn vader, dus toen mocht zijn moeder haar huis gaan verkopen om haar zoon af te betalen![]()
![]()
Royal sadness
ja ik was de onder de 18 even vergeten, ik ben ook zo oudquote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was niet testament, was standaard wetgeving. Alleen mijn vaders erfenis zat dus in het huis, dus had mijn moeder een schuld aan ons. Die konden wij opeisen bij hertrouwen of failissement, en zij kon er ook uit zichzelf voor kiezen om die schuld af te betalen.
Ah, dat is wel efficient ja! Hier ging alles volgens de standaard wetgeving want er was geen uitspraak over deze situatie gedaan in het testament. En dan wordt het dus ingewikkeld.quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Al staat hier alles op de langstlevende, dus als het goed is geen gekloot wanneer er een wegvalt.
hij is geen kleindochter.quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
he, is jouw broer van een andere vader/moeder dan?
Oudje.quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik was de onder de 18 even vergeten, ik ben ook zo oud
quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik was de onder de 18 even vergeten, ik ben ook zo oud
Ja, bij een van mijn grootouders ging dat ronduit rampzalig, dus hebben ze de boel vastgelegd.quote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dat is wel efficient ja! Hier ging alles volgens de standaard wetgeving want er was geen uitspraak over deze situatie gedaan in het testament. En dan wordt het dus ingewikkeld.![]()
hehehehehequote:
Nee die heeft nog 2 zussen. Maar opa en oma hebben ook vastgoed enzo, en als ze het huis verkopen dan hebben ze ook een leuk bedrag.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En papa was enig kind?
Bij mijn oma kwam niks vandaan, dat geld ging bijna allemaal op aan de begrafenis, mwehe.
Slim! Ben idd blij dat het hier niet tot grote problemen heeft geleidt, ook niet met opa nu.quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij een van mijn grootouders ging dat ronduit rampzalig, dus hebben ze de boel vastgelegd.
Ja, het interesseert ook niks toch? Alles is een meevaller, of zo zag ik het iig.quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee die heeft nog 2 zussen. Maar opa en oma hebben ook vastgoed enzo, en als ze het huis verkopen dan hebben ze ook een leuk bedrag.
Maar ik zie het allemaal wel hoe het gaat lopen. Als ik niks krijg is het ook prima.
De helft is van mijn zussen en mij, maar dat heeft mijn moeder gewoon tot zij overlijdt, of hertrouwd ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Maar hoe werkt dat lenen/vorderen dan? Want ik dacht dat ik ondertussen alles van erfenissen wel snapte, maar dit is nieuw voor mij.
Ja, de kinderen van de nieuwe vrouw kregen op de een of andere manier alles en m'n vader niks.quote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slim! Ben idd blij dat het hier niet tot grote problemen heeft geleidt, ook niet met opa nu.
Is dat dan niet gewoon die schuld, die wij ook hadden? Die idd pas in zo'n situatie opeisbaar wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De helft is van mijn zussen en mij, maar dat heeft mijn moeder gewoon tot zij overlijdt, of hertrouwd ofzo.
Nou zie ik dat niet zo gebeuren, dus ze spendeert het maar lekker aan vakanties endezo
dat kan ja, als je het niet vastgelegd hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van de nieuwe vrouw kregen op de een of andere manier alles en m'n vader niks.
Nope, is m'n volbloed brotha. Maar hij jheeft pa nooit gekend want hij was een baby toen hij dood ging.quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
he, is jouw broer van een andere vader/moeder dan?
yep, ik heb een vordering op haar, zij heeft schuld naar mijquote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is dat dan niet gewoon die schuld, die wij ook hadden? Die idd pas in zo'n situatie opeisbaar wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |