Mensen die tegen elkaar aangedrukt staan in groten getale, lijkt me nou ook niet echt een sfeer hebben...quote:Op zondag 23 december 2012 18:36 schreef iFok. het volgende:
Sfeer valt mij erg tegen als je kijkt hoeveel mensen er zijn
als je er tussen loopt is het reuze gezellig!quote:Op zondag 23 december 2012 18:36 schreef iFok. het volgende:
Sfeer valt mij erg tegen als je kijkt hoeveel mensen er zijn
Dat zal vast.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je er tussen loopt is het reuze gezellig!
MH?quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
@TT: Nee. Nu wordt nog 10000x per dag gezegd dat dat het anthem was, en die wordt natuurlijk MH.
Oke, voor de SR-gangers maakt dat geen hond uit want ze luisteren dan toch al geen 3FM meer.
Meer dan een uur geleden was het al getwitterd. Ik had de tweet hier nog gepost.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Crientj het volgende:
Inmiddels wel? 10 min geleden niet. Best klote, wilde kijken bij de merchtruck. Ok, op naar huus.
Welke?quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef Pino112 het volgende:
Beste nummer van het jaar, en dan amper draaien.
Dat zijn de mooiste beelden, te weinig gezien deze keer.quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef Karina het volgende:
Ze staan niet echt wild te springen daar inderdaad.
Ach, ik luister elke dag sowieso 3FM.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
@TT: Nee. Nu wordt nog 10000x per dag gezegd dat dat het anthem was, en die wordt natuurlijk MH.
Oke, voor de SR-gangers maakt dat geen hond uit want ze luisteren dan toch al geen 3FM meer.
Vorig jaar ook niet echt. Jammer.quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste beelden, te weinig gezien deze keer.
Ik luister altijd naar 3FM, maar mij maakt het niet uit hoor wat de MH wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
2wk overtijd lopen is vrij normaalquote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef Cee het volgende:
Heeft Annemieke eigenlijk al geworpen? Ze is toch allang uitgerekend?
Oeps, verkeerde timing dus.quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef MaLo het volgende:
Dochterlief heeft laatst bedacht dat we straks filmavond hebben. Op zich een leuk idee voor de kerstvakantiealleen zit ik dus straks Snow Buddies te kijken in plaats van SR
Geworpenquote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef Cee het volgende:
Heeft Annemieke eigenlijk al geworpen? Ze is toch allang uitgerekend?
True... 2x mee gemaakt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef Logician het volgende:
[..]
2wk overtijd lopen is vrij normaal
na morgen eventjes niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar 3FM, maar mij maakt het niet uit hoor wat de MH wordt.
Ik ben het wel met je eens eigenlijk...quote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef alors het volgende:
Ik vind de muziek dit jaar wel erg tegenvallen hoor, ik heb het idee dat er heel veel van de reguliere playlist wordt gedraaid. Ben ik de enige?
Neequote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef alors het volgende:
Ik vind de muziek dit jaar wel erg tegenvallen hoor, ik heb het idee dat er heel veel van de reguliere playlist wordt gedraaid. Ben ik de enige?
geen ideequote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True... 2x mee gemaakt.
Maar nu doen ze dat in Enschede toch niet meer? Max 41 weken en dan inleiden?
6.543.210quote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik gok 6,272,240. Waar is het lijstje?
Heel vaak hetzelfde ook. Ik weet niet of het klopt, maar als ik het lijstje van FOK! bekijk dan is daar niets van gedraaid.quote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef alors het volgende:
Ik merk er niks van.quote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef alors het volgende:
Klik eens op 'gedraaid'quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel vaak hetzelfde ook. Ik weet niet of het klopt, maar als ik het lijstje van FOK! bekijk dan is daar niets van gedraaid.
ik vind dat eigenlijk elk jaar wel.quote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef alors het volgende:
Da's altijdquote:Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef alors het volgende:
Wenn es passiert.quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Blester het volgende:
Oh, deze is ook wel mooi. Hoe heet deze? Zoek al een tijdje de titel.
Met of zonder bodywarmer?quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk er niks van.
Overigens, alorske, jij keek toch ook BZV? Ex-collega van me is in Enschede en gooit net een foto van haar met Bert (Bert!) op d'r facebook.
Ich will da sein, Wir sind Helden.quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Blester het volgende:
Wir sind helden - Wenn est passiertquote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Blester het volgende:
Jaquote:
+1quote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het in hetzelfde lijstje zagMaar zijn er niet zoveel!
Ik sta onder medische controle en ze verwachten het rond 36wk ong al, dus ben er echt niet van op de hoogtequote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige verloskundigen doen dat wel, dat is mij laatst gezegd.
Niet te zien onder z'n jas.quote:
Bij kerst hoort gewoon Home Alone 1 + 2 ..quote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef MaLo het volgende:
Dochterlief heeft laatst bedacht dat we straks filmavond hebben. Op zich een leuk idee voor de kerstvakantiealleen zit ik dus straks Snow Buddies te kijken in plaats van SR
quote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, hopelijk is de film net voor de tussenstand afgelopen
Okay... zo vroeg al?quote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik sta onder medische controle en ze verwachten het rond 36wk ong al, dus ben er echt niet van op de hoogte
18 gedraaide platen aangevraagd door FOK!kers. Vind ik best redelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het in hetzelfde lijstje zagMaar zijn er niet zoveel!
Ja, 20 december volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef DrMarten het volgende:
Is Useless Man eigenlijk al voorbij gekomen bij Gerard ergens in de nacht?
Ja heel verhaal, maar alles gaat verder goedquote:
Volgens mij 1x 's nachts en 1x overdagquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef DrMarten het volgende:
die films kijk ik dus niet. Echt niet...quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij kerst hoort gewoon Home Alone 1 + 2 ..![]()
Mmm toch heb ik het idee dat ik vaak hetzelfde hoor. Ligt misschien aan het tijdstip dat ik luister of zo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
18 gedraaide platen aangevraagd door FOK!kers. Vind ik best redelijk.
Aan het begin, aangevraagd door CasBoyquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef DrMarten het volgende:
Die SMS shizzle voegen ze altijd pas op de maandag bij het totaal bedrag of niet?quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Blester het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat ze nou in totaal met 0909 - 1336 hebben verdiend. Uiteindelijk hoor je helaas alleen het totaalbedrag en niet welk deel waar vandaan komt.
OK dat is wel een beetje buiten het "normale" om het zo maar te noemen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Manic Street Preachers, hebben ze gisteren gedraaid
Die heb ik een paar dagen geleden al gehoord, welke had je? Volgens mij was 't Live Forever.quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou Oasis nog eens langs komen? Heb hem nog aangevraagd...
Dat zal wel ja, maar 0909 - 1336 komt er realtime bij denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die SMS shizzle voegen ze altijd pas op de maandag bij het totaal bedrag of niet?
quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja heel verhaal, maar alles gaat verder goed(oudste was met 35wk en mocht na 5dgn naar huis, deze loopt ook al 1wk voor op groei dus dat scheelt
).
Okay.... spannend!!quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja heel verhaal, maar alles gaat verder goed(oudste was met 35wk en mocht na 5dgn naar huis, deze loopt ook al 1wk voor op groei dus dat scheelt
).
Home Alone 1 en 2 is kerstsentiment. Kan daar nooit genoeg van krijgen, maakt niet uit wanneer, enige probleem is dat niemand mee wil kijken omdat ik alle zinnen meepraat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die films kijk ik dus niet. Echt niet...
Scrooge hoort er wel bij!
In het callcenter hangen (of hingen) monitors met wat er per dag binnen kwam aldaarquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Blester het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat ze nou in totaal met 0909 - 1336 hebben verdiend. Uiteindelijk hoor je helaas alleen het totaalbedrag en niet welk deel waar vandaan komt.
hee mutsiequote:
Whatever.quote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden al gehoord, welke had je? Volgens mij was 't Live Forever.
Veel. Tijdens mn shift ging de teller over de 80.000 heen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Blester het volgende:
Vandaag is de teller over de ¤250.000 gegaanquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Blester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |