Nou ja die hebben hun eigen top 5 al gehadquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Sequencial het volgende:
Duran Duran staat met lege handen door te weinig punten voor te veel nummers.
Excuses, heb in de tekst gezocht naar 'stad' en 'plaats', niet naar 'steden'. Wat mij betreft mag er nu ook een ander onderwerp.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat hebben we in editie 9 al gehad.
Ik sluit me hier bijna geheel bij aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:24 schreef Norrage het volgende:
1. Angel
2. Teardrop
3. Unfinished Sympathy
4. Inertia Creeps
5. Pray For Rain
Ik sla even over, ken te weinig van ze...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:52 schreef Sequencial het volgende:
Voor vandaag:
je top 5 van Massive Attack
Lekker makkelijk mijn lijst is hetzelfdequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bijna geheel bij aan.
1. Teardrop
2. Angel
3. Unfinished Sympathy
4. Inertia Creeps
5. Pray For Rain
Tsja, ik ken Massive Attack heel goed en zijn een van mijn favoriete bands. En ik heb hetzelfde lijstjequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Lekker makkelijk mijn lijst is hetzelfde
1. Teardrop
2. Angel
3. Unfinished Sympathy
4. Inertia Creeps
5. Pray For Rain
Beetje standaard nummers, maar zo bekend ben ik ook weer niet met MA, Teardrop staat wel echt vast bovenaan
Album van vorig jaar was niks mis meequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef DO2 het volgende:
Ze maken eigenlijk al bijna 15 jaar niets noemenswaardigs meer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |