SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eenmalige actie natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whehe, dat krijg je ervan als je DJ's gaat zoenen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, door first knight op tvquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Was je afgeleid door iets Huppel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Timurquote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
HUPPEL MET WIE HEB JIJ NOU WEER GEZOEND?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Timur!quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef arachide. het volgende:
HUPPEL MET WIE HEB JIJ NOU WEER GEZOEND?![]()
![]()
En het was maar een laf zoentje op de mond hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Je caps lock zit vast?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heloef gaat voor een plek IN het glazen huis. Die is te goed om buiten in de kou dit soort acties te moeten doenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar het eerste jaar staat hij gewoon buiten hoorquote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heloef gaat voor een plek IN het glazen huis. Die is te goed om buiten in de kou dit soort acties te moeten doen![]()
slapenquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?![]()
![]()
Als Heloef in het Glazen Huis zit, dan kom ik ook wel langs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fappen, tv kijken, fappen, douchen, fappen, slapen.. Ohja, en fappen..quote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Heloef in het Glazen Huis zit, dan kom ik ook wel langs.Rustig aan.![]()
maar eerst even eten, iets vetsquote:
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen![]()
![]()
Mijn afwasquote:Op zondag 23 december 2012 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog ideeën voor wat je kan doen op een zondagavond?![]()
![]()
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eerst even eten, iets vets
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fappen, tv kijken, fappen, douchen, fappen, slapen.. Ohja, en fappen..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mijn frituur gaat zometeen gevoed worden met kroketten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets maken.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Frietenquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb echt zo een zin in friet, niet normaal meer. Ik ga zelf maar iets maken.
Ik zondig altijd buiten de deur qua frietquote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn frituur gaat zometeen gevoed worden met kroketten..
![]()
Die van de snackbar zijn altijd het lekkerst...quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zondig altijd buiten de deur qua friet.
Nu heb ik er ook trek in.... En een saté kroketje en een Jos brinkieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Een jos brinkie? Frikandel met sate?quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van de snackbar zijn altijd het lekkerst...
Nu heb ik er ook trek in.... En een saté kroketje en een Jos brinkie![]()
Lul met poepquote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een jos brinkie? Frikandel met sate?.
![]()
Juistem!quote:Op zondag 23 december 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een jos brinkie? Frikandel met sate?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Chickie!!!quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar eerst even eten, iets vets
En dan nog even sr kijken, tussenstand en zo. En dan uurtje of 9 slapen
Ontnuchterd?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, flauwe humor snap ik altijd snel._!
Je hebt wel zelfkennis
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo heet ie echt in sommige tentenquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, flauwe humor snap ik altijd snel..
![]()
Vooral in Amsterdamquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo heet ie echt in sommige tenten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat jij wilquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn humor
Die is van een verfijnd niveau
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is patat!quote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het wel op een frietje speciaal.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest gisteren aan CA en Viro duidelijk maken dat ik echt niet langs Den Haag rij als ik van Amersfoort naar huis ga.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als enige jaquote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik snapte hups grapje wel in de auto gisteren.
Kom maar halenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Flauw van jequote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan CA en Viro duidelijk maken dat ik echt niet langs Den Haag rij als ik van Amersfoort naar huis ga.![]()
Soon...quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als enige ja
[..]
Kom maar halen![]()
Het klopt toch? En dat wist ik zonder tomtom!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja het klopt, maar ik dacht dat je Viro daar gewoon niet af wilde zetten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klopt toch? En dat wist ik zonder tomtom!![]()
CA wilde blijven en met Viro mee rijden. Dus dacht ze dat ik Viro zn neefje wel thuis kon afzetten want ik reed toch langs Den Haag.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het klopt, maar ik dacht dat je Viro daar gewoon niet af wilde zetten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee sorry, zo ver was ik nog niet gekomen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens goed naar mijn benen gekeken?![]()
Hihihihiquote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, zo ver was ik nog niet gekomen.
dus![]()
Frietquote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee...want dan krijg je gekookte aardappels
![]()
![]()
Ik had het begrepen, maar probeer een dronken CA iets te vertellenquote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan CA en Viro duidelijk maken dat ik echt niet langs Den Haag rij als ik van Amersfoort naar huis ga.![]()
![]()
Het is mij om het even, maar denk er aan als je naar B gaat .... want voor je het weet sta je zielig te koekeloerenquote:![]()
![]()
Ging bestquote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, maar probeer een dronken CA iets te vertellen![]()
![]()
Dat moeten we niet hebben neequote:Op zondag 23 december 2012 18:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is mij om het even, maar denk er aan als je naar B gaat .... want voor je het weet sta je zielig te koekeloeren![]()
![]()
Onmogelijke opgavequote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, maar probeer een dronken CA iets te vertellen![]()
Het was echt niet dat ik niet wilde maar omdat CA met jou mee wilde rijden kwam ik echt niet eens in de buurt van DH natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft ze dr zoen nog gehad?quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en 2 minuten later mocht je het weer uitleggen/vertellen
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ik geen last vanquote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en 2 minuten later mocht je het weer uitleggen/vertellen
Ik vind er gewoon een SKATJE
En we gaan nog eens de boel op stelten zetten![]()
DE ZOMBIES STAAN OP!!
VUURWERK OP DE ROOMS-KATHOLIEKE BEGRAAFPLAATS!! HELP!! DE WERELD VERGAAT!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
2 dagen te laatquote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
DE ZOMBIES STAAN OP!!
VUURWERK OP DE ROOMS-KATHOLIEKE BEGRAAFPLAATS!! HELP!! DE WERELD VERGAAT!!
Dus?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
DE ZOMBIES STAAN OP!!
VUURWERK OP DE ROOMS-KATHOLIEKE BEGRAAFPLAATS!! HELP!! DE WERELD VERGAAT!!einde van dit bericht
![]()
![]()
![]()
Vaak genoeg een dronken CA meegemaakt, ben inmiddels gecertificeerd dronken CA oppasserquote:Op zondag 23 december 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijke opgave![]()
Het was echt niet dat ik niet wilde maar omdat CA met jou mee wilde rijden kwam ik echt niet eens in de buurt van DH natuurlijk
Ik had het idee dat Gorichem dichter bij DH was, vandaar de vraag.Nope, was best druk om 2.20u.quote:Ik vind het grappig.quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had ik geen last van
Ik vind er gewoon een SKATJE
En we gaan nog eens de boel op stelten zetten
Ligt eraan wanneer er weer een meet is![]()
Ghehe een dronken CA is toch stiekem wel lief hoorquote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vaak genoeg een dronken CA meegemaakt, ben inmiddels gecertificeerd dronken CA oppasser
Ik had het idee dat Gorichem dichter bij DH was, vandaar de vraag.
[..]
Nope, was best druk om 2.20u.
[..]
Ik vind het grappig.
Ligt eraan wanneer er weer een meet is![]()
Jammer dat het zo druk was!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Idd, net een schattig klein meisje die je alles wijs kan makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe een dronken CA is toch stiekem wel lief hoor![]()
Jammer dat het zo druk was!
Ze geloofde echt dat mijn neef 16 was![]()
![]()
dat was helemaal niet raar geweest toch?quote:Op zondag 23 december 2012 19:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, net een schattig klein meisje die je alles wijs kan maken
Ze geloofde echt dat mijn neef 16 was
En dat kleine ruzietje met Justin bieber look-a-like
WT??? Ben je er nog ???![]()
Wat zijn mensen toch saai.... niks willen doen behalve beetje bankhangen.....
ik was vanmorgen om kwart voor 7 thuis.... Niet zo raar tochquote:Op zondag 23 december 2012 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat zijn mensen toch saai.... niks willen doen behalve beetje bankhangen.....![]()
![]()
Bankhangenquote:Op zondag 23 december 2012 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Wat zijn mensen toch saai.... niks willen doen behalve beetje bankhangen.....
Wat had jij in gedachten dan?
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |