SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eenmalige actie natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whehe, dat krijg je ervan als je DJ's gaat zoenen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, door first knight op tvquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Was je afgeleid door iets Huppel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Timurquote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
HUPPEL MET WIE HEB JIJ NOU WEER GEZOEND?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Timur!quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
HUPPEL MET WIE HEB JIJ NOU WEER GEZOEND?![]()
![]()
En het was maar een laf zoentje op de mond hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Je caps lock zit vast?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heloef gaat voor een plek IN het glazen huis. Die is te goed om buiten in de kou dit soort acties te moeten doenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar het eerste jaar staat hij gewoon buiten hoorquote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heloef gaat voor een plek IN het glazen huis. Die is te goed om buiten in de kou dit soort acties te moeten doen![]()
slapenquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?![]()
![]()
Als Heloef in het Glazen Huis zit, dan kom ik ook wel langs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fappen, tv kijken, fappen, douchen, fappen, slapen.. Ohja, en fappen..quote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Heloef in het Glazen Huis zit, dan kom ik ook wel langs.Rustig aan.![]()
maar eerst even eten, iets vetsquote:
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen![]()
![]()
Mijn afwasquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?![]()
![]()
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eerst even eten, iets vets
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fappen, tv kijken, fappen, douchen, fappen, slapen.. Ohja, en fappen..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mijn frituur gaat zometeen gevoed worden met kroketten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets maken.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Frietenquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets maken.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zondig altijd buiten de deur qua frietquote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn frituur gaat zometeen gevoed worden met kroketten..
![]()
Die van de snackbar zijn altijd het lekkerst...quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zondig altijd buiten de deur qua friet.
Nu heb ik er ook trek in.... En een saté kroketje en een Jos brinkieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Een jos brinkie? Frikandel met sate?quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van de snackbar zijn altijd het lekkerst...
Nu heb ik er ook trek in.... En een saté kroketje en een Jos brinkie![]()
Lul met poepquote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een jos brinkie? Frikandel met sate?.
![]()
Juistem!quote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een jos brinkie? Frikandel met sate?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Chickie!!!quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eerst even eten, iets vets
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen
Ontnuchterd?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, flauwe humor snap ik altijd snel._!
Je hebt wel zelfkennis
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo heet ie echt in sommige tentenquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, flauwe humor snap ik altijd snel..
![]()
Vooral in Amsterdamquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo heet ie echt in sommige tenten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat jij wilquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn humor
Die is van een verfijnd niveau
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is patat!quote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het wel op een frietje speciaal.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |