quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb vanmiddag iemand hopelijk de schrik van haar oude leven bezorgd door even flink te toeteren naast haar omdat dat takkewijf met 90 op de snelweg rijdt.
Nee want die kunnen/mogen niet harder maar een personenwagen? Kom op die oude trut veroorzaakje remlichtjes en opstopping.quote:Op zondag 23 december 2012 17:42 schreef OEM het volgende:
[..]!
Je toetert ook naar vrachtwagens en ander volk wat 80-90 rondhobbelt op de snelweg?
Ik cruise ook altijd met 90 KM/u tussen de vrachtwagens; auto is niet geschikt om er veel harder mee te rijden. Problem, officer?quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee want die kunnen/mogen niet harder maar een personenwagen? Kom op die oude trut veroorzaakje remlichtjes en opstopping.
Wat voor auto heb je danquote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik cruise ook altijd met 90 KM/u tussen de vrachtwagens; auto is niet geschikt om er veel harder mee te rijden. Problem, officer?
Je toetert in duitsland ook naar auto's die 150 rijden, maar bv. 250 kunnen en mogen rijden? Dat oudje heeft het volste recht om met 90 rond te dobberen op de snelweg.quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee want die kunnen/mogen niet harder maar een personenwagen?
Een toeter heeft geen plus en min. Als je nu al een toeter hebt kan je ze zo vervangen zonder al teveel gezeik.quote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je dan
Die toeters zullen wel niet plug and play zijn
Nissan Patrol Y60 van '97quote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je dan
Die toeters zullen wel niet plug and play zijn
Omdat ik op die site met die toeters allemaal installatieartikelen erbij kan doen. voedingskabels etcquote:Op zondag 23 december 2012 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een toeter heeft geen plus en min. Als je nu al een toeter hebt kan je ze zo vervangen zonder al teveel gezeik.
Ja, maar dan heb je ook een echte toeter.quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat ik op die site met die toeters allemaal installatieartikelen erbij kan doen. voedingskabels etc
De B van "Bite me!"? Doe ik.quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je voortaan maar lekker over B wegen met je tank
nicequote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zo ik heb deze besteld
http://www.valkmotive.nl/(...)e-twin-set/380385-2T
Ik zal een video uploaden als ie erin zit.quote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niceBen wel benieuwd of ze echt zo'n herrie produceren als de site beweerd.
Topquote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik zal een video uploaden als ie erin zit.
Vraag me af in hoeverre die dingen legaal zijn hierquote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niceBen wel benieuwd of ze echt zo'n herrie produceren als de site beweerdT.
Zolang ze 1 toon produceren is zelfs zo'n trainhorn legaal.quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre die dingen legaal zijn hier
Boeiend, laat haar lekker 90 rijden op de rechterstrook.quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee want die kunnen/mogen niet harder maar een personenwagen? Kom op die oude trut veroorzaakje remlichtjes en opstopping.
Ja en wat gaan we straks goed vinden, 80?quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Boeiend, laat haar lekker 90 rijden op de rechterstrook.
Nee sorry ik heb een leven wat voor FOK! gaat, was even onderbroken. Hoezo, zat je er op te wachten alleen op je stoeltje achter je computertje?quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar moest je blijkbaar even over nadenken, hè..
Oh please...quote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb een leven wat voor FOK! gaat, was even onderbroken. Hoezo, zat je er op te wachten alleen op je stoeltje achter je computertje?
Dan moet vrachtverkeer voortaan ook maar 120 gaan rijden?quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en wat gaan we straks goed vinden, 80?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |