SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers
• inkie1010
• Muck
• QTPi
• Smittend
• Sonja27
• Vava
• Vonkenboer
• Wendytje
• Loqi
• iFries
• daantje1044
• charmed_angel
• Guppyfriend
• lyron
• Luthien87
• Lienzz
• tdrone
• Serinde
• snoekiesnoeksnoek
• Dandilion
• Bos81
• automatic_
• Stephanie1990
• RiesAmaris
• Finland
• Janeway
• DeLuna
• Poesopstokje
• Jum
• Kaasmuisje
• zoeperzazke
• KwadeAfdronk
• Dr_Flash
• Herfstblad
• Sokkepok
• SummerBreeze
• Mokkels
• kawa4
Waar zijn de vorige deeltjes gebleven
Die zijn hier!
Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door Happy_postcrossing op 23-12-2012 18:53:27 ]Postcrossing webshop: Happy Postcrossing.nl
quote:Dat weet ik zo niet, maar ze hebben in ieder geval setjes voor 2012, en voor 2013, en aangezien ik geen meer heb momenteel, bestel ik mooi voor 2013, dan is het sowieso goed!
Ik ben nu zo benieuwd naar mijn pakketje!quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Mokkels het volgende:
ENNNN mijn bestelling van postpapierenzo is binnen.Mooie kaartjes! Ook wel een aantal minderen, maar die zet ik dan hier binnenkort op het forum.
Sommigen zijn wel een beetje beschadigd in de hoekjes maar dat valt bij te drukken (is volgensmij gebeurd bij de post door laten vallen o.i.d.)
En het pakketje was echt een pakketje, er zat kerst inpak papier omheen en een persoonlijk geschreven kaartje en een FLOW magazine. Echt een leuke, persoonlijke webshop!
Kak, ik heb bij de Love Story kaarten helemaal niet gekeken hoe groot ze waren.. Ik zie nu net 8x7,9 cmquote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Mokkels het volgende:
Oei, ik denk dat je op je love story kaarten en je alice en wonderland niet als ansichtkaart kunt versturen maar echt in een envelop moeten, ze zijn denk ik te klein voor postzegels en een adres.
En Sweet Moment is echt mooi! Het papier is ook een beetje zacht (?) van dat gerecyclede papier.
Oeh ik zit daar ook even te kijken en wat een leuke dingetjes zeg, en ook niet zo heel duurquote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef Mokkels het volgende:
Ik had er in totaal, even tellen hoor,...
32 + 10 + 32 + 5 + 32 + 12 + 32+ 32 + 30 = 217. :$
Oeps haha, maar ze zijn wel heel leuk, alleen ik heb spijt van de memory box flower, want die zijn wel erg klein, ik denk dat je de postzegels van PMK er niet allemaal op krijgt met priority haha!
Dat zijn echt van die bosjes bloemen kaartjes.
En de rest zijn ook iéts kleiner als 'normale' kaartjes, maar dat maakt niet uit, het is niet storend ofzo.
En de kaartjes hebben super schattige achterkanten! Sommigen met leuke plaatjes en gewoon een beetje een vintage effect.
Ik had trouwens dit besteld:
Overzicht
Artikel Aantal Stukprijs Subtotaal
Kaarten set A lovely deer 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99
Kaarten set fantasy dream 1 ¤ 5,95 ¤ 5,95
Kaarten set nature of the pet 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99
Kaarten set owls 1 ¤ 4,50 ¤ 4,50
Kaarten set vintage style famous 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99
Memory box Flower 1 ¤ 7,45 ¤ 7,45
Kaarten set Sweet moment 1 ¤ 10,95 ¤ 10,95
Postkaarten set met stempels 1 ¤ 13,95 ¤ 13,95
Kaartenset Journey diary 1 ¤ 10,95 ¤ 10,95
Verzendmethode: PostNL 1 ¤ 5,95 ¤ 5,95
Totaal ¤ 89,67
Ben super tevreden over deze webshop door de persoonlijkheid die erin word gestopt.
Zeker niet ^^ Ik ben nu uitgerekend 25 cent per kaartje kwijtquote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Oeh ik zit daar ook even te kijken en wat een leuke dingetjes zeg, en ook niet zo heel duur
waar heb je die kaarten besteld?quote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef Mokkels het volgende:
Ik had er in totaal, even tellen hoor,...
32 + 10 + 32 + 5 + 32 + 12 + 32+ 32 + 30 = 217. :$
Oeps haha, maar ze zijn wel heel leuk, alleen ik heb spijt van de memory box flower, want die zijn wel erg klein, ik denk dat je de postzegels van PMK er niet allemaal op krijgt met priority haha!
Dat zijn echt van die bosjes bloemen kaartjes.
En de rest zijn ook iéts kleiner als 'normale' kaartjes, maar dat maakt niet uit, het is niet storend ofzo.
En de kaartjes hebben super schattige achterkanten! Sommigen met leuke plaatjes en gewoon een beetje een vintage effect.
Ik had trouwens dit besteld:
Overzicht
Artikel Aantal Stukprijs Subtotaal
Kaarten set A lovely deer 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99
Kaarten set fantasy dream 1 ¤ 5,95 ¤ 5,95
Kaarten set nature of the pet 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99
Kaarten set owls 1 ¤ 4,50 ¤ 4,50
Kaarten set vintage style famous 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99
Memory box Flower 1 ¤ 7,45 ¤ 7,45
Kaarten set Sweet moment 1 ¤ 10,95 ¤ 10,95
Postkaarten set met stempels 1 ¤ 13,95 ¤ 13,95
Kaartenset Journey diary 1 ¤ 10,95 ¤ 10,95
Verzendmethode: PostNL 1 ¤ 5,95 ¤ 5,95
Totaal ¤ 89,67
Ben super tevreden over deze webshop door de persoonlijkheid die erin word gestopt.
postpapierenzo.nlquote:Op maandag 24 december 2012 03:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar heb je die kaarten besteld?
Het weggeven van de setjes gratis ansichtkaarten is vandaag nog niet begonnen,quote:Op woensdag 26 december 2012 08:59 schreef Tijger6 het volgende:
ze zijn weer gratis...
op gratisansichtkaarten.nl
Schaapjes waar?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook maar eens een setje besteld daar. Die met die schaapjes
euhm .... ja ...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:37 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Het weggeven van de setjes gratis ansichtkaarten is vandaag nog niet begonnen,
probeer het op een later moment nog eens.
grrrrr!
ja zie t nu pas...maar was het proberen waardquote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef Tijger6 het volgende:
[..]
euhm .... ja ...
mijn bericht was van woensdag ochtend
Me wantzquote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg een konijntje uit Ohio![]()
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1999820
[ afbeelding ]
Ik ook!! De mijne zijn echt m'n favorietenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Me wantzIk vind mijn konijnenkaartjes die ik heb gehad ook zo tof
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!! De mijne zijn echt m'n favorietenmagoed, wie kan zo'n hoopje pluis nou ook weerstaan!
Ik kan niet kiezen!! Maar deze was wel een uitschieter qua cutenessquote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ontvangen favo
Bwoh ik wil ook meer konijnenkaartjes jaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen!! Maar deze was wel een uitschieter qua cuteness
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg een konijntje uit Ohio![]()
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1999820
[ afbeelding ]
Misschien is ze niet in staat om de kaart goed up te loadenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:40 schreef Jum het volgende:
Jeee! Drie kaarten op de deurmat vandaag!!! Een keer Rusland, 1 keer Ukraine en 1 keer Duitsland. Helaas 2 van de 3 geen pics. Helemaal jammer en vreemd zeker in het geval van Ukraine. De afzender had namelijk dit in haar profiel had staan (kijk altijd even wie hem heeft gestuurd): I would appreciate it very much if you could upload the image of your card.
Maar zelf doen, ho maar ;-)
Tja, niet iedereen heeft een scanner.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:40 schreef Jum het volgende:
I would appreciate it very much if you could upload the image of your card.
Maar zelf doen, ho maar ;-)
Het kan allebei. De kaart wordt sowieso pas zichtbaar nadat de ontvanger 'm geregistreerd heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:41 schreef YogaLove het volgende:
Euhmm..![]()
Is het de bedoeling dat je je kaart upload voordat je die verstuurt?
Ik dacht dat de ontvanger de kaart op de site moest zetten.
Je bedoelt met verwijderd, dat diegene de kaart heeft ingescand en daarna de foto heeft verwijderd van de postcrossingsite?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Het is niet verplicht om de kaart up te loaden. Ik doe het zelf wel altijd. Het is ook wel eens gebeurd dat de ontvanger de kaart verwijdert, dat vind ik echt heel raar (en naar)
Die persoon registreert dan jouw kaart en ziet dat je hem gescand hebt. Om wat voor reden dan ook verwijderen ze dan die scan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je bedoelt met verwijderd, dat diegene de kaart heeft ingescand en daarna de foto heeft verwijderd van de postcrossingsite?
Ik doe het zelf niet (inscannen). Ik ben nogal een kneus wat dat betreft, en terugkijken doe ik het toch niet. Het is wel leuk dat sommige gefavorite worden, wat je dan niet/minder hebt als je geen plaatje erbij hebt staan. Misschien in de toekomst, als ik echt een heel mooi kaartje krijg oid.
Nee, wat Jum al zegt.De verstuurder scant de kaart in, die dan door de ontvanger wordt weggehaaldquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je bedoelt met verwijderd, dat diegene de kaart heeft ingescand en daarna de foto heeft verwijderd van de postcrossingsite?
Ik doe het zelf niet (inscannen). Ik ben nogal een kneus wat dat betreft, en terugkijken doe ik het toch niet. Het is wel leuk dat sommige gefavorite worden, wat je dan niet/minder hebt als je geen plaatje erbij hebt staan. Misschien in de toekomst, als ik echt een heel mooi kaartje krijg oid.
Ik vind dat een kinderachtige actie!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wat Jum al zegt.De verstuurder scant de kaart in, die dan door de ontvanger wordt weggehaald![]()
Dafuq.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die persoon registreert dan jouw kaart en ziet dat je hem gescand hebt. Om wat voor reden dan ook verwijderen ze dan die scan.
Is mij ook een paar keer gebeurd, want mevrouw wilde niet dat anderen konden zien wat voor kaartjes ze gekregen had
Ik maak foto's ipv scannen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft een scanner.
Huh, ik zei niks over ontvangers die kaarten deleten...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wat Jum al zegt.De verstuurder scant de kaart in, die dan door de ontvanger wordt weggehaald![]()
Ikke. Zie er heel mooi en netjes uit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:32 schreef Kaasmuisje het volgende:
Even heel wat anders tussendoor: heeft iemand van jullie wel eens kaarten besteld bij natuurlijkefoto.nl?
Hoe is de kwaliteit van de kaarten?
Doen veel mensen inderdaadquote:
Dank Jum voor je reactie!quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:37 schreef Jum het volgende:
[..]
Ikke. Zie er heel mooi en netjes uit!
Sorrry, het was Guppyfriendquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:35 schreef Jum het volgende:
[..]
Huh, ik zei niks over ontvangers die kaarten deleten...
Dat had ik ook met mijn kaartje naar Finland.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:32 schreef janeway het volgende:
Ik heb laatst 14 kaarten in de bus gedaan zonder te scannen zo zonde.. Ik was klaar met schrijven en heb 1 van de kids gelijk alles op de bus laten doen... Nooit meer aan het scannen gedacht...
O wauw ik vind die uit de serie sweet moment wel heel mooi!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:42 schreef Mokkels het volgende:
En ze staan op internet!
https://picasaweb.google.(...)c-wE&feat=directlink
Stuur hier maar een berichtje als je eentje leuk vind, de prijs weet ik nog niet dus doe maar een bod.
Als je interesse heb in een kaartje of meerdere moet je het maar zeggen. Ik 'moet' er vanaf, dus ze zijn echt niet duur..quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:48 schreef YogaLove het volgende:
[..]
O wauw ik vind die uit de serie sweet moment wel heel mooi!
Bedoel je dan 40 cent per 2?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Als je interesse heb in een kaartje of meerdere moet je het maar zeggen. Ik 'moet' er vanaf, dus ze zijn echt niet duur..
Uit de serie Sweet moment hebben ze mij ongeveer geschat (32 kaartjes : 9,99) 31 cent gekost. Dus ik ben al blij als het 40 cent of iets dergelijks is!
Ja dat zou zeker kunnen, alleen dan heb je de kans, net als ik, je ongeveer met 20 kaartjes blijft zitten die je minder mooi vind. Ik heb deze dus nu allemaal bij elkaar gezocht zodat anderen hier weer kaartjes uit kunnen kiezen die ze mooi vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef YogaLove het volgende:
Maar dan kan ik ze toch beter zelf bestellen als je meer vraagt dan op die site?
Of snap ik t nu niet?
Duidelijk! Thanks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja dat zou zeker kunnen, alleen dan heb je de kans, net als ik, je ongeveer met 20 kaartjes blijft zitten die je minder mooi vind. Ik heb deze dus nu allemaal bij elkaar gezocht zodat anderen hier weer kaartjes uit kunnen kiezen die ze mooi vinden.
En die 40 cent voor mij:
- Kostprijs
- Verzendkosten die ik toen heb betaald toen ik heb besteld
- Moeite
Ik hoef er geen winst op te maken, ik wil gewoon wat kaartjes kwijt zodat ik anderen er mee blij kan maken.
En het klopt inderdaad, als jij op de site besteld en een pakketje van 32 kaarten koopt voor ¤9,99 dat je dan goedkoper uit bent. Maar als je er maar een paar mooi vind, stel 10. Kost het een euro per kaart, dus dan ben je niks goedkoper uit. En dat was nu mijn geval..
Ik heb alles nu ruim uitgezocht, dus ook degenen die ik zelf wat minder mooi vind heb ik er wel inzitten omdat anderen ze misschien wel mooi kunnen vinden, zoals kaarten van Elvis, Jimi Hendrix etc..quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar als ik jou was, zou ik ze zelf houden. Ik heb ook een aantal kaarten in m'n voorraad die ik niet zelf zou willen ontvangen. Maar er zijn mensen die ze wel heel mooi vinden. Juist voor die mensen heb ik die kaarten.
Het zijn er 108 totaal als ik goed heb geteld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef 16021988 het volgende:
Ik wilde t net zeggen, soms vragen mensen specifiek om bepaalde kaartjes en dan is t wel handig..
Maar als je ze echt kwijt wil, wil ik ze allemaal wel overnemen.. Hoeveel zijn het er? Dan kan ik prijsje bedenken
Google translate staat voor niks: dat ie liever een kaartje van Amsterdam had gehad in plaats van deze. Dat ie deze niet zo mooi vindt.quote:Wolałbym kartkę z jakimś widokiem z Twojego miasta Amsterdam......., a nie z jakimiś bateriami. Twoja kartka nie podobała mi się.
best onbeschoft dat hij dat in Pools schrijft, of stond er in profiel dat hij geen andere talen kent?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Wolałbym kartkę z jakimś widokiem z Twojego miasta Amsterdam......., a nie z jakimiś bateriami. Twoja kartka nie podobała mi się
Zo stom is dat.. doe dan zelf ook moeite dan doen anderen het ook!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou dit weer!! Trok ik een tijdje terug een leeg profiel. Nou ja, bovenste kaart van de stapel dan maar, misschien wil die persoon verrast worden. Dus ik stuurde deze:
[ afbeelding ]
Best geinig toch, en voor een man. Heel verhaaltje ook erop geschreven.
Wordt die kaart vandaag geregistreerd, schrijft ie er als comment bij:
[..]
Google translate staat voor niks: dat ie liever een kaartje van Amsterdam had gehad in plaats van deze. Dat ie deze niet zo mooi vindt.
Dus ik heb maar even teruggetranslate dat ie dat dan in z'n profiel moet zetten![]()
De hurray was wel in het Engels? Maar goed, veel verder dan "Thank you for the postcard" kwam ie ook niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
best onbeschoft dat hij dat in Pools schrijft, of stond er in profiel dat hij geen andere talen kent?
oh ik dacht dat het in de hurray wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De hurray was wel in het Engels? Maar goed, veel verder dan "Thank you for the postcard" kwam ie ook niet.
15eur voor allemaal? Dan ben je ze in ene kwijtquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Het zijn er 108 totaal als ik goed heb geteld.
Nee sorry, dat is dan ongeveer 8 cent per kaartje als ik de verzendkosten die ik toen heb betaald eraf haal..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef 16021988 het volgende:
[..]
15eur voor allemaal? Dan ben je ze in ene kwijt
Ja maar dat maakt mij ook niet uit.. Ze liggen ook niet in de weg dus ze mógen wel weg weg maar het hoeft niet.. En omdat er in dit topic gevraagd werd of ik mijn mindere hier neer wou zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef 16021988 het volgende:
Ach eigen risico als je kaartjes besteld via internet
Naja, jammer dan!
Ik wil er waarschijnlijk wel een paar overkopen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt mij ook niet uit.. Ze liggen ook niet in de weg dus ze mógen wel weg weg maar het hoeft niet.. En omdat er in dit topic gevraagd werd of ik mijn mindere hier neer wou zetten.
----------------------------------------------
Ik wil weer kaartjes versturenheb al zeker al 1,5 week niks verstuurd. Er zijn nu nog 6 onderweg.
Ik nog niet, maar mijn profiel begint dan ook met 'Hello, my name is..'quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik kreeg een kaart met 'Hello Ceviche'.
Niet erg, maar wel typisch. Heeft mijn profiel blijkbaar niet gelezen. Hebben jullie dat ook weleens gehad?
Ben je zo wild dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik word ook wel eens aangesproken met m'n username
You have no ideaquote:
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
You have no ideahet is een verwijzing naar m'n achternaam
De mijne ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar mijn profiel begint dan ook met 'Hello, my name is..'
Daar heb ik mijn kinderen voor hahahaha..quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Lienzz het volgende:
en ik mag ook weer een kaartje sturen, maar ik wacht even totdat er meer geregistreerd zijn dan kan ik er meer schrijven. Ik ga niet voor 1 kaartje naar de brievenbus hobbelen
slimquote:Op zondag 30 december 2012 15:31 schreef janeway het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn kinderen voor hahahaha..
Ik heb een kitten die nog niet alleen naar buiten mag. In de zomer mocht hij aan een tuigje in de tuin spelen, nu loopt hij aan het tuigje mee naar de brievenbusquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Lienzz het volgende:
en ik mag ook weer een kaartje sturen, maar ik wacht even totdat er meer geregistreerd zijn dan kan ik er meer schrijven. Ik ga niet voor 1 kaartje naar de brievenbus hobbelen
Die Kneipp-gast heb ik laatst nog een kaart naartoe gestuurd! Leek me een"zweverig"type. Overigens had ik wel een leuke hurray terug.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zo stom is dat.. doe dan zelf ook moeite dan doen anderen het ook!
Die duitser waar ik net een kaart van kreeg had dit profiel:
my hobbies are sports,philosopy,psychology,histery,politics,healthy and wellness
like the "hydrotherapy with his 5 elements from "waterdoktor" Sebastian Kneipp (Movement,Water,Medicinal Herbs,Dietetics Nutrition,Inner Balance)!I live in Bad Woerishofen,the Place
of Health for over 150Years,Sebastian Kneipp arrived this place
1855 and practice in this city till his dead in 1897)!Bad Woerishofen is in the Allgaeu-region in Bavaria in the south of
germany!
Ik vond het wel een beetje raar.Wat het er toe doet? En de kaart, onleesbaar. De eerste zinnen gingen wel maar de laatste kon ik alleen maar boyfriend uit halen en goodluck... Zo zonde
Zucht, ik vind dit allemaal zo ondankbaar overkomen..quote:Summer 2012 I started a second account (Quiltin), but that does not mean I'm fond of cards in general. Many cards seem uninspired. More and more younger children participate, but they should be supervised. It just does not do to send a dime-a-dozen card with no message or anything, not even a nice stamp. Make Postcrossing something worth your while!
Please send standard sized cards and write place & date on it. Use an envelope if the content is worth keeping. Postcards get ruined when one tries to steam off the stamps.
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Zucht, ik vind dit allemaal zo ondankbaar overkomen..
Tja. Als je postzegels verzamelt ben je bij PC gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mijn 'postkantoor' heeft geen losse priorityzegels en de de website van Postnl kan ik ze nergens meer vinden. Weet iemand of ze er uit gaan ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nu kaartjes aan het schrijven, maar ik moet morgen even op het postkantoor priority zegels meenemen
Ik zag ze net bij zakelijk staanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mijn 'postkantoor' heeft geen losse priorityzegels en de de website van Postnl kan ik ze nergens meer vinden. Weet iemand of ze er uit gaan ofzo?
Ik zie 'zakelijk' nergens staanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag ze net bij zakelijk staan
Een rol van 500 zegeltjes en daarbij staat dat het postkantoor ze ook heeft. Naja, anders stuur ik er drie zonder
Dankjewel!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Tadaaaaa
http://mailorder2.postnl.(...)-21010000000080.aspx
Ik heb ze de vorige keer zonder verzendkosten kunnen bestellen... Misschien sinds 2013 ineens wel??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik zie helaas dat hier wel verzendkosten bijkomen van 5,99 dus ik ga wel op zoek naar een postkantoor die ze wel heeft
Ik normaal ook wel, maar ze was al 17 dagen niet online geweest en naar Duitsland.. had wel gekund. En allebei hadden ze het er niet over, maar toch allebei een uur na de de berichtjes geregistreerd. Dat kon geen toeval zijn volgens mij hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Stond er nog iets in de hurray over waarom ze nog niet geregistreerd waren? Persoonlijk vind ik een berichtje sturen na 16 dagen tamelijk snel.
Eisenstellend kutvolk "should be supervised"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Konijntjes!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens vandaag weer een leuke![]()
http://www.postcrossing.com/postcards/TW-765049
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die sticker meer nodig was zodat je in het buitenland voorrang krijgt, omdat jouw post uit het buitenland komt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef automatic_ het volgende:
Leuke kaartjes weer!
Ik heb er (eer)gisteren weer 6 geschreven.
Over de priority zegels. Bij het postkantoor vertelde ze dat het niet meer zo nodig is al "vroeger", omdat bijna alles toch met de luchtpost gaat. Ik heb er nu drie zonder verstuurd naar Duitsland, Rusland en Oekraïne.
Hmm... De mijne had ze wel, maar ze zei dat het niet meer nodig was, haha. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik dacht dat die sticker meer nodig was zodat je in het buitenland voorrang krijgt, omdat jouw post uit het buitenland komt.
Ik had vandaag weer bij een 'postkantoor' gevraagd of ze die stickers hadden, maar ze hadden ze alleen voor eigen gebruik. -_-'
Daar betaal je 5,99 verzendkostenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef soapie het volgende:
Ze zijn nog gratis te bestellen
http://mailorder2.postnl.(...)-21010000000080.aspx
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Daar betaal je 5,99 verzendkosten
Ja, toch gelukt!quote:
Ik had ze binnen een paar dagen binnen....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:13 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, toch gelukt!
Ik had er twee velletjes bijplakzegels bijgedaan en toen moest ik 6 euro verzendkosten betalen. Wanneer ik alleen de prioritystickers bestelde was het wel gratis.![]()
Nja, prima! Hopelijk heb ik ze snel binnen
Ok, thanks!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik had ze binnen een paar dagen binnen....
Leuk gedaan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Ik ben vandaag naar de kringloper geweest en heb een cdrekje gekocht. Daar heb ik nu een selectie 'nog te verzenden' postkaarten in staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
Veel kaarten heb je om te versturen
Leuk zeg!!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Ik ben vandaag naar de kringloper geweest en heb een cdrekje gekocht. Daar heb ik nu een selectie 'nog te verzenden' postkaarten in staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd! Ik ben ook druk op zoek naar een beter (voordeliger) opbergsysteemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:04 schreef Mokkels het volgende:
Morgen post ik even mijn nieuwe opberg systeem, ben er super tevreden over en heel erg blij mee! Het ziet er heel leuk uit nu.
Staat mooi gelijk weerquote:Your mailbox
» Sent: 43 postcards
» Received: 43 postcards
» Traveling: 9 postcards out of 9
Wauw! Die is leuk! Weet je toevallig nog wat er op de achterkant stond voor drukker/leverancier of iets dergelijks? Ik wil die ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
En deze laatst trouwens naar Nederland:
[ afbeelding ]
Ohhh Jack Sparrow!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef janeway het volgende:
En Deze uit Polen
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/PL-626406
Oeps, sorrrrrrry! Vergeten! Morgen ben ik weer thuis dus dan maak ik zeker weten foto's!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ik ben ook druk op zoek naar een beter (voordeliger) opbergsysteem
Dankje! Ik vond hem hier ook erg geschikt voor!quote:
Ik ga maandag, wanneer ik weer thuis ben, even kijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:42 schreef Happy_postcrossing het volgende:
[..]
Wauw! Die is leuk! Weet je toevallig nog wat er op de achterkant stond voor drukker/leverancier of iets dergelijks? Ik wil die ook!
Die vind ik ook heel leuk! ^^quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:45 schreef Mokkels het volgende:
Deze had ik verstuurd naar de USA. Ze deed het voor haar kindjes om te leren over de wereld. Als hurray kreeg ik dat haar oudste zoontje de pimpelmees het mooiste vond.
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1603036
Welke supermarkt dan? Dan ga ik daar eens kijken of ze er meer hebben!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:05 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze laatst gekocht hier in de supermarkt voor 0,45 cent
Plus, maar ze hadden alleen de weidevogels variant en toeristen kaartjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Welke supermarkt dan? Dan ga ik daar eens kijken of ze er meer hebben!
)quote:notice please:
My dear postcrossing friends,if you sent a card to me.Please tell me the postcard ID by email.You can send me emails by postcrossing.Or to zhoushan0417 ....gmail.com
then I promise your card will not be expired:
Snap daar t nut niet van?!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef janeway het volgende:
Ik heb weer een zwik kaartjes aangevraagd Trek ik dit profiel
[..]
)
Dat gaan we natuurlijk niet doen he
Dat is volgens mij ook tegen alle regels inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef janeway het volgende:
[..]
)
Dan stuurde ik hem/haar de meest lelijke kaart in mijn bezit!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef janeway het volgende:
[..]
)
neej ik snap ook niet helemaal waarom je dat zou doen...heeft geen voordelen in ieder gevalquote:
Even aangeven bij de admins? Dit gaat natuurlijk helemaal tegen het idee van Postcrossing in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef janeway het volgende:
[..]
)
woont hij in afgelegen verweggistan waar de postduif maar 1x per jaar komt langsgevlogen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef janeway het volgende:
Ooh en dat was alles wat er op het profiel stond he.. Dus geen eisenlijstje oid.. Gewoon alleen dit..
Nee joh das de moeite ook niet.. Ik negeer dit soort verzoeken altijd hahaha..quote:Op zondag 6 januari 2013 03:42 schreef Jum het volgende:
[..]
Even aangeven bij de admins? Dit gaat natuurlijk helemaal tegen het idee van Postcrossing in.
China en dat kan natuurlijk verweggistan zijn maar hij heeft mooi pech en mag gewoon het kaartje zelf registreren als het ooit aankomt..quote:Op zondag 6 januari 2013 09:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
woont hij in afgelegen verweggistan waar de postduif maar 1x per jaar komt langsgevlogen?
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef Mokkels het volgende:
En ik heb mijn 'collectie' op de foto gezet. Ik ben pas 1,5 maand bezig dus het is nog niet zo spannend!
Opberg systeem postzegels:
Europa - Wereld - Nederland
Gulden 50 - Gulden 55 - Gulden 80
Priority - Bijplak 5 - Bijplak 10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bakje Action voor de kaarten voorraad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorraad kaarten:
[ afbeelding ]
Bakje Action met stempel, pennen, zelfgemaakte kaartjes, enveloppen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plakboek van de Action:
[ afbeelding ]
En ik plak mijn kaartjes in (plakbandje aan de bovenkant zodat je hem om kan slaan) met de info er bij geschreven.
[ afbeelding ]
Die ga ik denk ik wel halen/bestellen. Nu ik deze maand ga verhuizen. probeer ik een hobby-hoekje te creëren, met een bureau dus. Dan past zoiets er wel goed bijquote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Bij de HEMA is vanaf morgen het kaartenrek voor 11 euro weer te krijgen trouwens!
Deze:
[ afbeelding ]
Foto is van Last Days Of Spring (leuke blog)
quote:For the last two years for 10 PLN I was able to send 4 cards to Europe with economy price or 3 cards to America/Asia with Air Mail.
In 2013 for the same 10 PLN I'll be able to send 2 cards anywhere in the world. SorryPlease send me real postcards !
PLN is de afkorting voor de zloty, munteenheid in Polen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef automatic_ het volgende:
Zojuist weer drie kaartjes aangevraagd en ik mag er eentje sturen naar Letland
Hmm... Wat is dit?Met name dat "sorry"?
[..]
Geen geld? Volgens mij wordt het te duur. Vaag idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef janeway het volgende:
Ik snap het probleem niet.. Wat is nu precies de vraag of opmerking van die persoon..
22-10 eerste kaart verzonden, 9-11 eerste kaart ontvangen. Geduld, als ze eenmaal binnenkomen gaat het snel.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Defida het volgende:
Ik ben nu ook net 4 dagen lid van postcrossing.. van het weekend mijn eerste 5 kaartjes in de bus gedaan en verder nog geen kaartjes ontvangen (logisch na 4 dagen lidmaatschap =P) ondanks dat toch al verslaafd aan deze nieuwe hobby haha! Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de eerste kaart in de bus kregen? en weten jullie nog leuke sites waar je gratis/betaalbare kaartjes kunt bestellen?
In de bovenste post van dit topic zie je wat links naar goede en betaalbare webshops.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Defida het volgende:
Ik ben nu ook net 4 dagen lid van postcrossing.. van het weekend mijn eerste 5 kaartjes in de bus gedaan en verder nog geen kaartjes ontvangen (logisch na 4 dagen lidmaatschap =P) ondanks dat toch al verslaafd aan deze nieuwe hobby haha! Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de eerste kaart in de bus kregen? en weten jullie nog leuke sites waar je gratis/betaalbare kaartjes kunt bestellen?
Op www.gratisansichtkaarten.nl worden elke dag 20 pakketjes met kaarten weg gegeven. Je kunt 1 x per maand een pakketje aanvragen met daarin 20 verschillende of 20 dezelfde kaarten. Ze worden op elke keer op een verschillend tijdstip weg gegeven, dus je zult elke keer eventjes op de site moeten kijken!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef Defida het volgende:
Thanks douche-eendje en Bos! Ik ga eens even op die webshops kijken en geduld hebben en hopen dat mijn kaartjes snel aankomen =) heb er nu 5 gestuurd naar Belarus, Rusland, Oekraïne, Duitsland en USA.. best vee; voorkomende landen zag ik (lees al een poosje mee op het forum)
Ja, bij mijn was dit de laatste helaas. Maar toen ik er vorige week was zag ik ze weer liggen alleen niet genoeg geld mee. (Kwam voor een fietslamp)quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Kaasmuisje het volgende:
@Mokkels: Ligt dat leuke plakboek bij Action bij de fotoalbums?
Ok, dank je wel. 'k Zal 's kijken als ik bij "mijn" filiaal in 't oosten des lands kom. Ben benieuwd wat ik tegenkom. Ben zelf nl. gek op vogelsquote:Op maandag 7 januari 2013 18:03 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja, bij mijn was dit de laatste helaas. Maar toen ik er vorige week was zag ik ze weer liggen alleen niet genoeg geld mee. (Kwam voor een fietslamp)
Is ook áltijd zo bij de blokker en kruidvat. Hebben ze bijvoorbeeld er maar 3 van binnen gekregen. Ja, dat kan toch niet.. kom je er speciaal voor. Zorg dan ook dat je tenminste een fatsoenlijk aantal hebt om te verkopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef Sokkepok het volgende:
Nou, ik vandaag vol goede moed naar de HEMA voor dat kaartenrekje. Nee hoor, hadden ze niet binnen gekregen -_-' Dus ik wil 'm net op de website bestellen, maar zelfs daar hebben ze 'm niet op voorraad.
Waarom zet je zoiets dan in de folder?!
Ja, ik heb een tijd bij de Trekpleister gewerkt en daar werden zogenaamde 'lokkers' in de folder gezet om mensen naar de winkel te krijgen, maar die spullen kregen we nooit binnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Is ook áltijd zo bij de blokker en kruidvat. Hebben ze bijvoorbeeld er maar 3 van binnen gekregen. Ja, dat kan toch niet.. kom je er speciaal voor. Zorg dan ook dat je tenminste een fatsoenlijk aantal hebt om te verkopen.
Zo jammer altijd van die winkels.. Het is namelijk wel een super leuk rek, alleen zou ik niet weten waar ik hem kwijt zou moeten..
Ook nog zoiets ja haha! Mijn moeder had het met de Deurgrepen van de Praxis. Die waren heel duur maar ze had er eerst maar 2 nodig en voor het hele huis ongeveer 10 denk ik? Maar dan zou ze daar, als ik het goed heb, meer dan 1000 euro voor kwijt zijn. Dus dat wou ze wat uitspreiden. En ze zouden in het assortiment blijven, uhu, echt niet. Nu zitten we met verschillende deurklinken die net wel/net niet op elkaar lijken. Mooi lullig!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik had het vandaag bij de Praxis met een wc-bril!
Die smalle is ook leuk en handig! Oh, dit gaat me weer geld kosten...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tijd bij de Trekpleister gewerkt en daar werden zogenaamde 'lokkers' in de folder gezet om mensen naar de winkel te krijgen, maar die spullen kregen we nooit binnen.
Ik heb nu op de website bij de HEMA m'n e-mailadres ingevuld zodat ik een bericht krijg wanneer de rekken weer voorradig zijn. Ze hebben ook kleinere rekjes trouwens
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/organize/wand
Sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Die smalle is ook leuk en handig! Oh, dit gaat me weer geld kosten...![]()
Douche_Eendje tochquote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef 16021988 het volgende:
Kaartje naar DE is aangekomen, heb ik een lege Hurray
Ik werk bij de Kruidvat maar ik herken het niet zo eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tijd bij de Trekpleister gewerkt en daar werden zogenaamde 'lokkers' in de folder gezet om mensen naar de winkel te krijgen, maar die spullen kregen we nooit binnen.
Ik heb tot nu toe pas 1x alleen happy Postcrossing op een kaart gezet bij een stom profiel, maar ik probeer wel iets te bedenken.. Ook voor de Hurray..quote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Douche_Eendje toch![]()
Nee,serieus. Dat is altijd balen ja. Ik stuur alleen een lege hurray als ik een kaart krijg uit Rusland, Oekraine, Wit-rusland e.d. met alleen maar Cyrillische tekst en voor de rest niks. Je kan toch best wel dank je wel zeggen...
en die naar Polen ook, al heeft ze die niet geuploaded. Wel een leuke hurray:quote:"Thank you for the really cute card, I like it very much. Happy Postcrossing Marion"
quote:"Hello!
Thanks for your card. It makes me very happy! That's my favourite card!
Happy Postcrossing
Paulina"
Die website van de Hema, daar zijn echt heel vaak dingen direct uitverkocht, waardeloos!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef Sokkepok het volgende:
Nou, ik vandaag vol goede moed naar de HEMA voor dat kaartenrekje. Nee hoor, hadden ze niet binnen gekregen -_-' Dus ik wil 'm net op de website bestellen, maar zelfs daar hebben ze 'm niet op voorraad.
Waarom zet je zoiets dan in de folder?!
Wot! Ierland! Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef DeHovenier het volgende:
Volgende 2 kaartjes gaan naar Duitsland en Ierland.
Linkje?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef Herfstblad het volgende:
Hee, nu hebben ze ook een XXL-rek! Ik heb die van 11 euro, maar ik vind die grotere eigenlijk fijner zo te zien. Heb nu te weinig ruimte in het rek.
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik heb nu op de website bij de HEMA m'n e-mailadres ingevuld zodat ik een bericht krijg wanneer de rekken weer voorradig zijn. Ze hebben ook kleinere rekjes trouwens
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/organize/wand
Welkom! Die naar Duitsland zal inderdaad hoogstwaarschijnlijk als eerste aankomen. Na 4 dagen ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:46 schreef RoxaneDutch het volgende:
I heb pas net een account aangemaakt maar ben nu al verslaaft. Ik verzamelde al ansichtkaarten maar dit maakt het leuker! Net kaartjes naar Duitsland, Wit-Rusland, Oostenrijk, Amerika en Rusland gestuurd.
Die uit Duitsland zal wel het eerst aankomen? Ik wil snel weer een nieuwe kunnen sturen!
ja ze zou zeggen van wel...maar dat viel een beetje tegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Het handige van zo'n lange lijst is dat er altijd wel iets bijzit wat je hebt
Die is gaaf!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:24 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1852561
Aah, die is leuk! Mag ik een linkje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:34 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Een verlaat kerstkaartje gekregen uit Rusland!
Zin om die gast de meest aftandse kaart te sturen die ik hebquote:I may seem too picky but I do not like multiple view postcards and I am not fond of map, flag, art, old, vintage, black & white, handmade or self printed, advertising, cartoon, Christmas and greetings cards and of postcards with pictures of people, children, traditional costumes, animals, flowers or plants as well...
Nee joh. een blanco kaartje. En achterop schrijf je dat hij/zij maar zelf een tekening erop moet makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zin om die gast de meest aftandse kaart te sturen die ik heb
Ik heb serieus niks om die vent te sturen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee joh. een blanco kaartje. En achterop schrijf je dat hij/zij maar zelf een tekening erop moet maken
Gewoon sturen, wat een mafkees!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb serieus niks om die vent te sturen.
Alleen een kaartje van de lokale molen, maar laat dat net een multiple view zijn
Of schrijf er zelf "POSTCARD" op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee joh. een blanco kaartje. En achterop schrijf je dat hij/zij maar zelf een tekening erop moet maken
Ik had dat wel gevraagdquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg gewoon vandaag een kaart uit Rusland met 6 cijfers beginnend met een 8, terwijl ze al vanaf mei met 7 cijfers zijn![]()
Die kaart is gewoon in Maart al aangevraagd en bijna 300 dagen "onderweg" geweest
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet echt in de hurray durven vragen waarom het zo lang heeft geduurd, maar de kaart is binnen en dat is het belangrijkste. Ze heeft wel een beetje geluk, aangezien ik volgende week ga verhuizen.....
Ooh dat vraag ik ook nooit. Hoe moet iemand weten waarom het zo lang geduurd heeft? Misschien vast gezeten in de brievenbus.. Je weet het niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg gewoon vandaag een kaart uit Rusland met 6 cijfers beginnend met een 8, terwijl ze al vanaf mei met 7 cijfers zijn![]()
Die kaart is gewoon in Maart al aangevraagd en bijna 300 dagen "onderweg" geweest
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet echt in de hurray durven vragen waarom het zo lang heeft geduurd, maar de kaart is binnen en dat is het belangrijkste. Ze heeft wel een beetje geluk, aangezien ik volgende week ga verhuizen.....
Blijft niet echt veel over, is het wel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zin om die gast de meest aftandse kaart te sturen die ik heb
Wooh jaloers! Dat is een Kotovasiya kaart!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:34 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Een verlaat kerstkaartje gekregen uit Rusland!
Mijn bestelling bij jullie heb ik ontvangen. De kaarten zien er echt puik uitquote:
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1426783quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Aah, die is leuk! Mag ik een linkje?
Mooi zo! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn bestelling bij jullie heb ik ontvangen. De kaarten zien er echt puik uit![]()
![]()
heel leuk kaartje...verbaasd me dat je deze gekregen hebt ondanks dat je in profiel hebt staan "i dont like cats"quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1421155![]()
dat zijn geen kringloop prijsjes meer!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef Mokkels het volgende:
Wow, vanmiddag dacht ik even goedkope kaartjes te scoren bij de kringloop (het goed) nou. Echt niet!
Kaartje met zonsondergang, hoek verbogen: 1,50. Ja, ik ben gekke henkie niet.
Dat zijn überhaupt geen 'prijsjes' meer. Zoveel zou ik nooit voor een kaartje betalen. Dan ben je inclusief postzegels meer dan ¤2 voor een kaartje kwijt. Ik probeer het nu onder de 1,20 - 1,50 te houden. Dan kan het nog vind ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Lienzz het volgende:
[..]
dat zijn geen kringloop prijsjes meer!
Haha, klopt! Maar dat gaat om echte katten, want ik vind deze serie wel onwijs coolquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heel leuk kaartje...verbaasd me dat je deze gekregen hebt ondanks dat je in profiel hebt staan "i dont like cats"
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een leuke kaarten, die Kotovasiya! Ik kende die helemaal niet
Ja, leuk he? Hihi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Lienzz het volgende:
ik heb die Kotovasiya maar meteen bij mijn wish-list toegevoegd
Limoon kaarten, komen die ook uit Rusland? Die wil ik ook op mijn wishlist!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, leuk he? Hihi.
Ik vind ze net zo leuk als de Limoon kaarten
Mooi, Hopelijk komt er snel een kaart bij jou aan. En ook nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef RoxaneDutch het volgende:
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1635299
Vandaag is mijn eerste kaartje geregistreerd
En meteen een nieuw adres aangevraagd, naar Brazilië.
Oeh, linkje van die eerste?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:09 schreef Lienzz het volgende:
Vandaag 2 leuke kaartjes gekregen
[ afbeelding ]
Spanje
[ afbeelding ]
Japan (met het mooiste handschrift wat ik tot nu toe ooit gezien heb)
Hihi wat leuk!! en super leuk kaartje!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef RoxaneDutch het volgende:
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1635299
Vandaag is mijn eerste kaartje geregistreerd
En meteen een nieuw adres aangevraagd, naar Brazilië.
wat een tof kaartjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:21 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik gisteren verstuurd, ik vind hem zelf erg schattig!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Lienzz het volgende:
http://www.postcrossing.com/postcards/LV-85631
je kunt bij gebrek aan postkaarten natuurlijk ook een kortingsbon opsturen...
Wat je kan doen is... Even wachten met het aanvragen van nieuwe adressen totdat alle kaartjes geregistreerd zijn.. Je hebt als het goed is het vinkje uitstaan dat je herhalende landen kan sturen (of misschien heb je die nog aan staan ff in je profiel kijken) Als je er meer tegelijk aanvraag dan heb je altijd verschillende landen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Mokkels het volgende:
En mijn kaartje mag weer naar duitsland.![]()
Jammer is dat wel. Dit word de 5de al van de 15 ongeveer..
Die van mij die ik naar duitsland had gestuurd was binnen gekomen:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1627640
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Lienzz het volgende:
http://www.postcrossing.com/postcards/LV-85631
je kunt bij gebrek aan postkaarten natuurlijk ook een kortingsbon opsturen...
Vind het kaartje wel leuk eigenlijk....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:05 schreef janeway het volgende:
Mijn meest foute verstuurde kaartje is aangekomen
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1633894
Die kortingsbon is hilarisch. Maar niet echt de bedoeling hihihi alhoewel er mensen zijn die vragen om dit soort dingen he.. Die vragen een stuk uit de krant of een folder.. Ook al eens gehad namelijk..
Ja ik ook, en munt geld en andere dingen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Vind het kaartje wel leuk eigenlijk....![]()
En ik had laatst een gast die vroeg om papiergeld......
Natuurlijk ga ik canabis zaden via de post versturen of voetbal-shirts.quote:I also really love beautifull stamps and nice stickers.I'd also be really gratefull if I get small things with the card, like a coin, brochure, pins, football/soccer team pins,key chain,cannabis seeds, pens, football t-shirts,whistle fox40, tea bag or something that's typical for your country.
It's a real treat when I get to open a envelope and not only see a beautiful card but also something special from that country. I absolutely love it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |