SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eenmalige actie natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whehe, dat krijg je ervan als je DJ's gaat zoenen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, door first knight op tvquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Was je afgeleid door iets Huppel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Timurquote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
HUPPEL MET WIE HEB JIJ NOU WEER GEZOEND?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Timur!quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
HUPPEL MET WIE HEB JIJ NOU WEER GEZOEND?![]()
![]()
En het was maar een laf zoentje op de mond hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Je caps lock zit vast?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heloef gaat voor een plek IN het glazen huis. Die is te goed om buiten in de kou dit soort acties te moeten doenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar het eerste jaar staat hij gewoon buiten hoorquote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heloef gaat voor een plek IN het glazen huis. Die is te goed om buiten in de kou dit soort acties te moeten doen![]()
slapenquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?![]()
![]()
Als Heloef in het Glazen Huis zit, dan kom ik ook wel langs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fappen, tv kijken, fappen, douchen, fappen, slapen.. Ohja, en fappen..quote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Heloef in het Glazen Huis zit, dan kom ik ook wel langs.Rustig aan.![]()
maar eerst even eten, iets vetsquote:
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen![]()
![]()
Mijn afwasquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?![]()
![]()
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eerst even eten, iets vets
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fappen, tv kijken, fappen, douchen, fappen, slapen.. Ohja, en fappen..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mijn frituur gaat zometeen gevoed worden met kroketten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets maken.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Frietenquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets maken.
Ik zondig altijd buiten de deur qua frietquote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn frituur gaat zometeen gevoed worden met kroketten..
![]()
Die van de snackbar zijn altijd het lekkerst...quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zondig altijd buiten de deur qua friet.
Nu heb ik er ook trek in.... En een saté kroketje en een Jos brinkieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Een jos brinkie? Frikandel met sate?quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van de snackbar zijn altijd het lekkerst...
Nu heb ik er ook trek in.... En een saté kroketje en een Jos brinkie![]()
Lul met poepquote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een jos brinkie? Frikandel met sate?.
![]()
Juistem!quote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een jos brinkie? Frikandel met sate?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Chickie!!!quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eerst even eten, iets vets
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen
Ontnuchterd?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, flauwe humor snap ik altijd snel._!
Je hebt wel zelfkennis
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo heet ie echt in sommige tentenquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, flauwe humor snap ik altijd snel..
![]()
Vooral in Amsterdamquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo heet ie echt in sommige tenten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat jij wilquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn humor
Die is van een verfijnd niveau
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is patat!quote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het wel op een frietje speciaal.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest gisteren aan CA en Viro duidelijk maken dat ik echt niet langs Den Haag rij als ik van Amersfoort naar huis ga.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als enige jaquote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik snapte hups grapje wel in de auto gisteren.
Kom maar halenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Flauw van jequote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan CA en Viro duidelijk maken dat ik echt niet langs Den Haag rij als ik van Amersfoort naar huis ga.![]()
Soon...quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als enige ja
[..]
Kom maar halen![]()
Het klopt toch? En dat wist ik zonder tomtom!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja het klopt, maar ik dacht dat je Viro daar gewoon niet af wilde zetten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klopt toch? En dat wist ik zonder tomtom!![]()
CA wilde blijven en met Viro mee rijden. Dus dacht ze dat ik Viro zn neefje wel thuis kon afzetten want ik reed toch langs Den Haag.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het klopt, maar ik dacht dat je Viro daar gewoon niet af wilde zetten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee sorry, zo ver was ik nog niet gekomen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens goed naar mijn benen gekeken?![]()
Hihihihiquote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, zo ver was ik nog niet gekomen.
dus![]()
Frietquote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee...want dan krijg je gekookte aardappels
![]()
![]()
Ik had het begrepen, maar probeer een dronken CA iets te vertellenquote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan CA en Viro duidelijk maken dat ik echt niet langs Den Haag rij als ik van Amersfoort naar huis ga.![]()
![]()
Het is mij om het even, maar denk er aan als je naar B gaat .... want voor je het weet sta je zielig te koekeloerenquote:![]()
![]()
Ging bestquote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, maar probeer een dronken CA iets te vertellen![]()
![]()
Dat moeten we niet hebben neequote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is mij om het even, maar denk er aan als je naar B gaat .... want voor je het weet sta je zielig te koekeloeren![]()
![]()
Onmogelijke opgavequote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, maar probeer een dronken CA iets te vertellen![]()
Het was echt niet dat ik niet wilde maar omdat CA met jou mee wilde rijden kwam ik echt niet eens in de buurt van DH natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft ze dr zoen nog gehad?quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en 2 minuten later mocht je het weer uitleggen/vertellen
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ik geen last vanquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en 2 minuten later mocht je het weer uitleggen/vertellen
Ik vind er gewoon een SKATJE
En we gaan nog eens de boel op stelten zetten![]()
DE ZOMBIES STAAN OP!!
VUURWERK OP DE ROOMS-KATHOLIEKE BEGRAAFPLAATS!! HELP!! DE WERELD VERGAAT!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
2 dagen te laatquote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
DE ZOMBIES STAAN OP!!
VUURWERK OP DE ROOMS-KATHOLIEKE BEGRAAFPLAATS!! HELP!! DE WERELD VERGAAT!!
Dus?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
DE ZOMBIES STAAN OP!!
VUURWERK OP DE ROOMS-KATHOLIEKE BEGRAAFPLAATS!! HELP!! DE WERELD VERGAAT!!einde van dit bericht
![]()
![]()
![]()
Vaak genoeg een dronken CA meegemaakt, ben inmiddels gecertificeerd dronken CA oppasserquote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijke opgave![]()
Het was echt niet dat ik niet wilde maar omdat CA met jou mee wilde rijden kwam ik echt niet eens in de buurt van DH natuurlijk
Ik had het idee dat Gorichem dichter bij DH was, vandaar de vraag.Nope, was best druk om 2.20u.quote:Ik vind het grappig.quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had ik geen last van
Ik vind er gewoon een SKATJE
En we gaan nog eens de boel op stelten zetten
Ligt eraan wanneer er weer een meet is![]()
Ghehe een dronken CA is toch stiekem wel lief hoorquote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vaak genoeg een dronken CA meegemaakt, ben inmiddels gecertificeerd dronken CA oppasser
Ik had het idee dat Gorichem dichter bij DH was, vandaar de vraag.
[..]
Nope, was best druk om 2.20u.
[..]
Ik vind het grappig.
Ligt eraan wanneer er weer een meet is![]()
Jammer dat het zo druk was!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Idd, net een schattig klein meisje die je alles wijs kan makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe een dronken CA is toch stiekem wel lief hoor![]()
Jammer dat het zo druk was!
Ze geloofde echt dat mijn neef 16 was![]()
![]()
dat was helemaal niet raar geweest toch?quote:Op zondag 23 december 2012 19:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, net een schattig klein meisje die je alles wijs kan maken
Ze geloofde echt dat mijn neef 16 was
En dat kleine ruzietje met Justin bieber look-a-like
WT??? Ben je er nog ???![]()
Wat zijn mensen toch saai.... niks willen doen behalve beetje bankhangen.....
ik was vanmorgen om kwart voor 7 thuis.... Niet zo raar tochquote:Op zondag 23 december 2012 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat zijn mensen toch saai.... niks willen doen behalve beetje bankhangen.....![]()
![]()
Bankhangenquote:Op zondag 23 december 2012 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat zijn mensen toch saai.... niks willen doen behalve beetje bankhangen.....
Wat had jij in gedachten dan?
dus![]()
Wat een kansloos mannetje was datquote:Op zondag 23 december 2012 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat kleine ruzietje met Justin bieber look-a-like![]()
![]()
Het was mogelijk geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was helemaal niet raar geweest toch?
En dat kleine ruzietje met Justin bieber look-a-like
WT??? Ben je er nog ???
Jij met je grote mond. Ik vond het hilarisch toen ie zijn vriend ging betasten![]()
![]()
![]()
Nee, dan misschien niet nee...quote:Op zondag 23 december 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was vanmorgen om kwart voor 7 thuis.... Niet zo raar toch
Geen idee... verveel me....quote:Op zondag 23 december 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Bankhangen
Wat had jij in gedachten dan?
Haha hij wou toch CA betasten? Maar daarvoor moest hij over zijn vriend heen, die hem constant wegsloegquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het was mogelijk geweest.
Jij met je grote mond. Ik vond het hilarisch toen ie zijn vriend ging betasten![]()
![]()
![]()
Ik las barenquote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga maar barren over 3 uur.. o..wacht... 3 uur
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, hij was zijn vriend aan het betasten en CA zei dat ie op Justin Bieber leek. Toen begon hij ruzie te zoekenquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha hij wou toch CA betasten? Maar daarvoor moest hij over zijn vriend heen, die hem constant wegsloeg![]()
ja gaat hij mij steeds slaan op mij hoofdje, het is omdat ik aangeschoten was, anders had ik hem neergehoektquote:![]()
![]()
Geweldig!!quote:Op zondag 23 december 2012 19:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, hij was zijn vriend aan het betasten en CA zei dat ie op Justin Bieber leek. Toen begon hij ruzie te zoeken
CA sprak ook echt iedereen aan de hele tijd. Even haar naar de wc brengen was al een heel avontuur!!
In "de Kater" gooide ze me nog bijna van de trap. 2 Tellen nadat ze zei dat ze van me hield
[b]AirwiN schreef [/b]
Had het dan ff tegen mij gezegd, had dat niet gezienquote:Op zondag 23 december 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gaat hij mij steeds slaan op mij hoofdje, het is omdat ik aangeschoten was, anders had ik hem neergehoektLiefde-haat relatie, ik zeg het jequote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig!!
CA sprak ook echt iedereen aan de hele tijd. Even haar naar de wc brengen was al een heel avontuur!!
In "de Kater" gooide ze me nog bijna van de trap. 2 Tellen nadat ze zei dat ze van me hield![]()
Aangeschoten?quote:Op zondag 23 december 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gaat hij mij steeds slaan op mij hoofdje, het is omdat ik aangeschoten was, anders had ik hem neergehoekt
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom pas over 3 uur?quote:Op zondag 23 december 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga maar barren over 3 uur.. o..wacht... 3 uur
We hadden een Ajax- Feyenoord discussie met de toiletdames, die mannelijk waren.quote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Had het dan ff tegen mij gezegd, had dat niet gezien
[..]
Liefde-haat relatie, ik zeg het jeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was mijn neefje, denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik praat met iedereen
Zelfs nog een discussie gehad met een jongetje van 11 ofzo![]()
nee eentje met blond haar. Daarna ging ik nog plassen, en toen tikte hij mij nog aan en zei; hoi! Hihihiquote:![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eentje met blond haar. Daarna ging ik nog plassen, en toen tikte hij mij nog aan en zei; hoi! Hihihi![]()
![]()
dat hihihi snap ik welquote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eentje met blond haar. Daarna ging ik nog plassen, en toen tikte hij mij nog aan en zei; hoi! Hihihi
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar mijn rechterbilspier is stijfjes en ik was het nuchterst van iedereen![]()
![]()
ik heb ook spierpijnquote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar mijn rechterbilspier is stijfjes en ik was het nuchterst van iedereen![]()
![]()
Vanavond naar de bios.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
The Hobbit.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil jou ook niet mee.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik was het nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Ishimaru het volgende:
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar mijn rechterbilspier is stijfjes en ik was het nuchterst van iedereen.
![]()
Niet vanwege jou hoor, je lijkt me hartstikke tof.quote:
Jij wilde nog een gesigneerde CD volgens mij he?quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet vanwege jou hoor, je lijkt me hartstikke tof.
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wilde nog een gesigneerde CD volgens mij he?
Ik heb er al 3 kwart jaar last vanquote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens hoe of door wie het komt maar fijn is het nietAlleen dan linkerkant.
![]()
Je hebt te hard en te lang wezen rijden gisternacht?quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens hoe of door wie het komt maar fijn is het niet![]()
En een heel gesprek met een jochie van een jaar of 7 die bij FC Twente voetbalde. Je hebt hem wijs gemaakt dat je leidster was bij Feyenoordquote:Op zondag 23 december 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik praat met iedereen
Zelfs nog een discussie gehad met een jongetje van 11 ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook dit was ik nietquote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 kwart jaar last vanAlleen dan linkerkant.
.
![]()
whehehehehehe dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een heel gesprek met een jochie van een jaar of 7 die bij FC Twente voetbalde. Je hebt hem wijs gemaakt dat je leidster was bij Feyenoord![]()
![]()
We vullen elkaar aan #nohomoquote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 kwart jaar last vanAlleen dan linkerkant.
Denk het niet, we zijn 2x gestopt onderweg naar huisquote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Je hebt te hard en te lang wezen rijden gisternacht?![]()
Maar goed dat je er "nohomo" bij heb gezet, want elkaar aanvullen en het over billen hebben......quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
We vullen elkaar aan #nohomo
[..]
Denk het niet, we zijn 2x gestopt onderweg naar huis![]()
![]()
Zn vader stelde zn eigen voor aan je als "hoi ik ben je schoonvader"quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehehehe dat weet ik dus niet meer
Hier moest je zo hard om lachen dat je iemand bijna omver duwde.
Die kerel werd boos dus die heb ik even duidelijk gemaakt dat zoiets nou eenmaal gebeurt in de drukte.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat me raden. Mevrouw moest plassen?quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet, we zijn 2x gestopt onderweg naar huisIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohwja, er moest immers wat uitquote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet, we zijn 2x gestopt onderweg naar huis![]()
![]()
Schoonvaderquote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn vader stelde zn eigen voor aan je als "hoi ik ben je schoonvader"
Die kerel werd boos dus die heb ik even duidelijk gemaakt dat zoiets nou eenmaal gebeurt in de drukte.
quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kerel werd boos dus die heb ik even duidelijk gemaakt dat zoiets nou eenmaal gebeurt in de drukte.![]()
![]()
Waarom ging jij alsnog toch niet mee?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij was wat ziekjesquote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ging jij alsnog toch niet mee?.
![]()
goeie vraag!quote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ging jij alsnog toch niet mee?![]()
Het mooiste vond ik dat jij gemiddeld om de 135 seconden tegen mij zei dat je van me hield.quote:
Tot je vooraan stond en bijna Timur ging zoenen! Toen zei je heel hard: IK HAAT JE!!
Ik: Alles voor de babies Miran!!
Mensen om mij heen: JA MIRAN!
En toch niet doen he
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ik hier nog gepost... had familie verplichtingen die ik vergeten was...quote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ging jij alsnog toch niet mee?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik dat jij gemiddeld om de 135 seconden tegen mij zei dat je van me hield.
Tot je vooraan stond en bijna Timur ging zoenen! Toen zei je heel hard: IK HAAT JE!!
Ik: Alles voor de babies Miran!!
Mensen om mij heen: JA MIRAN!
En toch niet doen he![]()
![]()
Vind ik niet kunnen!!quote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik hier nog gepost... had familie verplichtingen die ik vergeten was...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
o ohhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ik hier nog gepost... had familie verplichtingen die ik vergeten was...![]()
Na 6 jaar fok!ken let je op wat je postquote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar goed dat je er "nohomo" bij heb gezet, want elkaar aanvullen en het over billen hebben......Whahahaquote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kerel werd boos dus die heb ik even duidelijk gemaakt dat zoiets nou eenmaal gebeurt in de drukte.1ste keer tanken en tweede keer:quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden. Mevrouw moest plassen?bij alle tweequote:![]()
Maar ik van jou hou ook hoor!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandigquote:Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Na 6 jaar fok!ken let je op wat je post![]()
![]()
Heeft Giel nu gewoon een soort zelfde shirt aan als Muhaha gisteren had?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dacht ik ook! Koptelefoons lijken hetzelfde, alleen muhahaha was zwart en longsleeve geloof ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft Giel nu gewoon een soort zelfde shirt aan als Muhaha gisteren had?![]()
![]()
Kan wel.quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Koptelefoons lijken hetzelfde, alleen muhahaha was zwart en longsleeve geloof ik
Ik vond Muhaha en Engel wel een leuk koppel trouwens!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja héquote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan wel.
Ik vond Muhaha en Engel wel een leuk koppel trouwens!![]()
![]()
Zijn die een stelletje?quote:Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan wel.
Ik vond Muhaha en Engel wel een leuk koppel trouwens!![]()
Nog niet. Maar ze hadden het wel heel gezellig! Samen onder Vinniiee zn paraplu, arme Vinniiee zeiknat dus.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ze hadden het wel heel gezellig! Samen onder Vinniiee zn paraplu, arme Vinniiee zeiknat dus.
Ik hoopte eigenlijk stiekem dat ze nu een stelletje waren.![]()
Oh help!quote:Op zondag 23 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ontdek nog 2 foto's op telefoon
Ja, waar blijven alle foto's?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gaf mijn paraplu zelf aan ze, hoorquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ze hadden het wel heel gezellig! Samen onder Vinniiee zn paraplu, arme Vinniiee zeiknat dus.. En zo nat werd ik niet
![]()
![]()
Heb jij nog last van buikpijn gehad? Ik weet namelijk niet of ik een kroket van varkensvlees bij jou naar binnen had gewerktquote:Op zondag 23 december 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ontdek nog 2 foto's op telefoon
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig regende het helemaal niet.quote:Op zondag 23 december 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gaf mijn paraplu zelf aan ze, hoor. En zo nat werd ik niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Kroket is toch rundvlees?quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog last van buikpijn gehad? Ik weet namelijk niet of ik een kroket van varkensvlees bij jou naar binnen had gewerkt![]()
ik heb wel pijn in mijn maagquote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog last van buikpijn gehad? Ik weet namelijk niet of ik een kroket van varkensvlees bij jou naar binnen had gewerkt
Maar dat komt door de hoeveelheid alcohol van gister
Maar was een rundvlees kroket![]()
![]()
Nee, niks van gemerkt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig regende het helemaal niet.![]()
Geen idee.quote:
Ze moest wat eten van mij dus ik een kroket gehaald en toen vroeg ze opeens of het varkensvlees was. Dit vroeg ze pas toen ze de kroket al zo goed als op had
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker handigquote:Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ze moest wat eten van mij dus ik een kroket gehaald en toen vroeg ze opeens of het varkensvlees was. Dit vroeg ze pas toen ze de kroket al zo goed als op had![]()
![]()
Ditquote:En ditquote:Op zondag 23 december 2012 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh help!
Ja, waar blijven alle foto's?![]()
Vandaag verhef ik lui zijn tot een heel nieuw niveau!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:Op zondag 23 december 2012 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag verhef ik lui zijn tot een heel nieuw niveau!![]()
Ik ben alleen maar lief.quote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dan kan je beter lief blijven doen
Ik ben zelfs te lui om naar de koelkast te lopen voor een biertje!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat je zoontje doen danquote:Op zondag 23 december 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs te lui om naar de koelkast te lopen voor een biertje!![]()
Mixdrankje dan maar?quote:
GoedenavondHier lekker aan de SouthernComfort-Cola na een geslaagd 0-de kerstdag diner
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
-1de kerstdag toch?quote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef fietsie het volgende:
GoedenavondHier lekker aan de SouthernComfort-Cola na een geslaagd 0-de kerstdag diner
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ahja 't is maar net hoe je teltquote:(En hoeveel je al op hebt...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn moeder heeft me helemaal niet gewaarschuwd.quote:
Die is druk met Assassins Creed en wil mij niet aan drank helpenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewaarschuwd voor ?quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me helemaal niet gewaarschuwd.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En terechtquote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is druk met Assassins Creed en wil mij niet aan drank helpen![]()
Eigenlijk welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch bizar om na een kerstdiner koken, een kerstdiner eten en een bak drank je als mens nog steeds ehm "zin" kunt hebben... Ik zou verwachten dat ik alleen nog maar aan slapen kon denken...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mag het ook wijn met bubbels zijn?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik durf nu geen vragen te stellen aan mijn zoon!quote:
Zal ik je zijn nummer geven? Dan kan JIJ hem appen en lastigvallen tijdens het gamen!
[b]AirwiN schreef [/b]
En waarom zou ik dat doen? Laat dat jochie lekker gamenquote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf nu geen vragen te stellen aan mijn zoon!
Zal ik je zijn nummer geven? Dan kan JIJ hem appen en lastigvallen tijdens het gamen!![]()
Heel slim, nooit een kind storen als hij/zij aan het gamen isquote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf nu geen vragen te stellen aan mijn zoon!
Zal ik je zijn nummer geven? Dan kan JIJ hem appen en lastigvallen tijdens het gamen!
3 uur geleden gepost dat ik zou gaan gamen. 3 uur later nog steeds mijn xbox niet aangeraaktFok wat doe je met me?
![]()
![]()
Je hebt het nu over jezelf?quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heel slim, nooit een kind storen als hij/zij aan het gamen isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gebeurt er binnenkort een ramp ofzo? Werd toch flink gehamsterd in de supermarkt
Tsja, de kerstdagen hequote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
Gebeurt er binnenkort een ramp ofzo? Werd toch flink gehamsterd in de supermarkt![]()
![]()
Ik weet nu eindelijk welk nummer ik gisteren hoorde voor we gingen eten!!quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heel slim, nooit een kind storen als hij/zij aan het gamen is
3 uur geleden gepost dat ik zou gaan gamen. 3 uur later nog steeds mijn xbox niet aangeraaktFok wat doe je met me?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn ps3 al zeker 2 weken niet aangeraakt, maar volgende komt neefje logeren dus dat word weer wii-en als een mallequote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heel slim, nooit een kind storen als hij/zij aan het gamen is
![]()
![]()
Ik bedenk mij net dat ik gisteren op een overvol terras op een zaterdagavond stond te genieten van een kop warme chocomelk met slagroom.
Het moet niet gekker worden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[quote]Op zondag 23 december 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik gisteren op een overvol terras op een zaterdagavond stond te genieten van een kop warme chocomelk met slagroom.
Het moet niet gekker worden.
[/quote
Bejaarde![]()
De burgerlijkheid is niet meer te stoppen, Huppel!quote:Op zondag 23 december 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Het moet niet gekker worden.![]()
![]()
Wat is daar mis mee ?quote:Op zondag 23 december 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Het moet niet gekker worden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zaterdagavond en geen drank!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kreeg een app van mn moeder dat ze het fijn vond dat ik de auto had opgeruimd na SR.
Ze heeft nog niet achterin gekeken. Daar gingen de lege flessen heen
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehehehequote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg een app van mn moeder dat ze het fijn vond dat ik de auto had opgeruimd na SR.
Ze heeft nog niet achterin gekeken. Daar gingen de lege flessen heen.
Ik moet nog even kijken of ik die paraplu van mij nog meegenomen heb![]()
![]()
Zijn de roosjes goed gelukt?quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, taart afgeleverd
Ik ben er voor vandaag mooi klaar mee
*plof* op de bank![]()
![]()
Tal, hoe kom jij aan dat bierglas?quote:
- Oh ja die heb ik ook nog
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij wel. Lag iig niet in de auto.quote:Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Ik moet nog even kijken of ik die paraplu van mij nog meegenomen hebIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, oja dat is waar ookquote:Op zondag 23 december 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tal, hoe kom jij aan dat bierglas?
- Oh ja die heb ik ook nog. Ging verrekte makkelijk trouwens
![]()
![]()
Ah, zal zo voor de zekerheid even kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Lag iig niet in de auto.![]()
![]()
Ik heb zeker een uur aan moeten horen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal zo even een fotootje maken
Chantal ik moet wel nog naar voren hoor want ik moet zwaaien naar Looooooooolaaaaaaaaa. Moet echt hoor! We gaan toch wel naar voren he? Ga je mee zwaaien naar Looooooooolaaaaaaaaa?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow leukquote:Op zondag 23 december 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal zo even een fotootje maken![]()
![]()
Wat een muts zegquote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zeker een uur aan moeten horen.
Chantal ik moet wel nog naar voren hoor want ik moet zwaaien naar Looooooooolaaaaaaaaa. Moet echt hoor! We gaan toch wel naar voren he? Ga je mee zwaaien naar Looooooooolaaaaaaaaa?![]()
![]()
Inclusief zielig gezichtje en pruillipje hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat doet het emquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief zielig gezichtje en pruillipje he![]()
![]()
Nou hier istie dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ff op zoek naar een deksloof van 10,5mProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mooi gelukt Lola!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
Nou hier istie dan...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou hier istie dan...LekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nou hier istie dan...WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat weet je nietquote:
misschien heb ik er wel spruiten en zuurkoolvulling in gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je niet
misschien heb ik er wel spruiten en zuurkoolvulling in gedaanSpruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zuurkool
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je niet
misschien heb ik er wel spruiten en zuurkoolvulling in gedaanEn stukjes worst ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook goed. Wel jammer van die zoete afwerking eromheen danquote:
Mja je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook goed. Wel jammer van die zoete afwerking eromheen dan![]()
Ik vonnem errug mooi geworden.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is rode bieten geleiquote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook goed. Wel jammer van die zoete afwerking eromheen danThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nou hier istie dan...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Stukken mooier dan mijn Pavlova van daarnet:
hijs stuk... komt dat door de vulling die je er op heb gedaan? Of stuk gebakken?quote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heyquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Supermarkt was HELL.... HELL zeg ik je...!
Stuk gebakken... denk dat ik de eiwitten toch nog te kort gemixed heb....quote:Op zondag 23 december 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs stuk... komt dat door de vulling die je er op heb gedaan? Of stuk gebakken?
Oven op 170gr en bij het erin zetten 100 minuten op 130 gr.... en vanmorgen vond ik hem dus stuk in de oven....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Raene het volgende:
waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Raene het volgende:
je moet ook sochtends gaan joh![]()
Wat is dat joh?quote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet morgen nog een keerquote:.. ik haal nu voor 3 dagen boodschappen he ik ben natuurlijk de helft vergeten
..
Ga dan wel 's ochtendsquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog een keer.. ik haal nu voor 3 dagen boodschappen he ik ben natuurlijk de helft vergeten
..
![]()
![]()
Basis van gebakken eiwitten, gevuld met vanille-slagroom en dan bedekt met rood (vers) fruit....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
't Ziet er ontploft uitquote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Basis van gebakken eiwitten, gevuld met vanille-slagroom en dan bedekt met rood (vers) fruit....![]()
![]()
Albert Heijn.. Die lieve schat van mij die heeft geen tijd om boodschappen te doen kwam ie gister mee.. Ik weet nu niet wat ik moet want waar de AH normaal luxe gourmetschotels van een eurotje of 30 heeft met heerlijke stukjes vlees en alles.. decadent maar toch... waren er nu alleen maar kut schalen van een 10tje wat me reet wel leek... dus alles los aanschaffen en bwuuuhquote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan?
je moet ook sochtends gaan johBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Moet je nagaan hoe ie werd met een mes erinquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je had echt beter naar de deen kunnen gaanquote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Albert Heijn.. Die lieve schat van mij die heeft geen tijd om boodschappen te doen kwam ie gister mee.. Ik weet nu niet wat ik moet want waar de AH normaal luxe gourmetschotels van een eurotje of 30 heeft met heerlijke stukjes vlees en alles.. decadent maar toch... waren er nu alleen maar kut schalen van een 10tje wat me reet wel leek... dus alles los aanschaffen en bwuuuh
of lidl
alles was open![]()
Dit zijn toch dagen dat je je planning even aanpast aan de drukte, ipv "geen tijd te hebben..." ??quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Albert Heijn.. Die lieve schat van mij die heeft geen tijd om boodschappen te doen kwam ie gister mee.. Ik weet nu niet wat ik moet want waar de AH normaal luxe gourmetschotels van een eurotje of 30 heeft met heerlijke stukjes vlees en alles.. decadent maar toch... waren er nu alleen maar kut schalen van een 10tje wat me reet wel leek... dus alles los aanschaffen en bwuuuh
Beetje handig plannen en het was / is goed te doen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
LIDL was tot 16:00 open en Deen tot 18:00 dat wist ik niet, Dus ja ik moest wel naar AH. Ik ga morgen vroeg naar Deen voor de laatste dingen.. Fuck ik ben altijd ruim optijd met m'n kerstboodschappen en alles maar met al dat gezeik gaat het weer lekker... Heb weer heerlijk nieuws tehoren gekregen vandaag..quote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had echt beter naar de deen kunnen gaan
of lidl
alles was openJa hoi wat heb ik in godsnaam aan dit bericht? Ik weet dat het druk is met kerst dus bemoei jij je nou maar met die ontplofte taart van je als dat het enige in je leven is waar jij je druk om hoeft te maken.quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit zijn toch dagen dat je je planning even aanpast aan de drukte, ipv "geen tijd te hebben..." ??
Beetje handig plannen en het was / is goed te doen...But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Raene het volgende:
[..]
LIDL was tot 16:00 open en Deen tot 18:00 dat wist ik niet, Dus ja ik moest wel naar AH. Ik ga morgen vroeg naar Deen voor de laatste dingen.. Fuck ik ben altijd ruim optijd met m'n kerstboodschappen en alles maar met al dat gezeik gaat het weer lekker... Heb weer heerlijk nieuws tehoren gekregen vandaag..
[..]
Ja hoi wat heb ik in godsnaam aan dit bericht? Ik weet dat het druk is met kerst dus bemoei jij je nou maar met die ontplofte taart van je als dat het enige in je leven is waar jij je druk om hoeft te maken.
Oke
rustig maar![]()
![]()
Omdat het gelul is wanneer mensen beweren "geen tijd" te hebben terwijl ze bedoelen "geen prioriteit te geven" en wij er ook totaal niets aan hebben dat jij meld dat de gourmetschotels van 30 euro op waren omdat je met dit probleem werd geconfronteerd.quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Raene het volgende:
[..]
LIDL was tot 16:00 open en Deen tot 18:00 dat wist ik niet, Dus ja ik moest wel naar AH. Ik ga morgen vroeg naar Deen voor de laatste dingen.. Fuck ik ben altijd ruim optijd met m'n kerstboodschappen en alles maar met al dat gezeik gaat het weer lekker... Heb weer heerlijk nieuws tehoren gekregen vandaag..
[..]
Ja hoi wat heb ik in godsnaam aan dit bericht? Ik weet dat het druk is met kerst dus bemoei jij je nou maar met die ontplofte taart van je als dat het enige in je leven is waar jij je druk om hoeft te maken.
En als je kerel kerst niet waardeert; geef hem dan een boterham en ga zelf uit eten....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als ik dit allemaal weer lees is het idd wel weer eens leuk om gewoon zelf geen kerst te organiseren maar gewoon elders te gaan genieten haha
dus![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit echt geen slecht idee.quote:Op zondag 23 december 2012 21:25 schreef fietsie het volgende:
En als je kerel kerst niet waardeert; geef hem dan een boterham en ga zelf uit eten....Ja welja.. J is alleen zo'n balzak soms.. vandaag nog contact gehad met mn moeder.. daarna mn zus.. Gaat daar niet zo heel goed atm... Kerst hoeft van mij op dit moment ff nietquote:..
Strak plan.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wij hebben vast nog wel plek eerste kerstdagquote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit echt geen slecht idee.
[..]
Ja welja.. J is alleen zo'n balzak soms.. vandaag nog contact gehad met mn moeder.. daarna mn zus.. Gaat daar niet zo heel goed atm... Kerst hoeft van mij op dit moment ff niet..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehehe.. nicequote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hebben vast nog wel plek eerste kerstdagBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mn glas is gesneuveldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik eet toch bij m'n ouders, en broertje en vriendin gaan uit eten.. Dus plek en eten genoegquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
je nodigd haar uit bij je ouders, of ze mag in jouw lege huis ion dr eentje aan een tafel zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eet toch bij m'n ouders, en broertje en vriendin gaan uit eten.. Dus plek en eten genoeg
en hoi trouwens!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Door mijn moeder haar rijstijl was het glas tegen de fles likeur 43 gaan rollen en zo in 2enquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
*nodigtquote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je nodigd haar uit bij je ouders, of ze mag in jouw lege huis ion dr eentje aan een tafel zitten?
en hoi trouwens!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat eerste, ik heb zelf amper wat in huis danquote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je nodigd haar uit bij je ouders, of ze mag in jouw lege huis ion dr eentje aan een tafel zitten?
en hoi trouwens!![]()
En hoi
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Meet the parentsquote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat eerste, ik heb zelf amper wat in huis dan![]()
En hoi
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw faal. niet de mijne!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dapperquote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hoi
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jij beweert dat haar rijstijl erger is dan die van jou?quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door mijn moeder haar rijstijl was het glas tegen de fles likeur 43 gaan rollen en zo in 2en
Volgend jaar dan maar een paar glazen meer meenemen![]()
![]()
Je nodigt een bezette vrouw uit bij je ouders?quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hoi![]()
Voelde je je onveilig?quote:Op zondag 23 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij beweert dat haar rijstijl erger is dan die van jou?
Volgend jaar dan maar een paar glazen meer meenemenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ghehehe dat moet gefilmd worden, lijkt me een hylarische situatiequote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je nodigt een bezette vrouw uit bij je ouders?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Om de kerst door te komen met eten ipv geruzie? Why not? Komen wel vaker mensen mee over de vloer bij m'n ouders hoor, zijn ze wel gewend..quote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je nodigt een bezette vrouw uit bij je ouders?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Denken jouw ouders nu dat jij een player bent?quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om de kerst door te komen met eten ipv geruzie? Why not? Komen wel vaker mensen mee over de vloer bij m'n ouders hoor, zijn ze wel gewend..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het lijkt me gewoon een vreemde situatie, maar ja, wie ben ik hequote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om de kerst door te komen met eten ipv geruzie? Why not? Komen wel vaker mensen mee over de vloer bij m'n ouders hoor, zijn ze wel gewend..![]()
Aanstellerquote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, de bochten waren soms wat ongemakkelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: